Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djSiku

    csendes tag

    válasz taip #57324 üzenetére

    Köszi, ez nagyon jól jött :)

    Fejlemények:
    Felhívtam őket megint a 1430-on.
    Először egy srác vette fel, aki azt mondta bár nem kompetens a témában, de úgy tudja hogy valóban kicserélik a helyszínen, online rendelés esetén is (korábban az üzletben ezt nem említették, és a 1430-on sem délelőtt). Azt mondta átkapcsol egy illetékes kollégának.

    5 perc után az illetékes hölgyemény vette fel, akinek újból elmondtam a mondókámat, majd felháborodottan közölte, hogy márpedig ilyen nincs. Felolvastam neki az idézett szöveget, amire elállt a szava, és további 5 perc türelmem alatt egyeztetett a kollégáival. Ezután elismerte, hogy mégiscsak nekem van igazam, és szíveskedjek befáradni a legközelebbi T-Pontba.

    Most megyek, remélem ott sem fognak akadékoskodni. Bár ez lehet reménytelen, inkább azt remélem, hogy meg tudom őket is győzni az igazamról :D Köszönöm a tanácsokat! :R :C

  • djSiku

    csendes tag

    válasz dptrsk #57319 üzenetére

    Még nem volt szervizelve, hanem rendeltem ettől függetlenül egy gyári tartalék akksit, azzal próbáltam de ugyanúgy fennállt a probléma.
    Nincs rajta semmi egyéb app, csak a gyáriak. Kiszedtem a bontatlan dobozból, és 10-15 perc nyomkodás után már jelentkezett is a probléma.
    Hozzá nem értőként érdemes sajátkezűleg próbálkozni frissítéssel? Ha elbarmolom, akkor lehet hogy még a gari is oda.. :/

    (#57320) KZP: ezt próbáltam, de azt mondták, hogy mivel webshopból rendeltem, helyben nem cserélhetik ki, max ők visszaküldik a webshopnak és majd egyszer csak jelentkeznek..

    [ Szerkesztve ]

  • djSiku

    csendes tag

    Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni..
    Múlt pénteken rendeltem a Telekom webshopjából egy Samsung Galaxy S4 LTE készüléket, melyet hétfőn este vettem át az ALLEE-ban található T-Pontban. A telefont kamatmentes törlesztőre és meglévő előfizetés hűségének 2 éves hosszabbításával rendeltem.

    A probléma, hogy a telefon időnként fogja magát, és használat közben lefagy, majd újraindul. Mindezt napi többször, teljesen váratlanul. :F

    Próbáltam utánaolvasni a problémának fórumokon, több helyen javasolták a SIM illetve az akksi cseréjét. Mindkettő megtörtént, de a probléma továbbra is fennáll. Arra meg elég kevés szerintem az esély, hogy mindkét akksival probléma legyen.

    Netes rendelés esetén elvileg 14 napig elállási jogom van, és visszaküldhetem a készüléket. Ekkor 30 napon belül rendezik az előfizetést és kérhetek új készüléket. Ellenben akár 1 hónapig is telefon nélkül maradhatok, és lehet hogy az új teló is rossz lesz (nehéz ezek után optimistán gondolkodni :/ ).

    Másik opció, hogy szervizbe küldöm, és remélhetőleg egy szoftverfrissítés után helyrejön. De ha mégsem? Akkor ott vagyok megint, ahol a part szakad, és már elállási jogom sem lesz. Mindenesetre a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez esetben talán tudnak legalább cserekészüléket adni, amíg a teló szervizben van.. Talán..

    Mit javasoltok, mit tegyek? Kérjek teljesen új készüléket, küldjem szervizbe, vagy hagyjam magát a típust is és helyette kérjek más márkát?

    Várom az ötleteket, illetve korábbi tapasztalatokat.

    Köszönöm a segítséget :R

Új hozzászólás Aktív témák