- Fotók, videók mobillal
- Dőlnek az S25 Slim és Ultra infók
- Google Pixel topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djSiku
csendes tag
Köszi, ez nagyon jól jött
Fejlemények:
Felhívtam őket megint a 1430-on.
Először egy srác vette fel, aki azt mondta bár nem kompetens a témában, de úgy tudja hogy valóban kicserélik a helyszínen, online rendelés esetén is (korábban az üzletben ezt nem említették, és a 1430-on sem délelőtt). Azt mondta átkapcsol egy illetékes kollégának.5 perc után az illetékes hölgyemény vette fel, akinek újból elmondtam a mondókámat, majd felháborodottan közölte, hogy márpedig ilyen nincs. Felolvastam neki az idézett szöveget, amire elállt a szava, és további 5 perc türelmem alatt egyeztetett a kollégáival. Ezután elismerte, hogy mégiscsak nekem van igazam, és szíveskedjek befáradni a legközelebbi T-Pontba.
Most megyek, remélem ott sem fognak akadékoskodni. Bár ez lehet reménytelen, inkább azt remélem, hogy meg tudom őket is győzni az igazamról Köszönöm a tanácsokat!
-
djSiku
csendes tag
válasz dptrsk #57319 üzenetére
Még nem volt szervizelve, hanem rendeltem ettől függetlenül egy gyári tartalék akksit, azzal próbáltam de ugyanúgy fennállt a probléma.
Nincs rajta semmi egyéb app, csak a gyáriak. Kiszedtem a bontatlan dobozból, és 10-15 perc nyomkodás után már jelentkezett is a probléma.
Hozzá nem értőként érdemes sajátkezűleg próbálkozni frissítéssel? Ha elbarmolom, akkor lehet hogy még a gari is oda.. :/(#57320) KZP: ezt próbáltam, de azt mondták, hogy mivel webshopból rendeltem, helyben nem cserélhetik ki, max ők visszaküldik a webshopnak és majd egyszer csak jelentkeznek..
[ Szerkesztve ]
-
djSiku
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni..
Múlt pénteken rendeltem a Telekom webshopjából egy Samsung Galaxy S4 LTE készüléket, melyet hétfőn este vettem át az ALLEE-ban található T-Pontban. A telefont kamatmentes törlesztőre és meglévő előfizetés hűségének 2 éves hosszabbításával rendeltem.A probléma, hogy a telefon időnként fogja magát, és használat közben lefagy, majd újraindul. Mindezt napi többször, teljesen váratlanul.
Próbáltam utánaolvasni a problémának fórumokon, több helyen javasolták a SIM illetve az akksi cseréjét. Mindkettő megtörtént, de a probléma továbbra is fennáll. Arra meg elég kevés szerintem az esély, hogy mindkét akksival probléma legyen.
Netes rendelés esetén elvileg 14 napig elállási jogom van, és visszaküldhetem a készüléket. Ekkor 30 napon belül rendezik az előfizetést és kérhetek új készüléket. Ellenben akár 1 hónapig is telefon nélkül maradhatok, és lehet hogy az új teló is rossz lesz (nehéz ezek után optimistán gondolkodni :/ ).
Másik opció, hogy szervizbe küldöm, és remélhetőleg egy szoftverfrissítés után helyrejön. De ha mégsem? Akkor ott vagyok megint, ahol a part szakad, és már elállási jogom sem lesz. Mindenesetre a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez esetben talán tudnak legalább cserekészüléket adni, amíg a teló szervizben van.. Talán..
Mit javasoltok, mit tegyek? Kérjek teljesen új készüléket, küldjem szervizbe, vagy hagyjam magát a típust is és helyette kérjek más márkát?
Várom az ötleteket, illetve korábbi tapasztalatokat.
Köszönöm a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Spórolós topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- BestBuy ruhás topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra - más dimenzió
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- AMD GAMER KONFIGURÁCIÓ/RYZEN 5 4500/16GB/3060Ti/1TB/ Rendelhető
- Gaming gép - Windows 11 - i5-9400f/GTX1050Ti 4Gb/16Gb DDR4/256Gb M.2 SSD/ASROCK Steel Legend Z390
- Apple MacBook Pro Touch bar 15" A1990 2018 Silver (EMC 3215) 15"4 2880 x 1800 - 16GB - 256GB SSD -
- Apple Watch Series 8 45mm,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Bigfun BF-730A2 szintetizátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest