- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
psion2101 #86737 üzenetére
Uhh sok minden van.
Rugók legyenek épek, elektromos dolgok menjenek. Klímát végig járasd, ha elkezd zajosodni az baj. Lámpákat alaposan nézd meg, hajlamos beégni a foncsor. Útegyenetlenségeken ne kopogjon, érzékeny a futómű. Fogd be egy ronggyal a kipufogó végét, ha tol rendesen akkor jó, ha nem és emelkedik a hang akkor flexicső hiba.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86735 üzenetére
6os váltó esetén a bal kerék le a doblemez ki és ott a szintező betöltő nyílás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86733 üzenetére
Minden renault és úgy összességében minden autó érzékeny a váltóolaj szintjére.
Az nfxet meg tudtam de az keverhető mind a kettővel az nfpvel és az nfjvel is.
Arra rá is van írva , hogy multi olaj a két olaj összes tulajdonságával rendelkezik.
egy ideje már azt rakom, mert valóban nincs más.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86731 üzenetére
Én nem keverném, de állítólag nem lesz baja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
grizlisandor #86723 üzenetére
Ha megmurtyant a turbó annak több hibakódja is van.
Én inkább az egr lekokszosodására gondolnék. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86710 üzenetére
Gates,dayco
delphi az a gyári
graf , hepu
és ha már csinálod cseréld ki a főtengely szíjtárcsát is! -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #86707 üzenetére
Ez egy baromság.
Gondolj bele, kibővíteed a beáramlás irányát amit utána összeszűkítesz, mi értelme?
Turbó nincs benne hogy sűrítsen, magyarán nagy lesz a torló nyomás és bekavar a légáramlásba. Ezért szoktam azt mondani , hogy persze hülyék a mérnökök sok mindent lehetne máshogy, de azért egy autó tervezése során nem 3 percet szánnak a számításokra.
Én ezt a módosítást nem javaslom! -
rob210
Topikgazda
Srácok, azért szögezzük le ezek "modern" autók itt már nincs egyszerű szerelés.
Mindegyiknek megvan a maga hülyesége, a kérdés csak az, hogy az mekkora és mibe van.
Egy kisszervízben, vagy egy vezérlésben. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86695 üzenetére
Viccelsz?
Cserélj levegő szűrőt egy stilon, soha többet nem panaszkodsz majd.
Vagy egy A4-esen olajszűrőt, na az cumi nem is kicsi.
Ezen sima ügy, de az tény, hogy érdemes venni egy olajszűrő leszedőt hozzá. (Tálkásat)
Nívópálcán cserélj gumigyűrűt. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86691 üzenetére
Már csak azért sem, mert a szelepfedél szorítja le a veztengelyeket. Vezérlést tehermentesíteni kell, pozicionált állapotban.
Magyarán a következő vezérléscseréig ereszteni fog. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86688 üzenetére
Ragasztott a szelepfedél 10 év körül el szokott engedni, újra kell pasztázni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86681 üzenetére
az is jó, kb. ugyan az a kettő.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #86680 üzenetére
igen az a balos.
8200146041 -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #86675 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86674 üzenetére
A valeo is jó nem lesz vele bajod, csak drágább mint a hengst.
Bárdival nem vagyok tisztában 2 éve nem veszek tőlük semmit.
Mocsok drága és büdös bunkó a társaság, nem a dolgozókra értem!
denso k20pru
bluetooth témában majd más megmondja a tutit, nekem gyárilag bluetooth-os.Tudomásom szerint van hozzá valamilyen emulátor.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86672 üzenetére
Szűrő hengst, purflux, gyári,knecht, filtron.
Én denso párti vagyok, de az ngk is jó, ha nem hamis. A bosch-t kerüld az szar. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86669 üzenetére
A rutin meg az évek :)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86657 üzenetére
ezért raktam be a képet, hogy lásd hol keresd , ha ott nincs akkor nincs.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86655 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Srácok írta, hogy rs-t nézeget, betette a képet.
A duma szar volt ez oké, de azért irigylem
A hsz-eket nem veszem ki és a képet se sőt ha lesz csepp időm holnap akkor beteszem oda ahova kell -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86628 üzenetére
én is csak én megmelegítettem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86625 üzenetére
Miért ne?
Én is azt nézek a clióba.
A gyári valeo darabja 123ezer az utángyártott, E-engedélyes meg 88ezer a pár és angel eyes. Lehet megbolondulok és veszek egy párat. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #86594 üzenetére
Azért a megane megeszi a 8 litert ha tetszik ha nem.
Nekem most a clio a kis turbós motorral 6.5 el elvan.
Pedig euro 3 helyett euro 5.
Tudom, igen nem összehasonlítható, mert 400ccm az 400ccm.
De egyenlőre jó választásnak tűnik, még ha bejátszik egy turbó felújjtás akkor is szimpatikusabb , dinamikában pedig nincs különbség, csak más vezetést igényel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #86584 üzenetére
A kábelek szigetelése ott málik el ahol hőt vizeet vagy olajat kap.
ne adj isten ezek mindegyikt vagy valamelyik kombóját.
Utastérben elfáradó szigetelést pl. még sose látttam.
De a turbóra menő szenzor kábele már 6-7 évesen oda van pl. az 1.4 tce-nél.Magyarán a hő olaj és víz szigetelés , ha meg lenne oldva nagy baj nem lenne.
(jah egy kimaradt a mozgás a nyíró hatás, pl. ha rosszak a motortartó bakok.)
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86581 üzenetére
Mindegyik hidroszervós ilyen .
Érdemes szigetelés után rögzíteni, hogy ne mozogjon minden indítás leállításnál. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86576 üzenetére
Na pont valami ilyesmire gondolok a megane nál, amivel nem boldogultam. Kábelcsatorna alatt valami vezeték zárlat, vagy fene tudja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86556 üzenetére
Okoskerék delphi (gyári)
Gates szettet vegyél abban minden benne van.
A hosszbordás és főtengely szíjtárcsa is ellenőrizendő és csere ha olyan. Ha nincs gates , dayco, vagy ina. -
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek bekövetkezett az ami soha nem fordult még elő velem.
Vezérléscsere után check enginnel adtam vissza egy megane2est, nem jutottam vele dűlőre.
egyszerűen ég a bőr a pofámról. Az autó szépen jár, jól megy, húz, de dobja a check engint. Vezérmű tengely jeladó és vezérmű tengely állító hibát dob. Szerintem elektromos hiba, másra nem tudok gondolni, mert minden a helyén.
Ilyen amikor akasztják a hóhért.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86547 üzenetére
Gates és az okoskerék a vezérlés része célszerű cserélni, mert általában 1-2 hónap év és megjelenik a hiba. Akkor meg ugyan úgy bontás vezcsere.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86545 üzenetére
Sxr 900 5w30 azzal nem nyúlsz mellé.
Vagy motul. Rn 700/710 -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86525 üzenetére
Szép a színe vigyázz rá nehéz javítani
Franc egye meg, hogy én már mindenben ezt látom. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86516 üzenetére
Na, ha már így betetted a képet, azt ugye látod, hogy a jobb oldalon majdnem kinyomtad a dugatyút
Örülök, hogy sikerült.
Ezért szoktam mondani az évenkénti fékrevíziót.
Nem hiszik el az emberek, hogy nem játék és hozzászoknak a rosszhoz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86513 üzenetére
Részemről igen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86511 üzenetére
Az az egyik legjobb renault motor, kiforrott, és már 6-os váltó van rajta!
A vezérlés az okoskerék miatt "drága".
De ez mihez képest, tudok olyat amin 870ezer a vezcsere. -
rob210
Topikgazda
válasz
KubanitoS #86477 üzenetére
Ha ezt komolyan megkérdezted akkor bármivel.
Pl. Digitális műszerfal esetén bármit kikapcsolok , beállítok annyi kilométert amennyit szeretnél. Dpf hibát eltűntetem. Aztán majd kérdezd meg újraNem bántásból, de ez a nyers valóság.
Annyi céges autó kerül nepperhez amiből 30-40ezret futott egyed lesz.
Hidd el aki ezzel foglalkozik nagyon át tud vágni.
A nagyobbik baj, hogy hiába nem 15 éves autók, sokkal több gond van velük, mint a 15 évesekkel. Nem vicc hanem 15 év renaultozás után mondom.
A 4 es megane nem sikerült jól ellenben a 3 as igen. Mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy inkább egy 3/3 as utolsó szériás megane mint egy 4/1es ipari hulladék.
Szép a 4 es nyálcsorgatós modern, de sz@r.
A renaultnak a páratlan számok sikerülnek.
Megane 1,3 jó 2,4 hagyjuk.
De ezt már párszor leírtam. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86466 üzenetére
Ahogy azt már megkaptad válaszban, nincs jól beállítva a felütközés gátló.
-
rob210
Topikgazda
válasz
venom8888 #86467 üzenetére
Szia.
Ha megengedsz egy röpke tanácsot, a tdci után levettem, hogy te nem akarsz renaultot.
Ha nincs típus ismereted nagyon át fognak verni.
Vagy vigyél magaddal valakit.
Amit kinéztél az az egyik legjobb 1.5 dci.
Nincs kettőstömegű és változó geometriás turbó sincs.
Típushiba a füstgáz visszavezető szelep, nem összekeverendő az egr-el!
Valamint a dpf előtti szenzor. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86471 üzenetére
Ez 1.6 sce láncos, ha nem ellenőrzöd beleszaladhatsz egy olajzabálósba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86457 üzenetére
Gyárilag nincs rajta, de ha akarsz akkor tehetsz rá.
Segíti, hogy ne rohadjon be. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86453 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86451 üzenetére
8mm a gyári új és 7mm a kopásértéke az alá nem lehet bemenni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86449 üzenetére
Hát az a tárcsa szabályoztatás nélkül hm....
Visszaadom a szakmát. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86447 üzenetére
A kézifék karnál van az állító a box alatt.
Rugó hm... Fejből nem megy, ha nem felejtem el és lesz időm holnap megnézem.
Az pedig a dob tartó szilent, az jó , ha vanDe én is kérdezek valamit , azt a hátsó tárcsát ugye nem hagyták így?
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86421 üzenetére
Ez Magyarországon van így azt ne felejtsd el.
Pl. Németek le se szarják a motorszámot.
Szerbiával nem vagyok képben.
-
rob210
Topikgazda
Ez a hét vicce!
Megkeresés részlet: (nem vállaltam)Az utolsó olajcsere óta (2020 nyár) kb. 6000 km-t mentem vele, nem tudom, hogy szerinted kell-e szűrőket is cserélni?! (2020-ban cseréltél: légszűrő, pollenszűrő; 2019-ben: olajszűrő, üzemanyagszűrő)
Ha nem muszáj, ha elég azokat kitakarítani akkor nem cseréltetném őket mert nagyon keveset használom már ezt az autót. -
rob210
Topikgazda
Köszi mindenkinek, már találtam egy helyet. Ahova volt protekcióm.
Gyártás alatt az a két szar. -
rob210
Topikgazda
Srácok tud valaki olyan helyet ahol legyártanak nekem hidraulika szerű csövet?
Ez a rohadt vito szivat.
75e egy cső hozzá és 2 hét mire megjön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Revesz #86378 üzenetére
Vagy híd vagy lengéscsillapító, vagy kézifék.
Szűrés: tedd egyesbe engedd ki a kézit és úgy rángasd meg.
Aztán emeld fel a kocsit és oldal irányba rugdosd meg a kereket. Ha előjön a hang vagy extrém mozdulást látsz, azaz látod hogy mozdul, akkor hídszilent.
Ha emelés után leengedéskor jön a hang akkor lengéscsillapító.Extrém esetben egy beékelődött rugódarab (eltört a rugó) tud ilyet , de az kifejezetten fémes hang lenne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86374 üzenetére
Ezek 1.2 es d4f motorok!
Sose volt bennük hidrotőke.
60ezrenként előírás a szelephézag állítás , mint azt a táblázatból és rajzból is látod.
Nem minden 16szelepes motor hidrotőkés a renaultnál -
rob210
Topikgazda
Ma megfogadtam, hogy soha többet nem szerelek német autót.
Barátom bekönyörögte magát, hogy csak egy klímahűtő csere.
Ez lett belőle és a kocsi nem mozdítható (automata) .
összes vízcső elmálott, nem csak a klímahűtő a hűtő is kuka.
A kocsinak nincs alja. Pirossal karikázva az igen a hossznyúlvány eleje amire a lökhárító megy.
Kritikán aluli, de az hogy a küszöb el van törve .Nagyítsatok bele a képekbe érdemes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- BestBuy topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest