- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #64888 üzenetére
Nem levegős, lehúztam a csövet és ahogy megnyomom a kézipumpát azonnal jön a nafta nincs egy darabka bubi se.
Feltöltöm holnap az aksit én arra gyanakszom, hogy nem kapja el, mert nem teker elég gyorsan más már nem lehet.
Holnap elárasztalak titeket képekkel szörnyülködni fogtok, én legalábbis fogtam a fejem nagyon, amikor ebbe a kocsiba belekezdtem. -
rob210
Topikgazda
Srácok tragédia van el vagyok keseredve.
3 napja dolgozom egy 2.0 dci. Cc-n
Turbócsere, leszakadt kipufogó, összes szűrő, intercooler takarítás, etc etc.
Erre ma este kész a kocsi, beülök, pislákoló lámpa, mondom neeeeee. Kiírta, hogy steering not locked, semmi meg se tekerte az önindítót.
Bikakábel, tölt 20 percet jézipumpa felpumpál. Indít teker teker teker teker bedöccen lefulladt ennyi.
Még kétszer megpróbáltam aztán mára feladtam.Viszont a kézipumpa nem keményedik fel, a rendszer viszont nem levegős, mi az isten haragja lehet, már idegbeteg vagyok, hátha egy kivülálló látja a hibát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64865 üzenetére
Ezen nem feszítesz
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #64863 üzenetére
A 10w40 ebbe a motorba nem való.
Ebben mind egyetérthetünk.
Nem csoda ha eszi.
Viszont ha végig ezt kapta, lehet, hogy az 5w40 et is fogja, bár volt már akinél helyreállt az olajcserétől az olajfogyasztás.A 65Le ban nincs cooler egyel kevesebb hibalehetőség.
Kivenném az EGr-t eltakarítanám és gyönyörködnék a csodában.
A szívósort is le kell venni.
Igazándiból, ha nem csináltad még soha egy hétvége alatt akkor is megvan és valóban megtáltosodik tőle a kocsi.
Amíg az EGR nincs lent az olajcserebere nem fog sokat segíteni. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #64850 üzenetére
Az olajfogyasztás ennyi kilométerrel rövidtávnál, sajnos normális.
A víz már sokkal kényesebb téma.
A turbónak nincs hangja, ha van akkor az nem egészséges.
Vagy a szívó oldali olajozó ág vagy az intercooler hibája vezethet oda, hogy elkezd sípolni aztán szépen elkopik a tengely, és utána már a turbó kopása miatt sípol.
Bár ezek csak a gyakori hibák még millió okka lehet a zajos turbónak.Érdemes lenne mérni egy kompressziót minden hengerre.
A teljesítmény kimaradás pedig a lekokszolódás miatt van.
Valószínű amit savanya ír, hogy az EGR letapadt. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64848 üzenetére
8 vagy 16 szelepes?
A 16 szelepesnél nincs a 8 szelepesnél van, de azok a 97 előttiek emlékeim szerint még a cg-s motorokkal. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64845 üzenetére
Beindítod a kocsit megvárod amíg bemelegszik, aztán elkezded nézni a visszatérő ágat, hogy jön-e belőle a lé.
Ha nem akkor nem dolgozik rendesen a vízpumpa.
De szvsz, ha a vízpu,pa nem dolgozik rendesen akkor forralja a motort.
Amit egy kis piktogrammal jelez a műszerfalon. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #64817 üzenetére
Gyere el érte
-
rob210
Topikgazda
Az olaj szintjelzője azért van, hogy jelezze meddig kell tölteni.
Nem kevesebbet és nem többet.
Azaz igen s.o.s. a maxig le kell engedni.
Amit a legegyszerűbben egy hosszú 4 es csővel és fecskendővel tudsz kivitelezni a nívón keresztül.
Vagy a csavarral amit addig nyitsz csak ki amíg el nem kezd csepegni.
És akkor mérni, hogy mennyi jön le, 1/2 deci lehet.
Az elmondásod alapján. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #64740 üzenetére
Még nem volt vele gondom.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
zolika1983 #64730 üzenetére
Diesel autóval 100ezer fölött menni nagy bátorság.
Én 90 / 100 ezret és max 5 évet szoktam javasolni, mivel a mai alkatrészek, sajnos már nem azt a minőséget képviselik mint 5-10 évvel ezelőtt. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #64711 üzenetére
Haverodénál ugyan ez van. Én is rávágtam a hídszilentet, mert valóban típushiba.
De azért megnéztem a kipufogót is és módosítottuk a dolgot.Ez a konzol is típushiba egyébként szétszakad, mert nagy a terhelés amit kap, főleg, ha a billenésgátló alul rossz ugye a motornál.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #64697 üzenetére
Ez az akit rohadtul nem fog érdekelni, hogy másra és rád is életveszélyes a közlekedő edénye.
Ráadásul mondtad, hogy felvillant a középső, lehet akkorát fékezett, hogy pont akkor kiégett az összes izzó.bocs csak oldanám a feszkót) Sajnos te nem tehetsz semmit és még a felvételt sem fogadják el.
-
rob210
Topikgazda
Én tegnap lemostam és beálltam az egyik bevásárlóközpont fűtött garázsába, nagyon mocskos volt már rönci és jár neki az ápolás, mert hűségesen teszi a dolgát.
Iszonyat mocsok jött ki a dobbetétekből, el se akartam hinni.
Jó, hogy az utat sózni kell, de a kocsit meg mosni, mert ez eszi meg a karosszériát de igen gyorsan. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64677 üzenetére
Van hozzá kiszedő, de ha van két nem használt bankkártyád azzal is megoldható.
Alul, felül benyomod a ház és a tükörlap közé.
Aztán egyszerre megnyomod és kipattintod.
Érdemes ketten csinálni, ha még sose csináltál ilyet.
Az egyikőtök csak a lapra figyeljen, hogy ha kiugrik ne legyen baj. Bár a fűtés kábele megtartja. -
rob210
Topikgazda
válasz
zsolt19900 #64676 üzenetére
Traffic 2.0 dci.
Az láncos elnyűhetetlen, ha sok város lesz dpf nélkülit keress! -
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #64636 üzenetére
Nem tudok neked ilyyen statisztikát előrántani, csak a tapasztaltakat tudom leírni és aki elhiszi elhiszi aki nem nem.
0.9/1.2 Tce az utóbbi 6 hónapban 14 darab fordult meg az ismeretségi körömben lévő szervízekben.
Leginkább láncnyúlás és szelep beégés miatt.
Egynél volt elektromos hiba ezt nem is sorolnám ide tehát marad 13.
Na most garanciális időn belül, a szakszervíz elhajtja a tulajt, hogy nem megfelelő használat miatt gyengült el az autó és kopog. (feltámaszt a szelep a kormon ,vagyis inkább széndarabokon és kimarad az ütem innen az erővesztés és a kopogás is, mert extrém esetben veri a dugatyú a szelep szélét.)
Majd ettől összeborul a teljes ütem és elkezd a lánc extrém terhelést elnyelni amitől nyúlik.
Hiszen a szelepek a vezérmű tengelyeket "rángatják" az meg a láncot.
Na most mivel biciklilánc van ezeken a motorokon, amiket egy erősebb puli kutya is eltép, ugrik a vezérlés, motorgenerál 78000 km futott clio 420ezr forintos generál. Majd azonnal értékesítve lett.A másiknak csak csörgött a lánc neki szerencséje volt 89000km vezérléscsere szeleptisztítás itt olcsóbban 245ezerből megúszta a történetet az autó értékesítve lett.
Barátom tehát ez közvetlen környezet, kapta az autót ezt ki kell emeljem!
Sandero 0.9 tce 59ezer kilométerrel elszakadt a lánc!!!
Pedig tudta a hibákat figyelt is rá, jeleztem neki.
Egyszer emelkedőn felfelé nagyobb gázfröccs és motor leáll műszerfal disco effekt nem indult.
Hívott elgurultam, megnéztem és közöltem vele, hogy szedje elő a garázsból a még el nem adott fabiát, mert ezzel nem fog egy ideig sehova menni.
Renault szalon szakvélemény, egyébb komponenseken is látszik a szakszerűtlen használat és az oljacsere elmulasztása, garancia nem érvényesíthető! szervízköltség 623000 forint. Az autó 3120000 volt.
(itt jelen esetben megy a pereskedés, hiszen ha valami nem volt megcsinálva akkor ők nem csinálták meg, mert a pecsétes szervízkönyv kezében van, Baumgartner, ezért is mondtam itt a napokban, hogy hozzájuk ne.)Hát ennyi, bocs a regényért.
-
rob210
Topikgazda
A hipotézised ott bukik meg , hogy például az enyém 2000es 1.6 16v és expression felszereltségű.
107 Le motorral, mert ebből volt 110Le is.
Ismerősöm 2000es-e meg 1.6 8v 90 paci és RT és nem forgalombahelyezés, hanem gyártás!Egyszóval ahogy mycso is írta követhetetlen.
De tényleg egy hihetetlen katyvasz ez az elnevezgetés. -
rob210
Topikgazda
Az egyeshez honnan vagy benne biztos, hogy ezek voltak az elnevezések?
Csak azért kérdezem, mert amikor elkezdték a meganet gyártani akkor a 8 szelepesekkel kedtek a 19 ből átvett 1.4 benzinnel, és jött hozzá az 1.6 benzin a 2.0 benzin és az 1.9 dt, majd dti.
Ezekből volt chic,rl,rn,rt,rxe,monaco
Utána jött a ráncfelvarrás, 99' ekkor kavarodott meg az élet.
Jött a már említettekhez az alizé,expression,authentic,Monaco, ehhez pedig a választható dolgok. Szóval kavar van, rendesen ez igaz és volt még a bonyolítás a klímás nem klímás ezek voltak cool megnevezések.Szóval könnyen követhető
nem is értem mit nem értetek rajta.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hátsó hídszilent, első rugótörés, gyújtástrafók ha cserélve lettek berura vagy densora akkor nem lesz vele gond, ha sagem valeo és társai akkor a haláluk borítékolható.
A kormánymű futómű, nagyon átnézendő, alul van tervezve, havonta egyen cserélek kormányművet így 10en évesen sorra döglenek le.
Ezen felül a kormányátvezető szalag (légzsák) döglik be mindegyiken, ezt felújíttatni kell, mert az új nagyon drága és az is elromlik, a felújítás során viszont módosítanak rajta és soha többet nem megy tönkre. A benzinpumpa csatlakozóját pedig a hátsó ülés alatt érdemes évente egyszer befújni kontaktsprayel, mert rossz kontaktus miatt képes a csatlakozót megolvasztani.
Azt hiszem más nincs, ami a benzinest érinti, jah de a biztosítéktábla ha 2005 utáni akkor ki kell szedni és az oxidációkat le kell takarítani.
Soknak tűnik, de a trafó és a kormánymű kivételével egyik sem drága dolog a fele otthon is elvégezhető. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64570 üzenetére
A lökhárítón van a kábelkötegből leágaztatva 2 db testvezeték. azt kel megcsiszolni.
Illetve hátul a lámpák csatlakozóit megnézni. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64564 üzenetére
Nekem ilyenem van és tökéletesen teszi a dolgát.
Csak kalibráltatni kell -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64551 üzenetére
Az eloxálás más mint az oxidáció
NA ma kiosztom a népet nagyon fáradt vagyok.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64533 üzenetére
Próbáld ki egy másik aksival.
A cellazárlat nagyon sunyi dolog. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #64521 üzenetére
Ahogy írta is molnarpeter, ha 4-5 hónapos akkor mázlija van a szerencsétlenségben, csak a macera lesz vele, de ugyan azt meg kell kapja mint amit kiütöttek alóla.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64508 üzenetére
Bannoltak hoonap fogsz tudni.
Nem lehet, hogy olyan kommented volt ami kifogésolható a csoportban? -
rob210
Topikgazda
Dobbetét van új fillérekért.
Lökőst szinazonosat vegyél sokan bontanak MII-öt a tied pedig gyakori szín
Szerintem a valeo a gyárija, de az utángyártottakkal sincs baj, vállalható bármelyik, csak a méretekre nagyon figyelj!Biztos, hogy megáll 200 alatt ha bontásból veszed a cuccokat akkor 100 környékén kijön.
Fel a fejjel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Otosan #64467 üzenetére
Neki 8 szelepese volt, azt ne felejtsd el, hogy az tök más technika!
Gépre kell tenni és azonnal kiderül mivel van a baj.
LEhet akár tömítettlenség is, de akkor ingadozna az alapjárat.
A gázos autóknál az a baj, hogy szárazabban fut a rendszer és ott akár hüvelykopás is lehet, ezért is indul nehezebben. Kompresszióméréssel ez azonnal kideríthető.
A trafókat mindenképpen ki kéne mérni, ha gatya valamelyik akkor párban cserélni kell.
Sok minden lehet el kéne vinni egy hozzáértőhöz. -
rob210
Topikgazda
Azért ez így nem teljesen fedi a valóságot
Tedd hozzá, hogy lent nálatok, mert Pesten azért durvábbak az árak.
De a márkaszervíz valóban szemérmetlenül elkéri az árát, ez van.Nekem most a vizsgafelkészítés 148e lett volna.
Komlpett futómű (első hátsó lengéscsillapítók, fékek, elöl lengőkarok ), így, hogy megcsinálom magamnak 52e lett az anyag. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #64459 üzenetére
Euro norma miatt.
Az 1.4 tce egyel jobb. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #64453 üzenetére
a 0.9 és 1.2 es társánál lényegesen jobb konstrukció.
A szelepekre ennél is oda kell figyelni, de legalább a lánc itt már nem szakad el. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64433 üzenetére
Na pont az ilyen hibákra gondoltam, hogy szüntesd meg.
A renaultnak egy betegsége van, ha az elektromos rendszer nincs rendben egy csomó fals hibát is képes generálni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64428 üzenetére
3 at raktam be ebből egy pont most hullott ki, de ha a trw-t meg tudod fizetni akkor nem kétséges, hogy melyiket tenném be.
Felejtsd el a dieselt, hidd el tudom miért mondom.
Most pucoltam pont egy ilyen használatú egr szelepét, illetve próbáltam, aztán csere lett, mert úgy je volt sülve, hogy nem lehetett roncsolás nélkül kiszedni.
Ne szivasd meg magad.
Ha Sopron , Nyíregyháza távokatmennél egyértelműen diesel, de amit leírtál az kinyírja. -
rob210
Topikgazda
válasz
HeavyToys #64425 üzenetére
Bilsteint felejtsd el, a KYB a gyári azt nagyon megérzed, ha az kerül bele.
Mehet a TRW, Meyle, Monroe.
Ha ezek nem férnek bele akkor a japanparts.
A tartósságán értem a belépő szintet.
Tehát azt már be merem szerelni mert nem hozzák vissza egy éven belül mint a febi és al-co cuccokat.
Amiket én meg se veszek. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64421 üzenetére
Kizárt, hogy ezzel nem ölöd meg.
Benzin egyértelműen. -
rob210
Topikgazda
válasz
HeavyToys #64420 üzenetére
igen mind a kettőt alkalmaztam már.
A denckermann fenntartásokkal kezelendő, de teljesen elfogadható, a jappanparts- al semmi gond belépő szint nem kell sokat várni tőle, de hétköznapi használatra teljesen rendben van.
Sok meganeba raktam már nem volt még velük baj.Fékből viszont kerülendő.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64417 üzenetére
Hát ajánlani nem tudok én magamnak diagolok ugye.
Akit jó szívvel ajánlanék ahhoz nem jutsz be február vége előtt.
Azok a gumi tömitések pótolhatatlanok és létfontosságúak.
Én körbe szoktam ragasztani, hogy biztosan ne kapjon párát.
Kemény dolgok ezek, így látatlanba nem tudok mit mondani. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64414 üzenetére
Csak a hibakódok miatt, mert azok furcsák.
A beszívottat írta volna a diag.
Az olaj 5w30 a motullal nem vagyok tisztában sosem használtam. De a specifikációnak megfelelőt.
Az upc-t ne szedd szét otthon
A kontakthiba nem abban lesz, hanem előtte valahol. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64412 üzenetére
Furcsa, ez nem clippel lett kiolvasva.
Amiket ír az bármi lehet, akár egy sima testoxidáció is. -
-
rob210
Topikgazda
Egy kis csemege.
A mai napig ez a motor az egyik legjobb blokkja a renaultnak
Új hozzászólás Aktív témák
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest