- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUNgabus
senior tag
Sziasztok.
Van itt esetleg vki aki a vodanal dolgozik vagy van ismerose aki tudna erdemi informacioval segiteni?
22es csapdaba kerultem egy ceges 6 SIM-es csomaggal es minden honnan lepattanok. Fogyasztovedelem se segit mert ceges minden.Roviden:
Januar ota nem kapok szamlat, ceges AFA- kent ez eleg nagy baj, konnyvelom is orjong.
Hivtam oket, voltam boltba de semmi, varjak.
Ma mar ugy mentem be hogy elviszek mindent mashova, szamoljak ki kotberestol aztan szevasz.
Ezt se tudjak, vagy ha megis akkor csak fordulonapkor. Viszont hiaba fizetem ki [800e] a telefonok meg a lejarati ido vegeig fuggok maradnak! Ez igy lehetseges?!
Ha kifizetem akkor miert? Szerintem ez nem jogszeru, es eleg gerinctelen dolog is ha igy van. -
HUNgabus
senior tag
2 helyen is ( telefon és bolt ) azt mondták, hogy elmehetek, számot vihetem, majd 1x adnak egy számlát de a vásárlást számított 24hó függés az marad a mobilokon, 2 "ügyintéző" ugyan úgy csak nem tévedhet,
egyébként az is megérne egy misét hogy minél kevesebb van hátra a hűségidőből annál több a kötbér,( kedvencem az hogy az elmúlt pár napban 4x beszéltem telefonon velük, leggyorsabb amikor emberrel beszélhettem az 27p volt, de a rekordom 50p körül van, erre nincs vmi szabály? )
-
HUNgabus
senior tag
válasz 4Grider #69526 üzenetére
hát ez az decemberi számlát kaptam meg jan. 10 körül azt kifizettem, de azóta semmit! mi alapján fizessek ha nincs számla? 90-130e közt bármi lehet az elmúlt évek alapján,
a "nagyon kedves" ügyintéző a telefonba "rögzített hívás" közben azt mondta hogy tegyem félre havonta azt amit gondolok és majd ha 1x sikerül megugraniuk a számlázast akkor fizethetek, mire én és az milyen számla lesz? havi bontású? hogy könyveljem el májusban pl a januárit, erre Ő "ebben nem tudok segíteni nem vagyok könyvelő", hát ilyen kedves, túl képzett emberkék dolgoznak ott, nem nagy matek hogy sehogy, beszoptam, se ktg számla, se Áfa, és még örüljek a ha a NAV nem ver rám vmi bírságot ki tudja mire hivatkozva,
-
HUNgabus
senior tag
az NMHH csak az egész céget érintő ügyekben illetékes, pl. megtévesztő reklám, korlátlan mondott de nem az adatkeret, stb.
Fogyasztóvédelem meg nem illetékes céges ügyekben.
csak ügyvédhez mehetek, aztán majd egyszer gondolom jó pár hónap vagy év múlva meg békíttető testület elé ami nem kötelező érvényű, aztán ha ott se sikerül megegyezni marad a bíróság szintén pár év, ezt a fogyasztóvédelmi egyesület mondta, meg egy ügyvéd barátom,
lassan ott tartok hogy soha többet semmi hűség, veszel mobilokat függetlenül max részletre pl MM, aztán sima előfizetés de hűség nélkül, egyáltalán létezik ilyen?
-
HUNgabus
senior tag
Nem az a baj hogy nem ért a könyveléshez mert tényleg nem azért van ott, de az már igen hogy se Ő aki ott ül se a telefon másik végén lévő NEM tud segíteni semmiben se, nekik nincs főnökük vagy vki aki felé lehetne jelezni az ilyen speciális problémát?
nekem se volt semmi bajom velük 10 évig még minden működött, fizettem és kész, de amint baj van...
-
HUNgabus
senior tag
válasz baloghgabor #69565 üzenetére
csak kíváncsiságból rákerestem az 5G lefedettségre, ebben pedig egész jól áll a Voda
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
hozzáértőbbektől és akik járják az országot kérdezném hogy hová "lépnének bele" egy céges 6 kártyás csomaggal, ahol minden korlátlan lenne, legfontosabb a lefedettség és a stabil mobilnet,
bejött pár nagyobb meló és járni fogjuk az országot, ezért kellene az egymás elérhetősége, e-mail, GPS, stb.a fentebbiek fényében ( pereskedés készül ) a Vodától megyünk de a másik 2 közül nem könnyű a választás, az ár nem az elsődleges szempont,
köszi
-
HUNgabus
senior tag
válasz #72042496 #69629 üzenetére
En ceges 6 kartya, ugyved kereses jatszik csak. Fogyasztovedelem lehet jo Neked ha maganzo vagy. Bar lassan annyi a panasz hogy megerne csoportosan a NMHH fordulni!
Belsos info hogy ugy szar a tavaly felrakott orosz rendszer ahogy van. Tamogatas most 0! Lesz egy nagy update vmikor majus-junius kornyeken akkor hatha "jobb" lesz. Ha nem...
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
Ma hosszabb úton voltam és gondoltam ráérek írtam facebook-on a chatre, az első 3-4 kérdés még Boot volt szerintem a gyors válaszokból kiindulva, de aztán átvehette vki.
Leírtam a problémám ( céges, 6 kártya, december óta nincs számla, mennék máshová de hogyan ).
Közölte hogy menjek be egy fiókba, ahol kiszámolják mi mennyi, kifizettem és már mehetek is, mobilokat utána tudom csak függetleníteni.
Erre Én, ha ott ki tudják számolni és számlázni akkor havonta ez miért nem megy?
Erre Ő, azt nem mondta hogy RÖGTÖN lesz meg az összeg és a számla, lehet várni kell.
Erre Én, mennyit mégis kb? órák, napok?
Erre Ő, hát amíg sikerül számlázni vagyis amíg megjavul. ( semmivel se vagyok előrébb )
Erre Én, vagyis akkor nem tudok elmenni és vinni a számaimat?
Erre Ő, de igen, a számokat kiadják, de akkor fizethetek ide is meg az új helyre is még itt nem zárják le, és a mobilok addig függőek maradnak.
Erre Én, akkor ügyvéd, NMHH, stb.
Erre Ő, sajnálja hogy érzem.Aztán pár és küldenek egy új PM hogy értékeljem a Vodafone-t, 1-5 csillag !
Eszem megáll, ebben a kurva országba már tényleg mindent lehet, meg az ellenkezőjét is!
-
HUNgabus
senior tag
Ma voltam bent az Arénában lévő márka képviseltben, ott is azt mondták hogy teljesen mindegy hogy kifizetek mindent ( majd 1x ha tudnak számlázni, piros hó előbb esik ), kötbér, számla, telefonok hátralévő részletei, stb. a mobilok akkor is FÜGGŐEK maradnak a 24 hó leteltéig! Van mód kérni a központtól vmi méltányosságot amit ált. pár hét alatt elbírálnak de eléggé 50/50% hogy mikor hogy. Hát én nem fogok könyörögni ezeknek....
Köszi Vodafone, hogy egy klasszikust idézzek "leköpnélek, de nincs turhám" !
Lépek innen, számokat viszem amíg lehet, aztán ha majd 1x lesz számla én is addig fogom szo...ni őket amíg csak lehet, aztán kérek részlet fizetést és majd pár havonta kifizetek 1.
Hál isten 4 mobilból 3 már lejárt és független, egy szifonnal szí--nak meg, azt meg elrakom még lejár aztán eladom.
Nem csoda hogy az OpenSignal tesztjén is csak a DiGi-t tudták leverni, Telekom Yettel veri mindenben őket!
-
HUNgabus
senior tag
válasz #76055552 #69943 üzenetére
Hidd el hivatkoztam en mindenre IS. Akkor se oldjak fel barmit es barmennyit is fizetek, max ha konyorgok meg kervenyeket irogatok.
Ugyan ezt kuldte el par napja egy Yettel-es ceges manager hogy hivatkozzak erre, es hogy ne partnerhez menjek hanem markaboltba, stb. Fentebb irtam mit mondtak.
Ezeket mar a sajat ASzF-juk se erdekli, voltam jo par helyen mostansag, minden hol a fasultsagot meg a leszarom mi van dolgot latom. Legtobben mar a sajat dolgozoik kozul se hisznek a sajat cegukbe!
Az milyen mar mikor az ugyintezo kiscsaj mondja azt hogy O is ugyan igy jart es tud adni cimet ahol megoldjak okosba az iPhone-t!
Nem kotelezo hinni nekem, 8 evig minden jo volt itt is, csak leirtam hogy jelenleg mi van, hatha van aki okul belole. -
HUNgabus
senior tag
válasz (Bundás) #70159 üzenetére
Vagy nezz azet tenyleg mi mennyi mashol es menekulj. Sajnos manapsag egyre jobban igaz az hogy par evente valltani kell, ha jo csomagot akarsz. A regit megtartani nem latszik sehol csak az UJ ugyfel a jo ugyfel.
[Ma este elvallnak utjaink, pa voda, remelem legalabb a szamhordozast nem cseszik el!]
-
HUNgabus
senior tag
válasz Nikaré #70165 üzenetére
Háát, nem tudom mit értesz "teszt" alatt. Vettem egy Yettel-es feltöltő kártyát, leginkább azért hogy megnézem a köcsög Voda mit kódolt le és mit nem, mert még arra se képesek hogy egyértelmű információt adjanak róla.
Amikor kipróbáltam vele a telókat ( érdekes, sokan azt mondták a dual SIM-es telók függőek ált. és a szifonok meg függetlenek blablabla, pont fordítva van esetemben, S20 és Note20 független gyárilag, a 2 szifon pedig függő ), akkor azért kipróbáltam pár dolgot, mobilnet, hívás, stb.
( ami már most "tetszik" és eddig "is" elvártam volna, van egy kiemelt ügyintézőm akit szinte bármikor hívhatok és felveszi, segít vagy amint tud visszahív, vodánál kiemelt ügyfélként 50-55 perc mire vki felveszi aztán meg nem tud segíteni, boltba ugyan ez, vodánál sokan vannak, majd mindenki panaszkodik, az ügyintézők szegények fáradtak, fásultak, Yettelnél és Telekomnál voltam 2x az elmúlt héten és ott max pár ember várt, átlag 5-10p majd elintézte a dolgát és ment tovább, tudom ez lehet a véletlen műve és nem reprezentatív de engem meggyőzött, legalábbis egyenlőre, aztán majd kiderül... )
ja meg ez is közbe jött pár hete :
a számokat már én írtam be a részletes teszt alapján, így talán érthetőbb
ez alapján mondjuk a Telekom lenne a "best", de mivel a Yettel többet kínál 15 ezerrel olcsóbban, bár nem a pénz az elsődleges szempont, ahogy régen mondták "hülye azért nem vagyok"
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
válasz #76055552 #70169 üzenetére
én nem mondtam sehol se azt hogy "jobb", az én preferenciáim szerint, nekem JELENLEG bármi jobb mint a Voda. 7 évig nekem se volt velük semmi bajom, most viszont csak az van. Lehet a Yettel se lesz "jobb" de itt legalábbis (most még) ember számba vesznek, felveszik a telefont, stb.
Roaming-ról meg annyit hogy a FULL-os csomagban vagy több mint 30GB net és 200p beszélgetés, ez több mint elég EU belül, annál távolabb meg úgy is helyi prepaid kártyát vesz aki utána olvass mit hogyan éri meg.
Biztos vannak olyan szerencsések akiknél minden működik (számlázás), nem kell ügyeket intéznie velük (50p várakoztatás, visszahívás nuku) és olyan helyen laknak, dolgoznak ahol van térerő, stb.
Mint fentebb írtabb 7 évig én is közéjük tartoztam... -
HUNgabus
senior tag
válasz #08176384 #70178 üzenetére
Puding probaja az eves
Nem ajultam el toluk, mivel innen mentem el 6 eve, annak is megvolt az oka. Amit leirtam puszta matek, racionalis dontes.
Mivel megfogadtam fuggo telot soha, wzwrt nincs is semmilyen extra, kedvezmeny az elofizukon, nem jon be, minimalis kotber, aztan GO tovabb.
Kerdes ha a Telekom se jon be, akkor hova? -
-
HUNgabus
senior tag
válasz Rolee87 #70244 üzenetére
En aztan tenyleg nem vedem oket, de szerintem mindegy hogy boltba vagy telefonon erdeklodsz, ua a szar rendszert nezik ami a jelek szerint csak nem akar javulni.
Mas, fentebb volt aki irta hogy Telenor szar romingba. 3 nap London es tuti volt minden, vegig 4G nalam sima S20, csalad tobbi tagja szifonos, naluk volt 5G is parszor. Sebesseg is megvolt, este szallodaba kenytelen voltam mobilrol nyomni a Netflixet mert a sajat WiFi-je kaki volt es kifagyott.
-
HUNgabus
senior tag
válasz 4Grider #70365 üzenetére
ja persze azért nincs céges számlám december óta, elektronikus meg mind eltűnt ami tavaly augusztus előtt volt,
3 hete boldog Yetteles-ként kinyalják a seggem, minden müxik ( alkalmazás azért khmmm itt is ) de legalább nem kamuznak és dolgoznak rajta,
ja, és a végszámlával is szopatnak 3 hete csak hogy nem tudjam használni a még mindig függő telóimat, pedig arra is azt mondták azt aztán teljesen külön számolják és küldik amint lehet,
-
HUNgabus
senior tag
ezt a dilettáns lúzer bagázst !
több mint 3 hete léptem tőlük 6 céges kártyával, azóta se képesek kiállítani a végszámlát, pedig az teljesen külön csoport, erre ma azt mondja a nagyon kedves antipatikus ügyfélszolgálatos hogy nem az, nem is egy végszámla lesz hanem majd HA sikerül megcsinálni a szarjukat akkor küldik a haviakat és az uccsó lesz a végszámla a kötbérrel, addig meg a szifon jó lesz papírnehezéknek!!!!! meg a k....any...kat, na most van az uccsó csepp , még ott is felnyomom őket ahol nincsenek is
ja a többi reménykedőnek akinek bármilyen baja van ezekkel, JÚLIUS 10-11 újra leáll minden mert megint rendszer csere vagy vmi nagyobb frissítés lesz, addig ami nem jön meg vagy áll helyre utána megint ki tudja mikor...
-
HUNgabus
senior tag
az se rossz, ezeknek még fizetni se lehet, a pénz se kell nekik
fentebbi linkhez, ami hír alatt van hsz-ek hát igaz minden szavuk
nekem se sikerült az elmúlt kb 3 hónapban 40p előbb élő emberrel beszélnem, pedig hívtam őket reggel-délbe-este, a rekordom 58p, leértem majdnem Bp-ről Füredre mire felvette vki
-
HUNgabus
senior tag
rakd félre havonta amennyit gondolsz, nekem ezt mondták
egyébként ha nem lesz meg július 10ig akkor talán már sose, akkor lesz megint rendszer csere / update,
nekem 4 hete nem képesek kiállítani egy végszámlát, dec óta semmi, léptem is ...
mai rekordom 1:16:56 ekkor vették fel é közölték hogy már nincs céges ember bent mert elmúlt 18h, mondtam hogy sorry de még 17 óra előtt beszéltem egy hölggyel aki tovább kapcsolt és arra vártam több mint egy órát, közölte, nem tud mit csinálni mert Ő nem fér hozzá a céges dolgokhoz, ( persze, külön gép a páncélba Fort Knoxba! ) hétfő 8 után,
anyátok...
-
HUNgabus
senior tag
válasz RoyalAirForc #70530 üzenetére
ezt mondom már vagy 2 hete, eddig is szar volt most meg..., meneküljön ki merre lát
már szarok a függő telefonjaira is, vettem függetleneket aztán majd én is így fogok fizetni ha majd küldik a végszámlát, köcsög banda
-
HUNgabus
senior tag
minden bemegyek és panaszt teszek, hátha egyszer végre hagynak fizeti,
a mai nap azt mondták hogy a leállás CSAK a vezetékes szolgáltatásokat fogja érinteni, a mobil részt és számlázást nem, ez az olvasatomban azt jelenti "ami eddig szar volt az az is marad" de a fiúk a "bányába" dolgoznak
-
HUNgabus
senior tag
-
-
HUNgabus
senior tag
válasz MadMancs #70667 üzenetére
mázlista, nekem 40p kb a legjobb az elmúlt 2 hónapban, számlám meg semmi december óta, vagyis kb 3 hete megjött a januári, de azóta semmi, SMS 1 hete hogy már minden OK készül..., ja látom,
( az milyen már hogy eljöttem tőlük 5 hete erre felhívtak a múlt héten hogy hosszabbítsak mert 6ból 2 már lejárt )
na ennyire faszán minden OK a rendszerükben
-
HUNgabus
senior tag
Infó azoknak aki esetleg váltáson törnék a fejüket, és okulások se rossz.
Alapfelállás céges 6 SIM, nem kapok számlát december óta, május 20 eljöttem tőlük, 2 mobil még függő a hűség végéig.
Ma kaptam egybe 4 számlát ami Bruttó 530e HUF, ez kb reális, már épp ki akartam fizetni egybe az egészet amikor belső hang, "telefonálj" előtte.
Azt mondják a vonal végén ha minden kifizetek, utána lehet kérni a függetlenítést ami telefonon is lehetséges, és pár nap alatt megvan mert már nem köt a hűségidő, mondom oké köszi, igaz hogy eljöttem de elvileg még nem járt le, ja, pill... beszélek a ....
pár perc múlva, mondja hogy ha kifizettek mindent, bemegyek egy vezérképviseletbe ahol is kérvényezhetem az idő előtti zár feloldást, amit pár HÉT alatt jóváhagynak, mondom oké köszi
majd pill, éppen ír vmit a kolléga ez ügybe...
mégse, mert amit most hirtelen megkaptam ( 5 HÉT UTÁN !!! ) az még nem minden, ezek csak az elmaradt havi számláim, az utolsó azért sok ( 330e ) mert abban vannak benne a hátra lévő havi törlesztők, DE ez még nem a végszámla, ha ezeket kifizetem akkor átkerülök a végelszámolási osztályra vagy a tököm tudja hova, akik kiállítják majd végre a kötbért + büntit + miért jöttem a világra és hozzátok VÉG számlát, ami ha megvan ( ÚJABB HETEK HÓNAPOK ?! ) na ha azt IS befizettem akkor tudom csak kérni a 2 db 400e papír nehezékem függetlenítését a fentebbi módon, várva majd még újabb heteket,
ekkor már se köpni nyelni nem tudva, rákérdeztem hogy ÖN szerint ez lehetséges hogy meglesz a NAGY átállás előtt, Ő ilyet nem tudhat / mondhat, de ( kimondom helyette hogy esélytelen ) nem valószínű.
ekkor elköszöntöm még mielőtt rajta töltöm ki a fásultságom és közöltem hogy majd Én is ilyen formában és hozzáállással fogom majd 1x vmikor befizetni
( ja a 4 számla 12-14 naponta kellene befizetni, a JÓ K..... A..... !!!!!!!!!!!!!! )
hát ennyi, itt tart a történetem, de szerintem lesznek itt még fordulatok a Reklám után,
már csak röhögök az egészen, ha nem velem történik tuti nem hiszem el ....coming soon
-
HUNgabus
senior tag
1 klasszikust idézve : Fussatok bolondok ! (Gandalf)
Komolyra fordítva, nagyon gáz ami ennél a cégnél történik az utóbbi kb 1 évbe, én pl még mindig várom a végszámlámat már 6. HETE!
A 2 szifon azóta papírnehezék, héten veszek újakat függetlenül, engem többet nem szopat be egyik se.Mai beszélgetésem is érdemes lett volna rögzíteni, egy középvezetővel beszéltem a panasz osztályról mert már nem csak fogyasztóvédelemmel és perrel fenyegetőztem hanem a médiával is.
Nem hivatalosan még Ő is azt mondta tippelni se tud mikor lesz végszámlám és független telefonom, csak reménykedni tudnak hogy talán "lassan" minden a helyére kerül az új szoftverrel.
Mikor rákérdeztem hogy miért kell nekünk magyaroknak megint okosabbnak lenni mint mindenki másnak, vagyis ha Vodafone van majd minden országban, nem tudom elképzelni hogy mindenhol más szoftver fut, vagyis ha pl jó az angol vagy német miért nem azt veszik át, támogatás, stb is megoldva. Erre csak hümmögöt és próbálta védeni a védhetetlent, mert "rögzített" a vonal.Nagyon kíváncsi lennék hogy mennyien mentek el tőlük, UPC és Voda összesen, tuti már veszteségbe fordulni ez a hatalmas business. A másik kettő köszöni szépen az ingyen ügyfeleket, még toborozniuk, reklámozniuk se kell
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
válasz RoyalAirForc #70785 üzenetére
ezt mondom én is, birka nép a magyar, mi mindent IS eltűrünk, aki meg pattog azt leugatják vagy lecsukják, ellehetetlenítik, gáz hogy már most azt kell szajkózzam a 16-18 éves gyerekeimnek hogy, angol/német ami tetszik és húzz el innen, minél messzebb...
(biztos mindjárt jön vki és kioktat hogy máshol se jobb)
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
válasz 4Grider #70791 üzenetére
nem egyszerű pl. az én esetemben mivel céges vagyok nem áll velem szóba a fogyasztóvédelem mert az csak magánszemélyekkel foglalkozik,
az NMHH pedig csak "nagyobb" cégekkel vagy ha országos a probléma és többeket is érint, ez pl megvan de gondolom "közösen" kellene fellépni ami megint csak nem könnyű, lásd bármilyen tiltakozás, tüntetés, sokaknak van bajuk sok mindennel, de mikor csinálni is kéne vmit akkor vhogy elmúlik a lelkesedés,ami számomra nagyon furcsa hogy teljes a hallgatás a médiában, lehet sok a reklám bevétel és nem akarnak összeveszni a velük? nem tudom elhinni hogy nincs valamelyikük a Vodánál ...
-
HUNgabus
senior tag
és ebből kehet hogy 10-x % meg nem fizet mert nem kap számlát stb. a feltöltő kártyásokat is kár számolni nem nagy bevétel aki "pár havonta" rak rá 3000ft csak hogy elérhető legyen,
a fő bevételi forrás "szerintem" a cégek, mert azok ált. nagyobb csomagban vannak, fizetnek is rendesen, még a vezetékes net is innen lehet, na most pont ezeket szarták szembe és mennek el leginkább...
bár hová is megyek cégekhez (több 100) bármilyen fórumot is olvasok ahol a Voda a téma ált ez a számlázási anomália a cégeket érinti és pláne akinek már nincs hűsége, viszlát...
tönkre menni nem fognak, de hogy megérzik ezt a balfaszkodást az tuti
-
HUNgabus
senior tag
Orulj ha egyaltalan kapsz vmit. Nekem fel ev alatt 3 hivatalos emil a feluletukrol irva, semmi. Csak a generalt hogy megkaptak es MAX 30 nap valaszolnak. Lofaszt.
Egyebkent meg mindig nincs szamlam se veg se semmilyen. 2 honapja jottem el toluk. 3 telo kuka mert fuggo, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)