- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Fox Mulder #101794 üzenetére
Olyanra, külön speciális konstrukciókra nincs direktben lehetőség, csak személyesen vagy átutalással tudsz bármekkora összeget, illetve bármennyi részletet előre befizetni (a megfelelő számlára és hivatkozással) és addig nem kell foglalkozni a törlesztőkkel, amíg adott összeg tart.
-
válasz
#08205312 #101792 üzenetére
A jelenlegi összefonódások mellett (gondolok itt például a közös Telekom + Telenor 4G-re és 3G-re), nem egyszerű a helyzet, ezek a lépések sokak (köztük szakértők) szerint a DIGI ellen is irányultak.
A Vodafone-nal lehetett volna valamit kezdeni, de ők meg más irányban indultak el, már a vezetékes szolgáltatások miatt sincs szükségük a DIGI-re, inkább ráugrottak teljesen a UPC-re. -
válasz
#08205312 #101762 üzenetére
Megszüntetik és kész!
Korábban is megszűnt már nagyon sokszor, amikor mindig csak 3 hónapra írták ki előre és az utolsó pillanatban hosszabbítgatták...
Lehet, hogy megszűnik, vagy nem, nem is értem, miért kell ezzel annyit foglalkozni, majd lesz valahogy, mivel a levegőben lóg néhány nagyobb változás, senki sem tervez előre hosszabb távon, változtatni meg bármikor lehet. -
válasz
Kam1kaze #101713 üzenetére
Ránéznek arra, ha írásban bejelenti az "igazi" Telekom felé (is).
Valamilyen szinten csúnyán hangzik, de szerintem a külsős (al)vállalkozásoknál - minden T-s üzlet az már - az ügyintézőknek nem akkora biznisz - vagy inkább bónusz -, ha Domino ügyintézés folyik, ezért próbálják előfizetéses irányba terelni az előfizetőket, akár ilyen módszerrel is, hiszen abban több pénzt van.
Nyilván, ez részben érdeke a Telekomnak is, de azért mindennek van egy határa, amit ők is tudnak és aszerint járnak el. (Gyakorlati tapasztalatból is írom, volt hasonló jellegű problémám egy Partner üzlet ügyintőjével, aki szerintem anyagi érdekeltségből próbált megvezetni, hiába mondtam neki, hogy az úgy nem jó, nem lehetett meggyőzni. Megpanaszoltam aztán írásban, részletesen leírtam mindent, behivatkoztam az ászf szükséges pontjait...stb., korrekt módon kivizsgálták, igazat adtak nekem és még extra jóváírást is kaptam. Alapvetően elnéző vagyok mindenkivel, tudom, hogy ebből élnek, akár hozzá is járulok, ha valamilyen módon tudok, de részemről is van mindennek egy határa:) -
válasz
tibor23 #101672 üzenetére
Nézőpont kérdése, én még nem láttam olyan flottát, ahová szívesen átmennék - pedig sokszor lett volna rá lehetőségem, olyan komolyabb és nagyon olcsókba is, ahová nem lehet csak úgy bekerülni, mert munkahely...stb. függvénye is -, még akkor sem, ha akár a tizedébe kerülne, mint a jelenlegi publikus előfizetése(i)m, mert van olyan része, ami nem a pénzről szól.
-
Vannak előfizetők, akiket semmi pénzért nem lehetne flottába üldözni és attól még nem lúzerek, sőt!
-
Akkor most ennyit arról, hogy csak az alkalmazásban lehet megújítani a Most opciót, mert nem tejesen igaz:
Ettől függetlenül, továbbra is tartom, hogy nem kell ennyire túlgondolni a dolgokat, a Domino előfizetők jelentős része eddig sem tudta, mi az a Most, sokan még csak a Fixről sem hallottak, hanem a régi, sokkal drágább percdíjak szerint telefonálgatnak, kevesen követik csak a változásokat, így akiknél eddig megoldható volt családtag...stb. által az olcsósítás, ott továbbra is így lesz, a fent említett rétegnek viszont mindegy.
A Telekom pontosan látni fogja amúgy, hogy az előző időszakhoz képest, mennyire változik a Most tábor aránya és bármikor léphetnek bármit, ha a szükség úgy kívánja. -
válasz
btudos #101573 üzenetére
Még túl is van néhol tolva a biztonság, bár én havi díjas előfizetésnél kínlódtam nem olyan régen: Nevemen lévő előfizetés, a fiókomhoz hozzá van adva - de nem az a fő előfizetésem, amivel a többi előfizetést is kezelni tudom -, külön akartam azzal belépni a fiókba, beírtam a telefonszámot és a hozzá tartozó jelszót, erre küldi még pluszban SMS-ben a kódot arra hívószámra és azt is adjam meg a belépéshez.
Nem én használom, hanem családtag (vidéken), mire elértem telefonon, hogy adja meg a kódot, már megoldottam más módon, de nem értem, miért kellett az utolsó kapcsolódó fiókos módosításuk alkalmával bevezetni ezt a külön SMS kódos dolgot, ha tudom az előfizetéshez tartozó jelszót... -
válasz
namenlos #101533 üzenetére
Az ászf módosításoknál nem látok kapcsolódó infót - ezért is írtam/fogalmaztam úgy előzőleg, hogy következtetni -, de régebben csak magára az előfizetésre lehetett hűséget aláírni - tarifára nem -, ha a legolcsóbb díjcsomagokat választotta az előfizető, mióta meg csak összeg tekintetében van vállalt minimum, pláne megoldhatják, ha nagyon akarják.
Addig viszont nem érdemes foglalkoznod ezzel szerintem, amíg téged is nem értesítenek valamilyen módon, illetve nem kizárt, hogy megvárják a 2 év leteltét, hiszen jövő májustól már senki sem használhatja hivatalosan, így akkor lenne logikus ténylegesen kivezetni. -
válasz
gepelek #101520 üzenetére
Szia,
A 1777-es telefonszámon ([link]), az USSD-s önkiszolgálón (*111# majd hívásindítás), valamint a Telekom fiókban ([link], hozzácsapva akár az előfizetést valakinek a fiókjához).
Amennyiben nem aktív a Most opció, úgy érdemes bekapcsolni azt a Telekom alkalmazásban, miután átváltottál Fix díjcsomagra, mert úgy a 25 Ft csak 9/19 Ft lesz, de adott opciót minden hónapban újra aktiválni kell majd ott. -
válasz
Kisnyikhaj #101486 üzenetére
Átrakhatnak másik díjcsomagba és át is fognak az aktuálisan legolcsóbba, ha addig te nem módosítod.
Ahogy a honlapjukon nézem, a díjcsomagot 2017. május 1-jével lezárták - onnantól újonnan már nem volt aktiválható -, most pedig ha kivezetik, az azt jelenti, hogy attól az időponttól senki sem használhatja tovább, meg a 2 év letelte a másik fontos momentum, ezzel a felügyeleti szervek nem tudnak mit kezdeni.A (lezárt) ászf-ben olvasható a lényeg:
Az Előfizető a díjcsomag aktiválásától számított 2 éves időtartamig jogosult a Like díjcsomagok használatára. A 2 éves időtartam lejártával a legalacsonyabb havidíjú, számára elérhető, mindenkor hatályos díjszabásban szereplő díjcsomagba kerül átváltásra. A díjcsomag igénybe vételére való jogosultság megszűnése az előfizetői szerződés hatályát nem érinti.
Forrás: [link]
-
válasz
Intel fan11 #101476 üzenetére
Lehet, hogy számodra az tűnik logikusnak, de a szolgáltató másként gondolja.
Mivel korábban hozzáértő(bb) szolgáltatós illetékes is írta itt, amit én is, ezért csak nem hagyott nyugodni a dolog és megnéztem, mi is a helyzet a szerződés alapján.
Van egy külön melléklet, ami erről szól, az a konkrét neve, hogy Szerződés kiegészítés kötbér kikötéséről, abban részletesen kitérnek a feltételekre a 24 hónapos határozott idő kapcsán, idézem:2) az 1) pontban foglaltakon túlmenõen a jelen Szerzõdés-kiegészítés hatályba lépésétõl számított fent megjelölt hûségidõn belül az Elõfizetõ olyan díjcsomag kombinációba, mellyel a vállalt költési szint nem teljesül nem válthat. Elõfizetõ felelõssége az esetleges díjcsomagváltás esetén figyelemmel lenni arra, hogy amennyiben valamely szolgáltatás díjcsomagját alacsonyabb havidíjra módosítja, úgy azzal egyidejûleg más szolgáltatása tekintetében magasabb díjcsomagba váltson, annak érdekében, hogy a vállalt költési szint megmaradjon.
-
válasz
Intel fan11 #101474 üzenetére
Nekem hűség hosszabbításra is írja a kötbért, ha a vállalt minimum alatti csomagokat választok.
A Mobil XXL + 3 GB Net bőven a vállalt minimumod felett van (de még az 1 GB-os csomaggal is), úgy biztos nem lesz gond a váltás. -
válasz
Intel fan11 #101472 üzenetére
A vállalt minimumra nem vonatkozik elvileg az a kedvezmény, ami a platina/arany kiemeltség okán az előfizetésre vállalt hűségre igen, hogy a 24 hónapos hűségből ha 21 letelt, akkor lehet újból hosszabbítani és úgy új készüléket vásárolni.
Igen, az új díjcsomagoknál a listaárakat kell nézni, azt írtam korábban én is, úgy ha felette vagy a vállalt minimumnak, akkor nyugodtan válthatsz, nem lesz gond. -
válasz
Intel fan11 #101470 üzenetére
-
válasz
Intel fan11 #101465 üzenetére
Érdemes akkor úgy csinálni, hogy megnézed a jelenleg kiírt vállalt minimum összeget, aztán az alá nem mész addig, amíg a hűség le nem jár, például az új Mobil XXl díjcsomag listaárához hozzácsapsz egy olyan adatcsomagot, amivel együtt eléri a kívánt összeget, aztán a következő hónap meghatározott napján utóbbit kiiktatod, vagy tetszés szerint lejjebb veszed.
Arra érdemes figyelni, hogy díjcsomagot naptári havonta csak egyszer lehet váltani. -
válasz
tamasas0913 #101391 üzenetére
Közel sem biztos...
Az Apple hatványozottan ellenőriz mindent, ami felkerül az áruházába, ami persze nagyon jó dolog, de ilyenkor ennyi hátránya lehet, hogy akár emiatt is csúszhat a dolog - lehet persze a Telekom sara is, látatlanban viszont nem lehet megmondani.lugosi: Nem biztos, korábban, illetve a kezdetekben is így ment, megadtak 3 - 4 hónapot, aztán amikor közeledett az intervallum lejárata, akkor meghosszabbították és ez sokszor megtörtént.
-
válasz
Intel fan11 #101388 üzenetére
Szia,
Nem csak az előfizetésre, hanem a költési szintre is van hűség, a vállalt minimum azt jelenti, hogy a hűség intervalluma alatt nem lehet az összeg alapján lejjebb váltani, ellenkező esetben a szerződésben meghatározott kötbér fizetendő.
Külön nem kérdezik, mert már minden díjcsomaghoz tartozik hűségszerződésnél egy meghatározott vállalt minimum (költési szint). -
válasz
gabo91 #101382 üzenetére
Utólag nehéz intézkedni a kettősség miatt, azt kellene kideríteni, hogy mikor és melyik szolgáltató által került felvitelre az adat a tudakozó adatbázisába és aszerint intézkedni.
Ha mind a két szolgáltatónál próbáltál intézkedni és egyik sem hajlandó megoldani a problémát, akkor irány a felügyeleti szerv, állást foglalnak majd és jobb belátásra bírják az érintett szolgáltatót.
A Telekommal volt hasonló problémám vezetékes telefon kapcsán és még olcsón meg is úszták, hogy nem tartották be az adatvédelmi szabályozásban előírtakat, de csak azért, mert elsőre intézkedtek és orvosolták a hibát, amikor telefonáltam és részleteztem a dolgokat. -
válasz
Top cat #101371 üzenetére
Nem feltétlenül, eleinte is volt ilyen, hogy x havonta hosszabbítgatták, aztán módosítottak rajta és még mindig van - sőt, megint elérhető mindenkinek, olyanoknak is, akiknek az utóbbi időben már nem volt az.
Egyszerűen csak nem akarnak hosszabb távra előre tervezni, mert sok a változó. -
Szia,
Lehet torrentezni, de csak korlátos sebességgel (és ez így van szerintem jól, a mobilinternet nem húzós, folyamatos terhelésre való).
Nem annak függvényében nézem a megéri vagy nem kérdést, hogy mennyit forgalmazok havonta, hanem más szemszögből, ha csak 20 GB-ot használok egy hónapban, akkor is megéri, mert sosem kell figyelnem a keretre, mehet bármikor és bármi, amire épp szükség van. (Ja, és 8898 Ft havonta.)Nordik: Nálam is aktív, megnéztem a fiókban, hogy mikor aktiváltam az előfizetéseken, aztán azon a napon ránézek majd az alkalmazásban, ha addig nem ültetik át oda is a dátumot.
-
Na, működik már a Telekom alkalmazás, valóban faragták, betették az új verzióba is a Most opciót, mert az éjfél után még nem volt benne, csak az új napi és heti opció.
-
válasz
Kam1kaze #101349 üzenetére
Ahol gyengébb a 3G, ott ingadozhat, vagy visszaválhat 2G-re is akár, ezért érdemes úgy beállítani, hogy mindegyiket elérhesse.
A gyorsabb sebességű net mellett, azért is jobb a 4G képes telefon - fontos, hogy a B20-as csatornát / 800 MHz sávot is kezelje -, mert az országos 4G lefedettség sokkal jobb, mint a 3G. -
-
válasz
#73820095 #101334 üzenetére
Az sincs, nem tudom elővenni, pláne nem hétfőn, ezért is értettelek részben félre...
Nem halmozom, de ha már hasznos lehet bizonyos dolgokhoz egy másodlagos SIM kártya/előfizetés és netán gond van valamikor rövidebb vagy hosszabb ideig egy szolgáltatónál - volt már rá példa mindegyiknél és biztos lesz is még, mert a technika ilyen -, akkor jól jön, hogy egy másik szolgáltatós SIM kártya is adott, mert annak kicsi az esélye, hogy egyszerre legyen probléma a kettőnél - részben azért van Vodafone a Telekom mellé, mert ők semmiben sem közösködnek. -
válasz
#73820095 #101331 üzenetére
Semmit sem kell és nem is tudnék bevallani, mert csak és kizárólag előfizetője vagyok a Telekomnak, az is csak mobilos fronton, mert a vezetékes szolgáltatásokat már régen átvittem máshová.
Nem értek én néhány ember, hogy ha valaki jót ír valamiről - legyen az szolgáltató vagy gyártó -, akkor ott dolgozik, fizetik érte, fan, ha pedig rosszat, akkor a konkurencia pénzeli, meg hater, pedig semmi ilyesmiről nincs szó, csak leírom a véleményemet és a tapasztalatomat.
Ha sok témában olvasgatnál itt a fórumon, akkor láthattad volna, mivel is foglalkozom, mert belinkeltem az "oldalamat" is.Nálam csak nem akar betölteni a Telekom alkalmazás.
-
válasz
rfszabi #101322 üzenetére
A stabilitásban nem sok helyen van különbség - tekintve a 4G-s közösködést a 800 MHz tekintetében -, de sebességben sokkal problémásabb összességében a Telenor, köszönhetően az olcsó(bb) korlátlan netnek és a kevesebb megszorításnak, elég benézni néha a Telenor topikba, milyen sok panasz van, hogy lassú a 4G (főként olyankor, amikor online nézhető világesemények vannak).
A Telekom egyre több városban nyomja már a 3CA-t, (akár 450 Mbps kapcsolat), először csak Gödöllőn volt, aztán Budapesten bizonyos helyeken (a Keleti pályaudvarnál sokszor mértem én is 300 Mbps felett, tettem is be róla képeket), de már más városokból is jelzik, például Zalaegerszeg: [link]
Nekem van még Vodafone-os előfizetés is, másodlagosnak használom csak, de teszteltem elég sokszor és sok helyen, jellemzően attól is jobbnak találtam a Telekomot, pláne sebességben, más kérdés, hogy a Telekomos VoLTE miatt, már hívásokban is háttérbe szorult a Vodafone-os SIM-em, hiába van kétkártyás telefonom.
Ettől persze lehet és van is olyan hely vagy időpont, ahol az egyik jobb, máshol és máskor meg a másik, én összességében, nagy területre...stb. levetítve írtam a véleményemet. -
válasz
thomas77 #101311 üzenetére
Csak frissítik, vagy a fontosabbakat beleteszik a meglévőbe, a MOST az olvasottak szerint benne is van már.
Nekem a MOST például éjfél után sem volt benne az újban sem, de a meglévő Domino SIM kártyákon aktív az opció, a fiókban mutatja is, szerintem vagy a fordulónapig, vagy pedig ebben a hónapba nem nyúlnak még hozzá, hogy ismét aktiválni kelljen.Carline: Az aktiválási időponthoz kötött fordulónap lenne logikus.
Kam1kaze: Mobilinternetben nagyon jónak tartom a Telekomot, a sebességgel pláne nincs gond, ezért is fizetek inkább nekik többet a korlátlanért.
-
válasz
4Grider #101265 üzenetére
Meg tartozás sem.
atala: Vannak azért kivételek, amikor nagyon nem éri meg a Domino a havi díjas előfizetés ellenében, én például duplán ráfaragnék, ha feltöltősen akarnám megvalósítani a hálózaton belüli korlátlan hívást és SMS-t, mert az a Domino esetén +990 Ft lenne havonta - a teljes korlátlanságnál meg nagyságrendekkel több a különbség -, nem beszélve a korlátlan mobilinternetről (amit még tavaly aktiváltam, így a jelenleginél is olcsóbban kapom).
-
-
válasz
norberto_th #101235 üzenetére
-
válasz
Sarcophagus #101191 üzenetére
Nem akad például a családban...stb. másnak egy okostelefon vagy tablet?
Vagy esetleg hozzáadni családtag...stb. előfizetéséhez/fiókjához a nem okostelefonnal rendelkező személy előfizetését és úgy megoldani.
Nálunk is van a családban két idősebb személy, akik csak telefonálásra használják a telefont - másra nem is nagyon tudnák, nem értenek hozzá -, hozzácsaptam azt a két Domino előfizetést a fiókomhoz és én intézem a dolgokat. -
válasz
St3ven #101182 üzenetére
Így tippeltem korábban én is, ezek szerint jól, kár volt akkor néhány embernek aggódnia itt, ráadásul azok is használhatják majd a Most opciót, akik a korábbi verzió lezárása után szerették volna aktiválni, de már nem tudták.
A két új (51-es és 52-es) opció, de pláne a második elég korrekt. -
-
válasz
Frontiner #101120 üzenetére
Szuper, akkor az a rendelés még nem futott át teljesen a rendszeren és nem kellett úgy elállni.
Visszatérve a tegnapi kiszállítású rendelésemre (Link), valóban orvosolta a GLS - ezúton is köszönet érte! - a Telekom által elkövetett bakit és megkaptam délután a készüléket.
-
Szerintem az általános ügyintézők nem is nagyon kapnak előre ilyen információt.
Nekem volt anno fordított helyzet is, az iPhone 4s idejében belefutottam így egy drágulásba, csak az vigasztalt valamennyire, hogy utána rövid időn belül, még egyszer emelték az árát.Frontiner: Szia, Több lesz az 1 - 2 óránál, elállás esetén akár 1 - 2 hét is lehet, mire az előfizetésen törlődik a hűség.
-
válasz
lugosi #101097 üzenetére
Tényleg, nekem a díjmentes SMS keret fele arra ment el általában, hogy új csengőhangokat kértem le.
Az árakra csak részben szeretek visszagondolni, mert 1997-ben halál volt a Szervusz díjcsomag csúcsidős percdíja, viszont a készülékekből akkoriban még korrekt kedvezményt adtak 1 év hűségért - nem létezett még 2 év.
Nyáron voltunk otthon vidéken és a szülői házban pont a kezembe akadtak a Westel 900-as fémdobozok, mappák, jegyzettömbök - mennyi mindent adtak, ha új szerződést kötött az ügyfél - és megannyi magazin - amit mindig küldtek nagy borítékban a számlával -, nosztalgiázni jók így huszonév után, milyen sok dolog változott a Westel 900 óta, a mostani Telekomig. -
válasz
V-I-D-A #101094 üzenetére
Szia,
Tudtommal ha nem is mindig megoldható - mert vannak tényleg speciális online kedvezmények, amik valóban csak úgy működnek -, de többségében igen, menj be egy nagy T-Pontba (ne Partner üzletbe) és ha kifogsz egy hozzáértő ügyintézőt, akkor remélhetőleg tud segíteni.
-
válasz
Cs1csó #101065 üzenetére
Sok dolog miatt vakarózhatnak, de a DIGI mobilos indulása nem hiszem, hogy különösebben rémisztgeti a meglévő szolgáltatókat, ellenkező esetben nem nehezítenék ilyenekkel ez előfizetői oldalt, hanem ellenkezőleg tennének.
Előfizetői szemmel jó lenne a további konkurencia, jót tenne egy egészséges árverseny, de nem látszik eljönni és pláne nem úgy, nem olyan nagy/mérvadó nyomatékkal, ahogy eleinte sokan gondolták... -
Tényleg hihetetlen, mi megy néha a Telekomnál...
25-én leadott rendelés, házhoz történő szállítással kérve, a Telekom rendszerében 27-ei nap kiválasztva, rendelés leadva, visszaigazolás a leírtak szerint, kiszállítás 27-én 9 - 17 óra között.Nézem mosr reggel a GLS-nél a státuszt:
Nem értem, hiszen ma kellene kiszállítani, hívom a GLS ügyfélszolgálatot, csomagszám megad, mondja a hölgy, van a csomagon egy cetli a Telekomtól, hogy holnap, azaz pénteken, 28-án kell kiszállítani.
Részletezem az ügyfélszolgálatos számára, miszerint 27-ét jelöltem meg, azt is igazolta vissza a Telekom, nem tudom, miért került attól eltérő dátumot megjelölő Telekomos cetli a csomagra.
Kedves és rendes volt a hölgy, beszélt a depó vezetőjével és mivel még időben telefonáltam, kiadják az illetékes futárnak, kiszállítják ma a csomagot.A GLS-nél meg is oldották közben a problémát:
-
válasz
gippazoid #101032 üzenetére
Több oka is van/lehet, arról viszont nincs egyelőre szó hivatalosan, hogy ha valaki például valamelyik hónapban nem aktiválja, akkor a következőben már nem tudja, ezt csak belegondolták itt néhányan, de a biztos csak az lesz, ami már megtörtént, addig kár találgatni, bármi lehetséges.
Egyelőre úgy néz ki, hogy csak az alkalmazásban lehet majd aktiválni, a fiókban nem.
Én annyira elégedett vagyok a VoLTE/4G hanghívásokkal, hogy többségében a másodlagosnak használt Vodafone-os előfizetésem helyett is a Telekomosról telefonálok inkább, elérhetőséggel meg sosem volt problémám. -
Nem, legalábbis nem közvetlenül, mert egyrészt szeretem és igénylem is a változatosságot, másrészt a következő Mate megjelenéséig - ha a tavalyi ütemet tartják - van még közel 2 hónap.
A Mate 9 és a Mate 10 Pro között is volt más gyártótól készülékem (Nokia 8), most is kell valami más - Note9 lesz, elvileg holnap megkapom -, aztán később jöhet persze a Mate 20 Pro is, ha úgy alakulna.
A Mate 10 Pro így is rekordot dönt nálam az elmúlt évek viszonylatában, hiszen 10 hónap felett jár (még ha időközben cseréltem is az egykártyás Telekomost, kétkártyás nem szolgáltatósra.)
A megjelenés óta nézem már a Telekomnál a Note9-et, de vagy nem volt készleten, vagy a leadott rendeléssel volt gond a rendszerben, most viszont minden stimmel végre. -
Este 22:25-kor jött e-mail a készletértesítőtől, hogy az általam kívánságlistára tett készülék újra elérhető raktárról, furcsának tartottam, mert előtte nem sokkal néztem és nem volt készleten, késő este meg hihetetlennek hatott, hogy akkor kaptak/vittek fel, de beléptem és valós volt, le is adtam a rendelést!
Nagyobb darabszámban kaphattak, mert a készülék azóta is elérhető mind a két színben, jegyzem ezt meg azért, mert a nem olyan régen megjelent telefon azóta csak darabosan volt elérhető. -
-
válasz
kislaci #100944 üzenetére
Szia,
Igen, de olyan firmware verzió legyen rajta, ami támogatja szoftveresen a VoLTE funkciót, ha nem TMH, akkor például XEH.
Hiába nem a Telekomtól származik a készülék, ha hazai hivatalos viszonteladótól van, akkor azon XEH firmware van és működni fog a VoLTE, de ha eredetileg más régióba szánták - mindegy, hogy magánszemély vásárolta külföldön, vagy például egy GSM üzlet hozta/hozatta be onnan -, akkor nem feltétlenül lesz rendben, olyankor szükséges a firmware cseréje. -
válasz
rayoliviero #100918 üzenetére
Igen, ha platina vagy arany kiemeltségű előfizetésről van szó, akkor a 24 hónapos hűségből elég letelnie 21 hónapnak és lehet a hűség meghosszabbításával új készüléket vásárolni - ha nincs platina vagy arany kiemeltség, akkor legkorábban a 24 hónapos hűség letelte előtt 30 nappal kivitelezhető -, de arra érdemes figyelni, hogy ez a kedvezmény csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomag kapcsán a költési szintre nem, ott kivárandó a 24 hónap letelte, addig ne válts a vállalt összeg alá.
-
válasz
paatrick #100891 üzenetére
Szia,
Komolyabb visszaélésre nem alkalmas, pláne ha mindenhol betartják a kapcsolódó jogi és egyéb szabályozást.
Olyan előfordulhat, hogy valami vicces kedvű emberke ad fel a nevedben egy hirdetést, aztán sűrűn fog csörögni a telefonod, hogy mondjuk mikor és hol lehet megtekinteni az eladó lovat, vagy ilyesmi.(Megtörtént eset!)
-
-
válasz
ubyegon2 #100872 üzenetére
Nyilván nem biztos, meg én azt írtam, hogy kicsikarni, ez is fontos, mert elsőre szinte sehol sem adják a legjobb ajánlatot, de ha megfelelően áll hozzá az előfizető, akkor bizonyos esetekben előhúznak jobbat is a kalapból.
Mobilos fronton nem szokásom ugyan, de vezetékes szolgáltatásoknál már eljutottam oda, hogy úgy kell alkudozni, mint a piacon, mondani kell, hogy itt van közvetlenül az ajtó előtt másik három szolgáltató kábele, akik alig várják, hogy megkeresse őket ez ember, sőt, időről időre ők próbálkoznak be az elcsábítással, ilyen meg olyan jobb szolgáltatásaik vannak, ekkor persze előkerülnek a jobb árak és extra szolgáltatások.
Ha nincs képben az előfizető és nem nem áll ki magáért, akkor simán lehúzzák a drágább árakkal és ez szinte minden szolgáltatóra igaz. -
válasz
Cranberries #100848 üzenetére
Annyiért sokan mások is, de úgy látom, javítgatták a legtöbb problémát.
zsoltzsolt: Jó kérdés...
-
válasz
zsoltzsolt #100844 üzenetére
Ezeken a helyeken: Link
sundayrobi: Ahogy nézem, káosz van most az árazásban, valamelyik aránytalanul drágább, a másik meg olcsóbb, biztos javítják majd.
-
válasz
zsoltzsolt #100835 üzenetére
-
Dehogy került ki, ott van az, jobb alul: Menü -> Kapcsolat Kártya
zsoltzsolt: Hibajelentésre is látok lehetőséget: Menü -> Beállítások -> További információk / Tovább -> Applikáció visszajelzés
Kupont legutóbb már e-mail és SMS útján küldtek, konkrétan direkt link formájában.
-
válasz
radio100jozs #100812 üzenetére
-
válasz
radio100jozs #100810 üzenetére
Azt nem kapcsolja le 7 nap után, hanem csak a fordulónapon - úgy tudom esetleg elképzelni, hogy valaki pont 7 nappal kapcsolja be a fordulónap előtt és azt követően ismét felkínálja az aktiválást, de ez csak a véletlen műve.
Az alkalmazás legfrissebb verziója 9.24.1 jelenleg (szeptember 13-ai kiadású). -
válasz
radio100jozs #100805 üzenetére
Benne van az alkalmazásban:
Benne van a 7 nap az ászf megfelelő mellékletében:
Telekom Alkalmazáson keresztül Domino és havidíjas előfizetők számára, az akció időtartama alatt, egyszeri alkalommal, 3GB, 7 napig
Forrás: Link
-
válasz
Lackooo84 #100786 üzenetére
Szerencsére ez nem minden esetben igaz, Domino előfizetéssel, vagy problémás/új ügyfeleknél valóban elhúzódhat napokig, vagy akár egy hétig is az adategyeztetés, hitelbírálat...stb., de meglévő (arany/platina) előfizetés hűségének a meghosszabbításával mindig megkaptam 1 - 2 napon belül a készüléket.
Hamarosan rendelek újra, remélem, most is így lesz. -
válasz
tamasas0913 #100776 üzenetére
Szia,
A telefonos ügyfélszolgálat többet/jobban tud általában segíteni - pláne, ha hozzáértő ügyintézőt is fog ki az ember - és nagyobb rálátása is van bizonyos dolgokra, vagy tudnak akár kapcsolni megfelelő illetékest -, mint az üzletben dolgozóknak. (Nem rosszindulatúan írva, de az üzletekben külsős cégek ténykednek, más jogosultságokkal és prioritásokkal.)
-
válasz
funkboom #100730 üzenetére
Szia,
Mobiltelefonban használd, arról legyen megoldva, úgy nem lesz gond.
Az ászf-ben is írják, hogy:
...A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be. Szerződésszegésnek minősül, ha a SIM kártyát az előfizető olyan eszközben használja, amely nem alkalmas mobil hanghívások bonyolítására (különösen, de nem kizárólagosan: router, modem, PC vagy notebook, gépek közti (M2M) kommunikációs eszköz, stb.)...
Forrás: Link
A válaszidő elég jó amúgy. -
válasz
szabogabor10 #100699 üzenetére
Az Apple vajon mikor adja ki hozzá a szükséges frissítést?
Annyit írnak csak, hogy még midén, de az ugye december vége is lehet akár, a Telekom meg addig malmozgat... -
válasz
kory24 #100679 üzenetére
Szia,
Wifi kapcsolat mellett is kell, hogy működjön a VoLTE, és annak sincs jelentősége, hogy másik félnél mi a helyzet, a te készüléked a központig VoLTE kapcsolatot létesít akkor is, ha az ellenoldal nem.
Ha wifi kapcsolat mellett nem megy a 4G hanghívás, akkor ott a telefonnal van/lehet valami probléma.
Huawei Mate 10 Pro-m van, amit bár nem szoktam wifi hálózatra csatlakoztatni, mert korlátlan mobilinternetem van, de most kipróbáltam és wifi kapcsolat mellett is működik a VoLTE, a másik (hívott) készüléket is wifi hálózatra csatlakoztattam és akkor is - bár mint korábban írtam, ennek nincs, nem lehet jelentősége.Bogyó bá': Engem mostanság a Telenor nevében bombáznak - egy olyan e-mail címemen, amit direkt szemetesnek tartok fenn -, a Telekom már nem menő.
-
válasz
kislaci #100547 üzenetére
Szia,
Nincs, nem is volt ilyen probléma.
Akinél ilyen jelentkezik, abban lehet ludas a szolgáltató - nem is feltétlenül általánosságban, mert lehet csak helyi hiba egy meghatározott cellában -, de a SIM kártya is okozhatja, illetve a mobiltelefon problémája is lehet (utóbbi szoftveresen és hardveresen is). -
válasz
Sterilzona #100545 üzenetére
Az másik, kisebb opció lehetett, mert a Maraton 4 GB esetén úgy rémlik, hogy korábban 3 GB volt EU-ban felhasználható, majd 100% lett mindegyiknél.
Nincs mit! -
válasz
Sterilzona #100532 üzenetére
Szia,
100% EU-s.
-
válasz
zeon.hu #100526 üzenetére
Megtalálható még a két említett csomag az alkalmazásban, mert nincs kivezetve, viszont újonnan már nem aktiválható, mivel lezárásra kerül, azóta azok használhatják csak, akik a lezárás előtt aktiválták.
Nem látok utódot/alternatívát, vélhetően elenyésző már az igény SMS-re, pláne a Domino előfizetéseknél. -
válasz
betyarr #100429 üzenetére
Az alkalmazással nincs gondom mostanság, de a fiókba most sem lehet belépni, faragják és néha az az érzésem, hogy nem is kezdő informatikusok, hanem eddig ilyesmit nem látott gyakornokok ügyködnek rajta...
anadroid: Az lehet, de akkor is tablet, a Telekom meg szóról szára ezt írja az ászf-ben:
A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be.
Továbbá ott a másik korlátozás is, ami minden más esetben is igaz.
Kitalálták ezt rendesen, nem véletlenül nem igényelhető például DuoNet SIM sem a korlátlanhoz, pedig az is milyen jó lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hegesztés topic
- Autós topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Nyaralás topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Windows 10
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest