- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
[P]laci #54908 üzenetére
Nálam is, számlát szeretnék befizetni, de 503 service unavailable.
Tiszta nevetséges, ha meg beenged, mutatja hogy be vagyok jelentkezve, és csak tolja a reklámokat, de a számlákig nem lehet eljutni. Hihetetlen, hogy egy ekkora cég ennyire képes!
Én kezdő elektronikus számlás vagyok, de valaki mondja már meg, hogy ez mindig így működik, vagy szokott tényleg működni is? Mert a céges számlánkról lenne szó, ergo dolgozok munkaidőben, és ezt a b.sz.kodást nem igazán tudom magamnak megengedni időben.
Vagy próbálkozzon az ember 10-e után, hátha akkor beenged a rendszer? :/
-
válasz
ForRedGlory #54728 üzenetére
Köszi!
-
Azért számítanak fel valamilyen díjat, ha a *126*-gal lekérdezem, hogy egy adott telefonszám melyik szolgáltatónál van?
-
válasz
South Velen #54368 üzenetére
Igazad van, de ezen: "december 26-tól 5 napon keresztül átvehető" szerintem nem nagyon van mit magyarázni. Szerintem az átvehető azt jelenti, hogy át lehet venni. De persze az is lehet, hogy tévedek. Szerintem várj egy hétfő délutánig, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, hogy akkor mi van, mert kedden lejár az 5 nap.
-
válasz
ForRedGlory #54362 üzenetére
Ezt írod: "ha beerkezett T-Pontba akkor kap SMS-t hogy atveheto"
Rakd már össze azt, amit kérdezett, meg amit te írtál. T-pontba kérte, és azt kapta vissza, hogy átvehető. Ahogy te is írod. Tehát valószínű, hogy ott van raktáron a T-pontban. És azt írja, hogy átvehető. Ennél hogyan válik szerinted mégis átvehetőbbé?
Tehát nem fog beérkezni T-pontba, mert már ott van... Ezért átvehető...Értem én, hogy mostanában küldetésednek tekinted a topikban az általad alappal vagy alaptalanul tévesnek vélt információk kiszűrését, de kis gondolkodással az ilyen vakriasztások kiszűrhetők lesznek.
-
válasz
South Velen #54360 üzenetére
Az elsőre igen, ha írja, hogy átvehető, akkor már mehetsz érte. A másodikra, elállási jogod van nem csak a termék átvétele előtt, hanem utáni időre is, tehát a vásárlástól minden további nélkül elállhatsz (pl nem veszed át, vagy átveszed vagy visszaadod).
-
válasz
Intel fan11 #54246 üzenetére
Jó csomag tényleg, nekem is ez van
-
válasz
Intel fan11 #54243 üzenetére
Ma volt róla szó, hogy nem.
-
Listaáras (használt) teló vásárlása esetén is 15k a szolgáltatói simlock feloldása?
-
Jé és tényleg, igazatok volt.
A használt készülékemhez nem tartozik garijegy, és most látom, hogy a számlán rajta van, hogy tudomásul veszem, hogy csökkent értékű, és jótállást nem vállal rá a T, csak 12 hó szavatosságot. Ez utóbbi mi is pontosan? Ha tönkremegy, kuka?Vicces persze, hogy a számla kézhezvétele, azaz a fizetés után "vettem tudomásul" hogy nincs gari. :/
-
Én úgy emlékszem még régebbről, hogy általában demó, vagy ilyen 8/14 napban visszavitt, azaz jórészt éppen kibontott divájszok mennek használt felkiáltással.
-
Régen legalább az akciós kalendárium dominós volt, ha jól emlékszem. Ennyire rossz a helyzet, hogy ma már nem tudnak rendes akciókat csinálni dominóban, csak ilyen next m előfizetésekkel? :/
Egyre inkább érzem, hogy jó döntés volt úgy hosszabbítani, hogy nem vettem készüléket. Az elmúlt időszakban használhatatlanok a készülékakciók. -
válasz
Blue meth #52987 üzenetére
Tegyél mellé egy mai csúcstelefont, hozzál be rajta pár weboldalt (több lapon külön), már ettől letérdel a 4s, de lépj ki, indítsd el a levelezőt, nyiss meg egy facebookot. Menj vissza a böngészőre, váltogatass a lapok között. Ezzel még semmi földöntúlit nem mondtam, szerintem ez még minimál használat.
Ehhez tedd hozzá a gyenge akksit.
De ha nem hiszel senkinek, vegyél egyet. -
Ez így tök egyértelmű lenne, de se a régi számlák alatt nem jelenik meg semmi, se a felső 2 részben bekarikázott részben nincs kattintható linkem. A felülről második bekarikázott link kompletten hiányzik, csak az van ott, hogy minden számla kiválasztása. Ezen kívül kattintható elem nincs.
Lehet, hogy azért, mert csak most váltottam elektronikus számlára, és így a régit még kiküldték postán? Így az aktuális számlám nem jelenik meg itt, csak befizetni tudom?
-
Nem tudna valaki küldeni egy screenshotot, vagy valami segítséget, hogy hol tudom letölteni a my tmobilban pdf formátumban a számlámat? Mert nekem csak egy olyan jön be, hogy kijelölöm az összes számlám (van egy havi számla és egy készülékrészlet), és kifizetem, ott választhatok hogy kártya, vagy mastercard mobile, de megnézni nem tudom magát a számlát. Hol van ez? Értelemszerűen nem fizetném be látatlanban, illetve ez céges előfizetés, csak kéne a számlából egy példány.
-
Platina szinttel kapcsolatos tapasztalat. Véleményem szerint lópikulát se ér. Ja, biztos lehet 1 helyett 2 társkártya (talán?), de semmi egyébbel nem vagyok tőle előrébb. Ha személyes ügyfélszolgálatra megyek be, éppen semmivel nem kerülök hamarabb sorra. Sőt. A napokban volt több mint 1 órát várakozós próbálkozásom, közben néztem az ügyfeleket, a komplett embertömeg kicserélődött bőven, sőt még egyszer annyi ember is szinte, mire sorra kerültem. Tehát ha valaki ügyfélszolgálatra megy, és azt látja a cetlijén, hogy platina kiemeltségi szint, az kitörölheti vele. Tényleg csináljátok azt, amit a napokban írtak, hogy készülék vagy tartozék vásárlása, azzal talán előre vesznek, de a kiemeltségi szinttel semmi.
A poén az, hogy páran írták már, hogy a telefonos ügyfélszolgálat tuti-tutira hamarabb kapcsol, ha platina vagy. Nos van egy arany számom is, egyszer se éreztem, hogy többet várakoznék vele telefonos ügyfélszolgálattal. Szóval szerintem ez a platina szint mókuscsemege... Egy népi játék, amivel az előfizető azt érzi, hogy hű, akkor ő most valaki. Játék az egész, semmi értelme.
-
Az üzleti díjcsomagokban amikben van net, egyikben sem tiltott a voip? Hogy lehet ezt kideríteni?
-
Igen, pont az ilyen sorban jelentkező történetek miatt kérdeztem (ez a topik, ill szifon topikok).
lesaux
Nekem egy személyes üfsz-es ember rontott el egy dolgot, szerencsére egy másik (nem kis munkával) kijavította.
Egy nagy kérdés motoszkál már bennem egy ideje, mióta járok kb rendszeresen az egyik t-pontba ügyet intézni. Hogy ez milyen gazdag cég, milyen jól megy neki, hogy arra külön ember van (megyeszékhelyen 2 üzletben is), hogy az érintőképernyőt megnyomja helyettem, hogy sorszámot kapjak. Tök komoly. Ott áll egy hölgyike, akinek az a dolga, hogy jó napot, miben segíthetek, mondom hogy mit akarok, és akkor megnyomja nekem az ügyfélirányító érintőképernyőn azt a gombot, amit én is el tudok olvasni, és meg tudok nyomni. Azért ez valahol szuper. Mondjuk ha van országosan 100 (?) ilyen alkalmazott, esetleg az ő helyükre nem lehetne érdemi munkát is végző embereket, pl telefonos ügyfélszolgálatosokat felvenni? Csak mert akkor nem 40 perc alatt lehetne kapcsolni valakit, hanem mondjuk csak 10.
Vagy ezek az emberek egyébként normál beosztásban, igazi munkát végző T-s dolgozók, csak valami rosszat csináltak és büntiből vannak letéve gombot nyomogatni? Mondjuk aki 5x késik az egy napig gombos? Vagy mi?
Tőlem arra költik a pénzüket amire akarják, csak vállalkozóként csodálkozok ilyen illogikus dolgokon, hogy hogy van keret ilyen felesleges dolgokra. -
Köszi mindenkinek, annyira nem izgat, ez csak ilyen mi lenne ha - gondolkodás, mert még azt sem tudom, hogy megújítom-e az előfizetést ebben a formában, vagy átdolgoztatom valami egészen másra.
-
Annak kb hány % esélye van, hogy valamelyik nap bemegyek a T egyik nagyobb üzletébe, és mindenféle megrendelés nélkül veszek egy szifon 6/6+-t? Csak azért kérdezem, mert olvasgatom hogy mekkora szivolák mennek itt azzal hogy megrendelték páran, és mikor lesz átvehető. Ellenben a neten megnézve raktáron látom őket.
-
válasz
tothferenc #52673 üzenetére
Szerintem igen!
-
válasz
tothferenc #52671 üzenetére
Pedig tényleg így van. Ebben az esetben veszel készüléket, és a kisebb ár akkor érvényes, ha úgy írsz alá hűséget, hogy nincs mellé készülékvásárlás. Korábban én is gondolkoztam arra a csomagra váltani, megkérdeztem a t-től és ezt mondták amit a kolléga írt.
-
válasz
MaxxDamage #51770 üzenetére
Én nem csináltam neki semmit, mindig úgy volt, hogy ha volt pontom, akkor teljesen abból ment a lottó. Ha már elfogyott, akkor pénzből. Ha meg volt mondjuk 80 pont, akkor azt levonta 80 Ft értékben, és a maradékot tette rá a számlára.
-
válasz
MaxxDamage #51762 üzenetére
A pontokkal lehet fizetni mobil lottót ha SMS-ben veszed, vagy a Telekom alkalmazással.
-
válasz
[P]laci #51260 üzenetére
Én semmikor. Jártam már Svájcban, nagyon-nagyon kevés hely van a világon szerintem, ahol rettentő módon irritált a helyiek attitűdje, mentalitása, Svájc volt az egyik. Ezt röviden nem, csak hosszan tudom leírni, úgyhogy inkább bele se kezdek, de a lényeg nem tudnám (inkább nem akarnám) megszokni őket.
-
válasz
[P]laci #51241 üzenetére
Igaz hogy nem 45 euro hanem 45 chf a 20/2-es csomag, de úgy is drága. Mondjuk a csomagban antivírus és tűzfal progi ára (licenc) is benne van.
Illetve a wifi ingyenes használata amit a UOC biztosít akárhol Svájcban.Inkább az a durva, hogy a 250 mbit-es csomagjuk 89 chf, vagyis majdnem 23 ezer Ft, Magyarországon ugyanez a diginél (majdnem ugyanez, kicsit lassabb le-, de sokkal gyorsabb feltöltés) meg 4700 Ft.
Viszont ha már itt tartunk, a Basic csomagjuk (upc ch) az alap kábeltévé, és az alap (2 megabites) internet csomag ingyen van. 49 chf bekötési díj és csá
Az a csomag is jó, hogy kb 12 ezer Ft, 135 kábeltévé csatorna, 60 HD, 125 megabites net, felvehető-visszajátszható tv-adás, ezt lehetővé tevő HD-s set top box, az országos ingyenes wifis hálózatuk használata, ill. 1000 perc ingyenes mobilhívás a csomagárban (vezetékes korlátlan ingyenes). Ez 12k-ért nem rossz csomag, pláne ha figyelembe vesszük, hogy ott nem 101500 Ft a minimálbér.
-
válasz
energy4ever #51121 üzenetére
Vigyázz, szerintem a biztosítást felmondják x idő nem fizetés után!
-
válasz
Vangelis #51086 üzenetére
Tavaly volt részemről valami nagy ráizgulás erre, emlékszem nagyon nézegettem (más webshopokat, tehát amit írok, az nem a telekomra vonatkozik). Szánalmas akciók voltak. A legszánalmasabb, hogy a házhozszállítás díjából adott az egyik webshop 30% kedvezményt, hogy le ne petézzek a nagylelkűségüktől. Úgy látom idén még ez se volt, lópikula van, nem dotcommerceday.
-
-
válasz
Varszegig #50585 üzenetére
Az ingyenest használom céges dolgokra 8 éve és hibátlan.
Djculture: én teljesen egyetértek a nyílt levelükben foglaltakkal.
Vangelis: nem feltétlen "gáz". Nem vagyok benne biztos, hogy van olyan magyar vállalatvezető, aki teljesen alkalmas lenne egy multinacionális nagyvállalat hazai cégének megfelelő szintű vezetésére.
-
Hát... a gmail "kicsit" többet tud, és az elmúlt 2 évben valamikor volt is egy leállásuk ha jól emlékszem.
Ellenben t-email-lel volt idő, amikor úgy keltem, hogy még félálomban már automatikusan töröltem a telefonon a figyelmeztetést, hogy épp nem volt elérhető, ezzel indult a nap. Nálam karóra vizsgázott, csak megtartom mert van. -
Szerintetek kb mekkora esély van arra, hogy belátható időn belül (fél év) dominóban is legyen LTE?
-
válasz
dptrsk #50330 üzenetére
Igen csak azzal az a probléma, hogy a szolgáltatás irreverzibilis, és amit elhasználtál azt nem tudod visszaszolgáltatni (nem tudod az eredeti állapotot helyreállítani). Pl a neten rendelt kaja megrendelése esetén se tudsz 14 nap kajálás után elállni, mert elhasználtad a szolgáltatást (vagy eleve megromlott), érted.
-
válasz
gghrtz #50199 üzenetére
Állati jó lett az LTE lefedettség, én nagyon örülök neki. Sokkal jobbnak találom az LTE hálót, mint bármelyik 3G-t. Nem azért, de 4600-ért van 7 gigás LTE csomagom, szerintem nem csak olyan drága van amit te írsz.
De minőségileg teljesen másnak találom az LTE hálót, mint a 3G-t. -
-
válasz
pepe091 #50149 üzenetére
Köszi. Alapvetően lenne jelentősége, mert a 4-ből 2 számot havi 10 ezerrel töltenék. Ha platina lenne (maradna), akkor ez azt jelentené, hogy az ezért kapott 150 bárhova leforgalmazható percet 30 napon belül van lehetőségem bárhova leforgalmazni. Mivel a következő hónapban is töltenék rá 10 ezret, ez gyakorlatilag azt jelentené, hogy úgy kellene számolnom a percdíjakat, hogy havi 150 perc (2 és fél óra) pluszban benne van, ami nagyon nem mindegy, azaz lenne mindegy.
Úgy látom, hogy még nagyobb beszélgetés esetén is jobban megérné így a feltöltős.
A korlátlan csomagok jók lennének, csak mivel céges előfizetők vagyunk, ezért nem 10 hanem 15 ezer a korlátlan csomag, ami számonként 60 ezer / év. Az ugye 6 db 10 ezres feltöltés, aminek platina esetén csak a feltöltési bónusza 6x150=900 perc, ami 15 óra beszélgetés, és akkor erről a +60 ezer ft-ról még nem is beszéltünk, amit feltöltés esetén le lehetne beszélni. Másképp megközelítve, amivel többe kerül évente, az félévnyi feltöltésem lenne. És ez ismétlem, csak a különbözet.
Persze második-harmadik előfizetés esetén már kevesebb a havidíj, de nem érzem azt, hogy megérné. Valójában őszintén megmondva azt tartom inkorrektnek, hogy az előre kifizetett lebeszélt perceim a jelenlegi csomagomban hó végén elvesznek, míg ha ugyanezt az összeget prepaidban feltöltöm, akkor kumulálódnak.
Nagyon régen nem voltam már feltöltős, le tudnátok írni pár pontban, hogy mik a hátrányai a telekomnál maradva az előfizetéshez képest (az LTE-t tudom).
St3ven, Vangelis, köszi nektek is.
-
válasz
pepe091 #50145 üzenetére
Az szuper, köszi. Épp azon gondolkozok, hogy lemondom a 4 db havidíjas előfizetésünket, mert ha megnézem azt, hogy ennek mennyi a havidíja (kb 40k) akkor ez kijön annyira, mintha mindegyikre 10 ezret rátöltenék havonta.
2 számunk van, ami sokat beszél, látom ha egy 10-est rátöltök havonta, akkor még kapunk 150 percet bármilyen irányba, a jelenlegi szokásainkat tekintve ez teljesen jó.Alapvetően az bosszantott fel, hogy lebeszélhető havidíjas csomagunk van, amiben a megkötése óta eltelt 2 évben minden egyes hónapban az volt, hogy nem beszéltük le teljesen a perceket, amik így viszont elvesztek. Nemrégiben volt egy olyan hónap, hogy túlszaladtunk rajta rendesen, ami így plusz pénz volt. Ha az elmúlt 2 évben havi 10-esekkel töltögettük volna, akkor lassan a lebeszélhetetlen mennyiség lenne a kártyákon, nem pedig az, hogy túlszaladunk rajta... Látom, ami bukó lesz, az az LTE hálózat használata.
Még egy aránylag fontos kérdés: ha most olyan havidíjas számot váltunk dominóra, ami platina szintű, akkor az dominósként is platina szintű marad, ugye?
-
Domino kérdésem lenne:
A Domino Surf csomag a kiegészítő netcsomagok szempontjából melyiknek minősül:
- "még több netre van szükséged", vagy
- "nincs még net a díjcsomagodban"?Vagyis, Domino Surf esetén melyik ártáblázatot kell nézni? Azért kérdezem, mert szigorúan véve a domino csomagban nincs net, csak a surf mint kiegészítő havidíjas csomag miatt van benne, így viszont mégis van. Tökbiztosan kéne tudni, hogy a surf melyiknek számít, segítsetek légyszi.
ryori, ja értem hogy gondoltad.
-
Furcsa ez, hogy a csúcsmodelleknek időről időre elrontják az árát.
-
Srácok üzleti adat előfizetés esetén hogyan lehet használni a limitbővítőt?
-
Üzleti netcsomagok esetén milyen limitbővítő van?
-
Tegnap mértem egy sebességet, és látom hogy jóval lassabb (30 megabit) mint előtte volt (65). Azán megnéztem a my T-ben a díjcsomagom mellé mit ír, és azt írja, hogy 30 megabites csomagban vagyok, tehát így érthető.
Viszont találtam egy érdekeset. Van ez:
Ezt úgy kell elképzelni, mint pl egy feltöltés? Beaktiválom, és amíg el nem fogy az adott 3 gb pl, addig nem lassítanak be, plusz az adatkeretem is megnő? Ez gondolom így van. Második, furfangosabb kérdés, hogy ezt hányszor lehet egy hónapban meglépni? Az a kérdés lényege, hogy édesapám egy évben 8-10 alkalommal utazik különböző helyekre, és ott kell neki mobiladat. De van egy 7 gigás előfizetése, és jellemzően nem használja ki, de fizetjük. Arra gondoltam, hogy elég lenne neki egy 500 megás előfizetés is, és amikor utazik akkor "feltöltjük" ezzel. Nem jól gondolkozok?
-
válasz
bence2 #49630 üzenetére
Nyilván mennyiségi kedvezmény. Olyan, mint mikor a 12 db-os fogkrémet olcsóbban veszed meg, mintha vennél 12 db 1-es csomagot.
A 30 giga meg azért is olcsó, mert jellemzően nem forgalmazzák le az emberek. Vagyis kifizetnek 30 gigát, és elhasználnak 12-t. Aki 500-at vesz, az nagyobb eséllyel leforgalmazza. Tudom, eretnek gondolat lesz, de az 500 mega ára lehet közelebb a reális árhoz, a 30 gigába bele van kalkulálva, hogy a 90% nem fogja leforgalmazni. Mondhatnák azt is, hogy az 12 giga ára, de jobban hangzik a lehetőség, hogy van 30 gigád, de úgyse használod el.
Pl nézd a korlátlan csomagokat, netből a korlátlan tematikus csomagokat, akkor ott végtelennek kellene osztani a havidíjat, és kiderülne hogy ingyen van a net
Tehát azért nem jó logika a 30 gigás csomag árát leosztani, és az alapján megnézni az 500 megásat, biztosan érted mit akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest