-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubu0101
veterán
A weboldalon mar mukodik a belepes es minden elerheto info(szinte) Viszont hianyolok olyan informaciot,hogy pl mennyi van hatra a keszulek torlesztesbol es ezt,ha szeretnem,akkor kifizessem egyben.Vagy ne legyek ennyire nagyra vagyo
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
veterán
válasz MadMancs #63397 üzenetére
Szerk. ish4d0w , ez neked akart válasz lenni
Én csak akksi miatt váltanék. Ha voda simmel aktív mobilnet, mindkét telefonunk brutál gyorsan képes merülni. Ezért asszony digi, én Telekom simet használok ha melóhelyen vagyok, hogy ne merüljön le mire hazaérek. Ha eSIM olyan takarékos lesz mint Telekom eSIM, akkor megéri (nekünk) az a 2500 egyszeri, mert megspóroljuk vele a másik 2 SIM havidiját.
Egyébként teljes mértékben egyetértek veled.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz #72445440 #63393 üzenetére
Nem sms, playen írta voda ma.
Megvan eSIM. Nem olcsó. De legalább nem működik (még) a funkció. Azért lehet nem ártott volna magyarul (is) odaírni hogy online nuku, csak 1270 vagy személyesen működik a dolog.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
borges7
aktív tag
Július 30-án éjfélkor megújul a My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk és a My Vodafone alkalmazásunk, hogy még könnyebben tudd kezelni mobil szolgáltatással kapcsolatos ügyeid!
Július 30. éjféltől pedig egy még személyre szabottabb, még jobb felületen találkozhatunk! [link]
-
#33802016
törölt tag
válasz #72445440 #63380 üzenetére
Aztán majd belelog a kezük, abba a bizonyosba... ha a másiknál vmi nem úgy megy, vagy drágább, vagy ecetera...
pl telekomnál, a dominoday-es percek csak hálón belül érzelmezhetőek, és csak 24 óráig.
A normál sms, hívás, stb mind két szolgáltatónál drágább feltöltősként biztosan.Mondjuk biztos én vagyok kivétel, de se net előfizetésem nem volt, se más külföldön... max ahol volt wifi, ott volt néha ránézve... de az sem volt túlzásba vidve... - Annyira nem foglalkoztam ezzel, hogy vodás boltba kellett bemenni, amikor pár éve volt vmi nagyobb netes ajándék, és gondoltam kipróbálom, hogy müködik egyáltalán... még a kapcsolódási adatok sem voltak meg...
Amúgy nekem ilyen sms nem jött... előző igen, asszem...
[ Szerkesztve ]
-
SpongyaBob
veterán
iOS-re frissült az app, de persze sikertelen az azonosítás
Szerk.: Látom már megelőztek.[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
veterán
-
Diák66
őstag
válasz Gubu0101 #63381 üzenetére
Nekem belépett és hibaüzenetet követően jött pár adat is. A +2GB-ot átléptem és -0.01 GB-on áll. Amúgy a korrekt az lett volna, ha titokban nem számolnak adatforgalmat és perceket. Mire rájöttek volna az emberek már ment volna az új rendszer...... vagy addig nem korlátoznak le senkit, amíg nincs lehetősége opciókat rendelni. Valami kompenzáció emiatt csak lesz.
-
busman
veterán
Érdemes az értékeléseket olvasgatni a store- ban..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
veterán
válasz #72445440 #63376 üzenetére
Email címmel nekem is ugyanez. Bár sose használtunk emailes belépést az elfelejtett jelszó segített.
Telefonszám 1, nem jogosult (amivel eddig beléptem). Mondom akkor jelszó emlékeztető. Kapok egy üres MMS. Hát jó. Telefonszám 2, sikertelen azonosítás. Jelszó emlékeztető, oda is egy üres MMS.
Valahogy nem az igazi ez még.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gubu0101
veterán
válasz szabonagyur #63379 üzenetére
De,legalabb mar webes feluleten be lehet jelentkezni,igaz meg semmi nincs Csak a Hoppa
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
félisten
iOS-en is frissült az app. Kiírta lépjek be, majd frissítsek jelszót mert lejárt. Ezután szerverhiba.
-
titán
Nem tudom mi ez amit a vodánál fejlesztenek, azért érdekes, hogy például az erste bank tud rendszert frissíteni este 10 és reggel hat között hétvégén. 1-1 nap néha. De ez, hogy lefingatják most már egy teljes hétre az egész rendszert mindenestől, szerintem példa nélküli...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Diák66 #63370 üzenetére
Dettó. Az eddig használt telefonszámra azt írja nem jogosult. Másikra azt hogy hibás. Emailre szintén hibás. Ördögi kör. Még reszelni kell ezen úgy látom.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
szebe
addikt
A honlap már éledezik, de egyelőre nem nyúltam rá a számhordozásos előfizura, mert a számhordozással voltak állítólag gondok a leállás előtt/alatt/közben.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
-
titán
Kíváncsi leszek holnap befejeződik-e ez a balfaszkodás, vagy kiírják, meghosszabbítjuk még egy héttel a leállást, hogy jobb élményt nyújthassunk....
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
"Vagy baj ha fejlődünk és már ez is elektronikus? "
Hm, hát nem biztos, hogy fejlődés... Azok a kövek Stonhenge, vagy hieroglifák, még ezer évek múltán is itt vannak... de ami elektronikus, az elszállhat bármikor... akár a szó.
Akkor ez vajon fejlődés?
Tudósoknak pont ez a problémája... hogy régebbi korokból többet megtudhatunk lassan, mint a jövő embere, erről a korról."Tudod NYÁR-on is bírságolnak az ellenőrök. "
Az lehet... de mindennek van előnye, hátránya. Én pl addig nem írtam rá, az igazolvány számot, amíg ezt nem kérték... Másrészt, amíg tömeg közlekedtem... nem igen találkoztam ellenőrrel. Vonatnál inkább, de volt ott is olyan eset, hogy ilyen vagy olyan okból nem tudtam jegyet venni, még sem büntetett. Persze, ez is ellenőre válogatja... ismerőst, azért is megvágták, mert nem érkezett még meg anno a diákja, és diákkal utazott (jegy)...Ez is több tényezős dolog
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz Somatom #63353 üzenetére
Jó, hát ha a leállás előtt jött meg, akkor user error. Ha utána, az más helyzet. De feltételezem külföldről, vagy neten is lehet majd aktiválni. Ez esetben esetleg kérdezd meg a telefonos ügyfélszolgálatot, mit javasolnak...
Nekem majd csak éves adat egyeztetés kell, de arra még van legalább 60 napom... Megnéztem, mindent, hogy nem esik-e erre az időpont környékére (nem pont arra a pár napra). így nincs gondom.
" a Vodafonenál bármi IS lehet, tudom."
Nálam meg, alap hálózatira volt állítva a beállítás, és abban rejtve van elvileg a szám. Meg is lepődtem, ezen... elvileg másképp kellene nem?Tényleg... ha már itt tartunk, ha lenne átirányítás, egyik számról másikra, akár másik szolgáltató, akkor a kártyának nem kell benne lennie, egy telefonban, vagy az mindenképp szükséges hozzá?
#63355) ish4d0w
Szupi jó pihenést"Előre is elnézést, de ez ilyen nagyszülős szöveg, hogy "nyár van, menjél szépen ki játszani, ne a telefonod nyomkodd""
Attól nagyon messze vagyok...
"Nyár van? Tényleg? Akkor ezért van melegem munka közben? Azta..."
Nálam megy a klíma...
De hogy meg legyen az egyensúly, mindjárt megyek bringázni egyet... ebbe a jó kis melegbe[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz #33802016 #63352 üzenetére
Nyár van? Tényleg? Akkor ezért van melegem munka közben? Azta...
Képzeld nyáron ugyan úgy használják a tömegközlekedést. Ha van mobilbérlet, minek használjak papírt? Vagy baj ha fejlődünk és már ez is elektronikus?
Mobilbérletem van mint ahogyan ha használom a vasutat, az is mobiljegy.
A megbukott átállásra az ügyfél nem tud felkészülni így ebben az esetben ha büntetést szabnak ki rá az simán hárítható tovább.
Szerencsére csak vezetékesem van a vodától de ha érintene engem ez, én bekopognék az NMHH-hoz is mivel a szolgáltató hibájából anyagi kárt szenved el az ügyfél ha bírságot kap.
Tudod NYÁR-on is bírságolnak az ellenőrök. -
szebe
addikt
válasz #72445440 #63355 üzenetére
Legalább tudjuk, hogy P40 Pro-d van
Hogy ON is legyek. Mi van azzal, akinek most lenne szüksége adatra/előfizura/stb? Ki érdekel, hogy nyár van? Akkor nem lehet/szabad mobilozni?
Előre is elnézést, de ez ilyen nagyszülős szöveg, hogy "nyár van, menjél szépen ki játszani, ne a telefonod nyomkodd""ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
#33802016
törölt tag
Vagy NYÁR VAN és telefon nélkül is meg lehet lenni, főleg ilyen dög melegben...
"Biztos hogy elég durva érvágás nekik ez, hogy se készülék eladás, se új előfizetés, se net vásárlás így a nyári nyaraló-utazó időszak közepén."
Nem tudom, de belegondoltok, néha miylen pitiáner problémai vannak a "fejlett" világnak? Régen is meg voltak az emberek, net nélkül, nem haltak bele 1-2 napba...[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz Somatom #63329 üzenetére
Engemet, spec nem érint, amúgy meg minden csatornán, előre szóltak. Sőt állítólag itt még + netet is adtak. Nem igen értem a felháborodást. Telefonálni, netezni tudsz (már ha van és feltöltötted).
+ ha van másik kártyád is, akkor meg nem mind1?#63332) baloghgabor
Miért lenne félelmetes, még sosem kaptál ilyen üzenetet?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #72445440 #63347 üzenetére
Hát, nem tudom. Vagy ahogy írták többiek, valami belsős, vagy tényleg csak teszt menüpontok. De valóban olyan mintha Google fordítóval történt volna. 😅
Azóta egyébként újra karbantartást ír.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
-
szebe
addikt
Nekem sajnos nincs más választásom, várnom kell rájuk.
De aki most kötne szerződést, az már rég átment a kékekhez, vagy a magentáékhoz, szóval(remélem)szívás ez most nekik."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
4Grider
nagyúr
Az integráltabb rendszerek ilyenek. A Telenoré meg olyan, amilyen. Mindkét - az integrált és az különböző rendszerekből interfészekkel összetákolt - rendszereknek is megvannak a maguk hátrányai és előnyei. Én azért inkább választanám a - megfelelő redundanciával rendelkező - integrált rendszert annak ellenére, hogy egy ilyen cseréje nem semmi munka.
-
tomp
félisten
-
baloghgabor
aktív tag
válasz DevKiller #63336 üzenetére
Én is kizárt dolognak tartom! Sőt, mivel a szerb határ mellett lakom, kézi a hálozatválasztás a telefonon, mert gyorsan sikerülne átállnia véletlen egy szerb adóra, ami sokszor erősebb. (Eddig soha nem produkált semmi hasonlót)
Szóval, csakis valami Vodafone "akció" lehetett ismét....bégé
-
DevKiller
senior tag
válasz baloghgabor #63335 üzenetére
Hát azért nem hiszem, hogy a román cella közelebb lenne a vodáénál.
ÉrdekesHONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
DevKiller
senior tag
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #63329 üzenetére
A Telenornál nem is. Ott hetekig (kb. kettő hét volt utoljára) szívatták az ügyfélszolgálatra járókat és persze a személyes ügyfélszolgálatokon dolgozókat a legutóbbi ilyen (hétvégi) átállást követően. Konkrétan első héten hazaküldték az embereket, mert inkább nem ment, mint ment a rendszer. Ha ment is, abban nem volt köszönet.
Itt majd hétfőn kiderül, hogy érdemes volt-e hosszabbítani a leálláson, vagy ők is ugyanazt a stratégiát felvállalják, mint a Telenor anno. -
titán
Jól sikerült ez a leállás, mert még most sem működik az app. Július 24-28-ig írták a leállást, most már átírták július 30-ra. Korrekt amit művelnek az emberekkel.
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
Nem gondolnám,hogy más szolgáltatók, nagyon jótékonykodnának. kábeltv-nél, pl ha van vmi, szerelés, vagy annál akitől kapják az adást, vagy áramszolgáltató munkája miatt, akkor egyszerűen csak nincs adás, stb.
Nem szívbajoskódnak. Az már prémium, ha erre is felkészül vki.
Én átadnám az 5+5 gb-omat... de nem lehet... úgy sem használom... (már ha egyáltalán van, mert abba nem láttam).
-
asdf_
veterán
válasz #33802016 #63325 üzenetére
Amúgy még véletlenül sem írták, hogy akinek kell vmi, még lejárat előtt töltse fel... vagy tartalékoljon... mondjuk eleve, nem nagyon használom, így nekem mind1...
Vagy persze lehetett volna nem h*lye p*csnek lenni, és minden mobiltelefonos ügyfélnél létrehozni és aktiválni egy kamudíjcsomagos net előfizetést (2/2 megabit/sec, végtelen forgalom) mely automatikusan aktiválódik, amennyiben az ügyfélnek elfogy a csomagjában levő internetje, és akkor nem szívatom a saját ügyfeleimet azzal, hogy képtelen vagyok teljes leállás nélkül ügyviteli rendszert cserélni (ami már önmagában megérne egy misét).
-
#33802016
törölt tag
Mi köze, a netnek a bérlethez? Nekem sosem kellett net bérlethez... (az más kérdés, hogy van ilyen lehetőség - is - esetleg.)
+ akkor még mindig tudsz találni, wifi-t, pl egy közeli kávézóban... bár valószínüleg, ha fizetési szolgáltatások nem mennek, akkor mind1, hogy van-e neted vagy sem.
Amúgy még véletlenül sem írták, hogy akinek kell vmi, még lejárat előtt töltse fel... vagy tartalékoljon... mondjuk eleve, nem nagyon használom, így nekem mind1...
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #08176384 #63317 üzenetére
Az ilyenek úgy szoktak történni szerintem, hogy az IT meg az illetékes emberek megmondják, hogy ezt X napba tartana megcsinálni, fent meg valami okos kitalálja, hogy 2/3 X idő alatt is elvégezhető, aztán akinek meg meg kell csinálni, vért pisál x napig, megpróbálja a lehetetlent, hogy meglegyen.. Erste is tolta a félkész George-ot ezerrel, és amikor szarráfikázta mindenki az ój appot, hogy ez nem jó, az nem jó, akkor is kötötték az ebet a karóhoz és a régi appot 1 hónap múlva lekapcsolták, aztán azóta is tákolják, hogy legalább azt tudja, amit a korábbi. Ha hagyták volna tovább, az beismerése lett volna annak, hogy Geroge (még) szar.
(fenntartva, hogy esetleg beleléphettek útközben valami nagy szarba, mármint vodáék) -
bohoc71
aktív tag
Hali! Van 3 előfizus teló a családban,és ma kettőn(huawei psmart 2019,és egy samsung s10+) nincs mobildat. Az enyémen (nova5t) van.Egymás mellett vannak a telók,térerő minen full,sőt a kettő látszólag mutatja az értesítési sávon az adatforgalmat,de semmi nem nyílik meg. A teló ki-bekapcsolása megtörtént,de semmi...Kpszönöm,ha valakunek van ötlwte!
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
Gubu0101
veterán
válasz #08176384 #63318 üzenetére
190k eloleget fizettem be kb 1 eve,es elkezdtek 3000-4000ft al jovairni par honapig meg fizetni fogjak,viszont en jovo aprilisba lemondom az elofizut,igy hogy megszuntetik a kinti korlatlansagot is Kivancsi keszek ami bent marad azzal mi lesz
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
#08176384
törölt tag
válasz DevKiller #63316 üzenetére
Amikor e csodás cég előfizetője voltam, nem forgatták vissza az előleget amit bekértek, majd hosszas telefonok sora után került elő, ja, hogy én anno fizettem nekik ilyet (Szerencsére elraktam a papírját.), Telekomos platina státusz mellett, készülék részletek és bármilyen hitelek nélkül. Ez és az 5G-s hazudozásuk miatt már csak a számom van meg náluk vitamax-ban. Végül az előleg visszakerült kb másfél hónap után utalással. Amikor hozzájuk mentem, előleget kértek, mikor eljöttem akkor meg a csillagokat is leígérte végül az ügyfél megtartó. Gondolom nem sok ügyfél van, aki a számla kiküldése napján azonnal fizet is.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Mekkora káosz lehet az IT rendszerekben, ha plusz két nap kell egy szoftver cseréhez? Azért ezeket a folyamatokat megtervezik előre és ez enyhén szólva is nagy tévedés, közel 50%. Amúgy egyik ismerősöm SIM kártyát próbált ma cseréltetni, elküldték, hogy nem működik semmi címszóval.
[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
Sziasztok!
Valaki tapasztalt számlázási rendellenességet? Faterom még mindig csekkel egyenlíti ki havi számláit, azonban a kb 5-6 napja kézhez kapott számlája 0 ft-os lett. Megnézve a részletezőt, faterom kifizette az előzőt(7k x forintot) és utánna volt egy átutalás(5 kx forint.)
Ha én rendezem valami okból, akkor is bankkártyás fizetéssel szoktam, nem átutalással, ráadásul annak sem látom értelmét, hogy miért utaltunk volna kevesebbet, mint a számla.
Tartok tőle, hogy itt valami nagyon félrement, és faterom számláján írták jóvá más befizetését.Tudom, hogy leállás van, és nincsen semmi, de tartok tőle, hogy ennek meg mi fogjuk meginni a levét.
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
veterán
Volánnál valóban. Megvenni meg lehet otthon wifin is. De QR beolvasáshoz jegy/bérlet online kapcsolat kell. Ezt írja is app. Viszont bérlettel felszállnék minden szivbaj nélkül. Sofőr ugyan nem, de ellenőr be tudja ellenőri QR-t (írja app) olvasni hogy valóban érvényes e. Jegy az cumi mert eleve felhasználói beolvasás érvényesíti. Addig érvénytelen.
Szóval berleteseknek nincs gáz. Máv ugyanez, ott eleve nem kell online kapcsat mert le tudja tölteni offline jegy/bérlet máv app.
BKV nem ismerem, de logikus lenne ha náluk is valami hasonló a menet.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
4Grider
nagyúr
válasz w.miki #63303 üzenetére
A minimum az lett volna, hogy az adatkerettel rendelkezőket átteszik az átállás idejére elfogyáskor mondjuk 128 kbps-ra lassított netre. Nem egy élmény rajta netezni, de használható a legfontosabb dolgokra. Főleg ha már adtak a feltöltősöknek 31-éig felhasználható 5 GB netet.
-
andor80
senior tag
válasz Somatom #63302 üzenetére
Pontosan.
Ez nálam most pont necc ma akartam megvenni a bérletem de nincs mobilnetem elfogyott nem tudom használni...
Bár elméletileg ott a vásárlás nyugtája az appban de ezt nem tudom a sofőr elfogadja e vagy nem .Mindenesetre ha le akar szállítani ellenállok hiszen érvényes a jegyem nem az én hibám, hogy még 48 óráig nincs net...Nem is értem miért nem dob automatikusan 10 gigát mindenkinek ez a surmó sitt banda...
[ Szerkesztve ]
Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- GAMER PC : i5-7400 / 16GB / GTX1050Ti / 120GB / 1000GB
- GAMER PC : i5-12400F / 64GB / RTX3070 / 2000GB
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest