Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    válasz szaszabee #6693 üzenetére

    Amelyik üzletben én eddig megfordultam, ott mindenhol megkérdezték. Egyébként az "Egyéni előfizetői szerződés"-t Te írtad alá. Azt hiszem innentől felesleges szócséplés az egész.

    A kolegámnak kiszámláztak a mobilnetre több tiz ezer forintot mikor felmondta hüség után Ugyanis az eladó elfelejtette vele közölni hogy ha nemvárja meg a hónap végét részösszeget kell fizetnie és nem havidijat És itt az átverés

    Szerintem a Relaxnet csomagok még nincsenek két évesek... Jah! Vazze! Az 5GB-os csomag mindig is adatkorlátos volt! :W Azaz, azt a díjat így is, meg úgy is fizette volna, hiszen az még forgalomarányos volt. Tehát itt nincs átverés, itt a kapott sms-t figyelmen kívül hagyó user van. :F

    Nyugodtan keress másik szolgáltatót, s ha jobbat találtál, írj nekem is! :P

    zoli62:

    legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja a T-Mobile

    Mi köze a minőségnek a számlázáshoz? :U

    Egyébként itt is volt valami diagram, én meg nem keresem, amiben a T volt a legproblémamentesebb hazai mobilszolgáltató! ;)

  • dedike

    addikt

    válasz szaszabee #6689 üzenetére

    Tévedés. Nem dolgozom ott! :N

    A hüségnek annyi köze van hózzá hogy még a több éve ott lévö elöfizetöket szépen lehüzzák
    Én sem repdesek az örömtől, hogy a hívószámkijelzésért fizetni kell, de nem is érint különösebben, mivel azokon a számaimon, amelyeken szükséges a hívószámkijelzés, olyan díjcsomagot használok, amely esetén nem kell ezért fizetni. Különben ennek mi köze van a hűséghez? Tovább megyek. A hűség szó miért megfelelője a "sok pénznek"? Miért csak az lehet a hűség "ellenértéke", ha sok pénzt kapok? :F

    És egyébként nagyon gusztustalanok hogy ezt ráteszik egy mobil internet csomagra amin az ember egyáltalán nem telefonál

    Semmit sem "tesznek rá", az előfizetési szerződés megkötése során az ügyintézőnek kell megkérdezni, hogy kéred-e ezt a szolgáltatást. (Optimális esetben.) (Ti. hangalapú előfizetések mellé is kérhető Relaxnet!) Valamint a hívószámkijelzés bármikor módosítható a My-T-Mobile-ban, valamint a saját hálózatból díjmentesen hívható 1430-as telefonszámon, a # billentyűvel elérhető önkiszolgáló ügyfélszolgálaton! ;)

  • dedike

    addikt

    válasz szaszabee #6678 üzenetére

    Ha annyira értelmesen intézed az ügyeid is, amennyire ezeket a hozzászólásokat megfogalmaztad, valamint ugyanennyire szépen és szabatosan fogalmaztad meg minden esetben a problémádat a T felé, ne csodálkozz azon, hogy semmit nem értesz meg!

    Személy szerint már 10+ éve vagyok előfizetője a (jelenleg) T_mobile-nak. A mai napig egyetlen fikarcnyi problémám nem volt a számláimmal. Be kell őket fizetni addig a napig, ami rajtuk szerepel aztán annyi. (Mielőtt belekötnél, jelenleg 9 havidíjas előfizetésem van náluk.)

    Még valami:
    Ennek a hozzászólásnak mi a bánatos köze van a hűséghez?:

    Igen azt akartam irni Most már csak csekk és azóta semmi gond nics vele :C
    Egyébként van egy két fura húzásuk A mobilnetemre ráteszik a hivószámkijelzést :F Nembeszélve hogy az összes szolgáltatónál ez ingyenes ,söt a dominóba is
    :W :F

  • StLui

    veterán

    válasz szaszabee #6676 üzenetére

    megmondom őszintén én minden hónapban feladom az egy csekket a a három telefonra és tizenéve nem volt gondom soha, sajnálom elég peches vagy, és ilyenkor elég tehetetlennek érzi magát az ember

    több más csekkel együtt adom fel, ezért úgyis mennem kell postára

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés