- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Külföldi SIM-ek itthon
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djSiku
csendes tag
Köszi, ez nagyon jól jött
Fejlemények:
Felhívtam őket megint a 1430-on.
Először egy srác vette fel, aki azt mondta bár nem kompetens a témában, de úgy tudja hogy valóban kicserélik a helyszínen, online rendelés esetén is (korábban az üzletben ezt nem említették, és a 1430-on sem délelőtt). Azt mondta átkapcsol egy illetékes kollégának.5 perc után az illetékes hölgyemény vette fel, akinek újból elmondtam a mondókámat, majd felháborodottan közölte, hogy márpedig ilyen nincs. Felolvastam neki az idézett szöveget, amire elállt a szava, és további 5 perc türelmem alatt egyeztetett a kollégáival. Ezután elismerte, hogy mégiscsak nekem van igazam, és szíveskedjek befáradni a legközelebbi T-Pontba.
Most megyek, remélem ott sem fognak akadékoskodni. Bár ez lehet reménytelen, inkább azt remélem, hogy meg tudom őket is győzni az igazamról
Köszönöm a tanácsokat!
-
djSiku
csendes tag
válasz
dptrsk #57319 üzenetére
Még nem volt szervizelve, hanem rendeltem ettől függetlenül egy gyári tartalék akksit, azzal próbáltam de ugyanúgy fennállt a probléma.
Nincs rajta semmi egyéb app, csak a gyáriak. Kiszedtem a bontatlan dobozból, és 10-15 perc nyomkodás után már jelentkezett is a probléma.
Hozzá nem értőként érdemes sajátkezűleg próbálkozni frissítéssel? Ha elbarmolom, akkor lehet hogy még a gari is oda.. :/(#57320) KZP: ezt próbáltam, de azt mondták, hogy mivel webshopból rendeltem, helyben nem cserélhetik ki, max ők visszaküldik a webshopnak és majd egyszer csak jelentkeznek..
-
djSiku
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni..
Múlt pénteken rendeltem a Telekom webshopjából egy Samsung Galaxy S4 LTE készüléket, melyet hétfőn este vettem át az ALLEE-ban található T-Pontban. A telefont kamatmentes törlesztőre és meglévő előfizetés hűségének 2 éves hosszabbításával rendeltem.A probléma, hogy a telefon időnként fogja magát, és használat közben lefagy, majd újraindul. Mindezt napi többször, teljesen váratlanul.
Próbáltam utánaolvasni a problémának fórumokon, több helyen javasolták a SIM illetve az akksi cseréjét. Mindkettő megtörtént, de a probléma továbbra is fennáll. Arra meg elég kevés szerintem az esély, hogy mindkét akksival probléma legyen.
Netes rendelés esetén elvileg 14 napig elállási jogom van, és visszaküldhetem a készüléket. Ekkor 30 napon belül rendezik az előfizetést és kérhetek új készüléket. Ellenben akár 1 hónapig is telefon nélkül maradhatok, és lehet hogy az új teló is rossz lesz (nehéz ezek után optimistán gondolkodni :/ ).
Másik opció, hogy szervizbe küldöm, és remélhetőleg egy szoftverfrissítés után helyrejön. De ha mégsem? Akkor ott vagyok megint, ahol a part szakad, és már elállási jogom sem lesz. Mindenesetre a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez esetben talán tudnak legalább cserekészüléket adni, amíg a teló szervizben van.. Talán..
Mit javasoltok, mit tegyek? Kérjek teljesen új készüléket, küldjem szervizbe, vagy hagyjam magát a típust is és helyette kérjek más márkát?
Várom az ötleteket, illetve korábbi tapasztalatokat.
Köszönöm a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen TV-t vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- FOTÓS beárazás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Külföldi SIM-ek itthon
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest