- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- De mennyi az annyi?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz Balazska15 #36615 üzenetére
Kérdezd meg tőle melyik biztosítási csomagot fizette elő, a többit már itt megtalálod.
Amúgy a szerződő félnek kellene a biztosítási ügyintézést elkezdenie.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Sonic* #36321 üzenetére
Az aktuális jogszabályok alapján akárhányszor javíthatják, 2003 óta ui. nincs már kötelező és automatikus csere lehetőség az 5. javítás után. Azonban mégis beszélned kellene a szervizben valami vezetővel, mert a 6 javítás időtartama jó eséllyel jelentős kényelmetlenséggel jár, ami viszont már a fogyasztói jogaidat sérti.
-
club1
veterán
válasz F-ECT$ #35034 üzenetére
Az elállási jog csak a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozik, ezért a jogszabály szerint a termék 8 napon belüli indoklás nélküli visszaküldésének a lehetőségét teremti csak meg. Részletesebben. Természetesen egy kereskedő ettől a fogyasztó számára kedvezőbben is eltérhet, de a jogszabályból következően egyáltalán nem köteles személyes ügyfélszolgálati helyein a drága munkaerőt az elállási jogot gyakorlók számára rendelkezésre bocsájtani.
-
club1
veterán
A meglévő ügyfél sehol nem kap akkora kedvezményt, mint az új. A kiemelt ügyfelek ráadásul általában jobb kondíciókkal telefonálnak, mint az újak (a mi flottánkban legalábbis így van). A konkurenciánál nem véletlenül olyanok a telefonárak amilyenek, muszáj nekik új ügyfeleket szerezni. Amúgy pedig létezik számhordozás, el lehet menni megpróbálni milyen is az, amikor zöldebb a szomszéd kertje...
-
club1
veterán
Az egyedi díjcsomagokhoz mindenütt egyedi szabályok tartoznak. A ti egyedi csomagotokhoz ezek szerint megrendelhető volt a limitbővítő opció annak ellenére hogy a te díjcsomagodban nincs alapból net. Ez kinek a hibája? Ja hogy te nem tudtál róla. És nem is kérdeztél. Tényleg aljasok, férgek, meg ilyesmi.
Én egy másik szolgáltatónál vagyok flottaadmin. Ha ott valamelyik tag kérdés nélkül elkefél valamit természetes, hogy segítek helyrerakni, de lezárt csomagot sehol nem lehet visszacsinálni, mert lezárták. -
club1
veterán
válasz Siedrenn #33569 üzenetére
Egy év után már keresheted őket, amúgy is előbb a szervizben kellene megkérdezni, mi tart ilyen sokáig... Az alap egy év jótállásra a következők állnak: a szerviznek "törekednie kell a 15 napon belüli javításra". Mivel egy éven túl vagy, a jótállás feltételeit a plusz jótállást biztosító határozza meg. Esetleg még azzal próbálkozhatsz, hogy a kicserélt fődarabok vonatkozásában a jótállás újraindul. A fődarabok felsorolását a jótállási jegyen találhatod meg.
-
club1
veterán
válasz Siedrenn #33562 üzenetére
1 éven túl abszolút a gyártó határozza meg a garancia paramétereit. Cserélni pedig készüléket egy éven belül sem köteles (rommá javíthatja), csak a vásárlástól számított 3 napon belül (akkor is csak akkor, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza).
-
club1
veterán
válasz PumpkinSeed #32515 üzenetére
Igaz, nem tudom miért gondoltam az aktívra.
Próbáltad az automata ÜFSZ-t? A 1430-on pedig biztos menni fog a váltás. -
club1
veterán
válasz PumpkinSeed #32511 üzenetére
Van rajta elég egyenleg a megrendeléshez?
Ha van: A 1777-es automata ügyfélszolgálaton sem tudod átváltani? -
-
club1
veterán
válasz agemate #32432 üzenetére
A Telenyomornál csak az új előfizetőket értékelik. Ha átmész hozzájuk, akkor majd - szerintem elég hamar, de legkésőbb 2 év múlva - rájössz. Elég sok ok miatt akkora elvándorlás van tőlük, amit csak az új előfizetőknek szóló 0 Ft-os vagy jóárasított készülékakciókkal és az igen intenzív hipergagyinet reklámkampányokkal tudnak ellensúlyozni. Mi is elmentünk volna már tőlük a 60 előfizetésünkkel, de a 1.5 millió Ft-os kötbér a cégünket még annál a ramaty szolgáltatónál tartja.
-
club1
veterán
válasz gooool #32358 üzenetére
A hűségszerződésed tartalmazza a kötbér és a készülékkedvezmény mértékét. Ezt a kettőt kell befizetni, ha meg akarsz válni az előfizetéstől (szerintem ha a havidíjat nem tudod állni, ezeket még kevésbé fogod tudni kifizetni).
Ha nincs meg a szerződés -> 1430 vagy személyes üfsz megmondja mennyit írtál alá. -
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz erdoke #32201 üzenetére
Gondolom nem jártál még Görögországban ha árkülönbségről írsz. Na, nagyjából az ő távközlési piacuk hasonlít leginkább a mi piacunkhoz (előfizetői szám, ebidta, koncessziós díjak, frekvenciahasználati díjak, stb. tekintetében). Mondjuk tény, hogy a nagyobb távolságok miatt ott vannak a mélytengeri kábelek használati díjai is, cserébe viszont nincsen távközlési különadó.
-
club1
veterán
válasz Nyirike #32058 üzenetére
1., Megkötni szerződést úgy megyünk, hogy felkészülünk, hiszen a kereskedő által elmondottak nagyrészt a pozitívumokat fogják tartalmazni, az apró betűs részekre nincs idő...
2., Az üzletembereknek nem egy telefonja van kéznél, vagy ha mégis, bemennek egy elektronikai áruházba és vesznek egy új kártyafüggetlent ha kell.
3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.
4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
5., Még az évi 6000 Ft-ért is kapsz szolgáltatást, de nem úgy ahogy te azt elgondoltad, hanem ahogy az több helyen is le van írva.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
A távollévő felek között kötött szerződések tekintetében a jogszabály kivételei nem változtak a hatálybalépés óta. Tudtommal egyik szolgáltató sem bugyikat meg egyéb, egyszer használatos eszközöket árul.
A Telenyomor egy olyan - általa szerződésbe foglalt - ponttal bújik ki a kötelezettség alól, ami eleve nonszensz. Ti. nem lehet egy jogszabály által biztosított jogot egy szerződésbe foglalt bekezdéssel érvényteleníteni. Ez kb. olyan, mint ha a tőlem kedvezménnyel kapható új készülékek jótállási kötelezettsége alól akarnék egy adás-vételi szerződés egy pontjával kibújni. -
club1
veterán
válasz Plasticbomb #31461 üzenetére
A válaszidők alapján azt tippelem, hogy vagy messze vagy a cellától, vagy két cella között vagy félúton és pattogsz, vagy vacak eszközeid vannak.
-
club1
veterán
válasz Plasticbomb #31458 üzenetére
Nekem nem. Milyen régi a sim kártyád?
-
-
club1
veterán
válasz tjokai #31178 üzenetére
Mint ahogy egy párszor már itt leírtuk (nagyjából minden második oldalon):
Amennyiben havidíjas előfizetéssel rendelkezel, akkor két éves hűség esetén a hűségidőből legalább 21 hónapnak kell eltelnie, hogy előfizetésedet megújíthasd. Ennek további feltétele, hogy elérd az Arany-, vagy Platina kiemeltségi szintet. -
club1
veterán
válasz Soulfly842 #31170 üzenetére
Nekem egy hónappal ezelőtt csak listaáron tudtak LTE-s eszközt biztosítani az LTE-képes Business M csomagomhoz. Akármennyit is írtam volna alá.
-
club1
veterán
válasz D@niel #31108 üzenetére
Jogszabály szerint semmi úgy 2004 óta. A szerviznek a következő kötelezettsége van: Törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Ennyi. Ha törekedett (pl. bevizsgálta és megrendelte az alkatrészt, akkor akár 50 napig is javíthat). Azért telefonálj rájuk, hogy mi van...
-
club1
veterán
válasz raziel01 #31106 üzenetére
Ez így warez, tehát tiltott itt.
Itt vannak a symbianos blacklist szoftverek.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #30795 üzenetére
A személyes véleményem meg az, hogy az egyre "nagyobb sávszélességek bevezetésének" korlátja a rendelkezésre álló frekvencia sávszélessége. Jó az LTE, csak a vezetéknélküli átvitelnél mindig ott lesz az, hogy cellánként x embernél többnél nem fog menni az x mbps-nál több, mert az adott frekvenciablokkba csak annyi fér amennyi...
-
club1
veterán
válasz lugosi #30774 üzenetére
Az lte-nek a kisebb csomagkésés miatti gyorsaság, és az alacsonyabb frekvencia miatti stabilabb/nagyobb lefedettség (már ahol van a 3G mellett) az értelme.
20 Mbps sebességgel egy óra alatt 8-9 GB adatot lehet forgalmazni, ennyi erővel tehát az LTE-nek sem lenne értelme, hiszen nincsenek több 100 GB-os havi adatforgalmat tartalmazó csomagok... -
club1
veterán
válasz enginev3.0 #30717 üzenetére
Miért hagynál ott 60e Ft-ot, ha 50 ezret kérnek? Ha meg 70e Ft-ot kérnek, akkor 70 ezret kell otthagyni...
-
club1
veterán
válasz enginev3.0 #30708 üzenetére
Két év hűséget kell még ezért az árért vállalnod, ami alatt nem lehet olyan tartozásod, ami miatt a szolgáltatónak fel kell függesztenie az adott előfizetést.
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz dedike #30284 üzenetére
Na ez már nekem is magas. Azt mondja: "Roaming helyzetben a fentieken felül, roaming adatdíjcsomag megléte is szükséges". Szóval nem elég hogy van hazai üzleti mobilnet-szolgáltatásom és megrendelem hozzá a T&S adatroaming csomagot, még kell egy újabb adatroaming csomagot is rendeljek?
-
club1
veterán
válasz szlovibuki #30269 üzenetére
Dinamikus ip van alapból az összes mobilnet csomagban.
-
-
club1
veterán
válasz Vigneau #30051 üzenetére
Mobilneten ritkán stabil a ping, hiszen elég sok változós a dolog. És a legstabilabb 3G-n (eddig) ennél a szolgáltatónál volt. Ha stabil pinget akarsz mobilnetet használva, a legbiztosabb az LTE használata (már ha van felétek).
A Digi mobilnetje mögött a Telenyomor hipergagyinetje van. Ez elég jó, amíg a Telenyomor cella közelében tudsz maradni. A közel nagyvárosban 50-200 métert, vidéki városokban 200-500 métert, nagyon vidéken 1-2 km-ert jelent. Az adott távolságokon túl is létezhet 3G, csak olyan, amilyen... -
club1
veterán
válasz BigBlackDog #30049 üzenetére
Úgy látom, telenyomorosodik ez a cég is. Utóbbi cégnél pl. az ÁSZF alapján 72 órájuk van a sim kártyák aktiválására, amit elég gyakran ki is használnak (a Telenyomor így köszönti az új előfizetőket, csak hogy tudják később mi vár rájuk). A Telekom tavaszi ügyviteli rendszer-váltása, a korábban hónapokig tartó internet-forgalom korlátlansága (gondolhatjátok, hogy nem direkt), a június óta tartó internet-zűrök és most az aktiválás: Tisztára deja vu érzés a Telenyomor után.
Azért merem remélni hogy a vezetőket, hálózattervezőket és projekt menedzsereket nem a Telenyomortól veszik fel a Telekomhoz, mert ha igen, itt a vég. -
club1
veterán
Ez egyre gázosabb. Ma hajnalban nem tudtam úgy átmenni a városon (M6->M3), hogy szinte minden sarkon ne szakadt volna meg az adatkapcsolatom. Direkt elindítottam online rádiót is (15 másodperc előtöltéssel), finoman szólva nem volt élmény hallgatni mit csinál. Remélem ez a 3G így nem fog állandósulni, mert pont emiatt hagytuk ott a Telenyomort. Náluk a tartalomszűrő rendszer okozza az időnkénti kieséseket, merem remélni hogy itt nem épp ezt vezetik be...
-
club1
veterán
"Előfordul, hogy egy mezei e-mail-t nem vagyok képes megnyitni." szöveget én költői túlzásnak vettem, ezért nem arra reagáltam. Az adott mondatra reagálva: Már nekem is volt egy-két apn lehalásom a júniusban és júliusban, így tudom mi a teendő ilyenkor (apn váltás vagy eszköz újraindítása vagy szolgáltatás ki-be kapcsolása)...
Azt már a Telenyomornak is elmondtam, hogy ügyfélként/előfizetőként nem nekem kell a hálózatuk fejlesztését tesztelnem, azért ui. nekem senki nem fizet semmit. Azért van a hálózatmenedzsment rendszerük, hogy a hibákat kiszűrjék és megszüntessék...[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Természetesen nem csak ő észleli a problémát, de csak az online játékosok és a voipozók veszik elég hamar észre a közbeékelt 1.5 másodperces pingeket. Ráadásul az LTE-t nem igazán hasonlíthatod a 3G-hez (közük sem sok van egymáshoz). Én Business Net-et használok autóban, és nap mint nap tapasztalom, hogy azokon a szakaszokon ahol a folyamatos kommunikáció május végéig még megvolt, mostanra napról-napra változóan hol folyamatos, hol nem. 3G-ről beszélek én is.
-
club1
veterán
válasz John_Deere #29976 üzenetére
1430 = +36 1 265-9210 = +36 30 930-3100
-
club1
veterán
Ezekért nem kell fizetni, mivel ezek kedvezmények. Meg van csillagozva, részletesen a lap alján a kettes pontban. A domino5-ről a domino5 linkre kattintva olvashatsz.
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz Plasticbomb #29525 üzenetére
Rádiós átvitel esetében nem ritka a magasabb ping. Főleg, ha a technikát nem közvetlenül a szolgáltatói cella mellett használod. De természetesen lehet gond a gépeden, modemeddel, a cellád leterheltségével is. LTE esetében azért a kiugró csomagkésések ettől jóval ritkábbak. Online játékra nem javasolt a mobilnet (az LTE már jobban).
-
club1
veterán
válasz szabogabor10 #29254 üzenetére
20 Mbps-al egy óra alatt kb. 8 GB adatot lehet forgalmazni. Ergo egy 2GB-os csomagnak erre nagyon nincs szüksége. De mielőtt nagyon beleéled magad a 20 Mbps-ba, nekem nagyon úgy rémlik hogy ezt a csomagot 7.2 Mbps-ra korlátozzák lefelé irányban. Erre írtam, hogy nem a sebességet, hanem a technológiában lévő egyéb lehetőségeket (stabilitás, kisebb csomagkésés, nagyobb lefedettség) lehet az LTE használatával élvezni a 3G-hez viszonyítva.
-
club1
veterán
válasz szabogabor10 #29252 üzenetére
Az Ikon Net 2GB tudja használni az LTE hálózatot. Viszont korlátozott a letöltési sebessége, így lte használatával max. a stabilitása és egy kicsit a térereje nőhet meg a 3G-s használathoz viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz ShadowX #29120 üzenetére
Ha osztrák/szlovák/román kártyával magyar számot hívsz, az akkor is nemzetközi hívás lesz, ha a roamingot el is törlik. Persze az más kérdés hogy Ausztriából magyar számot hívni már most sem feltétlenül drágább, mint egy feltöltős magyar számról hívni egy másik magyart...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest