- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Hú gyerekek szorítsatok holnap jön az új fordulatszámmérős kilóméter óra csoportom
Remélem klappol minden mert kicserélni kb 10.perc a kettőt annyira rutinosan kapom már szét a műszerfal borítást
De hogy fog-e működni az más kérdés
Izgulok mint akit b@szni visznek -
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #9554 üzenetére
Nekem nincs légzsák a kocsiban nem is kell, mert nem tartom jó dolognak.
De a céges kocsik közül egy csomónak a lökősben van a jeladója vagy nyomás érzékelője vagy tudja a tököm mi az az egység amire nyit.
Csak onnan veszem ezt, mert amikor megtörték az egyiket nyílt mind a két zsák elöl és a lökhárító cserénél mondták is, hogy az érzékelőket az elejébe külön meg kell rendelniük, mert most nincs raktáron. -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #9546 üzenetére
letépte a lökhárítót amiben az érzékelők vannak.
a másik meg az, hogy az üzemszerű működéshez 5évente ellenőriztetni kell a rendszert, és ha szükséges pl. patront cserélni.köszi srácok, már csak egy bajom lesz, hogy az enyémben valeo a műszer csoport amit találok az meg mind sagem, meg jager.
na mindegy egyet felhajtok valahonnan. -
rob210
Topikgazda
Kéne valami elektromos szaki nekem urak aki meg tudja mondani, hogy ezekkel a kábelekkel és a régebbi típusú csatival megy-e a 8V-s 1.4-es meganban a fordulatszámmérő ha kicserélem a műszercsoportot.
Találtam 8e-ért egy fordulatszámmérőset és nagyon szeretnék már egy olyat a kocsiba, idegesít, hogy nincs benne.
1
2
3 -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #9524 üzenetére
Uram az első és legfontosabb mindenki épen szállt ki?
Az autót elnézve ebből már nem lesz kocsi.
A szélvédő is végigrepedt ha jól látom ami azt jelenti, hogy a gyűrődési zóna elindult végig a kocsiszekrényen azaz minden teherviselő elem ferdült, görbült, szakadt, torzult.
Azt ha meg is csinálják, nem lesz már többet autó belőle.
Nagyon szépen meg lehet csinálni, ha padra teszik, de ezt a biztosító TK ra veszi egyértelműen.Szépen elvitte az elejét a buzi Fordos, gondolom nem 10 el ment ha így végigszántottátok az oldalát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
engine88 #9510 üzenetére
Az RS az nagyon durva gép de a fentartása is jóval költségesebb.
Aki Rs-t vesz valószínűleg nem csak nézegetni veszi, azaz könyebb kifogni egy széthajtott darabot.
Szvsz a clióba bőven elég az 1.4 16V 98 lova.
Persze ha nem versenyezni akarsz.A gyújtótrafókat kell megnézni vásárláskor, hogy ne sagem legyen aztán kb ennyi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #9501 üzenetére
Igen ez a másik ok amiért nem vennék milliókért autót.
Az ilyen senkiháziakat én tuti, hogy Mátyás szigorral büntetném.
Melyik kezeddel nyitottad ki na akkor annak huss.
Az ilyen úgy se akar dolgozni felesleges neki két kéz.
Ki kéne már valami komolyabb büntetési tételt szabni, mert ez nem móka.
Egyszerűen Magyarországon nem éri meg becsületesnek lenni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9497 üzenetére
Neked indító kártyás, arról volt szó, ahhoz lehet spec. riasztót kapni amit vezérel a kártya. De minek a riasztó?
Nekem is ki van kapcsolva, semmi értelme, manapság senki nem fog odamenni megveretni, vagy lelövetni magát egy szirénázó autóhoz. A rendőrök meg pénzbehajtáson kívül másra nem alkalmasak. A szomszédom is jól megszivatta magát egyik nap nem volt otthon egész nap szirénázott a kocsija másnap kellett volna mennie, de nem ment sehova, mert csontra lemerült a kocsi ezért nem is tudta mi van mert már este sem szólt amikor hazaért.Szerintem hülyeség, de rádbízom.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #9489 üzenetére
egy dolog biztos a clióból nem tudsz néma autót csinálni.
a másik ami fontos a tűzfal szigetelése, ha azt rendesen megcsinálod az utastér és a motortér felől is az rengeteget fog számítani, viszont a padlót kár szigetelned sokat nem fog érni. viszont a kocsi fogyasztása megnő na nem jelentősen, de nő, a plusz súly miatt, egy teljes padlólemez borítas már jelentősebb súly, ezen gondolkozz el.
az ajtókat kell még megcsinálni, ha szeretnél komolyabb hi-fi-t beszerelni, hogy ne rezegjen majd. -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #9487 üzenetére
hangszigetelésre kizárólag a bitumenest ajánlom,ha azt egyszer felrakod akkor fent van, haver golfjában szétmálott 2év után a szivacsos pedig nem is a legolcsóbbat vette. kicseréltük bitumenesre azóta csendesebb is lett még nem is jön fel.
szóval én nem javaslom a szivacsot.
ha csak nem rövid távra tervezel a kocsival.alvázvédőnek pedig mindenkép kenhetőt javaslok, jobbak mint a szórhatóak, igaz macerásabb felhordani, de sokkal jobban véd és nem is keményedik ki,megtartja a rugalmasságát.
-
-
rob210
Topikgazda
51A nál kezdődik ami neked kell.
Mivel most vettem észre neked II-esed van -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9467 üzenetére
Aha már sejtem mi a baj.
Minden képen le kell venned a kárpitot.
Ugyanis neked az ajtó kárpit és az a mögött található fém ajtómerevítés közé ment be a lötyi ahonnan nem fog kifolyni.
Mert egy gumiszerű zajcsillapító trutyi van a kárpit és az ajtó fém lapja között.Ez alapján nem tudtad leszedni???
Mert ennél részletesebb leírást nem találtam sehol.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egy dologra figyelj.
Hogy a kárpit mögött ne legyen ajtó merevítés!
Ezt tessék szépen kimérni.
Meg, hogy ha letekered az ablakot, ne érjen bele semmi semmibe.
Haver is nekiesett ész nélkül a toyotájának aztán mondtam neki szép szép, de hogy fogod visszarakni a kivágott részt?
Nézett rám boci szemekkel miért kéne visszarakni.
Mondtam neki, mert a leengedett ablak mellett beleér a mechanika a mágnesedbe.
Fogta a fejét rendesen végül szereztem neki egy kiemelő keretet és megoldottuk vele, de nem szabad eszetlenül vágdosni.
Mindent ki kell mérni inkább 2 szer mérj egyszer vágj, mint vehess új kárpitot. -
rob210
Topikgazda
Urak és hölgyek, hölgyek és urak.
Találkozott pályafutása alatt valaki már ilyen hangszórókkal?
-
rob210
Topikgazda
Urak.
Ki az aki szerelt már szét megane műszerfalat?
1es meganról van szó.Azzal szembesültem ugyanis erősítő bekötésnél, hogy nem tudom a pluszt elvinni hátra.
A küszöb borítás alatt szépen elvittem a szálat a műszerfal mögött hiába tapogatózzom, ott csak a zajcsillapító gumiborítás van.
Hogy lehetne a tűzfalon kivinni a kábelt az aksihoz?Vagy hol van a műszerfal utastér felöli oldalán olyan plusz amire direktbe köthetek.
Lengőajzatos biztosíték lesz rajta szóval minden féle képpen egy erősebb terhelhető direkt plusz kéne az aksiról.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9374 üzenetére
Teljesen mindegy.
Manapság egy táblagéppel ami lássuk be nem nagy 10" ugye és van 7"os is.
Kinyitják a gépedet és feltörik a kódját, aztán röhögve elszelelnek a nagy biztonságos kocsiddal.
Aki kinyitja a drótos verzióban a zárat az olyanokat lop.
Aki meg a hardtech kütyüst tudja kinyitni az olyanokat lop.
Szakosodtak a tolvajok is.
Eleve bandában szoktak pörögni és van aki ehhez van aki ahhoz ért.De eleve kezdjük azzal, hogy ha ennyire félsz ne vegyél autót, mert pont azoknak szokták ellopni a kocsiját akik ennyire rá vannak "parázva" a dologra.
A polos gyerek is akinek írtam, hogy eltrélerezték a kocsiját meg volt őrülve hogy el fogják vinni a kocsiját.
El is vitték.A pozitív gondolkodás mindennél többet ér.
Jah meg ha nem 40.000.000 autóval járkálsz.
A Renaultokat szerencsére nem annyira lopják, mert nem, szeretik őket itthon tényleg szerencsére még jó, hogy hülyék az emberek.De ha megnézed a statisztikákat a VW vezeti toronymagasan a ranglistát aztán toyota bmw merci.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9372 üzenetére
Nem tudsz olyan védelmet csináltatni amivel lehetetlen ellopni a kocsit.
Ha akarják eltrélerezik, aztán a műhelyben majd kiszedik a csoda védelmeket.
Ismerős polóját pajzsos védelemmel váltózárral együtt vitték el.
Még látszott is ahogy feltették a trélerre.Szóval felesleges pénzkidobás.
Beteszel egy rejtett Áramtalanító kapcsolót, hogy lábon ne tudják elvinni és kész.
HA meg el akarják vinni tehetsz mellé 24órás őrt akkor is elviszik.
Hihetetlen mire képesek a tolvajok. -
rob210
Topikgazda
Mondjuk ha évjáratot írnál könnyebb lenne segíteni, mert mind a 3 generációból van coupé és 1.6 meg 2.0
De gondolom te erre gondoltál.
Típus hiba a 16 szelepesek első generációjánál a gyújtó trafó.
A sagem szar densot vagy berut kell venni bele utána nincs baja.
Az alapjárati motor és a felső holtponti jeladó szokott elszállni benne.
Ha ezeket már kicserélték akkor hosszú hosszú évekig nincs velük baj.
A 2.0 literes egyébként nagyon jól húz eszméletlen vezetési élményt ad.Amúgy megbízható komfortos kis autók.
Bár én a 3 ajtótól megőrülnék.A karosszériáról annyit hogy ha foglalkoznak vele akkor nem rohadékony autó.
HA elhanyagolják akkor a két hátsó sárvédőív és a küszöbök elrágódnak. -
rob210
Topikgazda
A karburátoros típusnál vigyázz mert van olyan ahol a karburátoron csak átmegy a csavar és a szívócsonkba megy bele a csavar.
Nem mindegyiknek van külön karburátor rögzítése és abba a légszűrő rögzítés.
Erre figyelj oda!!!Ha a szívósorból tépte ki a menetet az remek munka akkor szívósort kell cserélni nem karburátort.
Bár amíg megy a kocsi én nem foglalkoznék vele. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
De a csavar átmegy a légszűrőházon és a feje a légszűrőház műanyagába feszül bele nem?
Neked meg ott van eltörve kikopva ahol megfeszülne a csavar feje. -
rob210
Topikgazda
Ha valóban csak átmosni akarod a rendszert akkor igen, kilómétereket ne tegyél meg vele.
mert tényleg nincs kenése.
szokták egyébként azt is csinálni. Hogy slagot dugnak a tartályba leveszik az alsó pontról a csövet megnyitják a vizet és amíg nem csaptiszta nyomatják a vizet na annál alaposabb kimosás nincs. -
rob210
Topikgazda
Csöveket nem veszel le csak csövet az pedig a lealsó ponton található illesztés ami a radiátor alja ahogy írtam.
Lé leenged, utána cső vissza feltöltöd a rendszert nem öntögetsz hanem teljesen feltöltöd megjáratod amíg a termosztát ki nem nyit.
Utána leengeded és megint feltöltöd.
A légtelenítés kupakkal történik hiszen ezekben a rendszerekben van légtelenítő szelep/csavar.
Amit a termosztátház környékén az egyik vízcsőbe építve találsz általában egy 10es villáskulcs fejű csavar amit meglazítasz és addig járatod amíg el nem kezd a víz kijönni rajta.
Ha már szépen folyamatosan szivárog rajta keresztül a víz akkor elzárod és kész vagy. -
rob210
Topikgazda
Ha jól olvasom amit írsz hűtőfolyadékot szeretnél cserélni.
Azt meg a radiátor alsó csövénél kezd el leengedni.
Azaz a hűtőradiátor alsó kiömlő csövét húzd le a radiátorról és akkor kifolyik majdnem az összes víz.Utána visszateszed feltöltöd, megjáratod és érdemes azt is leengedni így sok szennyeződést és korrodálódott anyagot kihoz a rendszeredből.
Aztán feltöltés és öröm boldogság.Egy fontos dolog, fagyállót nyáron is kell tenni bele, mert az keni a vízpumpát!!!
-
rob210
Topikgazda
Nekem Fulda Ecocontrolom van, én ezt mindenkinek csak ajánlani tudom.
Halk jól tapad és számít a fogyasztásban is. -
rob210
Topikgazda
válasz
Laraxior #9297 üzenetére
Ez érdekes és eddig minden simán ment.
Akkor valószínűleg de nem akarlak elkeseríteni haldoklik a motor.
Akkor szokta azt csinálni, hogy az egyik irányba megy a másikba nem és kivágja a biztosítékot.Nekem még a skodámon csinálta szétszedtem kitakarítottam a forgórészt szépen bezsíroztam a tengelyt meg wd40eztem és ment tovább szépen.
De ehhez bontani kell minden képen.
Esetleg még az lehet, hogy valami szenny miatt megszorult a mechanika azt is érdemes féktisztítóval átfújkálni aztán wd40ezni az még segíthet.De mivel írtad, hogy nem vagy nagy szaki valószínűleg el kell majd gurulnod egy hozzáértőhöz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Laraxior #9294 üzenetére
igen.
Álltalában több dologgal van együtt szóval ne úgy keresd, hogy ablaktölrő motor biztosíték, henem olvasd át a táblázatot.
Nekem pl. a ablakmosó és ablaktörlő biztosíték van. 5.22nél találod. -
rob210
Topikgazda
válasz
Laraxior #9292 üzenetére
Biztosítékot nézz elsőnek.
Ha az nem segít akkor:
Motorháztető kinyit az ablak alsó felénél benézel ahol a karok tengelye van.
Ott kell lennie egy mechanizmusnak karos rendszer amit egy motor hajt meg, hogy szinkronban lapátoljon a lapát.
Ha ott nem lóg semmi akkor nem tudom. -
rob210
Topikgazda
Hogy nekem már hogy tele van a f@szom ezzel a sok facebook meg googol meg mit tudom én milyen közösségi oldalak linkjeivel.
Ma már nem lehet ilyen buzi oldalak nélkül létezni?
Csak én vagyok ilyen szemét senki, hogy ezekre nem vagyok hajlandó felregisztrálniMár bocsánat, de kiveri a biztosítékot ez a sok "közösségi" oldal.
Ami csak a teljes elhülyülésre és emberi kapcsolatok lenullázására jó. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9225 üzenetére
katalizátor környékén van jobb esetben.
De olyat is láttam már hogy jóval a katalizátor után volt.
A cseréjét meg akár te is meg tudod csinálni szonda kicsavar szonda becsavar kábelek leszed felrak az újra és kész.
Ha a gép alatt vagy kb. 10 perc marha lassú tempóban is. -
rob210
Topikgazda
Van még egy két buzi a neten micsoda szétesett szar ez
Ráadásul be meri írni, hogy 185e km ha ez annyit ment az még rosszabb mert akkor egy igazi szarlapátoló gazdája van. -
rob210
Topikgazda
Na ugye, hogy leszabályoz azért annak örülök, hogy látatlanban is rájöttem mi a baja
Illetve nem a bajára, csak hogy valószínűleg ez okozza a hibádat.
Remélem megjavul a szekér.
De azért egy szerelővel ha meg is javul átnézetném
Felteszi laptopra megnézeget rajta minden értéket és ha rábólint lehet menni autókázni egy ilyen diagnosztika 5e ből simán megvan. -
rob210
Topikgazda
Nem vagyok jó dieselekben de tudomásom szerint minden modern turbós dieselben van egy lefújó szelep ami a túlnyomást szabályozza.
Nem lehet hogy ez a szelep ragad neked be?Mert a mechanizmus a következő motorféknél a turbó túltermelését ezen a szelepen keresztül engedik ki, ami ha leesik a fordulat visszaáll, de ha még vissza nem eső fordulatnál újra odalépnél a turbó pörög adná a plusz szuflát csaknem tudja, mert a szelepen keresztül távozik a nyomás.
Szóval nem biztos, hogy a turbó vagy bármi más hibás lenne lehet csak alaposan ki kéne a szelepet takarítani.
De mondom én nem értek a dieselekhez!!!
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
Tehetsz rá bilincset de nekem a meganban sincs.
Felesleges, nem esik az onnan le, vagy ha leesik akkor bazira rángat a motor vagy szét van szakadva a motortartó bak.A másik az, hogyha megnézed az a cső hova megy rájössz nem szereted az égett gumi szagot a motortérből kiszűrődve az utastérben szagolgatni, egy esetleges felgyulladás esetén pedig motorteret oltani.
-
rob210
Topikgazda
Nem tudsz egy képet csinálni?
Mert kicsit zavaros, hogy melyik csövet akarod cserélni. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #9168 üzenetére
Nem lehet, hogy a kipufogó ér valamihez oda?
Mert amikor terhelés alá kerül a kocsi azaz felengeded a kuplungot, akkor kezd el rezonálni a kasznival.
Más ötletem nincs látni hallani kéne. -
rob210
Topikgazda
Na végre még egy ember aki áttér a sötét oldalra
Először is kezdjük azzal, hogy ha kipróbálod nem fogsz mást használni.
A városi (City) azoknak ajánlott akik sok hidegindítással rövideket mennek, mert olyan összetétele van.
Az 5W30-at jól látod
neked az kell.
A gélek közül sok féle van, ha eszegeti már a blokkod az olajat a gélt akkor érdemes bevetni.
Mivel a henger falára és a dugattyú falára épül fel egy vékony rétegként és így csökkenti a súrlódást a fogyasztást és az olajfogyasztást.
Fémkerámia technológia ami rohadt kemény réteget képez a bevont felületen.Én a váltómba is tettem próba képen nekem nagyon bevált sokkal könnyebb lett a váltó járása.
Az üzemanyagokba tölthető adalékok az adagolók injektorok tisztítását végzik és a fogyasztás csökkentésben van szerepük.
Remélem kielégítő választ adtam mindenre.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #9154 üzenetére
Én a fulda gumiját az ecocontrolt javaslom.
Nagyon jó a gördülési zaja istenien tapad és szvsz én olcsón jutottam hozzá.
No és nem is írnak róla rosszat -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #9131 üzenetére
Azt is tudod, hogy miért eszi?
Mert az enyémben az az izzó volt az ossram előtt amivel megvettem.Nem egyenletes a feszültség, egy okos kis szerkezettel, amit egyébként a skoda octaviákba kezdtek el beszerelni legalábbis én abban láttam először kiküszöbölhető ez a hiba.
Azt hiszem 1.800.- darabja és a lámpatestek elé kell bekötni.
Egy feszszabályzó tulajdonképpen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- ASUS 18W USB ADAPTER
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest