Hirdetés
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megjelent a OnePlus 13T
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Fotók, videók mobillal
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
domper2015
senior tag
válasz
domper2015 #69047 üzenetére
Gusztustalan, hogy az EU-s számokat 70-80 Ft/perc költséggel hívhatjuk itthonról ( Telekom, Vodafone, Yettel ), ha átmegyünk a határon hazai díjakon.
A Diginél 4 Ft, de ki tudja meddig.... -
válasz
domper2015 #69047 üzenetére
Ezt hogy érted? A másik mobil lehet akárhol. Én honnan tudhatnám, hogy amit hívok mobil a föld melyik pontján van éppen?
-
Iggy20
csendes tag
Sziasztok. lehet ti jobban látjátok, flottás csomagba beléptem, és ez van odairva:
Korlátlan perc
belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s normál díjas számokra
akkor én a felvidéki rokonokat ingyen hívhatom vele? -
Littoral
aktív tag
MadMancs: Aha, hát az lehet, hogy elfogyott a 100 MB és a vásárolt 300 MB is egy fél nap alatt, de majd vásároltatok vele még. Mondjuk ha nincs aktív belépés gomb (wifin sincs), akkor nem értem ezt a képernyőt.
asdf_: Ez is hasznos információ, továbbítom. Ha kivittük az utcára a készüléket, ott 4G volt a kijelzés, ez is igaz.
Köszönöm a tájékoztatásotokat.
-
sebijani1982
senior tag
Sziasztok!
Mi lehet az oka annak, hogy immár a második olyan készüléken nyújtja azt az élményt a voda, hogy 1080 minőségű videót nézve YT-on, kb. 15-20 mp-ként "teker" a videó full pálcás 4G+ hálózat mellett...
Poco F1-n és most már Realme GT 5G készüléken is ugyanez a helyzet...
Dunaújváros a terület, ha ez bármiben is befolyásol valamit... -
Littoral
aktív tag
Egy közeli ismerős (közel lakik hozzánk, úgy értve) tesztelési céllal rendelt egy 0 forintos sim-kártyát a Vodafone weboldaláról. Megkapta, aktiválta, feltöltötte, próbahívás, működik, ámen.
Most az, hogy a lefedettségi térképük mit mutat, és mi a valós helyzet, abba kár lenne belemenni. A térerő nagyjából két "pálcikás", valamitől jobb napokon esetleg három, H+ jelzéssel, inkább kültéri lefedettség van. Megyeszékhelyről beszélünk amúgy.
De nem ez az én kérdésem, hanem az, hogy az aktiválást követő napon megjelent a telefon kijelzőjének a közepén egy "pálcikás" hálózati ikon, ami mellett egy "?" van. Az értesítési sávon ez "Bejelentkezés a hálózatba" üzenettel áll, ha rábökünk, akkor betöltődik egy auth.vodafone.hu címen látható tök' fehér oldal, amin egy felirat nélküli gomb körvonalai láthatók, arra viszont nem lehet rákattintani, rábökni, semmilyen interakciót végezni itt nem lehet. Az üzenet a telefon újraindításával nem tűnik el.
...hogy ez mi lenne? A számot eközben hívni lehet, szóval működik, meg minden, de ez nyilván nem üzemszerű működés. Egy Samsung A51-ben van a kártya.
Mi ez a jelenség, vagy mi ez a hálózat, amibe be kellene jelentkezni, és ha ezt a felhasználónak kell, azt hogyan?
Az ügyfélszolgálati érdeklődés 2x40+ perc nihil után nem opció, azért kérdezem itt.(Nem kísérem figyelemmel folyamatosan a topicot, nem vagyok vodafonos, ha volt már, és túl unalmasat kérdezek, bocs'. Valójában nem tudom, hogy mi ez a jelenség és hogy lehet rákeresni.)
-
Joker88
őstag
Másnak se enged belépni számítógépen keresztül a weboldalra?
Beírom a telefonszámot/jelszót, majd katt a "bejelentkezés" piros gombra,aztán semmi -
baloghgabor
aktív tag
Hát, most számolom, 2006. március, az sem most volt. Azóta amit ez a cég produkál, tanítani kellene, hogyan süllyesszünk még mélyebbre egy céget.... Pedig már anno sem volt egy fényes a csillogása, legalábbis nekem. De az vigasztal, hogy ahol élek, a többinek sem érdeke egyáltalán, hogy európai szolgáltatást nyújtson.
-
#76055552
törölt tag
válasz
baloghgabor #69026 üzenetére
engem is is "jól" szórakoztatnak a szolgáltatásukkal.
Hűségidőt válaltam vodánál (én balga!).A hívás minősége pocsék digimobilra (a hívások döntő része 6600-as codec-kel megy - tegnap 7db-ból 6 db ilyen hívásminőség volt).
Pár észrevétel:
- szar a telefonom amivel digimobilra hívok. Ja: meg a főnökömé, meg a sogornőmé, meg az apumé...meg mindenkié akit ismerek
- kártyahiba. Ja: meg minden vodás ismerősöm kártyája, akit megkértem a teszthívásokra.
- a másik (digis) oldalon rossz a térerő. Ja: -100dBm vagy kisebb érték az rossz
- a másik (digis) oldalon van a hiba. Ja: telekomos sim-mel konstans 23.850-es codec-kel megy a hívás digimobilra, ennek megfelelően krisztálytiszta a beszéd.Érdemben 1x sem cáfoltak. Csak időt húznak, újabb hívás-időpontokat kérnek be...stb.
Sebaj, 1x lejár a hűség, de egy életre megtanultam: vodával hűséget soha többet nem kötök. És mindenkit erre bíztatok.
-
Littoral
aktív tag
válasz
baloghgabor #69026 üzenetére
Nálam [egy másik, hasonlóan jó képességű] szolgáltatóval esett meg egy ilyen, bár nem karácsonykor. Megszüntettem az előfizetést, kifizettem a fennmaradó kedvezményt, meg amit még kellett. >>Mindent<< kifizettem. Két (2, kettő) év múlva jön a helyi végrehajtótól egy könyvelt levél, hogy a fenti összeget fizessem be, mert [nevetséges fenyegetések] fognak következni.
Szerencsére megvolt még minden befizetéssel kapcsolatos dokumentum, így ellentmondással éltem, és az ügy összes résztvevőjét (saját magamon kívül, ugye...) felnyomtam a kinek-kinek a felügyeleti szervénél az elégtelen nyilvántartás-kezelés miatt, plusz a NAV-nál, a bolt rendőrségi feljelentése, ahol befizettem a keresett összeget, csak azért maradt el, mert aznap hamarább jött a posta, amikor be akartam menni a kapitányságra, így értesültem arról, hogy a szolgáltató szerint "tévedés" történt. Semmi "bocsánat", "elnézést" meg ilyesmi.
Később a végrehajtó egy általam nyújtott szolgáltatásban ügyfelem lett, egy igazán rendes embert ismertem meg benne (tényleg!), ő elmondta, hogy mi is folyik az effajta cégeknél ügyviteli fegyelem címszó alatt. Hát ennyi. Azóta én is így járok el az összes szolgáltatóval, ha valami rendellenes merül fel, ami engem érint felőlük, előbb lövök, utána kérdezek. -
baloghgabor
aktív tag
válasz
pitiless #69025 üzenetére
Velem eljátszották ezt. Volt egy számlás előfizetésem, amit kártyára váltottam át, majd ment a fiókba, hogy mégis jó lesz valamire. Egyszercsak jött karácsony előtti napon tértivevényes levél a kedves (sic!) szolgáltatótól, miszerint ha most, majdnem azonnal nem fizetek, akkor végrehajtónak adják át az ügyet! Halvány lila fogalmam sincsen, mit vétettem? Egy évtized alatt sose volt elmaradásom náluk. Net, telefon, kettő is, rendben fizetve mindig (nem nehéz, bankon át mindig vitték, amit kell). Hívom ügyfélszolgálatot, amikor még fel óra is alig kellett és próbál segíteni, mivel a behajtó csoport, hát ők ünnepelnek és majd jövőre talán dolgoznak. Újabb fél óra alatt ki is derült, hogy amit személyesen intéztem a Vodafone szaküzletben, miszerint az előfizetésem megszűnt és feltöltős lett a kártyám, rendben ki is számolták és elszámoltunk és minden rendben. Ehelyett mégis lett valami elmaradás, amit ők kiküldtek sms-ben a fiókban lévő telefonra, de emailt már nem voltak képesek a 10 éve regisztrált címre és csak a végső felszólítás jött a postai címemre. Előtte ugyan miért nem lehetett írni, hogy bocs' ugyan fizessek már még be pár ezrest, mert bénák vagyunk?! Csak a fenyegető levél, ünnepekre?! Ami után majd végrehajtó kopogtatott volna?! Na és akkor még majdnem minden rendben ment náluk.....
-
Killing
addikt
Eddig ugyanígy volt elszámolva, amit januárban forgalmaztam túl, azt februárban küldték ki. Viszont miután előfizettem, akkor a következő számla részarányos volt, majd teljes havidíjak, szóval ezért nem értem miért vagyok előrébb.. Egyébként az utolsó hónapban nem volt túlforgalmazásom, szóval a részemről letudva.
-
egykori
őstag
válasz
baloghgabor #69015 üzenetére
Teljesen igazad van, mert mára mindkettőnk telefonján rendbe jött (nejem hagyta, én letöröltem és visszaraktam az appot). Igaz, ebben reménykedtem én is, hogy így lesz, csak egy kicsit türelmetlen voltam. Köszi!
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Március 6-án lett volna számlazárásom, 3-án viszont sikeresen megtörtént a számhordozás a telekomhoz, most kaptam egy -571 Ft-os számlát tőlük. Ez valid vagy megint elszámolták magukat?
-
zolya1973
aktív tag
Ha rendelek egy telefont üzleti átvételre azt nyomon lehet követni?
Küldenek valami értesítést,hogy átvehető az üzletben?
Vasárnap rendeltem meg de semmi hír róla.A voda oldalán csak azt írja,hogy folyamatban meg,hogy a kiszállítás 1-3 munkanap. -
egykori
őstag
válasz
baloghgabor #69010 üzenetére
Sajnos nekem sehogy sem. Letöröltem teljesen az appot, majd holnap, ha lesz időm, visszarakom. Bár nejem telefonján sem található, úgyhogy nem egyedi problémának tűnik. Köszi.
-
zzola
titán
Telefonon egyeztettem napközben az ügyfélszolgálattal, hogy átváltanám az előfizetést feltöltősre. Pali próbálkozott ügyfélmegtartással, nem jött össze.
Viszont közölte, hogy ezt csak személyesen kérhetem, fáradjak be egy irodába.
Pécsre bementem, szó nélül átváltották, instant.
Aztán a végén a pali benyögte, hogy ezt telefonon is kérhettem volna...
Szerintetek?
-
egykori
őstag
Eddig még működött a #67302 hsz alatt írt kacifántos megoldás a mobil app-ban, hogy megtudhassuk, mennyi perc vagy forint áll még rendelkezésre a keretből, de mától már ez sem. Gratulálok!
-
DevKiller
senior tag
Pedig mindig mondták ők, hogy a Jövő izgalmas.
S nem hittünk nekik -
Somatom
veterán
válasz
Roland8622 #69005 üzenetére
Addig nem fogják meg, amíg fizetik a
védelmi pénzttelekommunikációs adót. Ezt ők is tudják. -
4Grider
nagyúr
válasz
Roland8622 #69003 üzenetére
Naptári. De így se, úgy se tartják be. Főleg ha válaszolsz egy megválaszolt panaszodra, mert papírjuk van róla, hogy már megválaszolták...
-
Roland8622
aktív tag
Sziasztok. A panasz emailre való reagálásnál a 30 nap az naptári nap vagy munkanap?
Bocsánat a láma kérdésért
Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Szólánc.
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nyaralás topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen videókártyát?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megjelent a OnePlus 13T
- További aktív témák...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4070Super 12GB GDDR6X Videokártya!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest