- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz radio100jozs #92421 üzenetére
Talán lépés a Hello Data-ra, ami szintén inkább egy adatcsomagnak tűnik, pedig a Telenor hangdíjcsomagok közé sorolja. Persze nyilván a Telekomnál ezek a hangdíjcsomag nélküli adatcsomagoknál csak a Voip kiegészítésére jó a 35 Ft/perc tarifa, illetve hívhatóság szempontjából. Talán a Telekomnál rájöttek, hogy az egyre többen használnak hívásra VOIP-ot, ami nem feltétlen Skype/Viber, de azért kell a hagyományos 2G/3G/4G hívás is? Egyébként ahhoz mit szóltok, hogy a korlátlan hangcsomag decembertől megszűnik, de egyelőre nincs helyette másik?
-
zoli62
addikt
válasz South Velen #92416 üzenetére
Mióta Telekom fiók van a My T-Mobile helyett, azóta ilyen. Bug vagy feature, egykutya.
-
zoli62
addikt
Domino kártya egyenlegfelhasználási idejének letelte ugye után jól tudom, hogy nem lehet az online ügyfélszolgálatra belépni, mert a korlátozottá válás miatt letilt a rendszer?
-
zoli62
addikt
Na és mi lesz a létszámában nagyobb postpaid előfizetésekkel, ott nem lesz változás?
-
zoli62
addikt
válasz musicryder #75697 üzenetére
Sajnos a szolgáltatók ügyfélszolgálatain jellemző magatartás,hogy csak a meglevő ügyfél az igazi ügyfél, ez leginkább a Telenornál fordul elő, de például egyszerű érdeklődőként nem lehet hívni az Üzleti Telekom 1435-ös telefonszámát sem, ha meg 1412/1430-ról kérsz átkapcsolást, akkor nem mindegyik operátor hajlandó erre.
-
zoli62
addikt
válasz ANDROID??? #75684 üzenetére
Múltkor egy jól felkészült ügyfélszolgálatos mondta, hogy a düggetlen készülékek értékesítése lesz a jövő iránya. Huawei-t azért vettem máshol, mert a Telekom a második SIM-et szoftveresen tiltja, és egy tizessel drágább volt náluk feltöltőkártyásként. Viszont hogy jót is írjak, a P8 Lite-on LTE hálózaton a mért letöltési sávszélesség 130 Mbs körül volt.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz ANDROID??? #75676 üzenetére
A Telekomnak egyre inkább üzleti érdeke hálózatfüggetlen telefonok forgalmazása, mert a webáruházak és boltok jó részében azonos, vagy alacsonyabb áron kaphatók ezek a készülékek.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #74746 üzenetére
Akkor mégsem változtattak. Felhívtam őket, és azon vitetkoztam, hogy az akciós leírásban nem szerepel, hogy flottásoknak nem rendelhető meg. a nő belső leírásra hivatkozott, de ugye akkor ennek a feltételnek szerepelnie kellene az akció leírásában. Még mindig visszahívásra várok.
-
zoli62
addikt
válasz balint82 #74703 üzenetére
Az eredeti feltételek: Havidíjas és Domino benne foglalt adatot tartalmazó hang díjcsomagok mellé, adatdíjcsomagok mellé és havidíjas mobilinternet csomagok mellé egyaránt megvásárolható. Kínált sávszélesség le-/feltöltés esetén:150/50 MBit/s. Az akció időtartama 2016.08.15 - 2016.09.30, az így vásárolt adatmennyiség 2016. december 31-ig használható fel. Egy telefonszámra csak egyszeri alkalommal rendelhető meg.
Szerintem ez kissé más, mint a most aktuális. Az első megfogalmazás szerint minden havidíjas díjcsomagra megrendelhető, ha van mellé mobilinternet, ami szintén havidíjas, vagy tartalmaz benne foglalt adatforgalmat. Szerepel benne kifejezetten a Domino is. Azt újabb feltételekben pedig már csak bizonyos, elsősorban adatforgalmat tartalmazó díjcsomagok esetén rendelhető meg, valamint a Domino sem szerepel benne.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #74624 üzenetére
Tettem egy kört Level Up ügyben. Visszahívtak, és szó szerint azt mondták, hogy senki nem tud semmit, vissza kell adni a termékmenedzsereknek, megígérték, hogy pár nap múlva visszahívnak. Én is olcsósítani szeretnék, csak nem Dominohoz, hanem előfizetéshez.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz napocska2 #74604 üzenetére
Köszi, ügyfélszolgálat szerint sem rendelhető meg a flottásoknak. Nekem még nálad is kisebb adatcsomagom van, gyakorlatilag alig használom a mobilinternetet a telefonon, jobbára wifit, csak gondoltam, most egy régen várt ár/érték arányon (1000 Ft/GB) miért ne bővítenék, erre pont ezt nem engedályezik, ami népszerűsítené az amúgy statisztikailag annyira nem kihasznált LTE mobilnetet. Érdekes, hogy az annak idején akciós és promóciós Go Net adatdíjcsomagokat meg lehetett rendelni flottásoknak is.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
A Level Up opciót meg tudta valaki rendelni lakossági előfizetőként, ha van vállalati kedvezménye, magyarul flottás? A Go Net-nél még működött az akciós megrendelés, de itt nem.
-
zoli62
addikt
Csak nekem az az érzésem, hogy az egész új Telekom weboldal stílusa olyan minimalista lett, mint például a Windows 10 Edge böngészője? Más. Az folyoszámlaszintű jelszóval használható elektronikus hívásrészletező linkjét mgtalálta már valaki?
-
zoli62
addikt
Tipikus Telekomos ügyfélkiszolgálásról szóló történet. December 2-ána 1430-on kértem, hogy a bevételi osztály a túlfizetésemet könyvelje össze az előző havi lezártszámlám egyenlegével. Naponta ellenőrzönm az online ügyfélszolgálaton, hogy mikor jelenik meg a helyes befizetendő összeg. Hétfőn, 14-én megelégeltem, hogy még mindig nincs változás, rákérdezek, annyit mondanak, türelem.Ma megint rákérdezek, hogy miért nem látom a helyes összeget, válasz nem tudjuk, erre reklamációt adok be. Felhívom a behajtási osztályt, kiderül, hogy ennek ellenére nincs kiemelve a számla felszólítási folyamatból. Véletlen szerencse, hogy egy olyan ügyintézővel beszélek, aki az különféle átszervezések előtt a számlreklamációs osztályon dolgozott. Természetesen a számlámat az esetre való tekintettel a jogos reklamáció idejére egyből kiemelte, és csofálkozott, hogy bár az átkönyvelés már 4-én megtörtént, miért nem frissült az egyenleg az online felületen.Tanulság: többek között ezért kellett szétverni idén áprilisban az ügyfélszolgálaton belül az évek óta jól működő számlareklamációs osztályt.... Magyar Telekom, én így szeretlek...
-
zoli62
addikt
Erre azt mondom, hogy az értesítő levélben csak a számlegyenleg szerepel, szmlakép nem. Mivel sokaknak nincs távszámla regisztrációja, csak elektronikus számla regisztrációval rendelkeznek, és az online felületen meg az ismert okok miatt már két hete nincs letölthető számlakép, így aztán nem tudják ellenőrizni, hogy helyes-e az a befizetendő számla, amit a Telekom kiállított. Így aztán csak egy megoldás maradt. Díjmentesen kérnek a szolgáltatótól papír alapú számlát, de akkor megkérdezem, hogy minnek az egész cécó az elektronikus számlával?
-
zoli62
addikt
Nálam még mindig jogosultsági hibát ír ki az online felület mindkét előfizetésemnél,és nem jelenikmeg a számla.
-
zoli62
addikt
Friss info: az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy az online felületen a számlamegjelenítési hiba még mindig fönnáll.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz zsoltzsolt #67746 üzenetére
Megkérdeztem az ügyfélszolgálaton: e-mailen sosem küldenek ki számlát.
-
zoli62
addikt
A Telekom hivatalos kommunikációja ellenére még mindig nem működik az online felületen a mobil előfizetések megtekintése és a számlák befizetése. http://www.hwsw.hu/hirek/54756/telekom-online-ugyfelszolgalat-leallas-pillango.html
-
zoli62
addikt
http://hvg.hu/tudomany/20151110_magyartelekom_ugyfelszolgalat_nem_mukodik Bár a sajtócikktől nem lesz gyorsabb a javítás.
-
zoli62
addikt
Van itt valaki, akinek Huawei P8 Lite telefonja van? Mik a tapasztalatok? Egyébként ez is egy példa arra, hogy hálózatfüggetlenül olcsóbb egy mobil, mint Domino díjcsomaggal.
-
zoli62
addikt
Mennyire jó választás ezért az árért készülékcsere keretében Lumia 735-öt venni? Androidos SGSA után néztem ki.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Mit szóltok ahhoz, hogy novemberig a Telekom kivezeti a csak hang alapú régebbi díjcsomagjait, illetbe megszünteti a Médiamániát, (amiben az M volt ár/értékben a legjobb, anno még én is hasznáétam), Relaxnetet, stb?
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #64733 üzenetére
Ez a baj, hogy kedvezményes készülékváltás részletre csak üzletben, online kedvezmény nélkül lehetséges, míg egy új ügyfél webshopban minden további nélkül vehet részletre telefont új előfizetéssel, ez diszkriminatív a rég hűséges ügyfelekkel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz dedike #64617 üzenetére
Pont erről írtam,te legalább megértetted a mondanivalóm lényegét.. Tévedések elkereülése végett én sem értettem egyet azzal, hogy egy darabig mindenkinek engedélyezték a részletfizetéses készülékcserét, de azzal sem értünk egyet sokakkal együtt, hogy a régi hűséges, de nem kiemelt előfizetőt a cég még ezzel sem becsüli meg, míg egy új előfizető egyesetleges kaució mellett automatikusan megkapja ezt a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Meg is kérdeztem. Több ügyintéző is egybehangzóan állította, hogy valóban online vásárlásnál meglevő nem kiemelt régi ügyfeleknek kedvezményes készülékcserénél meglevő díjcsomagjuk megtartásával, az előfizetésre vállalt hűség mellett már nincs részletfizetési lehetőség, korábban volt ilyen.
-
-
zoli62
addikt
Továbbra sem az a lényeg, hogy milyen díjcsomaggal, hanem az, hogy egy utcáról betérő vehet kamatmentes részlettel telefont új előfizetés kötéssel együtt, természetesen mindenfajta hűséggel, kaucióval, amit a havidíj fejében pár hóbap alatt jóváírnak neki, míg pl. egy tíz éve hűséges nem kiemelt ügyfél kedvezményes készülékcserénél az előfizetésére vállalt újabb hűségért cserébe csak egy összegben vehet telefont Azaz a cégnek értékesebbek a leendő új ügyfelek, mint a régiek, ezt ügyintézők is elismerték, hogy így van és nem jó, nem csak az én véleményem.
-
zoli62
addikt
Itt az a lényeg, hogy régi, nem minimum aranykártyás ügyfél online csak egy összegben vásárolhat meglevő előfizetésére való újabb hűségszerződés kötésével, míg egy utcáról beeső leendő ügyfélm az esetleges kaucivall díjcsomagtól függetlenül részletre is megveheti ugyanazt a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Ha már felvetődött, szerintetek még mennyi időnek kell eltelnie, hogy a szolgáltatók a készülékeket hálózatfüggetlenül forgalmazzák? T-Mobile-nál a múltban is volt, és jelebnleg is van ilyen mobil a kínálatban, legalábbis így olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz ForRedGlory #63556 üzenetére
Nem, a másik folyószámlán minden időben van fizetve. Azt mondták, ez azért van, hogy ott is elmaradást ír a webshop, mert mindkét előfizetés ugyanazon a néven van. A túlfizetés pedig kéne kezelnie a rendszernek, attól még nem kéne megakadáályozniia a kedvezményes készélükcserét már csak azért sem, mert a telefonrészlet úgyis külön számlán lenne kezelve. Ez mindenképpen a rendszer hibája.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Újabb adalék a My T-Mobile elektronikus számlarendestéhez, hogy lezárt negatív egyenlegnél a számlaképet nem töltik fel. A webshopban a kedvezményes készülékcserénél számlatartozást ír ki, és nem jeleníti meg az árakat. Érdekes, hogy egy másik azonos néven éevő számnál is ugyanez a helyzet, ahol nincs túlfizetés. Természuetesen a központi rendszerben nincs hiba, jön a reklamációra küldött SMS. Lassan az ügyfélkezelésben a mobil terület két fényévnyi előnye a vezetékessel szemben kezd elfogyni, Eddig a T-Mobile/Westel rugalmassága sokkal jobb volt a T-Home-nál, mára sajnos nem, hogy utóbbi zárkózik fel , hanem előbbi romlik. No comment.
-
zoli62
addikt
A múltkori minuszos elektronikus számla nem jelent meg a My T-Mobile-ban. Következő, mostani számlában, amit a távszámlába való kényszerű regisztrálás után megkaptam, kötbér jóváírás volt. Az erre bejelentett hibát időben nem tudták javítani, postán utólag többször is kiküldték, de jogszerűen és korrekten jártak el, errő levélben külön értesítést kaptaml. Ennyi erővel már fellehetett volna tölteni a számlát a My T-Mobile dokumentumok közé. Persze Telekomnál általában az egyszerűbbnek tűnő megoldás a nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz dptrsk #62675 üzenetére
Tudom, te írtál nekem akkor is, amikor először ezt megkérdeztem, de gondolom neked tavaly volt, nekem meg most. Azóta egy rendszerfejlesztés során simán változhatott ez. Mindenesetzre vizsgálat alatt van a dolog, de már egy választ kaptam a két hibabejelentésemre, miszerint ez nem hiba...
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #62663 üzenetére
My T-Mobile elektronikus számlarendszere a negatív egyenlegű lezárt számla képét nem tudja megjeleníteni. Nem befizetendő,és nem is befizetett. Ilyenkor a pdf formátumu számlaképet a My T-Mobile dokumentumok közé egyedileg nem lehet feltölteni? Egyébként két és fél hét alatt postai úton már kétszer is kiküldték, de nem érkezett meg. Másuk előfizetés papír alapú számláit már megkaptam,tehát címelírás nem lehet. Hibabejelentéseket azzal zárták le, hogy az nem hiba, hanem normális működés,hogy a rendszer a minuszos számlákat nem kezeli, manuálisan meg nem tölthető fel. (miért?) Hol akadhat el a folyamat?
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #62054 üzenetére
Én anno T-Pontban adtam meg folyószámlaszintű jelszót, akkor még csak személyesen lehetett. Azóta is gond nélkül használom az EHR-t vele. Egy ideje már 1430-on is meg lehet változtatni a folyószámlaszintű jelszót.
-
zoli62
addikt
válasz zoli62 #61990 üzenetére
Megvan a probléma oka, leírom, hátha másnak is segít,és tanulságos lesz.A rendszer nem kezeli a negatív számlaegyenleget, így a My T-Mobile-ba nem töltődik fel a számlakép. Bár erről még hívatalos választ nem kaptam. Ez az első eset,hogy t-mobile-os számlakezeléssel problémám van, eddig ilyen csak t-home-nál fordult elő. A megoldás az lett, hogy regisztráltam az általam annyira nem kedvelt távszámlára.Úgy látszik vonzom az informatikai hibákat.
-
zoli62
addikt
Nem akar feltöltődni az elektronikus számla a My T.Mobile-ba, pedig már 10-e is elmúlt. Más is tapasztalt ilyet?
-
zoli62
addikt
Az egy hónappal ezelőtt bejelentett, határmenti szomszéd országok "átlógó erősebb hákózatán" való roaming telefonálásom (a mobil a kezdőképernyőn Telekom HU-t jelzett) miatt kaptam üzletpolitikai kedvezményt. Ráadásul tértivevényes levélben értesítettek róla. Ez korrekt. Ettől függetlenül ezeken a helyeken a honos hálózaton adási teljesítmény nem fog javulni.
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban jóváírást kaptam, a mi nagyobb, mint a számla végösszege. Így az egyenlegem negatív. Szintén múlt hónapban álltam átt elektronikus számlázásra a My T.Mobile felületén, de nem a távszámlán. Jűnius 5-én kaptam értesítés az elkészült számlámról, az e-mail-ben szerepelt is a valós egyenleg. Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben, tehát negatív egyenlegnél nincs pdf formátumú számlakép? Ügyfélszolgálat szerint egyenlegtől függetlenül van, és minden hónap 10-ig a számlakép feltöltése meg is történik a My T-Mobile-ba, de nálam, se híre, se hamva, Nekem már hónap elején is gyanús volt, hogy negatív egyenlegnél nincs befizetendő számla, illetve 0, így számlakép sincs.
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban tértem át elektronikus számlára. Már napokkal ezelőtt kaptam számlaértesítőt. Érdekes, hogy az info@tavszamla.hu e-mail címről, pedig az előfizetést nem is regisztráltam a távszámlában. A fontosabb, hogy a számlakép még mindig nem jelent meg a My T-Mobile-ban,igaz, mivel múlt hónapban jóváírást kaptam, ezért nincs befizetendő számlám. Állítólagólag még nem töltötték fel. A számlaértesítő után a gyakorlatban mennyi idő után szokott megjelenni a pdf formátumú számlakép?
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #61578 üzenetére
Nincs kavarodás, ügyintézőtől tudom.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #61535 üzenetére
Annyi kiegészítéssel, hogy az EHR-ben és My T.Mobile-ban is lehet párhuzamosan díjmentes hívásrészletező, amennyiben elektronikus számlázás van beállítva. Egyébként azon az előfizetésen, amelyen normál papír alapú volt beállítva, jóváírták a másikon nem is lett kiszámlázva.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Úgy tudom, hogy egy rendszeres hívásrészletező egyéni előfizetőknek ingyenes, és nem 1200 Ft.Ennek ellenére kiszámlázták. Miért?
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #60831 üzenetére
Mindenesetre megreklamáltam, mert hívtak és én is hívtam, manuális keresésnél nincs honos hálózat, illetve nagyon alacsony a térerő, de ez már régi ügy, azóta se csináltak vele semmit.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Már megint átlógó hálózatok. Ma a nyugati határ mellett voltam. Miért kisebb a innenső oldalon az adási teljesítmény, mint a túloldalán?
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60573 üzenetére
Ha van más előfizetése még az ügyfélnek, akkor ügyfélmegtartó csoport szerint minden eset egyedi, akár mehet tovább a részletfizetés.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60570 üzenetére
Én nem arról írtam, hogy az ügyfél mondja fel a szerződést, hanem arról, hogy a módosításokat, felajánlott lehetőségeket nem fogadja el. Ilyenkor a szerződés eredeti feltételekkel megy tovább vagy a szolgáltató 60 napos egyoldalú felmondással élhet.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60567 üzenetére
Egyrészt, mint írtam, korábban volt két külön tétel, másrészt a szerződésmodósítás nem elfogadása esetén a Telekomnak kell rendes felmondással élni, és ekkor nem követelhet kötbért, mivel ekkor egyoldalúan ő mondja fel a szerződést.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Egyébként van itt egy félreértés. A díjváltozás érinti a díjcsomagot, és mellette készülékvásárlás is történt, akkor a szerződés kötbérmentesen felmondható. A készülékrészletek meg tovább fizetendők.
-
zoli62
addikt
Mennyire stabilan műkösik a My T-Mobile-on belüli elektronikus számla szolgáltatás? Jobb mint a távszámla? Most is visszamenőleg 18 havi számla jeleníthető meg, vagy már több? A regisztrációtól függetlenül továbbra is lehet a fizetést a korábbihoz hasonló módon a My -Mobile-ba belépve a a főildalon végezni, vagy a letölthető számlák melleti linken kell?
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Elég nagy katyavasz van az online felülettel, elvileg már működnie kéne ennek ellenére sokan nem tudnak belépni, legalábbis ezt mondták,amikor felhívtam a T-Systemet. 1430-on annyit mondtak, hogy magától meg fog javulni, de azért felvették hibára.
-
zoli62
addikt
Kis összehasonlítás. [link]
-
zoli62
addikt
Valakivek már előfordult, hogy az előfizetésén a tudta nélkül kikapcsoltak egy szolgáltatást? Nálam pontosan ez történt, persze azóta már vissza lett állítva.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #48172 üzenetére
Köszi. Netplusz S-nél mekkora az elérhető sávszélesség?
-
zoli62
addikt
Tapasztalatok érdekelnének: ha a vezetékes internet 8 napos határidővel felmondásra kerül, akkor hangelőfizetés mellett működő a mobilinternetre vonatkozó dupla 400 kedvezmény is azonnal megszűnik, vagy csak a következő hónapban?
-
zoli62
addikt
Van a T-Mobile-nak egy számlázási osztálya. Ilyen ügyekben velük érdemes egyeztetni. Hívd fel a 1430-at, és kérd, hogy kapcsolják őket.
-
zoli62
addikt
Júliusban kipróbáltam notebookon usb-s modemmel az LTE-t és a lakásban tartósan és stabilan 55/25 Mbs értékeket produkált. Hamarosan lejár a hűségem a Netmánia S-re ami 10 Mbs. Ez a maximum, ami náéam elérhető, VDSL és optika sajnos a közeljövőben nem várható. Ti belevágnátok abba, hogy az ADSL2+ helyett LTE-t használátok? Másik kérdésem, hogy akihasználta ezt a 4G-s routert, milyen tapasztalatokat szerzett? [link]
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Okulásul álljon itt egy negatív, és pozitív panasz Májusban az ügyfélszolgálatnak írtam emailt vezetékes internet ügyében ötször is, amire hosszas sürgetésemre júliusban, azaz a törvény által előírt 30 napon jóval túl sikerült váaszolniok, igaz akkor erre való tekintettel kaptam üzletpolitikai kedvezményt is. Múlt hétfőn egy LTE mobilinternet próba után reklamáció után kaptam az előzőnél jóval nagyobb mértékű egyedi jóváírást, ami pénteken már a számlámon volt. Szerintem így kéne mindig eljárni vitás esetekben.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
válasz ForRedGlory #46917 üzenetére
Erre mondom azt, hogy egyszer már ki kell szállni a készülékforgalmazásból, és csak a szolgáltatásokra összpontosítani, de ez még odébb van.
-
zoli62
addikt
Ha valaki a lemondás gondolatával foglalkozik, érdemes a 06 80 630043 ingyenes számot hívnia. Nem kell várakozni, egy perc alatt felveszik, és tudnak egyedi, a honlapon szereplónél kedvezőbb árkalkulációt is adni bizonyos esetekben, példánál aranytkártyánál. Ha pedig valaki megrendelni szeretne, akkor érdemes a 06 1 2658979, vagy mobilról a 06 30 9308979 számot hívnia. Itt szintén gyorsan felveszik. Ezekben az esetekben tehát el lehet felejteni a 1430/1412 hívásakor tapasztalható kellemetlenúl hosszú várakozási időket. és az összevissza történt kapcsoolgatásokat.
-
zoli62
addikt
Egyébként itt van előttem egy Alcatelel LTE-s modem, holnapig kiprónálom, try and buy mit tud a hálózat. [link]
Ez milyennek számít?[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz lord.lakli #46381 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.
-
zoli62
addikt
Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Külpolitika
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple notebookok
- Synology NAS
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Interactive Brokers társalgó
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM