- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
_Moriarty_ #95277 üzenetére
Aktiváltan, ha a Telekomom keresztül (szolgáltatós webshop vagy üzlet) lett rendelve/vásárolva, kivételt azok a QUICK SIM kártyák képeznek, amiket a benzinkutakon, újságárusoknál, postákon...stb. vásárolsz.
-
válasz
luciferk #95221 üzenetére
Szia,
Szerintem semmi akadálya, az a lényeg, hogy az új díjcsomagoknál a hang + adat együttes listaára a vállalt minimumod felett legyen, aminek már a Mobil S + 2 GB is megfelel, mert az úgy 4090 Ft (a 3900 Ft vállalt minimum ellenében), amiből persze a 25% kedvezmény lejön majd még, de az a korábban írtakra nincs kihatással.
-
válasz
Hegyirabló #95215 üzenetére
Szia,
Az előfizetés megszüntetését az igény beérkezését követő napon teljesítjük.
Forrás: Link
Részvét!
-
válasz
Soulfly842 #95213 üzenetére
Írta, hogy ATK, jogos, annak valóban olcsóbb.
-
válasz
mouzrr #95209 üzenetére
Azt nézd meg, hogy a(z előző) szerződés szerint mennyi a vállalt minimum, mert az nem feltétlenül azonos azzal, amennyi volt a havi díj, az alá ne menj az új kombók listaárával a régi hűség lejártáig.
A fiókba belépve kiírja a vállalt minimumot.
Ha például 5000 Ft a vállalt minimum az előző szerződésed szerint, akkor nem kell megvárnod a 2 hónapos hűség leteltét sem, ha ebben a hónapban már váltottál is díjcsomagot, február első napján azonnal lejjebb válthatsz a vállalt minimumig, akár Mobil M + 2 GB kombóra is, ami listaáron 5090 Ft. (Ezt ahhoz kell igazítanod, amennyire hűséget vállaltál.)
A hűség leteltével meg válhatsz amire akarsz, akár a legolcsóbb Mobil S + 500 MB konstrukcióra is, vagy amilyenre szeretnél, a kedvezményt annak függvényében adja a rendszer. -
válasz
mouzrr #95207 üzenetére
Az új hűséget törlik, ha a régiből még volt, az ketyeg tovább, csak ha utóbbit is felmondod, akkor kell kötbért fizetni.
Az új díjcsomaggal használod addig, amíg a régin hűség volt és probléma letudva, illetve havonta egyszer tudsz díjcsomagot változtani, de arra figyelni kell, hogy az új kombók összesített listaára ne menjen a régira vállalt minimum alá - ezt azért írom, hogy ha esetleg a telefon kedvezőbb árú megvétele miatt drágábbra váltottál, mint azt a régi hűséged szerint muszáj volt, akkor a következő hónapban lesz lehetőséged azt korrigálni az eredeti tarifára vállalt hűség szerint. -
-
válasz
szabogabor10 #95170 üzenetére
Valamennyire be is jött a Telekomnak, ha ez a cél, mert csak ezen fórumon sok olyan hozzászólást lehet olvasni, hogy olcsóbb volt egyik vagy másik telefon így függetlenül, mint bárhol máshol és más szolgáltató előfizetői is a Telekomnál vették, ráadásul egy részük Domino konstrukcióban, ami pluszban még akkor is jó statisztikai szempontból, ha csak az alapban lévő forgalmat használták fel és utána már nem töltöttek rá.
-
válasz
mouzrr #95161 üzenetére
A korábban linkelt 20 vagy 25%-os Telekom kedvezmények minden hónapban jóváírásra kerülnek a számlán, ha a feltételek adottak.
atosan: 2000 Ft + 10.000 Ft = 12.000 Ft, abból lejön 25%, vagy is 3000 Ft és a végösszeg 9000 Ft.
Tavaly 10.000 Ft volt az akkori korlátlan mobilinternet és az idén arra váltóknak szintén annyi, azért látsz azonos összeget.
Akkor van/lenne eltérés, ha már tavaly is korlátlan mobilinternet volt és idén nem került módosításra, mert úgy az áfacsökkentés miatt már csak 2000 Ft + 8898 Ft = 10.898 Ft és abból jön le a 25% kedvezmény. -
válasz
atosan #95158 üzenetére
A Telekom kedvezményt (20 vagy 25% annak függvényében, hogy milyen konstrukció, illetve előfizetések vannak: Link) levonja úgy a rendszer, annyi a különbség, hogy akinek tavaly megkötött korlátlan csomagja van, annak január 1-től már nem 10.000 Ft-tal, hanem az áfacsökkentés utáni 8898 Ft-tal számol, aki viszont január 1-től fizet elő a korlátlan csomagra, annak az új feltételekkel 10.000 Ft és abból jön le a kedvezmény.
-
válasz
atosan #95150 üzenetére
Szia,
Ahogy írod, van is variálás, a (2018. január 1-től aktiválható) Korlátlan Net 10.000 Ft, de akinek a korábbi Net Korlátlan van (tehát 2017. december 31-ig aktiválta és azóta fut), annak a csökkentett ára 2018. január 1-től 8898 Ft.
Annyi, hogy a Korlátlan Net esetén az EU roaming felhasználhatóság 15 GB, a Net Korlátlan csomagban viszont csak 9 GB. -
válasz
anadroid #95138 üzenetére
Ez nem hivatalos Telekom fórum, így a címzés szerint nem jó helyre írtad, erre tessék: Link
A rendszer akkor is küld értesítést, ha akár csak egy darab is (vagy arányában kevés) bekerül a készletbe és közel sem biztos, hogy azonnal megy ki e-mail, így simán lehetséges, hogy volt és lemaradtál róla, ha épp akkor nézegette valaki és rendelt is. -
Idővel bekapcsolják automatikusan, de a mikor az kérdéses, érdemes bekapcsoltatni az ügyfélszolgálattal, ha azonnal van rá igény és a telefon megfelelő típusú, illetve olyan előfizetésről van szó, amin bekapcsolható. (Domino és néhány flotta esetén nem megoldható.)
szokel16: Szia, Írásban (akár itt: Link) és teljes részletességgel mindent, úgy kizárt néhány hibalehetőséget.
-
válasz
Soulfly842 #95067 üzenetére
Új, bontatlan, gyári fóliás és más kizáró ok sincs, minden feltételnek megfelel, hogy a kötelező egy év jótállást megkapja.
Jótállási jegyet kellett volna kiállítani hozzá, akár külön Telekomos, vagy a gyárilag (gyártói beszállító által) adott, a doboz külsejére ragasztott tárolóban elhelyezettet kitölteni, lepecsételni és aláírni. (Ismerős vett pont ilyen terméket azonos feltételekkel, neki utóbbit eszközölték.)
Tudom, a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja, de azért, na... -
válasz
Soulfly842 #95065 üzenetére
Nem írtam volna, ha nem tudnám, hogy beletartozik a kötelező jótállással rendelkező termékek körébe, de korábban be is hivatkoztam másnak a szövegrészt, pontosan abba tartozik bele: #95031
Mindegy, szeretek intézni ilyesmit, majd pótolják a jótállást... -
válasz
Soulfly842 #95060 üzenetére
Erre pont rácáfoltak a minap, a listaáron bőven 10.000 Ft feletti terméknek a számlájára simán ráírták a szavatosságos szöveget, Telekomos jótállási jegyet nem töltöttek fel, a gyárilag adott jótállási jegyhez meg hozzá sem nyúltak, nincs kitöltve, sem lepecsételve és aláírva.
SUPREME7: Jótállásból nem adhatnak 6 hónapot.
-
válasz
Bogyó bá' #95044 üzenetére
A linkelt oldalon alul olvasható:
Jó, ha tudod
A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.
A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák. -
válasz
gzbotii #95036 üzenetére
Hivatalos hazai forgalmazóknál vásárolt, megfelelő forrásból származó termékeknél nincs ilyen - márpedig a Telekom ilyen forgalmazó -, mert azokra vonatkozik a hazai jogi szabályozás.
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
Forrás: Link
Egy példa csak: Az Apple is azt csinálta egy ideig, hogy a kicserélt termékeknél az eredeti jótállási intervallumot görgette tovább, vagy ha arra kevesebb volt 3 hónapnál, akkor annyit adott rá, aztán ahogy elkezdte Magyarországon hivatalosan is forgalmazni a termékeket, az orrára koppintottak és immár a hivatalos viszonteladóknál vásároltakra újraindítja az 1 év jótállást, de ami nem hivatalos viszonteladótól származik, külföldről van behozva, annál továbbra is a régi gyakorlata él, mert annál megteheti, azokra nem vonatkozik a hazai jogi szabályozás.
-
válasz
Lackooo84 #95032 üzenetére
Nem mindegy, hogy az a 12 hónap jótállást vagy csak szavatosságot ad a Telekom, korábban a kötelező jótállás feltételeit idéztem be, mivel az a kedvezőbb a fogyasztó számára, illetve a köznyelv azt nevezi garanciának.
FLD1987: Azt rosszul mondták az említett T-pontban, hogy a termék kicserélésekor az előzőnek a garanciája fut tovább, mert olyankor a jótállás/szavatosság újraindul.
-
válasz
Lackooo84 #95029 üzenetére
Egyrészt nem utána van a szavatosság, hanem a jótállási és a szavatossági intervallum egyszerre indul (a vásárláskor/átvételkor), másrészt az egy év kötelező jótállás és annak újraindulása akkor lenne biztos, ha adott termék eladási ára 10.000 Ft felett lenne:
...
16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set
...Forrás: Link
A Telekomnál jelenleg a JBL T290 fülhallgató ára 9480 Ft.
-
válasz
Bogyó bá' #95011 üzenetére
A 1414-et, de először muszáj vagy az automatát hallgatni egy ideig, ott az elhangzottak alapján kiválasztani, hogy milyen ügyet akarsz intézni.
Az a lényeg, hogy részletesen taglald a problémát az ügyfélszolgálatosnak, aki rögzíti azt, mert nem ő fogja megoldani, ha komolyabb a gond, hanem továbbítja a megfelelő helyre/illetékesnek, ahol majd intézik. -
válasz
Bogyó bá' #95007 üzenetére
Én a webshopot írtam, te meg a fiókkal birkózol, két külön dolog, bár nekem utóbbival sincs gondom.
Próbáld meg inkognito/privát lapon is, mert előzményes, sütis, blokkolós vagy hasonló hiba is lehet az, ha meg úgy sem jó, akkor telefonálni kell az ügyfélszolgálatnak, segítenek.
Nekem is volt már olyan, hogy új Domino előfizetést (családtagé) annak a fiókjából nem lehetett hozzáadni az én fiókomhoz, ha pedig én vontam be a fiókomba belépve, akkor meghalt a fiókom.
Telefonon jeleztem, a következő munkanapon javították a problémát, azóta hibátlanul működik.
Másnál is volt ilyen gond, többet hallottam és olvastam itt a fórumon is, de megoldották. -
válasz
thomas77 #95005 üzenetére
Végső esetben szoktam én is csak a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálathoz fordulni, ha valami online nem megoldható, de vannak esetek, amikor muszáj.
Más: Csak sikerült végre rendbe tenniük a webshopot, tegnap 12:45-kor adtam le rendelést, már akkor feltűnt, hogy jól kezeli az állapotokat, folyamatosan frissül, e-mail is jött mindenről, ma is 4 perccel a GLS levele után jött a Telekomos is, hogy a futár átvette kiszállításra, illetve amikor átvettem és elektronikusan aláírtam, alig zártam be az ajtókat, jött az SMS a teljesítettre módosulásról, valamint az e-mail a kapcsolódó dokumentumok letölthetőségéről - amiket amúgy már tegnap feltöltöttek.
-
válasz
balint82 #95002 üzenetére
Szia,
Korábban sem változtak olyan sűrűn az árak tömegesen, így év elején meg pláne nem jellemző, de ha külön nézed egyik vagy másik telefont, akkor most is találsz olyat, aminél módosult valamennyit az elmúlt időszakban, viszont ha jelentősebb olcsósodást vársz, akkor az olyankor várható inkább, amikor egyik vagy másik gyártó kijön az újabb típussal, ami lenyomja a régebbi típusok árát.
A gyártók az új típusokat nem az év elejére ütemezik, hanem őszre (szeptember - november) és tavaszra, januárban a fű sem nő, a csúcskategóriában legalábbis nem ekkorra időzítenek a nagyok.thomas77: Akkor az a probléma, az új családi mobil opciónál ez is feltétel, de csak megoldják majd.
Jelezheted majd még azért feléjük, hogy az extra 10 GB nem került még aktiválásra, bár azt írják, hogy az automatikusan megtörténik. -
válasz
dptrsk #94996 üzenetére
Biztos ráfoghatják arra, hogy az elállás és a tudomásra jutás között eltelhet egy nap.
szekra: Ahogy előttem is írták, a kupon pótolható és január 31-ig le felhasználható még.
thomas77: Érdemesebb telefonon intézni ilyesmit, egy perc alatt aktiválják.
Automatikusan nehezebb lehet megoldani, mivel más előfizetésekre is kihatással van, azokhoz is hozzáféréssel kell rendelkezni, azt is kell ellenőrizni...stb. -
válasz
Lackooo84 #94993 üzenetére
A megfelelő lepapírozás minden esetben alap, azt hittem, ezt nem kell külön leírnom.
Visszaolvasva találsz itt (illetve más témákban is) több olyan esetet, amikor volt ugyan készleten a termékből adott üzletben, de a csere helyett rábeszélték az elállásra, ezért írtam a korábbiakat.
Nem mondom, hogy az összes üzletben és/vagy minden ügyintéző ilyen, de nem ritka.#94995: Régebben ráérősek voltak a 30 napos határidővel, de mióta változtak a kapcsolódó jogszabályok, azóta nem húzzák annyira:
A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni.
Forrás: Link
-
válasz
szekra #94990 üzenetére
Szia,
Annyival egészíteném ki az előttem szólót, hogy ha van az üzletben készleten, akkor sem igazán szeretnek webshop rendeléses terméket cserélni, hanem rábeszélnek az elállásra, mert külön készletes az üzlet és a webshop, bár ez jogilag a kutyát nem kellene, hogy érdekelje, ráadásul más irányban működik is, mert webshop által lehet rendelni üzletben készleten lévő terméket, azonnali átvétellel is.
Legyél határozott, ha olyan hibája van a terméknek, ami egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor nem kell elállnod, viszont ha nincs épp készleten adott üzletben, akkor átfutási idővel kell számolni. -
válasz
MittuDomain_ #94987 üzenetére
A flottás és különböző speciális díjcsomagokkal ez a gond, hogy az egyedi szerződési feltételek miatt kompromisszumokkal is jár(hat)nak, amiken szerintem utólag nem egyszerű változtatni, bár elméletben nincs lehetetlen, de a gyakorlatban annak az anyagi, technikai...stb. feltételeit újra letárgyalni és módosítani...
-
válasz
thomas77 #94979 üzenetére
Ehhez nem találtam külön leírást, de az a jellemző, hogy az ajándék/promóciós keret fogy először.
Cilindrik: Szia,
Böngészős használatról tudok nyilatkozni a Facebook kapcsán, mert a párom úgy használja - illetve amikor/amíg nem korlátlan mobilinternetem volt, akkor/addig én is -, úgy jól működik, bár a keret sosem fogyott el, de korlátlan tartalmakat biztos nem vonja le a keretből, ellenkező esetben közel sem tartana ki a fordulónapig.
Az ismerősök felhasználói szokásaitól is nagyban függ, de valóban elég sok arányában a külsős tartalom.
A keret elfogyását követően:
Ha elfogyott az adatkeretem, akkor is tudom használni az ingyenes tematikus forgalmi kategóriákat?
Nem, a törvényi szabályozás szerint a forgalmakat azonosan kell kezelni, tehát a díjcsomag feltételeinek megfelelően ilyenkor minden forgalmazás megállításra kerül.
Forrás: Link (Használati feltételek) -
válasz
thomas77 #94969 üzenetére
Bárhol nézem most, nem tudom úgy értelmezni, havi 10 GB-ról lenne szó.
Régebben Domino csomagnál sem volt, aztán lett, itt meg ajándékról van szó, így pláne nincs jelentősége, hogy milyen előfizetés mellé adják azt a extra/+10 GB-ot.A szerződéskötéstől számított 1 éven át felhasználható extra 10 GB adatforgalom, melyből 100 MB EU roaming helyzetben is felhasználható.
Forrás: Link
-
válasz
bkiky01 #94958 üzenetére
Most minden online rendelt, új havi díjas mobil-előfizetés mellé 1 éven át belföldön felhasználható 10 GB extra adatot adunk ajándékba.
Részletesen: Linkszabacsik: Szia, A 1777-en készíteni kell jelszót és azzal hozzárendelheted a fiókodhoz, abban és a Telekom alkalmazásban is követheted az egyenleget, adatkeretet...stb.
-
válasz
John_Deere #94953 üzenetére
Pedig azt bizony átvették tegnap délelőtt abban a Debreceni Telekom üzletben, ott az átvevő hölgy, mint ott dolgozó neve is.
-
válasz
John_Deere #94929 üzenetére
Szia,
A webshop értesítés nem kellően pontos, ha a GLS leszállította a terméket a kért üzletbe, akkor lehet menni érte.
-
válasz
mouzrr #94907 üzenetére
A kedvezmény a számla zárásakor kerül jóváírásra, nekem is eltérőt írtak úgy két előfizetésnél is, amik második és harmadik a kedvezmény tekintetében, de a számlázással azóta sincs gond, mindig levonódik rendesen a Telekom kedvezmény a számlán.
Olyan is van, hogy a fiók és az alkalmazás eltérőt ír, vannak anomáliák, de a számlázással sosincs gond, mert nem azt veszik figyelembe, hanem a valós állapotot. -
válasz
farkas63 #94902 üzenetére
Vonatkozott, illetve vonatkozik, a korlátlan csomag annyiban speciális eset, hogy aki 2017. december 31-ig előfizetett, annak január 1-től csökkentett áfával számlázódik és 10.000 Ft helyett 8898 Ft, aki viszont január 1-től fizet elő, annak már nem az a közben lezárt Net Korlátlan, hanem az újonnan bevezetett Korlátlan Net csomagja lesz, ami az új áfával 10.000 Ft.
Előre jelezték is, hogy; A Net Korlátlan díjcsomag vonatkozásában egyedi előfizetői szerződés 2017. december 31-ig köthető. -
-
válasz
mouzrr #94893 üzenetére
Nem nagyon szokták előre megmondani, pláne ha hozzávetőlegesen sem tudják, mert hiánycikk adott típus, ráadásul ilyenkor készletértesítőt sem enged beállítani a rendszert, ameddig egy darab is van valamelyik üzletben.
Úgy tudom, a webshop listázza azon üzleteket, ahol ténylegesen elérhető adott típus - sikeres rendeléskor azért is foglalja be az üzlet készletéből is a rendelt terméket -, azon kívül kicsi az esélye, hogy bárhol is találni véletlenül.Soulfly842: Szerintem nem nagyon lövök mellé, ha a korábban írt két típusból jelölöm meg az egyiket.
-
válasz
Dooonfrigo #94880 üzenetére
Szia,
A Samsung készülékek esetén a Telekom - és a többi hazai mobilos szolgáltató is - olyan viszonteladónak számít, hogy regisztráció nélkül is érvényes rá az 1 + 1 év gyártói jótállás, de ettől persze beregisztrálható (ezt az első évben kell/lehet megtenni).
A nem mobilos szolgáltatónál vásárolt készülékeket kötelező regisztrálni a +1 év jótálláshoz, mert azoknál kérdéses lehet, hogy milyen forrásból származnak.
A kapcsolódó információkat itt találod: Link -
Nem mindenki akar emiatt külön külsős alkalmazásokkal foglalkozni, azokat külön telepíteni és beállítani, az integrált e-mail kliensben csak a szükséges adatokat kell megadni és már működnek is.
E-mail útján is nagyon egyszerű képet küldeni, nem muszáj előtte a kliensben matatni, a levelet elkezdeni írni...stb., elég csak a küldeni kívánt képen hosszan nyomni, megosztás e-mailben, címzett kiválaszt és mehet.
Egyéni preferencia kérdése ez, hogy kinek mi a szimpatikusabb.
A magam részéről nem szoktam plusz külön külsős alkalmazásokat erőltetni azoknál, akik kevésbé értenek a dolgokhoz, mert úgy csak a hibalehetőségek száma nő, itt pedig nem csak az emberi oldalra gondolok, hanem a külsős alkalmazásokra is. (Némelyiknél kikapcsolhatatlan az értesítés, a helyhozzáférés, lebutítja a képeket, indokolatlanul sokat harap a tárból és RAM-ból, eszi az akkumulátort...stb.)Nem is gondoltam volna, hogy hétvégén is kerülnek fel új termékek a webshopba.
-
-
Több Domino adatcsomag is korlátozva van 30 Mbps sebességre, a konkrétan használt alapján tudod ellenőrizni és érdemes is, mert vannak olyanok, ahol papíron már nincs 30 Mbps korlát, hanem 300 Mbps szerepel a leírásban, a gyakorlatban viszont valamiért mégsem megy sehol 30 Mbps fölé, pedig minden más feltétel adott.
mouzrr: Nincs mit!
-
válasz
mouzrr #94839 üzenetére
Szia,
Nagyon változó, valahol csak 80 - 90 Mbps sebességet mérek, máshol meg 180 - 200 Mbps, szélsőséges esetben pedig azt írt minimum alatt és a maximum felett is.
Tényleg sok tényező befolyásolja, a helyszín, az időpont, hogy akkor és ott mennyien és mennyire terhelik a cellát és nem utolsó sorban a telefonod típusa, az LTE-A képes vagy sem. -
válasz
#08176384 #94821 üzenetére
Megkockáztatom, ez a telefontól is függhet.
Lackooo84: A szabvány egy dolog, sokszor elég tág mozgásteret biztosít a gyártók számára, amin belül apróságok, egyedi fejlesztések is számíthatnak, márpedig hosszabb távon számíthat, hogy miként bánik adott töltő a hozzá csatlakoztatott készülékkel, annak akkumulátorával, mennyire kezeli és/vagy veszi figyelembe a különböző töltési technológiák specifikációit...stb.
#94827: Pont ezért írtam korábban a gyártón belülit, az a biztos.
A most használt telefonomnál konkrét töltési példát is tudnék írni, specifikációval és mással is alátámasztva,
de nem itt van a helye, viszont más módon leírom, ha igényled. -
válasz
Kispotter #94819 üzenetére
Lehet azért trükközni az adatcsomaggal, ha elfogy épp, akkor lehet váltani (havonta egyszer) felfelé vagy lefelé (utóbbi esetben figyelni kell a vállalt minimumra) a fordulónapig, ha nem hosszabb intervallumról van szó, akkor még felfelé sem húzós anyagilag, jobban megér(het)i ár-érték arányban, mint az eseti bővítők aktiválása.
Igaz, attól is függ, hogy mire van használva a mobilnet, de mióta bizonyos közösségi alkalmazások forgalma (illetve azok böngészős használata) nem/sem számít bele meghatározott módon az adatkeretbe, azóta családon belül is tapasztalom, hogy rendre nem fogy el az adatkeret a fordulónapra. -
válasz
Lackooo84 #94816 üzenetére
Tölti, de nem biztos, hogy pont ugyanúgy, szabályozás és védelem tekintetében inkább bíznám olyan eszközre, amit a gyártó házon belül tesztelt és optimalizált.
Dicséretes, hogy mostanság már 3-án letölthető a tételes számla, régebben csak a végösszeg jelent meg ilyentájt és további egy hetet kellet várni a számlára.
-
válasz
lugosi #94804 üzenetére
A VoLTE HD, annyi lehet a különbség, hogy ha nem VoLTE <-> VoLTE, akkor maximum 12.65 kbps, VoLTE <-> VoLTE pedig 23.85 kbps, de ez a különbség is könnyen kihallható megfelelő telefonokkal.
Kispotter: Szia, Nem annyira macerás a számhordozás, viszont érdemesebb a leendő szolgáltatónál kezdeni, nekik inkább érdekük, hogy az adatok stimmeljenek...stb. és ne legyen időhúzó tényező.
-
válasz
thomas77 #94799 üzenetére
Én Telekomos Mate 10 Pro-val használom, a hangminőség a 3G-hez képest is jobb (ott a HD feltétele, hogy mind a két fél Telekomos 3G hálóra csatlakozzon, VoLTE esetén ez nem elvárás), pláne ha a másik fél is VoLTE képes, a kapcsolási idő is parádés, illetve az akkumulátort is jobban kíméli a VoLTE telefonálás.
Ahol nincs 3G, hanem csak 2G és 4G, ott pláne előny a VoLTE, illetve bizonyos telefonok valóban előszeretettel váltanak akkor is 2G hálóra telefonáláskor, ha amúgy elérhető a 3G is, olyankor is segít a 4G hanghívás.
Karácsonykor olyan helyen voltunk vidéken (Link), egy hétig, ahol 2016. decemberéig csak 2G volt, azóta van 4G - amit közben újabb torony felhúzásával javítottak is -, de 3G nincs a környéken, az ilyen helyeken - gondolom máshol is van ilyen - feltűnő a különbség, ha egymás után kipróbálja az ember mind a kettőt. -
válasz
Baliqua76 #94796 üzenetére
Szia,
Arany/platina kiemeltség esetén 21 letelt hónap után adott a lehetőség.
lugosi: Lehet, hogy a VoLTE kavart be nálad, bár amióta én használom, semmi változás az értesítések kapcsán, pont úgy megkapom, mint amikor még nem volt aktív a VoLTE az előfizetésemen, illetve a hívásokkal sincs problémám, pedig az elmúlt 1.5 hónapban az ország több részén is voltunk, így már azt sem mondhatom, hogy csak Budapesten használom.
-
válasz
r3dsnake #94761 üzenetére
SIM csere, rosszabb esetben telefon javítás/csere.
Néhány Samsung telefonál ismert probléma, az viszont szolgáltatótól független, mindegyik hálózatán jelentkezik bizonyos tényezők függvényében, illetve elvétve egyik vagy másik új telefonnál (nem Samsung, hanem más gyártósak, Xiaomi, Huawei...stb.) csak a Telenornál, el is ismerték a hibát és dolgoznak a javításon, addig javasolják kikapcsolni a 4G elérést. -
Amennyiben az a része jól működik a rendszernek, úgy igen, lefoglalásra kerül a rendelt termék.
Több ilyen státuszú rendelést vettem át az utóbbi időben és csak egyszer fogtam ki hozzá nem értő, illetve értetlenkedő ügyintézőt, de szerencsére átvette az ügyintézést a szomszédos pultnál a kolléganője és egy perc alatt megoldotta a problémát, más esetekben meg eleve olyanhoz kerültem, akik nem is csodálkoztak rajta, hanem véglegesítették a rendelést és kiadták a terméket. -
válasz
lugosi #94750 üzenetére
Amennyiben iPhone-od van még, úgy adott pedig a hibalehetőség a telefon oldalán is (nem azért, mert te módosítottad a kapcsolódó beállításokat, hanem frissítés kavarhat be, ahogy volt gond például a hívószám küldésével is iOS 11 alatt nem olyan régen), ellenben ránézhetsz a fiókodban a Hívásértesítő tiltás opcióra, az ne legyen tiltva, esetleg ha jót is mutat, megpróbálhatod be- és kikapcsolni, hátha kihatással lesz az állapotra.
-
válasz
enginev3.0 #94730 üzenetére
Az ászf szerint nem változott az ára - kivéve persze az áfacsökkentést -, a rendszer írhatja ki rosszul, ha mást látsz.
Forrás: Link
Most nézem, már a lezártat is aktualizálták az áfacsökkentés szerint, akkor nem is kell a netnél külön levonogatni.
-
-
válasz
enginev3.0 #94721 üzenetére
Az e-Pack nélkül annyi, e-Pack-kel 1953 Ft, a hang és az adat szétszedve pedig e-Pack nélkül 2118.09 Ft, e-Pack-kel 1818.09 Ft, illetve a 30 MB 134,92 Ft, utóbbira vonatkozik az áfacsökkentés, ami így már 120 Ft.
-
válasz
karl_fischer #94713 üzenetére
Nem mutatta így korábban, hiszen annak nincs adatkerete, de az úgy jó volt, szemben a mostani 0 MB üres skálával és a Többet neteznél? hivatkozással - nem csak a képen látható módon, hanem arra pöttyitve, a részleteknél is -, amire felkínálja az Extra NET 200 MB és 1 GB opciókat, mintha tényleg elfogyott volna az adatkeret és bővítőt kellene vásárolni a további netezéshez, ami egy korlátlan csomagnál csúnya.
-
válasz
hacki87 #94685 üzenetére
Ez a Telenornál jellemző több (újabb) telefonnal is - el is ismerték a hibát, dolgoznak rajta a gyártóval/gyártókkal -, a Telekomnál szerencsére nem annyira.
Ebben a 10.000 Ft-os korlátlan csomagban látok némi lélektani határt, így talán nem fekszik rá minden túlterhelő, viszont kellő számban előfizethetnek rá, amiért nem kell olcsósítani.
A Telenor hálóján jellemzően meglátszik már azért a csökkenő sebességben az olcsóbb korlátlan mobilinternet hozománya, a Telekomnál ezt a hátulütőt a drágább árral biztos elkerülik, más kérdés, hogy ez valakik szerint jó, mások szerint meg nem. -
válasz
r3dsnake #94604 üzenetére
Megnéztem ma az előfizetésemet, az van, amit korábban is írtam, aktív volt tegnap éjfél előtt a Net Korlátlan csomag, ami mától olcsóbb is lett (10.000 Ft - 1102 Ft = 8898 Ft), aki viszont mától aktivál(tat)ja, az már az új Korlátlan Net csomagot kapja 10.000 Ft-ért.
Számomra annyiban problémás ez, hogy eddig nem mindig a korlátlan csomag volt aktív az előfizetésemen, néha elégnek bizonyult konkrét kisebb is, ha viszont elutaztunk valahová, vagy más miatt kellett, akkor felugrottam rá, hogy ne kelljen az adatkeret elfogyása miatt aggódnom, így viszont már más a helyzet, hiszen +1102 Ft havonta, ha egy leváltás után venném ismét igénybe, immár az újabb és drágább módozatot.
Jelen hétvégén is elutaztunk szilveszterezni, bár most sem a korlátlan csomag volt aktív és volt még a szabott adatkeretűből, de eszembe jutott tegnap az áfás dolog és aktiválni akartam a korlátlant a fiókba bejelentkezve, viszont a rendszer nem engedte, többszöri próbálkozára is sikertelen hibaüzenettel dobta el a műveletet - korábban nem volt ezzel gond -, de szerncsére a telefonos ügyfélszolgálat másodpercek alatt megoldotta a problémát.BÚÉK!
-
Szia,
Megkapod, de a díjcsomagok függvényében, mindig az olcsóbbra adják meg a kedvezményt - azonosság esetén mindegy -, amit a számla zárásakor írnak jóvá, a rendszer nem mindig mutatja jól előzetesen.
Az új díjcsomagokra adják csak meg a kedvezményt.
A Next S esetén 6300 Ft a vállalt minimum, felette bármire válthatsz úgy, hogy az új díjcsomagoknál a hang és a net összeadott (kedvezmények nélküli) listaára a mérvadó. -
válasz
szabogabor10 #94609 üzenetére
Megnéztem közben én is, már a januári is alapul szolgál, nem gondoltam volna...
Ez így feltételez egy felügyeleti vizsgálatot, ráadásul látok is benne buktatót, amin elcsúszhatnak. -
válasz
r3dsnake #94604 üzenetére
Nem néztem még utána, ezért csak kérdezem, hogy sikerült ezt így levezetned?
Engem is érint, ezért mindjárt megnézem, de ha már bevezettek valamit és nem drágább a korábbinál, akkor az januártól olcsóbb lesz, mert a mostani árhoz képest arra is vonatkozik az adócsökkentés. -
válasz
HollywoodBoy #94554 üzenetére
A Telekom is elfogadja, de ki is hagyható a szolgáltató és vihető/küldhető a készülék direktben a gyártói/szerződéses szervizbe is.
-
válasz
HollywoodBoy #94551 üzenetére
Szia,
Nem tudok ilyenről, a szolgáltató adott jótállási jegyet a készülékhez - akár online feltöltve az előfizető fiókjába a dokumentumokhoz -, az a készülék adataira van kiállítva, így azzal bárki érvényesítheti a garanciát a telefon kapcsán.
A szolgáltatós számlával is érvényesíthető a jótállás, de az már névre szól, így azzal illetéktelen személynek körülményesebb lehet a dolog.
Amennyiben olyan Huawei készülékről van szó, aminél a harmadik évhez HiCare regisztráció szükséges (P10, P10 Plus, P9, P9 Plus, Mate 9 és Mate 9 Pro), úgy azt érdemes átregisztráltatni a te nevedre. -
válasz
vpanangin #94511 üzenetére
Domino -> Havi díjas váltás miatt 0 Ft nála az első 3 hónap, új előfizéssel nézhetted, úgy 1000 Ft.
goop: Ahogy nézem, új havi díjas előfizetésnél kínálja csak fel a rendszer, meglévőnél a régi díjcsomagról újra történő váltáskor nem, bár ez szerepel a leírásukban is.
A Domino -> havi díjas váltás játszik még.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest