Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lucifer6280

    aktív tag

    Sziasztok!
    Olyan problémába futottam bele, hogy nem tudom megnézni a számláimat.(Eddig ment, és be is tudtam fizetni az online felületen, meg alkalmazásba is láthatóak voltak a számlák.)
    Az előfizetés az én nevemre lett íratva és ehhez lett hozzá rendelve társkártya illetve telefon is lett kihozva. Ebből kifolyólag új jelszavak lettek csinálva, mind fiók mind folyószámla szinten, viszont azóta a számlákat nem tudom elérni, egyfolytában ezt az üzenetet kapom: "Hiba történt a kérés feldolgozása közben,Technikai hiba" hiába próbálkozok az alkalmazáson vagy az online webes felületen.
    Valaki találkozott-e már ilyennel? Ha igen hogyan sikerült megoldani?

    Segítségetek előre is köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák