- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pepe091 #41347 üzenetére
Ez nagyon jó hír. Bár egy eszközöm se LTE-kompatibilis (sose látszott reálisnak, hogy egy ilyen kis településen valaha is lesz LTE, csak a nagyobbakon, pl Hmvhely
), de a sok LTE-s eszköz akkor nem terheli a 3G-t és nekem is jobb lesz
Meg aztán idővel hátha lesz valami 4G divájszom nekem is -
Valaki T-systems témában otthon van? Inkább privátban fárasztanám, ha van ilyen.
-
Tényleg az a kettő jött ki egyszerre? Lehet hogy erre rosszul emlékeztem.
És azért mindenesetre piszok gyanús, hogy mekkora véletlenek vannak, nem?
Az is a verseny totális hiányát jelzi, hogy a T aztán kijött egy hóttotál ugyanolyan csomaggal. Remélem nem öltek bele túl sok energiát abba, hogy copy/pastelték a másikét! Ha ebbe fél óránál több munkát tettek akkor az érthetetlen. -
válasz
Varszegig #41210 üzenetére
Totál egyetértek! Külön vicces, hogy jééé, mind a 3 ugyanolyan korlátozásokat vezet be. Legalább adnának egy kicsit a látszatra. Pl mikor valamelyik nap megjelent a telenoros flat rate csomag, aznap délután jött ki a tmobilos. És perrrrrszeeee, mindannyian elhisszük, hogy egy nap alatt vezettek be egy csomagot, ja.
Ha ezek előre nem egyeztetnek, akkor vagy látnokok dolgoznak náluk, vagy akkora véletlenek történnek sorozatban, hogy csak na. -
válasz
lord.lakli #41110 üzenetére
Köszi akkor különösen nem tetszik ez. 10 vagy 11 perc után én tettem le, mert nem volt kedvem tovább várni.
-
Nincs valami olyan szabály újabban, hogy valami nem túl sok percen belül ügyintézővel kell beszélnem? Csak mert kicsit felbosszantott, hogy platina ügyfélként 11 perc zenélés után inkább letettem, és így sem tudtam elintézni amit akartam. Hozzáteszem, így is egy általuk elkövetett hibát szerettem volna korrigálni.
-
T-email kérdéssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Azt szeretném megváltoztatni, hogy amikor a t-email címemet használva a webes felületről emailt küldök, akkor milyen nevet írjon ki küldőnek az elküldött e-mail. Ezt nem találtam meg hogy hol lehetne beállítani, ha valaki tud segítsen legyen szíves.
-
válasz
biznisz_man #40977 üzenetére
Nextnél szerintem nincs, nekem üzleti előfizetőként az van és nincs kapcsolási díj.
-
-
válasz
pepe091 #40806 üzenetére
Olyan dolgokat csinál a Telekom az utóbbi fél évben (vagy azóta figyelem ezeket), hogy egy 30 fős cégnél nem nézné el az ember, nem hogy egy ekkora cégnél. Tiszta nevetséges amiket összebénáznak.
Hozzáteszem, azon kívül hogy viccesek ezekkel (lásd webshopos botlások pl), legalább nincsenek idegesítő dolgaik. Az előző szolgáltatómnál mindig volt valami hiányosság, vagy komolyabb hiba, számlareklamáció ami nagyon felbosszantott. Oké 1-2 volt a Telekommal is ilyen, de az elején, aztán beállt a dolog, nem konstans módon. Nem érzem azt, amit az előző szolgáltatómnál, hogy "vágom a centit" hogy mikor szabadulhatok tőlük.
Szóval nem hibátlanok, de legalább nem a legrosszabbak. Úgy tűnik, hogy nálunk már ennek is örülni kell. -
válasz
pepe091 #40635 üzenetére
Köszi, kicsit eltévedtem a díjcsomagokban.
Mivel a mostani csomagomhoz 500 mega jár, amit növel ugyan a BIS csomag, de mostanában mérem és elég sokat forgalmazok azon a telefonon, így szerintem egy gigát még rá kéne tenni.
A másik előfizetésemen 7 giga van, és az sokkal kényelmesebb, ott nem kell nézni még netrádió hallgatása esetén se, hogy mi fogyott. -
Nem értem, most akkor ha a díjcsomagomban lévő adatot szeretném bővíteni, akkor a Net&roll, vagy a Netplusz szolgáltatás létezik? Mert mintha lenne mind a kettő.
Konkrétan Next S-hez.
-
válasz
ANDROID??? #40355 üzenetére
Kapni ugyan nem fog, de ez olyan keményen hangzott, mi?
-
válasz
Sanyaman #40340 üzenetére
Én is pont ezen vagyok most, egyszerűen nem lehet bizonyos dolgokat kideríteni náluk.
Mercutio : mint már többen is írtuk, régen nem így van ahogy írod. Véletlenszerűen sorsolt fordulónap van. Le is van valamire írva csak persze ilyenkor nem találja az ember, hogy pontosan mi is ez.
-
Hogy tudom megnézni, hogy mikor van az adatcsomagom (next s-ben foglalt adat) fordulónapja? Tudom, hogy láttam valahol, számlán, vagy nem tudom hol, de most akárhogy is böngészgetem, nem találom
-
válasz
Horovic #39900 üzenetére
Rajtam kívül még ha jól látom 3-an válaszoltak a kérdésedre a másik topikban, cikket linkeltek stb.
Sajnálom hogy nem oldódott meg, de szerintem a válaszokból sejteni lehetett már hogy a hiba a te készülékedben van és vagy egyedi, vagy az általad leírtak alapján nem oldható meg. Nincs a közeledben valaki akinek hasonló telefonja van és rá tud nézni a beállításokra?Egyébként a t-nek van külön bb telefonszáma ahol jobb eséllyel beszélsz olyannal aki tud is valamit.
-
válasz
Horovic #39893 üzenetére
Ott is volt rá válasz, többek között az is tisztázva lett, hogy a 2190 Ft-os az nem BES, ugyanúgy bis, de hiába írnak neked bármit úgy tűnik.
Egyébként amit mondott a T azt is rosszul mondta, az OS 10-es BB-k működnek BIS nélkül is, sima mobilnettel. Ott valami egyedi hiba lesz.
-
válasz
Mike Farrel #39768 üzenetére
Sajnos ha ez járható út lenne, akkor mindenki akinek tiltják a telefonját írna valakivel egy adásvételit, hogy feloldják. Tehát nem járható út.
-
válasz
sarkanyolo2 #39677 üzenetére
Mekkora értelmetlen dolog.
Erről, hogy nem lehet elérni a boltokat, ahol ugye jobbára a készletet értékesítik, egy Dilbert sztori ugrik be. Egy megtörtént eset, mikor a cég egyik intézkedése, hogy laptopokat vettek az alkalmazottaknak, hogy otthon is dolgozhassanak. Viszont egy másik intézkedéssel az asztalokhoz csavarozták a laptopokat, nehogy ellopják őket.
Az hogy egy telefonos cég üzleteit nem lehet elérni telefonon, már önmagában is hatalmas sztori, de az, hogy ennek az az oka, hogy zavarta őket hogy érdeklődnek arról, amit el akarnak adni, annyira tuti hogy még az is lehet hogy meg kéne küldeni Scott Adamsnak, ezzel tuti bekerülnénk a következő könyvébe.
-
válasz
sarkanyolo2 #39612 üzenetére
Na igen ez benne a lényeg, hogy használtról van szó, ezt elfelejtettem írni.
-
válasz
biznisz_man #39602 üzenetére
Ehh, sejtettem én hogy nem lesz ebből készletértesítés, köszi. Mindenesetre azért néha ránézek.
-
válasz
Kicsirics77 #39595 üzenetére
Nem játsszátok egy kicsit túl ezt titkoskodós dolgot? Mégsem haderőnem-fejlesztési tervekről van szó, hanem egy nyomorult teló díjcsomagról.
Ez a készletértesítő amúgy működik valakinek? Szóval volt már olyan, hogy valami nincs a webshopban, és mikor lett, akkor küldtek valami emailt vagy sms-t?
-
válasz
Vangelis #39444 üzenetére
Én marha, egyszer bementem, hogy itt van ez meg ez, szeretném listaáron megvenni, nem, nem kell hozzá se dominó, se ez se az, én listaáron szeretném. És közölték, hogy úgy nem lehet. Ha ezt nem értettem, hogy miért nem lehet, de rájuk hagytam, megvettem az amazonról függetlenül. Olcsóbban.
pepe091: hiába a google elől nincs elbújás, még egy ekkora cégnek se...
-
Érdekes ez, ahogy a használt cuccok le lettek "véve" a weblapról. Csak azért, mert most már azokat a találatokat se hozza ki, amik valamilyen más, szöveget tartalmazó oldalak, csak bennük van a "használt" szó. Szóval szerintem csak a keresés lehetőségét tiltották, vagy bannolták azt a keresőszót, hogy használt.
Biztos rettenetesen fájt valakinek, hogy az általuk felkínált áron egyébként megvehetőek a használt, egyébként rájuk ragadó termékek. Mert az ugye nem baj, hogy ott ragad, de nehogy már másnak jó legyen. Ahogy kell. -
válasz
garfield545 #39359 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, hogy ezek a védők mit, mennyit védenek, lehet hogy a telefon topikjában többet tudnak segíteni. Ártani nem hiszem, hogy árthat. De esetleg keress rá a neten magára a termékre, hogy miket írnak róla.
-
válasz
garfield545 #39350 üzenetére
Nem kell aggódnod, már bőven él, attól a naptól hogy megkötötted. Vásárláskor kötötted? Mert akkortól kezdve él, amikor az meg lett kötve, tehát nem kell megvárni vele az első számlát, vagy ilyesmi, ha erre gondoltál. Szóval szerintem vitesd be nyugodtan megcsináltatni. Sajnos valamekkora önrészt fizetni kell, de nyilván töredéke lesz ez egy kijelzőcsere árának. Na ilyenkor vigasztaló azért a a tudat, hogy volt biztosításod.
-
válasz
lord.lakli #39021 üzenetére
De, céges. Ez számít?
-
válasz
dptrsk #39010 üzenetére
Hú ez nálam nagyon nem így volt, igaz 1 éve vettem, de akkor egyből 4 előfizetést, amihez részletre azonnal 2 telefont (egyik közép árfekvés, másik felső kategória). Se előleg nem volt, se korlátozás a részletnél. Sőt, igazából az üzletben biztattak, hogy vegyem meg nyugodtan a drágább készüléket, mert elvihetek kettőt részletre (többet azért nem kérdeztem, mert a másik két előfizetéshez nem kellett telefon). Igaz, nem neten vettem hanem üzletben. Lehet hogy akkor ez számít.
-
válasz
Daffni2 #38958 üzenetére
Dehogy vicces. Amit a srác ír, az a kellékszavatosság egyik (nem tipikus) esete. Igenis van keresnivalója. A terméket és a szolgáltatást együtt vette. Ha a termék a rendeltetésszerű használat mellett bekövetkezett hiba esetén használatra nem alkalmas, akkor a hozzá kapcsolt szolgáltatás díját feleslegesen fizeti, azaz ebből kára keletkezik. Ezt, hogy "akkor lenne jogos, ha...", ezt mire alapozod? Konkrét álláspont, vagy csak írtál valamit?
-
Figyi, nem kell megsértődni. Ha megbántottalak, elnézést kérek.
Tudomásul kell venni, hogy a hazai telekom cégek nagyon vastagon túláraznak.
Az általad írt gondolatmenetnek ténylegesen ellentmond, hogy:
- külföldön megéri szolgáltatás nélkül (!) kiskereskedelmi áron az itthoni telekomos ár közel 1/7-éért árulni. Más számítással, az itthoni telekomos kisker ár 667%-os ár a külföldi kisker árhoz képest.
- az itthoni telekomadó van, létezik, de a szolgáltatásokat (!) terheli, és nem az eladott készülékeket. Ehhez a készülékhez is veszel a telekomtól szolgáltatást, tehát annak az árában benne van a telekomadó.
- mióta mobilos előfizetésem van (1998, tehát 15 éve) mindig vészesen magasabbak voltak itthon a szolgáltatási árak. Pl konkrétan amikor 99-ben Szervusz előfizető voltam, akkor Szlovákiában azért az előfizetési díjért már a hétvégén hálózaton belüli korlátlan beszélgetés benne volt, ismétlem 1999-ben. És akkor még kis gondolati csíra formájában se létezett ez az átok telekomadó. Tehát arra fogni nem lehet.Szóval régen megállapítottuk már, hogy pofátlan áron adják mind a szolgáltatást, mind a készüléket. Eddig, azaz kb az elmúlt évig valahogy a készülék a még-még megérte kategória volt, de most eljutottak odáig, hogy ha nem valami hiperdrága csomagod van, akkor annyiért adják 2 évre a készüléket, mintha függetlenül, egy gsm boltban vennéd meg. Egyszerűen nevetséges a készülékek árazása náluk, ha valaki megmagyarázhatónak, elfogadhatónak tartja, hogy a máshol 3000 Ft-os kisker árból hogy lesz nálunk 20000 Ft-os kisker ár, azt figyelemmel hallgatom.
-
válasz
Mercutio_ #38551 üzenetére
Zavarni zavar, de szerinted 20000 Ft-ból 17000 a telekomadó? Mivel a külföldi kiskereskedelmi ára 10 euró, azaz 3000 Ft? Azaz nagykerből beszerezve ezen is rajta van a szükséges költség, haszon stb? Ez az ami zavar inkább. Ja és ehhez a faja kis 20k-s árhoz még társulnia kell egy szolgáltatásnak, amit feltételezem szintén nem veszteségesen ad a magasságos telekom.
Szóval szerintem van ebben az árazásban, meg úgy egyáltalán az árazásukban sok minden, telekomadótól függetlenül ami zavarjon.Adam3: fától az erdőt? Okos gyerek vagy te, a vak is láthatja. Nyilván van egy kafa magyarázatod a 3000 Ft - 20000 Ft kérdéskörre, meg arra, hogy miért drágább itthon telefonálni kb 15 éve, mint Szlovákiában, ami ugyanígy volt cucilista ország. 15 éve volt-e telekomadó, jóreggelt?
-
válasz
djculture #38547 üzenetére
Gyönyörű, gratulálunk telekom. Feltehetően a beszéd- és adatszolgáltatásaikon ennél nagyobb haszon van. Csodálkozunk persze, hogy a környező országokat (sőt, gyakorlatilag minden európai országot) felülmúlva (alulmúlva) nálunk milyen drága a telefonálás.
Hát kérem, sok pénzéhes zsebet kell megtömnünk az biztos.Remélem csúnyán szájbaveri a hazai telekommunikációs cégeket az európai szabad roaming rendelet, amikor akár külföldi szolgáltatónál is köthetünk szerződést. Valószínűleg az osztrák, szlovák szolgáltatók 1 éven belül felszívják a piac legalább 1/3-át, szerintem 2 éven belül több mint felét.
-
válasz
Blackmirror #38320 üzenetére
A Telekomnál kell a bbm-hez. Az instant email 3 úgy működik, hogy ha van a csomagodban net, akkor annyi adat van benne pluszban, mint amennyi a csomagodban. Ha több mint 1 giga van a csomagodban, akkor 1 giga van benne. Ha nincs net a csomagodban, akkor 100 mega forgalom van benne.
-
válasz
morphin #38132 üzenetére
Nem tudom, hogy tudod-e ellenőrizni, nekem negatív tapasztalatom másik szolgáltatóval volt. De ismétlem, kétszeri írásbeli kérésem ellenére se lett meg a felvétel. Szóval az én véleményem az, hogy felvétel csak akkor van, ha a szolgáltatónak jó. Az én esetemben legalábbis így éreztem.
-
Úgy látszik nem vitték eléggé az acet
-
válasz
pepe091 #38038 üzenetére
Hát igen röhejesek az áraik. Néha, egy-egy véletlen hiba folytán normálisan árazott akcióval jön ki olyan ár, mint ami egyébként alapból reális lenne.
Valószínű pár éve kirúgták azt a marketingest, aki tudta, hogy egy telekommunikációs cégnek nem a készüléken, hanem a szolgáltatásokon kell keresni.
-
"nem biztos, hogy jó ötlet a szolgáltató tulajdonát képező sim kártya megrongálására bíztatni másokat, pláne ilyen nyilvános formában..."
Igen, meg egy idő után fel fog tűnni a T-nek, hogy érdekes módon amikor az ügyfél micro vagy nano sd-re szeretne váltani, akkor hirtelen elkezdi eldobálni a simje a hálózatot. A vége az lesz, hogy az ilyen trükközők miatt a normál, jóhiszemű felhasználók fognak szívni a jövőben.
De nálunk amúgy is divat ingyé akarni azt, amiért egyébként fizetni kell. -
válasz
Bdanyy #37698 üzenetére
Na de várjál. Minek neked egyáltalán stick? Vagy külön SIM kártya? Csinálj a telódon egy mobil hotspotot (vagy ahogy hívják az adott rendszeren a netmegosztást) és oszd meg a 8 gigás netet. Azt hittem egyáltalán nincs neted, de 8 gigát azért nagyon kényelmesen meg lehet osztani. Szerintem ez a legolcsóbb, leggyorsabb, legbiztosabban működő megoldás.
ShadowX: az.
-
-
Amik most nálunk a novemberi számlán megjelentek kapcsolási díjak, ezeknek örülhetünk tartósan? Másnál is van? Csak céges előfizetés esetén él ez a feature? Mert a maszek számlámon nem volt.
-
Volt ma hogy baj van a távszámlával. Tényleg a gyorsfizetés opció eltűnt, de a normál "kifizetem" opcióval simán ment a telefonszámla kifizetése.
-
Mondjuk megint letérdelt a webshop elég rendesen. Kvázi mozdulatlan.
-
válasz
Vermilion69 #37253 üzenetére
Köszi, egyszerűbb elvinni az ügyvezetőt.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Autós topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7400, 14" FHD , I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( olvas
- iBasso DX180 DAP eladó!
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 2 év garancia!
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Gombászkönyvek egyben
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest