- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem, nem dolgozom és nem is dolgoztam soha a Telekomnál - de még csak alvállalkozójánál sem -, előfizetője vagyok csupán,.
Szerintem nem toltak el semmit, amire és amilyen tájékoztatási kötelezettség elő van írva, azt teljesítették adott formában.Nordik: Ha nem idén váltottál, akkor kell.
-
Amely módosítást ilyen jellegű tájékoztatást is igényel, azokat mind ott látom a számlákon, ahol meg mást írnak elő, azokat olyan módon teszi közzé a szolgáltató, meghatározott sajtó...stb. által.
Zeki: Mit kellene még tenni?
Havonta egyszer néhány perc elolvasni, még egybe is gyűjtik és egy kattintással elérhető, keresgélni sem kell jogszabályokban vagy ilyesmi, érthetően kivonatolják: Link -
A szolgáltatóknak meghatározott módon és időben kell tájékoztatni az előfizetőket, aminek eleget is tesz, például a havi díjas előfizetőket a számlán, a Dominosokat pedig SMS útján is értesíti a bekövetkező változásokról, arról nem tehet, ha az előfizetők azokkal a tájékoztatásokkal nem/sem foglalkoznak.
Én rászánom havonta azt az 1 - 2 percet, hogy elolvassam a számlán a későbbi változásokat, így nem ér általában meglepetés és időben tudok reagálni, ha olyan jellegű változás van kilátásban, ami meghatározott ideig esedékes beavatkozást igényel. -
Újpesten nincs gond, telefonálok és mobilnetezek 4G-n 8:30-tól.
Mától érvényes, nem lehet, hogy ennek a hatását érzed?
A Belföldi korlátlan tematikus adatopciók igénybevételi feltételei kiegészítésre kerülnek azzal, hogy az előfizető díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elérésére irányadó általános feltételek szerint (az adatforgalmazás lassítása vagy leállítása), azzal összhangban a díjcsomagban foglalt adatmennyiség elérésekor az adatopció keretében biztosított alkalmazásokhoz használt adatforgalom is lassításra, illetve leállításra kerül.
Forrás: Link
-
válasz
r3dsnake #96226 üzenetére
A torrentet nem próbáltam, mert azzal semmilyen formában nem élek, de a VPN-t igen és hiába szerepel a leírásban a 10/5 Mbps korlát, sosem találkoztam még azzal, mindig ment maximummal.
A Telenor szabályozása szerint is van lehetőség a korlátozásra, ráadásul ott akár 2 Mbps sebességre lehúzhatnak minden forgalmat, a fórumon pedig nem egy ember írt már tapasztalt lassításról is, szóval ennyit a tényleges korlátlanságról. -
válasz
wanted5 #96221 üzenetére
Akkor alátámasztom:
Előfizetői (SIM) kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, lopás miatti pótlás) alkalmanként 4500 Ft
Forrás: Link (30. oldal)
Ha nem lenne rongált, akkor
A hagyományos méretű SIM-kártyádat díjmentesen cserélheted Telekom micro vagy nano SIM-kártyára (kivéve lopás, blokkolás, feltételezett eltűnés, rongálás esetén).
Forrás: Link
-
válasz
wanted5 #96218 üzenetére
Szia,
Maga a SIM kártya cseréje díjmentes, ha méretben kell másmilyen, vagy 4G képesre akarod cserélni a régi, csak 3G-set, viszont ha a SIM kártya rongált vagy megrongálódott, ellopták...stb., akkor 4500 Ft, mivel a szolgáltató tulajdonát képezi.
Bepróbálkozhatsz üzletben, nem mindig kérik el, ha úgy kicserélik díjmentesen, hogy a SIM kártya nincs nálad, akkor szerencséd van. -
válasz
#04669952 #96181 üzenetére
Szia,
Mobil előleg gyanánt szokták bekérni, a netes rendelésnél is vagy kiírja a rendszer a megrendelés során (néha csak az utolsó lépéseknél), vagy utólag telefonálnak jóváhagyáskor, hogy X Ft előleg befizetése szükséges.
Az összeg változó, mert több tényező függvénye, illetve bizonyos esetekben el is tekinthetnek attól, de új előfizetőknél ez ritka.
Úgy néz ki a dolog, hogy a kért előleg befizetését követően jóváírják abból a számlák összegét, tehát addig nem kell azokat fizetni, amíg az előleg összege el nem fogy, a készülék részleteit viszont fizetni kell, mert azt nem vonják le abból.
Közben dptrsk le is írta a lényeget, én tévéztem is kicsit a hozzászólás írása közben. -
válasz
punky10 #96173 üzenetére
Nekem volt olyan, hogy reggel hamarabb jött néhány perccel a futárszolgálattól az SMS és e-mail, mint a Telekomtól, hogy adott napon és intervallumban kiszállításra kerül a rendelt termék, de olyan is, hogy a futár gyorsabb volt, mint az SMS és az e-mail.
thomas77: Persze, az érdeklődés sosem árt, pláne ha megfelelő ügyintézőt is fog ki.
Nekem is volt olyan, hogy azonos napon rendelt két telefon nem egyszerre lett kiszállítva, mert az egyik havi díjas, a másik pedig Domino konstrukciós volt, utóbbi egy nappal később érkezett meg, pedig minden más feltétel azonos volt, készlet...stb is. Mindegy, örültem, hogy a Domino ellenére csak egy napot csúszott. -
válasz
thomas77 #96172 üzenetére
Domino SIM esetén jellemző inkább az 1 - 2 hét, ha az képben van valamilyen formában, annak az ellenőrzésével sokat pepecselnek, bármilyen más módon rendeltem, mindig megkaptam 2 - 3 napon belül, havi díjas előfizetéssel és előfizetés nélkül, csak készüléket rendelve is. (Még a BF keretében, péntek hajnalban rendelt TV készüléket is hozta hétfőn délelőtt a futár, pedig akkor biztos sok rendelés volt.)
-
A kötelező 12 hónap feletti +12 hónap kiterjesztett/korlátozás jótállás nincs Apple termékekre, de a szavatosságot nem a gyártó(i képviselet) és nem is a szolgáltató szabályozza (szerencsére).
r3dsnake: Viheted, ott viszont nem kötelesek átvenni, de bizonyos esetekben megteszik.
-
válasz
radio100jozs #96153 üzenetére
A KÖKI Terminálban neteztem 4G-n, ott nincs gond.
-
válasz
Fox Mulder #96151 üzenetére
Régóta elérhető sok helyen, ez önmagában nem jelent semmit, mondjuk a cikk is annyit ér, amennyire ezen fórum kapcsolódó topikjára hivatkozik...
Tudhatnák, hogy a DIGI.MOBILE HUNGARY 4G és hasonló kiírások - mert sok változata van - nem a DIGI függvénye, hanem azon eszközé, amivel rákeresnek a hálózatra, at társít nevet a 21603-hoz.
Egyrészt évek óta készül valami, de azóta többször is tolt a határidőn a DIGI, másrészt amilyen sávszélességgel rendelkeznek, a hozzáértőbbek nem várnak nagy csodát, szóval érdemes helyén kezelni a dolgot és akkor foglalkozni vele ténylegesen, ha már valóban van miről beszélni. -
-
válasz
Cirmos #96124 üzenetére
Szia,
Ez a megfelelő topik: Link
Nekem amikor problémám volt egy Telekom Partner üzletben történt ügyintézés kapcsán, akkor ide írtam: Link, persze a megfelelő kategóriába egy részletes panaszt, amit korrekt módon kivizsgáltak, az ügyintéző által vétett hibát visszamenőleg korrigálták és extra jóváírást is kaptam.
Amennyiben lakossági előfizetésről van szó, úgy ezt javaslom: Link, a szövegdobozba pedig teljes részletességgel írj le mindent. -
válasz
thomas77 #96092 üzenetére
Ahogy korábban tapasztaltam, van egy rossz tulajdonsága a rendszernek, a frissítési intervallumban nem veszi figyelembe az éjfélt, tehát azt, hogy egyik napból másikba lép a számlálás.
Egyedi fordulónapnál vettem észre, amíg nem korlátlan mobilnetem volt, hogy ha például 7-én volt a fordulónap, akkor ha 6-án 23 óra után még forgalmaztam, mert volt még bőven az adatkeretből, éjfélkor meg megkaptam az új, teljes adatkeret, akkor a néhány órával később esedékes adategyenleg frissítéskor levonta a keretből az adott intervallumban forgalmazott adatmennyiséget, viszont azt is, ami éjfél előttre esett, mert éjfél után már nem forgalmaztam, de az éjfélkor megkapott teljes keretből hajnalban pont annyi hiányzott, amennyit előzőleg 23:00 és 23:59 között használtam el például sebesség mérésre (pontosan tudom, hogy mennyit forgalmaz egy mérés). -
válasz
Indian74 #96035 üzenetére
Szia,
Jelezni kell(ett volna) leadáskor, illetve ideális esetben a Huawei Customer Service Centerbe kell eljuttatni (leadni, vagy kijelölt pontok segítségével elküldeni).
A TMX hajlamos ilyenkor is javítani - olvasható ilyen eset a fórumon -, ezért fokozottan érdemes utólag felhívni a figyelmüket a VIP garanciára, hogy az alapján a cserét igényled, nem pedig a javítást, már ha megállapítják, hogy a készülék valóban hibásan működik. -
válasz
harley #96024 üzenetére
Ez van, az Apple így csinálja, de nem a hazai szerviz újítja fel, hanem kint a gyártó(i) és minden olyat is kicserélnek, ami problémás vagy akár hibalehetőséget jelent, meg biztos jobban ellenőrzik is utána, mint a hazai szerviz, nem hasonlítanám a TMX - vagy bármelyik másik szerződéses szerviz - munkájához, mert nem egy kategória a kettő.
hacki87: Nem, mert már szinte fejből tudom, hogy hol milyet szór a Telekom.
-
válasz
Wind-Storm #96000 üzenetére
Szia,
4 nap múlva próbáld meg szerintem, ha nem annyira sürgős, vagy ma estig a 1414-en, ha azonnalos a dolog.
-
válasz
r3dsnake #95976 üzenetére
Pedig itt a fórumon is írtak már eltérőt, nem is egyszer, illetve régebben alapban másként volt, már amikor még volt szolgáltatói szerviz is.
Keem1: Szerintem arra gondolt, hogy most nagyon sokan, illetve olyanok nyomják ezerrel, akik amúgy nem, mert szerényebb adatkeretük van, emiatt pedig jelentősen megnőhet a terhelés, ami esetleg a sebességben is megmutatkozhat.
Nálam nincs csökkenés a korábbiakhoz képest, de hétvégén rámérek majd néhányszor kíváncsiságból. -
válasz
r3dsnake #95972 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a dolog, még ha iPhone esetén valóban refurbished szokott is lenni a csere vége (más gyártójú készülékeknél adnak újat az eladásra szánt készletből az üzletben), de nem lehet teljesen, minden tekintetben független, még ha úgy egyszerűbb is lenne, illetve inkább csak annak tűnne.
Az APR szerviznek darab - darab., kap egyet és ad egyet, de a szolgáltató és a szerződéses szerviz között más kicsit a helyzet.
A jogi részét már nem is írom, hogy az előfizető számára is buktatósabb, ha nem direktben azzal intézi, akivel szerződésben áll, hanem harmadik féllel. (Még ha sokszor jómagam is azt mondom, hogy direktben a gyártói/szerződéses szervizben gyorsabb, mint oda és vissza a szolgáltatón keresztül.) -
válasz
harley #95967 üzenetére
A szerviz nem jogosult sajnos a cserére, készletük sincs hozzá, a csereigazolás alapján csak ott adhatnak újat, amely forgalmazónál vásároltad a készüléket.
Amennyiben nincs készleten azonos típus, úgy felkínálhatnak másmilyet, de te nem vagy köteles elfogadni olyat, amely a tulajdonságai, adottságai tekintetében eltér, márpedig bármilyen más típus ellenében található megfelelő eltérés, ami alapján elutasítható az.
iPhone esetén ezért szokták a gyakorlatban azt javasolni, hogy direktben vihető APR-hez, ott azonos (refurbished) típusra cserélnek. -
válasz
troland26 #95889 üzenetére
Vezetékes hálózatba az 99 Ft/perc, mobilhálózatba pedig 159 Ft/perc.
Akkor fért volna bele a 150 egység leforgalmazhatóságába, ha EU zónás más ország hálózatából telefonálsz, mert úgy roaming helyzetben lettél volna, így viszont honos hálózatból külföldre irányuló hívásnak minősül. -
válasz
troland26 #95887 üzenetére
Szia,
Úgy nem; 150 perc vagy SMS egyéb belföldi hálózatokba, alapdíjas irányba itthon vagy EU roaming helyzetben is, tehát itthon, honos Telekom hálózatból hívhatsz bármilyen más szolgáltatóhoz tartozó alapdíjas belföldi hívószámot, illetve teheted azt EU roaming helyzetben, vagyis amikor meghatározott országokban lévő szolgáltatók hálózatára csatlakozva telefonálsz.
-
válasz
modd3r #95873 üzenetére
Szia,
Az ezen 6 oldalon szereplőket biztosan: Link, illetve a készülék adatlapján a nyitott lakatot kell nézni, amiben SIM felirat van és/vagy az adatlapi leírásban külön is szerepel(het), hogy kártyafüggetlen, de mint előttem is írták, nagy jelentősége nincs, mert a Telekom (eltérően a többi szolgáltatótól), bármilyen konstrukcióban vásárolt készüléken feloldja kérésre díjmentesen a hálózati zárat akár a hűség alatt is.
-
Ebben az ágazatban - de mondhatnám akár a vezetékes szolgáltatásokat, illetve szolgáltatókat is -, jó ideje úgy látom, hogy inkább akarnak új ügyfeleket szerezni, bízva talán abban is, hogy a meglévők közül arányában kevesebben lépnek le.
Nem veszem magamra, sosem dolgoztam egy percet sem a Telekomnál, de még alvállalkozójánál sem, ami igaz a többi szolgáltatóra is. -
Tényleg sokszor megkapták a havi díjas előfizetők, hogy nem éri meg annak lenni, mert több promóciót kapnak a Domino előfizetők, de most nem erről van szó, hanem utóbbiakat jelen esetben nem érinti olyan szinten a szolgáltatások kiesése.
Amúgy tényleg a Domino előfizetőket szokták jobban promótálni, hiszen a havi díjasokat már megfogták, nem őket kell rászoktatni a rendszeres telefonálásra és mobilnetezésre. -
válasz
=Thor= #95854 üzenetére
Szia,
nekem hozzá van rendelve a fiókomhoz a két családi Domino hívószám, így ha bejelentkezve lépek tovább az adategyeztetésre, akkor kiírja, hogy melyik meddig érvényes: Link
Amennyiben idén januárban vetted, úgy ezen az éven nem kell adategyeztetni, az jövő januárig él, de ha tavaly, akkor már kellett (volna). -
-
válasz
r3dsnake #95840 üzenetére
Milyen díjcsomagról van szó??
A hívásátirányítás a Telekom belföldi mobilhálózatába díjmentes a havi díjas díjcsomagoknál, más esetben fizetős, úgy ha Domino csomagról van szó, akkor azon adott a megfelelő összeg? Bár ha 1414 jó volt és nem 1777, akkor gondolom nem Domino.
Az átirányításra megadott (élő) hívószám a megfelelő (+36) formátumban lett beírva?
Amennyiben iPhone-on állítottad be az átirányítást, próbáld meg másmilyen gyártójú készüléken is, mert az bizonyos esetekben hektikusan kezeli.
Ja, és vannak olyan opciók, amik kilövik a visszaélések lehetősége miatt az átirányítást, mint például a családi mobil opció és elődje. -
válasz
harley #95817 üzenetére
Szia,
Panasz tenni bármikor és bármi miatt lehet, de a vonatkozó jogszabály alapján csak törekedni kell a 15 napra, így indokolt esetben lehet több is, az viszont nincs szabályozva, hogy mennyivel.
Lehetőség mind a két oldalon adott több is.
A végtelenségig nem muszáj várnod, jelezheted, hogy ha x időn belül nem történik meg a kijavítás, akkor úgy tekinted, hogy nem javítható és át akarsz térni a kicserélésre.
A szerviz közli, hogy alkatrészre kell várni, adnak határidőt is, aztán csak megoldják majd. -
válasz
Putyin90 #95807 üzenetére
Szia,
A készülékek tudnak minden szükséges 4G frekvenciát (különös tekintettel a B20 800 MHz-re9?
A térkép nem 100%-os pontosságú amúgy, illetve a készülék milyensége is számít, hogy mennyire jó az antennázása és a modulja, szélsőséges esetekben mérvadó is lehet kérdéses helyeken a különbség. -
Megoldották végre az alkalmazásban is, hogy korlátlan mobilnetnél nincs már a félrevezető 0 MB kiírásos üres körgrafikon és a Többet neteznél? extra net vásárlós hivatkozás, hanem a kijelzés a EU keretet mutatja.
-
válasz
dokee78 #95753 üzenetére
Úgy helyesebb, érthetőbb lenne a kiírás, hogy felhasználható: 2018. 02. 08. 23 óra 59 perc 59 másodpercig, mert valójában ma éjfélkor indul újra a kereted, tehát 2018. 02. 09. 00 óra 00 perc 00 másodperckor.
milenda: Hol látsz zárt lakatot, ami azt jelentené?
Mert a nyitott lakat hálózati zár nélküli készüléket jelent. -
válasz
zoltan6 #95712 üzenetére
A t-email alap díjmentes, 500 MB tár van hozzá, a t-email plusz 1000 MB táras és 274 Ft, de voltak/vannak olyan díj-, illetve adatcsomagok, amikhez utóbbi is díjmentes - jóváírás képében -, viszont ha valaki azon díjcsomagokból átvált másmilyenbe, akkor már nem írja jóvá a rendszer a 274 Ft-ot, így lehet fizetős külön bekapcsol(tat)ás nélkül is.
Nekem is így lett fizetős a plusz, régebben díjmentes volt már az 1 GB-os adatcsomaghoz is - korábban talán már az 500 MB-hoz is -, most meg már a korlátlanhoz sem az, viszont használom és kihasználom, így megér havi 274 Ft-ot.
Telefonon lemondható amúgy, ha nem használod, vagy elég a díjmentes alap is. -
Ez a felmondás inkább a külön és/vagy hűséggel megkötött előfizetéseknél mérvadó.
Készülékkel együtt rendelt előfizetésnél, a havi díjas előfizetést is simán megszüntetik elállás esetén - a számlát persze rendezni kell, ha adott ideig használva volt -, vagy ha a hűség hosszabbítva lett, azt törlik.
A Domino kapcsán nem olvastam még senkitől, hogy elálláskor mi a helyzet, ha az X Ft ellenében adott keret leforgalmazásra kerül, ezért írtam a korábbiakat. -
Az elállás a szerződés megkötése előtti állapot visszaállítását jelenti, tehát hivatalosan mindent vissza kell adni - már amikre él az elállás -, ha pedig valami a szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenést szenvedett, akkor azzal felelősséggel tartozik a vásárló a vállalkozás irányába.
Nem tudom, hogy miként abszolválja a Telekom a fentieket, de legrosszabb esetben kiszámlázza a Domino SIM kártyát és megtartod. -
válasz
szalai112 #95639 üzenetére
Egyrészt nem engedi a rendszer, fel sem kínálja már adott intervallumon (hónapon) belül, ha egyszer megtörtént a váltás, másrészt az ászf sem biztosít rá lehetőséget:
A díjcsomagváltás időbeli korlátja, hogy arra egy számlázási időszakon belül egyszer van lehetőség. (1.22)
Díjcsomagváltás havonta csak egy alkalommal lehetséges! (5.2)
Forrás: Link
A számlázási ciklus a naptári hónaphoz igazodik - ezt is megtalálod leírva a linkelt ászf-ben -, adott esetben a hónap első és utolsó napja közé esik.
-
Szia,
Maga a tethering nincs (már) korlátozva, de ilyen van:
Peer-to-peer jellegű fájl megosztás és letöltés (különösen Bittorrent) illetve egyéb folyamatos, hálózati túlterhelést jelentő forgalomtípusok használata esetén a letöltési/feltöltési sebesség 2/0,2 Mbit/s. Virtuális magánhálózat (VPN) használata vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történő forgalmazás (pl. SSH) esetén 10/5 Mbit/s.
Forrás: Link
Hűségidőn kívül is naptári havonta egy alkalommal lehet díjcsomagot váltani.
-
válasz
Sisco2 #95629 üzenetére
A Domino mindig is hátrányban volt a havi díjas előfizetésekhez képest, később kapott 4G-t, sebességben is mindig korlátozottabb volt, VoLTE is csak majd lesz valamikor, ezzel nincs gond, nem hátrányos megkülönböztetés, hiszen nem azonos kategóriájú szolgáltatásokról van szó, semmi sem írja elő, hogy azonos feltételeket kell rá biztosítani, mint a havi díjas előfizetésekre.
Amely adatcsomagnál kiírják, hogy a maximum elérhető sebesség 300 Mbps, ott ha 30 Mbps korlátot tapasztalsz - a Domino esetén tényleg annyi volt - és annak ellenére a hálózat többet tud, úgy tegyél panaszt, kivizsgálják majd, hogy mi a helyzet.
Ászf szerint a garantált letöltési sebesség 0 Mbps, így részint kérdéses a kimenetel, de annak tudatában, hogy a korlát valóban 30/10 Mbps (volt) Domino esetén, most meg 300 Mbps van kiírva bizonyos opcióknál, biztos ránéznek, hogy technikailag nem lett feloldva a korlát, vagy mi miatt van és tájékoztatnak. -
Szia,
Igaz, kivéve néhány telefont, amik már Dual 4G (és Dual VoLTE) képesek: Huawei Mate 10 Pro (a sima Mate 10 is, de hazánkban csak a Pro kapható hivatalosan) és a Honor View 10.
A többi leírták előttem, a kétkártyás aktív telefonoknál a 4G + 2G jellemző, a csak kétkártyás készenlétre képesek pedig 4G + 3G kombinációt tudnak. -
válasz
bandi0000 #95606 üzenetére
Szia,
Akkor nem tiltható, ha Domino konstrukciós, vagy előfizetés nélküli listaáras számlát mutat, minden más esetben van rá lehetőség.
hacki87: Mindig más és más telefonokra van külön nagyobb online kedvezmény.
A Mate 10 Pro listaára viszont olcsóbb lett azóta.leikomessi: Szia, A 1414-re elküldöd a +BONUSZ kódot, ez kell hozzá.
A Fix esetén már alapban aktív az úgynevezett technikai net. -
-
válasz
rayoliviero #95562 üzenetére
Igen, azt is függetlenítik.
Melack: Szia, Személyesen tudod intézni T-Pontban, mivel a SIM kártya cseréjével jár a váltás.
-
-
válasz
Dave1984 #95549 üzenetére
Lehet kivételt betenni innen vagy onnan, de általánosságban a sebességet követő, hozzáértőbb Telenoros előfizetők is elismerik, hogy mérvadóan csökkent nagyon sok helyen a sebesség.
Nem akarom ide összeoffolni a Telenoros előfizetők kapcsolódó hozzászólásait, de ha igényled, kigyűjtök néhányat és más módon hozzáférhetővé teszem számodra.
A Telekomét követem, ott pont az ellenkezőjét tapasztalom, egyre több helyen jelenik meg összevont hálózat és azzal nő a sebesség, pedig nem csak Budapestet veszem alapul, ahol több helyen mértem már 300 Mbps felett is, hanem vidéki városokat is. -
válasz
r3dsnake #95546 üzenetére
Én vagyok az a kisebbség, aki inkább fizet kicsivel többet a korlátlan mobilnetért a Telekomnál, cserébe gyorsabb és stabilabb a hálózat, mert nem torrentezik szét...stb. annyira az olcsó(bb) korlátlan mobilnetre előfizetők.
A Telenornál egyre jobban meglátszik a sebességen a korlátlan mobilinternet olcsósága, amellett a mobilos hálózat még mindig nem torrentre és hasonlókra van.
A Telekomnál több okból sem tapasztalok ilyet, de a 8898 Ft már az elfogadható ár számomra a korlátlan mobilinternetért. -
Összetettebb ettől a dolog, egyrészt a kapcsolódó EU szabályozás miatt, másrészt a sok csalónak köszönhetően, akik például a korlátlan böngészés és e-mail opció által, VPN és társai trükközéssel olyan adatcsomagokat is korlátlannak láttattak, ami valójában nem az, úgy pedig mondhatni valóban korlátlan mobilinternetjük volt állandóan és fillérekért, hiszen az az opció akkor is megy, amikor az alapnet kerete már elfogyott, így pedig akár 100 és 100 GB-okat forgalmaztak havonta, sőt, valaki hetente - néhányan itt a fórumon is hencegtek a 300 vagy attól is több GB-os havi forgalmukkal.
Most visszanyal a fagyi...vwpolopg: Amikor még a Mata 10 Pro sem volt a listában - a megjelenése másnapján kaptam kézhez -, akkor szerencsére sikerült olyan ügyintézőt is kifognom, aki nem azt nézte, hanem az előfizetést, hogy azon bekapcsolható és meg is tette.
-
válasz
thomas77 #95453 üzenetére
Samsung esetén kérdéses a kétkártyás, hogy szoftveresen adott a firmware verzió függvényében a VoLTE kapcsoló vagy sem, mert hazánkban olyat nem forgalmaznak hivatalosan.
A Mate 10 Pro már hivatalosan is benne van a Telekom támogatási listájában és azért nem is féltem ilyen tekintetben a Telekomos egykártyást lecserélni a nem szolgáltatós, kétkártyás Mate 10 Pro-ra, mert utóbbi is forgalmazva van itt hivatalosan. -
válasz
thomas77 #95428 üzenetére
Az a jó, ha nincs gond, ez lenne a normális.
Bő 2 hónapig Telekomos Mate 10 Pro-val használtam a VoLTE funciót, néhány napja viszont vettem egy új, kétkártyás Mate 10 Pro-t, de azt már nem a szolgáltatónál, mert ők egykártyást adtak korábban és most is csak olyat forgalmaznak, viszont a nem Telekomossal is okés a VoLTE. -
válasz
Soulfly842 #95404 üzenetére
Olyan előfordulhat, hogy az üzletben valaki kíváncsi egy vagy több telefonra, felbontják, megnézi, akár a külső alapján dönt a telefonok között és valamelyiket megvásárolja, vagy épp egyiket sem, később pedig a korábban már felbontott telefonok értékesítésre kerülnek, de azzal nincs gond, sehol sincs leírva, hogy csak és kizárólag bontatlan készüléket lehet értékesíteni.
-
válasz
pit stop #95394 üzenetére
Pont ezeken gondolkodtam én is, illetve van még néhány dolog, ami esetlegesen beleillik a képbe, de nem feszegetem, mert egyrészt tilos itt politizálni, másrészt jómagam is rühellem a politikát.
Mindegy, történjék majd bármi is, az az érzésem, hogy nagy ellenőrzések és "rajtaütések" nem feltétlenül a fogyasztók/előfizetők két szép szeméért vannak, általában legalábbis nem mi járunk ezekkel jól... -
válasz
#38464487 #95328 üzenetére
Az utolsó előtti oldalig (Adatellenőrzés) ha előleg nélkül kalkulál, akkor lehet szerencséd és nem kérnek, bár volt olyan is, akinél a rendszer nem kért, de utána felhívták telefonon és kértek - pláne ha láthattak olyan problémát vagy hibalehetőséget az ügyfél kapcsán, ami miatt különösen nem engedték a 0 Ft-ot.
-
válasz
#38464487 #95325 üzenetére
Szia,
Új előfizetőknél valószínűsíthető valamennyi előleg bekérése, az összeg viszont pontosan nem határozható meg előre, mert van egy adott intervallum, ami alapján a rendszer kalkulál, de arra még az ügyintézőnek is van ráhatása.
Webshop útján kiderítheted a rendelés elkezdésével, hogy a rendszer mekkora előleget számol, üzletekben meg ügyintézője is válogathatja, hogy milyennek ítél meg adott tekintetben és az alapján mennyit lát jónak. -
-
Adott számlád elszámolási időszaka 2017. december 1. - 31., aszerint pedig nem vonatkozik még arra az áfacsökkentés, mivel az alábbiak első feltételének nem felel meg:
Tekintettel arra, hogy az internet-hozzáférési szolgáltatást jellemzően időszakos elszámolású (ún. folyamatosan teljesített), az Áfa tv. 58. §-a szerinti ügyletként nyújtják, az Áfa tv. 312. § a) pontja értelmében a kedvezményes, 5 %-os adómérték azon internet-hozzáférési szolgáltatás tekintetében alkalmazható először,
- amelynek az elszámolási időszaka 2017. december 31-ét követően kezdődik, és
- amely tekintetében a fizetés esedékessége,
- valamint a számla vagy nyugta kibocsátásának időpontja is
2017. december 31-ét követő időpontra esik.
Látom, közben kiszűrted te is a lényeget és igen, a Telekom nem előre számláz, de ez könnyen ellenőrizheted a számlán.
-
válasz
lugosi #95287 üzenetére
Én nem regisztrálok problémás (torrentes...stb.) oldalakra, amik hibalehetőséget jelentenek, így elkerülnek általában az ilyen levelek.
Van egy külön szemétnek fenntartott e-mail címem, ha végképp kell valamilyen kérdéses regsiztrációhoz egy olyan cím, arra meg küldjenek csak bármit.Kultúrgúda: Szia, Havidíjas előfizetésre nem, annál 2017. május 1-től lezárva, Domino esetén megpróbálhatod az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton.
-
válasz
_Moriarty_ #95283 üzenetére
Itt olvashatók a rendelkezésre állási idők Link, amikhez társul még 90 nap hívószám lekötési idő (amikor a SIM kártya hívásra, SMS-re...stb. már nem használható, de feltöltéssel ismét aktív lesz, ez egyszeri 300 Ft-ba kerül).
Esetedben az érkezett szóból webshop rendelésre gondolok, akkor pedig 366 + 90 nap.radi8tor: Én még sosem kaptam kamu számlát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kuponkunyeráló
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Kerékpársportok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bluetooth hangszórók
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 3080 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest