- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
krisz4b70 #59551 üzenetére
próbáld meg így;
név: tetszőleges
hozzáférési pont neve: internet.telekom
poxy: nincs megadva
port: nincs megadva
felhasználónév: nincs megadva
jelszó: nincs megadva
kiszolgáló: nincs megadva
MMSC: nincs megadva
MMS-proxy: nincs megadva
MMS-port: nincs megadva
MCC: 216
MNC: 30
hitelesítés típusa: PAP
hozzáférési pont-név típusa: default,supl
APN protokoll: IPv4
hozzáférési pont nevének barangolási protokollja: IPv4
hozzáférési pont nevének engedélyezése: ✓ -
válasz
Vangelis #59545 üzenetére
nem küldték el, de valahol jobban megfizetik a hozzáértést, marasztalni meg nem nagyon akarták, legalábbis többlet árán nem?
nem mindegy, hogy egy cég min/hol spórol, tudniuk kell és figyelembe is kell(ene) venni, ha van olyan specifikus terület/feladat, ahol nem csak a végzettség számít - jó lesz oda szinte bárki, majd megtanulja alapon -, ellenkező esetben problémák adódhatnak. -
válasz
lugosi #59533 üzenetére
nem vagyok t-s illetékes, így akár írhatnék is véleményt, de inkább nem teszem, mert él még bennem a szolgáltatós illetékes káromkodása - tudni kell, hogy nem szokása, csak ha erősen problémás dologról van szó -, amikor erről kérdeztem.
tudnak a hibákról, próbálnak is tenni ellene, de biztos nem adott minden szükséges feltétel.
mellesleg jegyzem csak meg, hogy eleve rosszat sejtek adott szempontból, ha egy általam ismert és nagyon hozzáértőnek tartott szakember levelet ír és az aláírásában már más céget látok, mert olcsóbbat biztos találhattak a helyére, de jobbat nem feltétlenül... -
válasz
lugosi #59530 üzenetére
a belépésen - és az új (összevont) regisztráción - problémáztak sokan, de nekem azzal semmi gond azóta sem, holott korábban volt, szóval ilyen tekitetben továbbra is tartom, a webshop rendelési folyamatot rázzák még gatyába, bár ha van/volt is azzal sok hiba, amikor épp rendeltem valamit, akkor mindig működött, szóval ilyen tekintetben is szerencsésnek mondhatom magam - más kérdés, hogy általánosságban kellene/illene mindig jól működnie...
-
válasz
dedike #59523 üzenetére
a második lépés után - amikor a kedvezményes domino sim igényelhető az előfizetés mellé - kifehéredik minden - többszöri nekifutásra is - és sehova tovább, csak vissza.
érdekesség, hogy utána üres kosarat mutat bármilyen művelet után, de ha előfizetést váltok bármelyik másikra, akkor viszont már jelzi, hogy van egy tétel a kosárban és meg is jeleníthető, onnan pedig már enged tovább az utolsó lépésig, a véglegesítést viszont már nem próbáltam ki, hiszen nem szeretnék rendelni.zoli62; a flottás előfizetés egy külön kategória - az általad leírtak mellett/ellenére is -, így ez nem olyan különös dolog.
-
válasz
Blackmirror #59519 üzenetére
szerencsére nem volt probléma, de azért előrelátó voltam, direkt a t-email címemet adtam meg, hogy egy esetleges probléma esetén ne hivatkozhassanak arra, miszerint biztos az e-mail szolgáltatómmal van a baj és amiatt nem kapom meg az aktivációs levelet, mert akkor azonnal mondtam volna, hogy házon belül keressék a hibát!
-
ennyi problémát taglaló hozzászólás láttán, mondhatni félve nyúltam hozzá az új regisztrációhoz, de csak megadtam a t-email címemet, hozzá a jelszót, a megerősítő levélben kapott linkre kattintva aktiváltam a fiókot, hozzáadtam az egyik (legrégebbi) előfizetésemet, utána pedig azt látom a profilban, hogy a rendszer a többi előfizetésemet automatikusan hozzácsapta, szóval azokat külön már nem is kellett.
soha rosszabbat! -
válasz
anonymus89 #59385 üzenetére
az lg általában igen, de a samsung nem feltétlenül így áll hozzá. (a samsung esetén vannak olyan telefonok és firmware verziók, ahol a knox miatt a gyakorlatban sem lehetséges, vagy csak a számláló ugrasztásával, ami nem nullázható és bukható miatta a jótállás.)
-
válasz
Puma K #59380 üzenetére
szia,
nem valószínű, illetve ha a samsung szervizbe kerülne, ott sem jellemző, sőt, ha javításra leadásra kerül régebbi firmware verzióval és a szoftvert is újrahúzzák, akkor nem kimondottan nézik, hogy esetlegesen régebbi firmware verzió volt rajta, hanem az utolsó hivatalosat telepítik.
az automatikus frissítés kikapcsolható (lett volna) az eszköz névjegyén belül; szoftverfrissítések -> automatikus frissítés; pipa ki! - de ez utólag nem sok vigasz, gondolom...
nem tudom, hogy milyen jellegű negatívumokkal tapasztalsz az újabb firmware verzió alatt, de lehet, hogy csak egy gyári visszaállítás kell a rendszernek és újra belakni a rendszer, sok esetben orvosolja a frissítés után jelentkező szoftveres problémákat.senzaj; szia, igen, a sim kártya cseréjére lesz szükség, ami ilyen módon is kivitelezhető; link (üzletben is, ahol van már/épp készleten)
domino esetén minden módozatban 10 Mbps a maximum sebesség; link - 3g esetén is van/volt ilyen korlát, az 7.2 Mbps -, mert nem a sebességen van a hangsúly, hanem a 4g/lte hálózat használhatóságán, mivel sokkal jobb az országos lefedettsége, mint adott az a 3g esetén, bár így is szólnak más előnyök is a 4g/lte hálózat mellett domino konstrukcióban is, mint például a jobb válaszidő és a maximum vagy közelibb sebesség.
havidíjas konstrukcióban is díjcsomag függvénye, hogy milyen sebesség adott, ott is vannak 10 Mbps sebességűek, feljebb pedig 30 és 150 Mbps adott; link -
válasz
dedike #59371 üzenetére
azért írtam úgy, hogy alapesetben, mert;
5.2.4. A korlátozás a megtévesztés esetét kivéve, valamint – amennyiben az előfizető több előfizetői szolgáltatást egy egyedi előfizetői szerződés keretében vesz igénybe az 5.2.1. c) pontban szabályozott díjtartozás esetét kivéve - a műszakilag kivitelezhető mértékben, csak az előfizetői szerződésszegéssel érintett szolgáltatásra terjed ki. (Eht. 137. § (2a))
forrás; link
minden hívószámhoz külön előfizetői szerződés tartozik - akkor is, ha azonos az előfizető -, de ha a fenti kivétel megvalósul, akkor persze más a helyzet.
-
szia,
valamilyen komplex hiba lehetett tegnap a szolgáltatói oldalon, mert két eltérő bank útján sem működött a fizetés, illetve a mastercard mobile alkalmazás regisztrációját sem igazolta vissza a telefonszámhoz, ma pedig működött már minden.
Dj.Kütyü; szia, alapesetben csak azt az egyet, aminél meghatározott elmaradás keletkezeik.
-
válasz
dokee78 #59339 üzenetére
az olcsóbb 1290 ft-os bővítő csak a surf esetén adott, mert abban van alapban benne foglalt adatkeret (150 MB), ha ahhoz minden feltétel adott.
a net tekintetében a domino aktív sem az igazi, ahhoz is a drágább adatcsomagos árakat kell nézni.
igen, mivel a mozaik xs már tartalmaz alapban adatkeretet (200 MB), így ahhoz csak 1290 ft a netplusz l az olcsóbbik bővítő formájában. -
válasz
dokee78 #59335 üzenetére
lásd; link
fontos szempont viszont, hogy az olcsóbb bővítős szekció (Még több netre van szükséged?) csak a surf esetén érvényesül, mivel az tartalmaz alapban benne foglalt adatkeretet, amit bővíteni lehet, más domino díjcsomagokhoz a drágább (Nincs még net a díjcsomagodban?) adatcsomagokat kell nézni. -
válasz
jozsi252 #59332 üzenetére
a papírforma az, hogy ha 2013. november 1. előtt lett aktiválva a díjcsomag, úgy a leírás szerint is engedélyezett a voip, de én is tapasztaltam már az írt időpont után aktivált és a szabályozás szerint nem voip képes move xs díjcsomagnál, hogy megy néha a voip, viszont az is random, hogy egy adott előfizetésen mikor megy és mikor nem, ráadásul platform függő is, volt olyan, hogy ios alatt engedett működni kapcsolódó funkciót és android alatt nem, máskor meg fordítva, szóval folyamatos használatra nem lehet alapozni. (még szerencse, hogy nincs szükségem/igényem voip kapcsolatra, csak próbálgatom néha, ha valami oknál fogva szóba kerül, vagy tesztelve van egy alkalmazás.)
-
-
válasz
deedee #59320 üzenetére
szia,
kérd el a további oldalakat is, mert ez a készülék részletre lett vásárolva, olvashatod is a számlán, hogy az csak a részletfizetési melléklettel érvényes.
igaz, akkor is tiltható lenne a készülék, ha nem részletre lett volna vásárolva, vagy azóta előre kifizették minden részletét - erről is kellene lenni papírnak -, mert elég csak a kapcsolódó előfizetés számlájával meghatározott szinten elmaradni. -
válasz
anonymus89 #59313 üzenetére
szia,
... az időtartam lejártával a legalacsonyabb havidíjú, számára elérhető, mindenkor hatályos díjszabásban szereplő díjcsomagba kerül átváltásra.
forrás; link
ahogy nézem a leírást, abban a move xs van preferálva. -
válasz
hoby36 #59296 üzenetére
az egyik ügyintéző nekem is mondott olyat anno, hogy csak netes előfizetésnél arany/platina kiemeltség esetén sincs 21 hónapos előrehozott készülékcsere, de aztán a főnöke azonnal rá is cáfolt, illetve a kapcsolódó szabályozásban sem találtam külön kezelve a dolgot.
erdoke; amennyiben ez az az előfizetés, amit korábban Soulfly842 elemzett ki, hogy az egyik a készülék hűségideje, a másik a díjcsomagé, a harmadik (virtuális) a korábbi díjcsomagé, amiről váltottál a meglévőre, akkor érdekes a dolog, mert az előfizetés kapcsán 21 ltelt hónap után dobja, de ha díjcsomagot is akarsz módosítani - árkategórián belül vagy kívül? - és arra is van még hűség, akkor az esetlegesen bekavarhat, nem beszélve a díjcsomagos hűség kettős datálásáról, bár utóbbit biztos tudja megfelelően kezelni a rendszerben egy illetékes.
cris78; igen, az is lehetséges, hogy nem érte el adott előfizetés a megfelelő kiemeltségi szintet, meghatározott forgalom kell hozzá.
Lacko84 ; az a lényeg - ahogy közben előttem is írja CineDOG1 -, hogy a két megmaradó aranyos előfizetés közül csak az egyik lehet társkártyás, a másiknak "főkártyásnak" kell lennie, hogy legyen mihez kapcsolható a társkártya.
-
válasz
hoby36 #59290 üzenetére
szia,
alapesetben a 30 nap akkor igaz, ha nincs arany/platina kiemeltség, ha viszont adott, akkor 21 letelt hónap után, de van/lehet köze hozzá annak, ha a részlet még nem járt le.
adam3; köszi a hasznos infókat, akkor emiatt lehetett a XI. ker. adott részén az lte+ kijelzés a cat 6 (300 Mbps) képes készüléken.
-
válasz
cris78 #59272 üzenetére
nem találtam eltérő szabályozást, mint ami alapban vonatkozik az arany vagy platina kiemeltségű előfizetésekre; link
Dav123; nincs olyan, hogy 4g sebesség, díjcsomag függvénye - a hálózati mód használhatósága a lényeg - de így volt ez a 3g esetén is, ott sem mindenkinek volt adott a maximális 21 Mbps, sok díjcsomagban csak 7.2 Mbps volt a maximum.
btz; pont a napokban írta valaki a note 4 témában, hogy a XI. kerületben megjelent az lte+ felirat a telefonján, mindenhol máshol csak sima lte van/volt.
fontos tudni, hogy a telekom által forgalmazott note 4 az f-es verzió, amiben már cat 6 lte modul van, tehát 300 Mbps sebességre képes, a független c-s note 4 csak cat 4 és 150 Mbps - ezt csak azért írom, hogy valaki kipróbálja ott, akkor esetlegesen nem mindegy a note 4 pontos típusa.
nekem is a gyorsabb lte modullal rendelkező telekomos note 4 van, de nem voltam arra mostanság, így nem volt lehetőségem kipróbálni, viszont szeretnék sort keríteni rá mihamarabb, mert kíváncsi vagyok rá. -
-
válasz
Mech90 #59169 üzenetére
a szolgáltatós jótállási jegyen a kapcsolódó jogszabály alapján adott egy év kötelező jótállás szerepel, de azt is olvashatod rajta, hogy;
3. Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó által vállaltaknak megfelelõen a Magyar Telekom Nyrt. a Fogyasztó számára esetenként további kiegészítõ jótállást is nyújt, melynek feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a www.telekom.hu honlap tartalmazza.
a szolgáltató kapcsolódó leírása;
A következő készüléktípusoknál a garancia időtartama 1+1 év: Alcatel, Blackberry, Emporia, HTC, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Sagem, Samsung, Sony Ericsson és ZTE.
forrás; link
korábban linkeltem a samsung jótállási leírását; link, ahol a táblázatban olvashatod, hogy a szolgáltatós készülékekre regisztráció nélkül is adott az egy év feletti +12 hónap (korlátozott) jótállás. (a regisztráció csak a prémium szolgáltatásokhoz kell) -
válasz
Mech90 #59167 üzenetére
szia,
12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, a samsung a szolgáltatós készülék esetén még regisztrációt sem kér a második 12 hónaphoz; link (független telefonok esetén szükséges, mert azok nem feltétlenül származnak megfelelő forrásból, de a hazai szolgáltatók esetén ilyen gond nem lehetséges)
én is kaptam már úgy jótállási jegyet a szolgáltatónál, hogy nem volt lepecsételve, hanem csak egy aláírást kaparintott rá az ügyintéző.
a samsung sablonos válasza szerint alá kell íratni és pecsét is szükséges, de a gyakorlatban nem igazán foglalkoznak vele, a kinyomtatott - webshop vásárlás esetén nem is ad már fizikálisan papírokat a szolgáltató, hanem az online felületre töltik fel, ott lehet megnézni, onnan letölthető és kinyomtatható -, de pecsét és aláírás nélküli szolgáltatós jótállási jegy is okés szokott lenni.
arra viszont figyelj, hogy ha valamelyik prémium támogatásos kategóriába (a csúcskategóriában szervizes megy házhoz és ott javítja vagy cseréli a készüléket; link, alsóbb kategóriában futár viszi és hozza a telefont; link) tartozik a készülék - a két linkelt kategóriában ellenőrizheted típusszám alapján -, akkor ahhoz kell regisztráció a my samsung felületen; link, amely regisztrációt csak az első évben lehet eszközölni, tehát ha azon belül van a telefon, akkor a volt tulaj törli a regisztrációt - ha volt -, te pedig a szükséges infók ismeretében regisztrálod magadnak, viszont ha úgy vásároltad használtan, hogy már a második 12 hónap ketyeg, akkor ha törli a regisztrációt, úgy te már nem tudod majd újra beregisztrálni, tehát az ő jóindulatára vagy bízva, hogy segít a szervizes ügymenetben, vagy sem.
a másik fontos dolog, hogy a második 12 hónap (korlátozott) jótállás intervallumában már számlát is kérhet a jótállási jegy mellé a samsung.
a szolgáltatón keresztül is intézhető a garanciális ügy - úgy pláne jó lehet az általuk pecsét nélkül adott jótállási jegy -, de sokkal lassabb és körülményesebb, mint direktben a samsung szervize által. -
szia,
lehet, de nem feltétlenül 1290 ft lesz, mert az függ attól, hogy a használd díjcsomag tartalmaz alapban benne foglalt adatmennyiséget vagy sem, domino surf esetén hozható ki 1290 ft-ból, ellenkező esetben drágább lesz, mert nem a bővítő, hanem az adatcsomag aktiválódik; link
havidíjas előfizetésre is igaz ez, nem csak domino esetén, felül kell kiválasztani a megfelelő kategóriát; link
Még több netre van szükséged? vagy Nincs még net a díjcsomagodban? -
válasz
valaki_xy #59131 üzenetére
szia,
nem, a számlázás a hónap első napjától az utolsóig tart - hóközi aktiváláskor az aktiválás napjától a hónap utolsó napjáig -, az adatkeret fordulónapja van 8-án, de az a számlázásra nincs kihatással.
április 2-től 30-ig törthavi számlázás lesz a 190 ft tekintetében, május 1-től 31-ig pedig 190 ft - kivéve, ha közben kikapcsolásra kerül, mert akkor szintén törten kerül kiszámlázásra -, és csak június 1-től érvényes a nem akciós ár.
az adatkeret úgy néz ki, hogy április 2-től 7-ig megkapta a teljes adatkeretet - hiába csak törten kerül kiszámlázásra -, utána pedig minden hónap 8-án 0:00-tól a következő hónap 7-én a nap utolsó (másod)percéig.vwpolopg; lehet, hogy listát is tud mutatni, vagy mond valami érdemit.
-
válasz
vwpolopg #59091 üzenetére
igen, ezért is írtam a régit is, mert most nem találtam ilyen (számszerű) konkrétumot.
biztos van egy kategóriákra osztott lista, amelyből a meghatározott kategóriában lehet választani eltérő - hasonló paraméterekkel rendelkező - típust, ha a javítás nem kivitelezhető, illetve sem új, sem pedig felújított formában nem tudnak típusazonos készüléket biztosítani. -
válasz
vwpolopg #59087 üzenetére
kikeresik azt a kapcsolódó utolsó árlistát, amin még szerepel a készülék.
ott találok csak 110%-ot, ahol írtam róla - behivatkoztam - anno; #51105, de az részint más tészta volt - a *.pdf hivatkozásában olvasható -, meg itt; link, de ha elolvasod a most hatályos szerződési feltételeket, abban már másként van megfogalmazva. -
az is egy új előfizetés, feltétele egy meglévő arany/platina kiemeltségű előfizetés, csak sok konstrukcióban olcsóbb a havidíj, mint azonos díjcsomag a nem társkártyás változatban.
más kérdés, hogy így két előfizetést kell fizetni párhuzamosan, szóval mérlegelni kell, hogy megéri vagy sem.enginev3.0; igen, annyi a készülék ára, 14.990 ft + 24 * x ft (esetedben akkor 6990 ft)
-
válasz
enginev3.0 #59043 üzenetére
14.990 ft a kezdőrészlet, az beleszámít a készülék árába, amellett 24 * x ft (konstrukciótól függően) és a kettő együtt adja meg a teljes kifizetendő összeget.
az előre befizetett 42 e ft az x ft összeget teszi ki meghatározott hónapra, addig nem kell fizetni a részleteket, mivel előre befizetted.Stylerr; szia, annak cserélik, akinek a nevén van az előfizetés, vagy meghatalmazás kell, (magánszemély esetén) közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett.
Comes; szia, új előfizetés - akár társkártyás konstrukcióban, ha a feltételek adottak.
minőségi készülékcserére, azonos előfizetéssel a (24 hónapos) hűség ideje alatt legkorábban letelt 21 hónap után van lehetőség, ha arany/platina kiemeltségű előfizetésről van szó, ellenkező esetben csak legkorábban a hűség letelte előtt 30 nappal. -
a gond ott kezdődik, amikor nem köti a szolgáltatót szerződés vagy szabályozás és megtehetik, hogy akár natolt ip címet osszanak ki, tehát ilyen szempontból nem minden oldalról releváns, hogy teljes értékű a szolgáltatás, vagy sem.
arról nem is beszélve, hogy az ilyen miatt panaszkodók egy része nem szabályszerűen használja vagy akarja használni a szolgáltatást - általánosságban írom csak, saját ismerősi körből is van ilyen tapasztalat, az nem volt baj a srác szerint, hogy ő a szerződés szerint nem engedélyezett módon és célokra használja a szolgáltatást, azért viszont hőbörgött, hogy néha natolt ip címet kap és nem úgy mennek a dolgok, ahogyan ő szeretné. lenne rá persze legális megoldás, de ő azért nem hajlandó külön többet fizetni...
nekem nem domino van és így is kaptam már natolt ip címet.
a digi kábeles (pppoe) szolgáltatói témában is többen is írták már, hogy belsős ip címet kaptak. -
pont ezért kérdeztem - nem is kifejezetten technikai szempontból, hiszen abból a szempontból a hátrányai ismerek -, mert kábeles szolgáltatóknál van már ilyen és ott van inkább/igazán hibalehetősége a dolognak.
igaz, ahhoz nem is kell natolt ip cím, ha olyan kábeles szolgáltatónál van az ember, ahol minden felcsatlakozáskor új ip címet dob a rendszer, úgy simán belefuthat anélkül olyanba, hogy adott értéket korábban használó személy miatt éri valamilyen formában hátrány bizonyos oldalakon, de erre megoldás egy újabb ip cím kérése, ami pillanatok alatt eszközölhető.
ezen mobilinternetes szolgáltatásnál az okra én is kíváncsi lennék - erre viszont technikailag -, mert bár csak ritkán nézegetem a mobilra kapott ip címeket, de nekem is dob néha natoltat. nem zavar, hátrányát nem látom, a kapcsolódó szabályozás alapján reklamálni sem akarnék, csak érdekel a dolog, hogy valóban a fogyó ipv4 az ok, vagy más?
más kérdés bizonyos egyedi/üzleti előfizetői szerződések, ahol a szerződés szerint sem okés bármilyen ip cím, de az egy más kategória. -
szia,
a törlesztő intervalluma egyenlő az előfizetésre aláirt hűségével? 24 - 24 hónap?
amennyiben igen, úgy semmi akadálya, de ha előbbi csak 10 vagy 12 havi, úgy az hiába járt le, a 24 hónapos előfizetésre aláírt hűség még ketyeg és csak a kötbér kifizetése mellett lehet dominosítani. -
válasz
Onderon #59007 üzenetére
nekem nem iphone van most, az volt korábban egy 5s képében, de jelenleg note 4 van, ami az iphone után is elégedetten használok - bő 4 hónapja - még a telekom firmware verzióval is.
az iphone 4s és 5s között is volt több androidos (csúcs)telefonom, azokat is örömmel használtam.
az s3 esetemben nem véletlenül maradt ki a sorból az s, s2 és s4 között, pont a ram kezeléses problémájától kíméltem mag magam.
vannak jó androidos telefonok, ha a megfelelőt választja ki az ember és nem gányolja össze a rendszert - ios esetén ez nehezebb, cserébe adottak korlátok.
nem egy elégedett android felhasználót találsz ezen fórumon is, akik iphone 5...stb. után lettek samsung, sony, lg...stb. csúcstelefonok tulajdonosai és nem szándékoznak visszatérni, mert azokat is örömmel használják, sőt, azóta az utolsó gyátós készülékük újabb típusára is váltottak.
nem lehet egy rendszerre vagy gyártóra régebbi, problémás vagy alsóbb kategóriás készülékek alapján általánosítani.
ellenkező irányban is igaz, sokan esnek csapdába azzal, hogy használnak alsóbb kategóriás, problémás androidos telefonokat, elegük lesz, ezért ios irányban nézelődnek, mert az állítólag nagyon gyors és stabil, kellően új típust ott sem vesznek persze, mert az eddigi árkategóriájukban még az iphone 4s mostani ára is drága, de azt valahogy beleszorítják, aztán jönnek a csalódások, hogy nem is olyan gyors, meg vannak problémák a rendszerrel, nem értik persze meg, hogy egy 3.5 éves típusú készülék alapján ítélik meg a rendszert és a gyártót, csak azt hajtogatják, hogy nem ezt várták, mert iphone meg ios...
volt nekem is iphone 4s, azt is a telekom kínálatából vettem anno - bár ios esetén nincs jelentősége a firmware verzió tekintetében -, ios 5 volt rajta megvételkor, ios 6 alatt használtam többet, aztán jött két androidos telefon, viszont ha most ios 8 alatt kipróbálom az iphone 4s-t, akkor erősen nem olyan gyors és gördülékeny már a rendszer, amint volt anno, ha meg az 5s mellett próbáltam 4s-t, akkor pláne láttam és éreztem a különbséget - ez a helyzet android téren is, nem mindegy, hogy mi alapján viszonyít és mond véleményt az ember...
jobban nem részletezem, meg nem is igazán itt akarom kitárgyalni.KDSH; szia, miért lenne szemét dolog?
-
válasz
Onderon #58983 üzenetére
itt kezdődnek a problémák, amikor valaki s3 - ami már a megjelenés pillanatában is problémás volt a ram kezelése miatt - és társai alapján minősít még napjainkban is...
r3dsnake; nincs már olyan, az ios sem a régi már... (régen rossz, viszont igaz, ha már ezt mondják olyanok is, akik az apple táborát erősítik régóta és nem is szándékoznak azon változtatni, csak korrektül elismerik a hibákat.)
más; írtam korábban, hogy jobb lett mostanság az lte a lakásban, rámértem most a sebességre olyan helyen, ahol nem fullos a térerő - a teraszon és az ablak közelében maximumon van, de nem ott használom a notikat, így nem is ott lenne korrekt a mérés -, azt kell mondanom, a sebesség is gyorsabb lett valamennyivel;
látszik, hogy nem a belvárosban lakom, ott azért jóval gyorsabb letöltéseket is mértem már korábban.
rámérek majd a lakás olyan pontján is, ahol maximum a térerő, úgy jobb válaszidőre és valamivel gyorsabb letöltésre tippelek. -
válasz
radi8tor #58975 üzenetére
kinyerhető néhány hasznos információ.
nincs mit!polonic; 6-osokon nem próbáltam még, de korábbi tapasztalat, hogy szolgáltató és sim kártya függvénye is, hogy milyen információk nyerhetők ki.
vannak még ilyen kódok, előkotrom majd a listát.Parasite; nem a megfelelő típusú telefonok voltak a kezedben, vagy nem voltak szoftveresen a megfelelő állapotban.
-
válasz
Soulfly842 #58966 üzenetére
nem értem - ha célzás akkor sem -, sajnálom.
a hangtechnikához értek, de a szélhez nem!jobb lett a napokban az lte térerő óbudán, a lakásban is feltűnt, először azt hittem, hogy csak placebó, de most, hogy a lakásban is nézem és nem csak egy telefonon, már biztos a dolog.
a sebességet is letesztelem majd kíváncsiságból, hogy abban a tekintetben mi a helyzet, történt esetleges változás, vagy sem. -
válasz
Hegyirabló #58954 üzenetére
nem, a 4g/lte megléte nem jelenti, hogy ott 3g valamelyik módozata is elérhető, de akár még 2g adatkapcsolat sincs.
akkor lenne értelme reklamálni, ha kipróbáltad megfelelő 4g/lte képes készülékkel - nem mindegyik az, nem véletlenül írtam az eredetileg nem ebbe a régióba szánt, külföldről valamilyen formában behozott készülékeket, amik nem kezelnek minden szükséges hazai frekvenciát - valamint előfizetéssel és úgy sem működik.
a bírság "elintézése" sem feltétlenül jelenti azt, hogy eztán akár a szerződési feltételek megszegését is következmények nélkül megteheted, de ezt sakkozd majd le a szolgáltatóval.
lehet, hogy pont ilyenkor tudnak visszavágni, ha jogtalanul cselekszel, illetve arra törekszel. -
válasz
Hegyirabló #58951 üzenetére
szia,
milyen mobiltelefonnal/eszközzel nézted?
sokan esnek csapdába a nem 800 MHz lte képes telefonjukkal, amit kintről remdeltek, hoztak be...stb. és eredetileg nem ebbe a régióba szántak.
a gsm más tészta, annak akkor is illnene lennie.
a lemondás nem olyan egyszerű, ha hűség van érvényben, mert olyat nem garantálnak, hogy mindenhol és minden körülmények között van lefedettség. -
válasz
Lacko84 #58923 üzenetére
1990 ftelvihetsz, amelyiket a kiírás szerint adott módon lehetséges, de attól nem engednek eltérést.
más tekintetben annyi kedvezmény adott arany/platina kiemeltséggel a vásárlás kapcsán, hogy nem kérnek be mobil előleget még akkor sem, ha 0 ft kezdővel viszed ki akár a legdrágább készüléket.
az iphone húzós irányban tendál, nem véletlenül változott anno, hogy csak ezt a terméket nem lehet megvásárolni részletre úgy, hogy az ember csak az előfizetésre ír alá hűséget, a díjcsomagra viszont nem, de egy ideig elég volt olcsóbb díjcsomagra is aláírni, ellenben most ugrottak egy lépcsőt - mondhatni dupláztak -és a 7990 ft-os díjcsomag a legolcsóbb ilyen...
minden más gyártó csúcskategóriás készülékét viheted részletre a legolcsóbb (1990 ft) díjcsomagra is, csak az előfizetésre aláírt hűséggel, akár az s6 edge is rendelhető úgy, pedig az közel az iphone 6 plus árában mozog, de ha iphone kell, akkor az más téma, aláíratnak hozzá minimum a 7990 ft-os díjcsomagra is hűséget.
tippem van, hogy miért van így, de nem feszegetem inkább a témát... -
válasz
tatararpad #58878 üzenetére
szia,
mivel a domino 5 díjcsomag alapban nem tartalmaz benne foglalt adatkeretet, így nincs mit bővíteni, hanem csak külön aktiválható hozzá adatcsomag - a napinet is ilyen -, ami sajnos a drágább, nincs még net a díjcsomagodban? oszlopot jelenti.
-
válasz
Richard! #58872 üzenetére
szia,
adott meglévő előfizetésre, legkorábban letelt 21 hónap után tudsz további hűséget aláírni és úgy új készüléket vásárolni - már ha arany/platina kiemeltségű lesz adott előfizetés, ellenkező esetben legkorábban a 24 hónap hűség letelte előtt 30 nappal.
jelenleg csak új előfizetéssel tudsz készüléket vásárolni - de a meglévőnek attól még fizetni kell minden költségét addig, amíg az aláírt hűség ki nem fut, kivéve ha a kötbér kifizetésre kerül -, esetleg domino konstrukcióban, vagy listaáron. -
az is a számlázási ciklussal párhuzamosan ment régen, de szükségesnek találták a forgalom arányosabb elosztását, mert gondolom sok előfizetőnél a hó elejére és végére tevődött a nagy forgalom; valaki alig várta a hónap első napját, hogy megkapja az új keretet, aztán nekiesett és nyomta néhány napig, ameddig csak a keret tartott, a másik véglet pedig egész hónapban alig használta és a hónap utolsó napjaiban azt látta, hogy rengeteg van felmaradva, így gyorsan nekiesett és mindet leforgalmazta, ha már kifizette.
-
szia,
a számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, de az aktuális egyenleg a my t-mobile felületen és a telekom alkalmazásban nem frissül azonnal, hanem néhány napig az elmúlt havit mutatja a számlazárás miatt.
a fordulónap más tészta - már ha az adatforgalomról van szó -, annak a dátuma egyedi, a telekom alkalmazás kiírja, de az csak az adatkeretre vonatkozik, a havi díj tekintetében irreleváns. -
válasz
Hoorus #58835 üzenetére
szia,
egy konkrét helyen tapasztalod csak, vagy máshol is?
van lehetőség kipróbálni több sim kártyával is, mindegyikkel jelentkezik a gond?
3g passz, nagyon ritkán használom - tavaly október közepe óta meg több helyen van az országban 4g/lte mint 3g, így azóta még kevésbé találkozom vele -, 4g/lte hálón lógnak a telefonjaim és azon a hálón nem szoktam találkozni ilyen problémával. -
válasz
Lacko84 #58800 üzenetére
- elég egy problémás alkalmazás, ha mindig visszahúzod (nem tudhatod, hogy melyik, ha külön ki nem teszteled egyesével)
- elég egy hibás és/vagy problémásan működő sim kártya
- elég egy hibás és/vagy problémásan működő memóriakártya
elég sok hibalehetőség van, tesztelni/használni kell gyári állapotra visszaállított rendszerrel, memóriakártya nélkül és másik sim kártyával is, ha úgy nincs gond, akkor az egyik utólag telepített külsős alkalmazás okozza idővel a problémát.
az s4...stb. témákban nem egy embert találsz, akiknél például egy rossz sim kártya okozott problémás működést a telefon tekintetében és a hibajelenségek alapján arra gondoltak volna utoljára, vagy inkább arra nem is, de másik sim kártyával nem jelentkezett a hiba, így a szolgáltatónál kicseréltették a sim kártyát és azóta nincs gond. -
válasz
Lacko84 #58798 üzenetére
egy oprendszer nem magától lesz instabil, hanem külön tenni kell érte, legyen szó problémás alkalmazás(ok) telepítéséről, hibás frissítés felhúzásáról, felhasználói buherálásról (root és túlzott módon belenyúlás a rendszerbe, moddolt firmware...stb.), de a lehetőség mindig adott egy tiszta alap megteremtésére és/vagy a hiba kizárására.
Soulfly842; pedig most több tekintetben is abba az irányba lépett a samsung, hogy kevésbé kell mérlegelni az i6/i6 plus és s6/s6 edge választáskor, ha nem kimondottan elfogult valaki valamelyik irányban, mert a két s6 eléggé iphone-os lett (nem fogadnak memóriakártyát, nem cserélhető az akkumulátoruk...stb.)
-
válasz
generaltoti2 #58757 üzenetére
szia,
ár tekintetében (direktben) szinte semmilyet - kivéve néhány speciális/eseti akciót, amit csak arany/platina kiemeltségű ügyfelek vehetnek igénybe -, abból a tekintetből van inkább jelentősége, hogy például a legdrágább készülék esetén is megvásárolható részletre készülék akár 0 ft kezdőrészlettel úgy, hogy nem kérnek be mobil előleget - illetve több részletfizetéses konstrukció is futhat párhuzamosan -, szemben az új és/vagy adott tekintetben problémás előfizetőkkel.
a másik előnye, hogy arany/platina platina kiemeltségű előfizetőknek 24 hónapos hűség esetén már letelt 21 hónap után van lehetőség kedvezményes készülékcserére, amíg a nem kiemelt ügyfeleknek csak az utolsó 30 napon belül.
a meglévő előfizetéseddel a my t-mobile felületen belépve, láthatod az aktuális készülékárakat a különböző konstrukciók függvényében.mobal; akkor csak jó volt a felvetés, hogy a meglévő hűség a hiba forrása.
itt olvasd el a 9. oldal alján a feltételeket; link (a kapcsolódó music xs feltételek megegyeznek a like s igénybevételi feltételekkel) -
igen, amiatt is lehet.
Samus; szia, itt olvashatod a feltételeket az új és a meglévő előfizetés társkártyás díjcsomagra történő módosításához is; link [6. oldalon a táblázat alatt, illetve az 56. oldalon a 8. (7)]
a társkártyás díjcsomag feltétele egy meglévő "főkártya", ha amellé választasz új társkártyát - a feltételek megléte esetén -, és még úgy is marad feleslegben lejárt hűségű előfizetés, akkor az felmondható.lugosi; nem hinném, hogy amiatt van az, sok más oka lehet.
ez egyelőre csak egy képzeletbeli - a gyakorlatban nem alátámasztott/bizonyított ok, hogy eztán néhányan ráfogjanak dolgokat, legalábbis szerintem. -
-
válasz
n@p@lm #58719 üzenetére
nem szoktam csodálkozni, és igazán még bosszankodni sem az ilyeneken, bár vannak szélsőségesebbek is...
Lacko84; fejhallgatóval (volt a későbbi) akciósabb, de nem sejtek jót, hogy abból nincs készleten, amíg a drágább, csak a készüléket tartalmazó konstrukciósból még igen.
a webshop kiírására nehéz adni olyan esetben, ha egy konkrét terméknél ellentmondásosan tájékoztat egyszerre;KIFUTÓ TERMÉK Ha elfogy, újabb készlet nem várható a választott telefonból. (márpedig nincs most/már készleten!)
ÚJABB KÉSZLET VÁRHATÓ
ez a fejhallgatós kiszerelésnél szerepel így, a drágább, csak készülékes verzióból még van készleten sötét színű.
-
nem feltétlenül kell új előfizetőnek lenni, illetve új előfizetés sem muszáj hozzá, elég egy olyan, amin nincs érvényben hűség és alá lehet rá írni 2 évet, illetve a meghatározott díjcsomagokra is, és máris dobja a rendszer 0 ft-ért.
kipróbáltam azért a biztonság kedvéért, beléptem egy olyan előfizetésemmel, amin nincs hűség és engedi a fentieket, adja 0 ft ellenében. -
válasz
Killing #58696 üzenetére
szia,
szerintem nem fog változni, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
mobal; ezekre az akciókra gondolsz; link?
amennyiben a jelenlegi előfizetésedre/díjcsomagodra nincs hűség és tudsz aláírni 2 évet, úgy működhet a dolog.[chelloZotya; ja, hogy külföldön tartózkodsz, akkor esetleg e-mail; ugyfelszolgalat@t-mobile.hu
-
-
válasz
lovace #58658 üzenetére
a számlán sem szerepel.
telefonon (1430) kérdezz rá, segíteni fognak.eddie17; szia, itt olvashatod a feltételeket; link [6. oldalon a táblázat alatt, illetve az 56. oldalon a 8. (7)]
[chelloZotya; szia, telefonon rákérdezhetsz, úgy legalább nyoma lesz, hogy jelezted - van ilyen irányú kötelezettsége az előfizetőnek az ászf alapján; link (7.1.1.9.) - és biztos nem lehet belőle probléma a későbbiekben.
-
-
válasz
enginev3.0 #58624 üzenetére
melyik típus lett végül (i6 16gb, mert az volt készleten?) és milyen díjcsomaggal?
ahogy nézem, részletre 14.990 ft + 24 * x ft ( az x választott díjcsomag függvényében változó), amennyiben az első tételre gondolsz a 15 e ft előleg képében, úgy az a kezdőrészlet, így azt semmire, beleszámít a készülék árába.
mobil előleget ha kértek volna tőled, akkor azt írták volna jóvá folyamatosan az első pillanattól, és amíg az tart, addig nem kapnál számlát.
az előre befizetett 6 havi törlesztő erejéig szintén nem kell fizetni a részleteket. -
válasz
kopaszxx #58616 üzenetére
sms a 1430-as telefonszámra: -NETPLUSZM
enginev3.0; nem akartam tegnap írni, de fenntartásokkal kezelem néha az ügyintézők által elmondott szélsőséges megoldásokat, mert az egyik segítőkészen mond egy megoldást telefonon, hogy azt majd személyesen így meg úgy elintézik, aztán a másik illetékes már csak rácsodálkozni tud a "kollégája" által korábban elmondottakra - ez persze fordítva is előfordul néha -, szóval még így sem vagyok biztos benne, hogy egyszerűen és gördülékenyen megy az ilyen jellegű módosítása a rendelésnek.
a másik dologgal kapcsolatban meg nem a lenézésről van szó, de új vagy problémás előfizetőnek egyre kevésbé adják minimális - pláne nullás - mobil előleggel a legdrágább készülékeket részletre, de ez valahol érthető is, hiszen sokan megvennék drága díjcsomaggal részletre, semmit vagy csak filléreket kifizetve a vásárláskor, aztán eladják a készüléket és a törlesztőt/számlát nem fizetik, a készülék letiltásra kerül...stb. -
válasz
enginev3.0 #58599 üzenetére
rendetlenkedik néha a webshop, de ha iphone 6 64gb volt tárgy, akkor olvastam olyat ezen fórum iphone 6 témájában korábban, hogy arra a típusra csak értesítő van, rendelést leadni nem lehet rá, ezért írtam korábban, hogy az a típus problémás, a 16gb okés, azt szállítják 1 - 2 napon belül.
eddie17; Az aktiválástól számított első 30 napig az opció havidíjmentes. Ezt a kedvezményt egy előfizető csak egyszer veheti igénybe.
forrás; link (további részletek és feltételek)Criton és Dolby; célirányos téma itt; link
talamasca; akkor csak igazam/igazunk lett, hogy bármelyik olcsóbb díjcsomagba lehet lépni, de ez így is van rendjén.
p2pp; a sebességnek továbbra sincs köze hozzá, hogy kinek milyen gyorsan fogy el az adatkerete, egy adott felhasználói szokás mellett nem fogy több a gyorsabb sebességnél, csak hamarabb kapja meg az előfizető a szükséges adatokat, ami ráadásul a mobiltelefon akkumulátoros üzemidejének is jót tesz, mert rövidebb ideig pörgeti a modul a hardvert/rendszert a le- és feltöltéssel.
-
válasz
mclaren777 #58594 üzenetére
itt olvasható a hivatalos leírás; link
a gyakorlatban nem minden esetben érvényesül a tiltás ott, ahol a leírás szerint adott kellene, hogy legyen. -
válasz
enginev3.0 #58586 üzenetére
ezt szerintem még a t-s illetékesek sem tudják, vagy csak néhány nagyon érintett rendelkezhet hozzávetőleges információval, az viszont általánosságban látható/tudható, hogy az iphone 6 64gb típus beszerzése problémás a kezdetektől.
vwpolopg; előfordul néha, hogy sokáig nincs egy típus készleten, aztán megint elérhető, illetve akár olyan is, hogy nem várnak már belőle újabb készletet, kifutó lesz, aztán megint elérhető és rendelhető, lásd például; iphpne 4s 8gb.
-
válasz
enginev3.0 #58583 üzenetére
nem hiszem, hogy ellenkeznének.
DonMedve; szélsőséges esetben nem is tűnik soknak még a 80 e ft sem, legalábbis ha azt veszem, hogy valaki új vagy problémás előfizetői státuszban kivisz egy 200 e ft körüli vagy drágább telefont részletre, 0 ft vagy nagyon minimális kezdő befizetésével, ráadásul a drágább díjcsomagok valamelyikére előfizetve.
ideális esetben csak nem a maximummal számolnak. -
válasz
DonMedve #58384 üzenetére
szia,
itt ír az illetékes a hitelképesség vizsgálatáról és a mobil előlegről; link
fontos tudni, hogy amíg a befizetett előleg tart, addig nem kapsz számlát, tehát az első pillanattól folyamatosan jóváírásra kerül.enginev3.0; volt már szó pedig ezekről is, főként a részlettel kapcsolatos kérdés merült fel többször régebben, bár az a ritkább, hogy a vásárlás pillanatában akar valaki előtörleszteni, inkább a vége felé közeledve szeretnék hamarabb letudni az emberek.
-
válasz
Gaben92 #58556 üzenetére
itt a szélsőség már azt jelenti, hogy jogszabályba ütközik, szóval nem megérteni fogom a példát, hanem elutasítani.
érteni, példa nélkül is értem, csak nem mindegy, hogy valami a jogszabályok adta lehetőségeken belül történik, vagy sem.
az nem lényeges adott szempontból, hogy anno milyen lehetőségeket választhattál volna - akár azonos feltételekkel, hiszen feltételes módról van szó és nem úgy döntöttél -, de az aranytárskártyára (akár next s) váltást nem tartom lehetetlennek a későbbiekben, ha minden feltételnek megfelelsz; link (6. oldalon a táblázat alatt, illetve az 56. oldalon a 8. (7), valamint az ászf kapcsolódó rendelkezései) -
válasz
Gaben92 #58553 üzenetére
a next s drágább lenne - mivel készülékkel lett vásárolva, így minimum 7990 ft -, mint az ikon 200 lte.
szélsőséges, illetve erősen életszerűtlen példát írtál, erre nincs mit hosszan reagálni, de az már jogilag is az a kategória, ahol az üzleti magatartás problémákba ütközik és jogi útra lehet terelni a dolgot.eddie17; szia, igen, mivel a move díjcsomagoknál nincs olyan kitétel, hogy olcsóbb vagy drágább készülék nélkül vagy azzal rendelve, illetve 1 vagy 2 év hűséggel, netán anélkül.
-
válasz
Gaben92 #58546 üzenetére
a kapcsolódó szabályozás a havidíj összegét veszi figyelembe - márpedig a move m olcsóbb, mint az ikon 200 lte -, a szerződési feltételek...stb. is úgy kerülnek meghatározásra, az sajnos nem befolyásoló tényező ilyen tekintetben, hogy az előfizető szokásainak mi felel meg jobban.
a next bizonyos tekintetben speciális díjcsomag, az árazása függ egyrészt attól, hogy készülékkel vagy anélkül rendeli valaki - ennek függvényében, akár menet közben is változik az ára -, másrészt nem mindegy, hogy 2 vagy 1 év hűséggel, esetleg anélkül rendeli meg valaki, szóval elég nehéz lenne - mind a két fél számára - igazságosan átültetni úgy, hogy egy korábban másik díjcsomagban megkezdett hűség folytatása legyen.a megtehetik és az igazságtalanság kapcsán;
az ikon is tekinthető ilyen szempontból speciális díjcsomagnak, hiszen csak iphone vásárlása mellett lehetett igénybe venni, hiába vásárolt valaki hasonlóan drága, de eltérő gyártós csúcskategóriás mobiltelefont, ahhoz más, jellemzően kevésbé jó ár/érték arányú díjcsomagot választhatott csak.
vagy a másik oldalon;
iphone egy ideje nem vásárolható részletre úgy, hogy csak az előfizetésre ír alá hűséget az előfizető, de szinte minden más gyártó készüléke igen.
ezekre mindre írták/mondták már előfizetők, hogy hátrányos megkülönböztetés, meg jogi útra terelik a dolgot, de ez nem ilyen egyszerű dolog, a szolgáltatók - a kapcsolódó jogi szabályozást figyelembe véve - adhatnak kedvezményeket bizonyos esetekben, illetve el is vehetik azokat, vagy szabhatnak meg bizonyos esetekben szigorúbb feltételeket az többitől/átlagtól eltérően, az ügyfél meg eldönti, hogy neki melyik felel meg, illetve ha a későbbiekben következik be változás bármelyik fél oldalán, akkor a szabályozásnak megfelelően térhetnek csak el a szerződéstől, illetve az abban meghatározott lehetőségekkel lehet élni.az igazság odaát van...
-
válasz
Gaben92 #58543 üzenetére
a részletre vásárolt készülék ára is tartalmaz valamennyi kedvezmény a listaárhoz képest, ha nem is minden konstrukcióban túl sokat.
a semmirekellő díjcsomagok közül, még az általuk (csak) javasolt move m is olcsóbb havidíjú, mint az eddig használt ikon 200 lte, így nem kell többet fizetni, legalábbis a szabályozás által figyelembe vehető havidíj tekintetében, az már más kérdés, hogy a benne foglalt kedvezmények és szolgáltatások nem annyira felelnek meg az előfizetőnek, de ez adott tekintetben (sajnos) nem olyan szempont... -
válasz
-=RelakS=- #58541 üzenetére
így igaz, domino esetén a surf az, amihez az olcsóbb bővítő aktiválható, ha a feltételek adottak.
-
válasz
-=RelakS=- #58538 üzenetére
az összefoglalóban megtalálod a választ, a gyakran ismételt kérdések közül az elsőre írtat olvasd el.
-
válasz
radi8tor #58533 üzenetére
korábban is mindig az lett a vége az ilyen és hasonló eseteknek, hogy olcsóbbra is lehetett váltani - külön szankció nélkül -, jogilag is ez az egyetlen, amit meg mernék támadni, ha nem így tennének.
Gaben92; szia, nem csak szerinted problémás, de a szolgáltatónak joga van díjcsomagokat lezárni és kivezetni, arra nem kötelezhető, hogy megtartsa bármelyiket is, ahogy arra sem, hogy a korábbival - az előfizető szerint - egyenértékűt biztosítson.
A lényeget lásd fent, cserébe engedniük kell(ene), hogy adott ikon díjcsomagra még meglévő hűség ellenére is bármelyik olcsóbbra váltson az előfizető - külön szankció nélkül -, hiszen a szerződés azon részét a szolgáltató módosította egyoldalúan.
Az a része már más kérdés, ha az előfizető a hűséges előfizetéshez készüléket is vásárolt és annak árából kedvezményt kapott a hűségért cserébe, ilyenkor nem lehet olyan egyszerűen kibújni a történetből. -
válasz
radi8tor #58530 üzenetére
én is írtam korábban, hogy szerintem (bármelyik) olcsóbb díjcsomagra is engedni kell váltani a kivezetésre kerülő ikon díjcsomagra még hűséggel rendelkező előfizetőket.
enginev3.0; ebben a szabályozásban megtalálod az aranytárskártyás díjcsomagok igénybevételeinek a feltételeit; link
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AKCIÓ! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest