-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
abrtom87
tag
Nem tudja valaki, hogyha számot akarunk cseréltetni (spam üzenetek miatt) és a jelenlegi szám 2-essel kezdődik, akkor mennyibe kerül, hogy az új is 2-essel kezdődjön? Próbáltam utánaolvasni, de egyértelmű választ nem találtam.
-
abrtom87
tag
Sziasztok. Tudom, hogy rossz topik. Ma reggelre vártam egy GLS csomagot, jött egy sms a trackinggel. Amint megnyitottam vettem észre, hogy ez valami kamu sms mert valami gls rtt volt a webcím, nem sima gls. Gyorsan bezártam a linket, töröltem minden böngésző előzményt, bezártam mindent és újraindítottam a telefont, az smst töröltem. iPhone 15 Pro-ról van szó, legújabb szoftverrel.
Így ellophatták az adataimat? Mit tudok még tenni? Bocs ha hülyeség, ebben tök laikus vagyok. -
abrtom87
tag
Hello. Segitenétek nekem? Telekom nem akarja bekötni az optikát hozzánk a lakásba. A lakásban jelenleg van minden szobában egy coaxial feliratú és egy cat5e feliratú kábel a falban a konnektor mellett. Az bejárati ajtó mellett van egy szerelö doboz ahol bejönnek a kábelek. A lakóház folyosóján van egy nagyobb szerelödoboz ahova behúzták az utcáról az optikai kábelt, ide tettek egy Telekomos dobozt. Az ember aki jött bekötni, mondta, hogy mivel nem optikai kábel van bent a lakáson belül a falakban, ezért ö nem fog ide bekötni. Nem lehet! Huzassam ki a kábeleket egy villanyszerelövel és huzassak be optikát, valamint a folyosóról a lakásig is huzassak optikát. Akkor majd ö jön és összeköti, beszereli a routert. Igaza van? Tényleg nem lehet így bekötni? Mi lehet a megoldás? Mondta, hogy amúgy technikai akadály miatt vissza fogja dobni a bekötést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában