- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Alátámasztom (bakolom) a motort, aztán a krokodillal aláemelek kicsit.
Kicserélem a motor oldalit.
Aztán a bak marad és a váltó alá emelek egy kicsit a krokival.
Kicserélem szintén a bakot kiveszem az alátámasztást.
Leengedem a krokit és öröm boldogság.
Szöszmörögve is fél óra.Ha az a kérdés normális szerszámmal hozzá lehet férni, nem kell azért kibonntani a dobbettétet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #48085 üzenetére
Megoldható.
Melyik autóról van szó?Bocsánat de neked sincs fent kép az összefoglalóban, Így nem tudom neked melyik kocsid van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
alexander12 #48067 üzenetére
Ez a szakszerszám hozzá, de két csavarhúzót aládugva és óvatosan megfeszÍtve, simán lepattan.
-
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #48062 üzenetére
Ennyiért javÍttasd, ha nem is tartod meg utána 850.000.- ért el tudod adni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #48045 üzenetére
Kevesebb zaj jön be a mtortérbe, illetve gyorsabban melegszik be a motor.
-
rob210
Topikgazda
Igen tudom ugyan ilyen autóm van, attól még a bilincs lehet elmozdulva kilágyúlva, érdemes megnézni hol ereszt.
Egy papÍrszalvétával könnyen megtalálható.
Nekem tart rendesen, de például cimborámé elengedett cseréltük ABA bilincsre.
Gondolkozom rajta, hogy én is lecseréljem, nehogy a legrosszabbkor engedjen el.
Nem szeretem ezeket az összenyomós bilincseket. -
rob210
Topikgazda
válasz
zalikaxx #48000 üzenetére
Na akkor viszont biztos nem turbó.
Ha egyszer van egyszer nincs, akkor inkább valamilyen elektromos hiba lesz nem zár nem nyit időben valami.
Illetve kérdés még az, hogy füst vagy bármilyen egyéb jelenség van-e ?
Fogy az olaj a vÍz?
Mert ha minden ok, csak a hang van akkor én is csak a fejemet fogom vakargatni, de szerintem más is. -
rob210
Topikgazda
válasz
pècsimunkás #47988 üzenetére
Erről kár vitatkozni
Mint írtam kényelmesebb modernebb autó. Ez teljesen egyértelmű.
De egetverő különbség nincs, menetre.Amúgy meg elvitték ennyi.
Ezért mondtam, hogy lehet az évszázad vétele.
Aki elmegy megnézi, megalkuszik azé, nem azé aki ábrándozik róla. -
rob210
Topikgazda
válasz
SG3rg0 #47979 üzenetére
Ez nem lesz előrelépés a Thaliahoz képest.
Mármint teljesÍtményre.
Kényelemre biztosan.
De azt jó ha tudod, hogy ez gyenge lesz a sedan kaszniba.
A thalia gyengébb motorja lényegesen kisebb súlyt cipel.
Ráadásul még ha a 75 lovas 1.4 8V ről beszélünk se lesz előre lépés, mert a 16 szelepes jobban megy, de jobban is kell pörgetni.1.2 millionál többet nem adnék érte, most kell rajta majd egy csomó mindent cserélni.
100.000 kilométert elérve igen komoly összegeket tud felemészteni.Ha csak nincs vezetett szervÍzkönyve számlákkal igazolva, mert akkor az évszázad vétele is lehet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
zalikaxx #47970 üzenetére
Olyan nincs.
Mármint 1.9-es TDI, az vagy 1.9 DCI, vagy nem renault.A másik pedig ha huhogó hangot hallasz, amit a leÍrás alapján kikövetkeztettem, hogy az, akkor bizony turbó csere előtt állsz.
Legjobb lenne felvenni a hangot és feltölteni abból, rögtön meg tudjuk mondani neked, hogy mi is lehet, vagy legalábbis, hogy merre nézelődj. -
rob210
Topikgazda
Az csak a generátor szÍja.
Viszont a golfnál tÍpushiba, hogy ha az elszakad vagy kirepedezik, kiszálasodik és felkap a vezérműszÍj egy darabkát belőle, akkor elviszi a vezérlést és szétveri a motort.
A sogor golfját is pontosan ezért kellett generáloztatni. (meg elég sok ismerősét)
Azonnal cserés.
Nem vicc, ezer párszáz forint a szÍj de 100.000.- hibát generál!!!!!!! -
rob210
Topikgazda
Nem minden esetben.
Sok gyárnál csinálják azt, hogy a "keret" hátlapjára tesznek fel egy csúszó csatlakozót amibe belenyomod a fejegységet és az azon található csatlakozó belecsússzan.
Ilyen esetben nincs kábelezés.
De ez a ritkább eset nagy álltalánosságban van kábel.
A te gépedet nem ismerem, de renaultéknál a kábeles nem a dokkolós verzió szokott lenni. -
rob210
Topikgazda
Hidd el nem egy nem két autó belsejében jártam már elég alaposan.
A szilentek felesleges keményítésével, vannak tapasztalataim.
Audi esetén lengőkar törés lett a sportosság ára.
Skodánál találkoztam motortartóbak cserével mert szétverte a kemény szilentek miatt.
Nem a levegőbe beszélek.
Sok széria hiba van az autóknál, de azért nem minden mérnök hülye. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #47925 üzenetére
A szeleptestet nem kell cserélni csak benne a szelepet.
De ez inkább a hideg meleg miatt volt.
Nekem is volt már olyan reggel amikor a 16 fokos nappali hőmérséklet után gyenge -1°C ra ébredtünk és engedett a nyomásból 2 kerekem.
Ezzel szerintem nee foglalkozz, ha beállÍtod a nyomást és nem jön elő többet akkor ennyi.
Hetente egyszer érdemes ránézni. -
rob210
Topikgazda
Nem rég jutottam túl, egy hasonló storzn az átÍrás miatt.
De én amikor közöltem velük, hogy amit a neten kalkuláltam az üzleti ajánlat a szerződés él, a kártörténeti igazolásom megvan, a besorolásom megvan, innentől ha bármiért magasabb összeget akarnak fizettetni velem, akkor az ügyvédemet keressék szerződésszegés miatt.
Innentől 2 nap alatt kaptam egy bocsánatkérő levelet és egy minden rendben van a netes kalkulációm él.Meg van hülyülve minden biztosÍtó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #47890 üzenetére
Mivel az egyes scenic torzió rudas a törést kizárhatjuk, akkor beesne a kerék a kerékjárati Ívbe.
A lengéscsillapÍtó szokott eltörni a rúdja, mert az meg van feszÍtve sajnos ez konstrukciós hiba.
De mivel nem leng a kocsi hátulja azt Írod, -igy marad az, hogy elszakadt vagy leszakadt a gumi tartóbakja a kipufogó hátsó dobnak és az kolompol mint a fene.
Ezt sürgősen ellenőrizd le, mert ha eltörik a cső, vagy leszakad a többi is akkor el tudod hagyni a katalizátortól hátrafelé az egész kipufogó rendszert ami igen költséges. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #47883 üzenetére
Na én ezt az elhiszi dolgot nem értem.
Kövezzetek meg nyugodtan, de ebben mi a vicc és mit hisz el a miről -
rob210
Topikgazda
Frankó.
Selenia lett volna és tudja az API GL5 öt azt mondta a srác minden képpen GL 5 ös olajat tegyél bele, mert az a váltó hamar kipurcan az alacsonyabb minősitésű olajjal, ebben van valami speckó adalék ami a magas igénybevétel miatt kell. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47845 üzenetére
ki lehet mérni multiméter kell hozzá.
www.autoalkatreszed.hu
meg a wrcauto nál is találtam az a 9.000.- univerzális
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47843 üzenetére
a teljes ára 9000.-
12.000.- a denso és az jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47839 üzenetére
A te esetedben ezt nem hiszem, hogy szonda lenne.
De ahhoz a motorhoz7-8 ezer egy lambdaszonda.
Az a füst és túlfogyasztás elég aggasztó, de először cseréld ki a szondát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #47816 üzenetére
Én nem ilyesmit vettem náluk de a termékeikkel nem volt bajom eddig, nem kellett náluk garanciáztatnom semmit, de amit vettem azt normálisan rugalmasan korrekten adták.
Sok sikert.
-
rob210
Topikgazda
Ez ranult betegség az enyémnél pl, a kipufogó rezonátor van ilyen helyen, hogy szinte ki kell venni a motort a kocsi elejéből.
A PH I es megane nál, meg a generátort kell onnan kiszedni ahonan a tied esetén az önindÍtót.Viszont a te gondodat nem igazán értem, ha kuplungcsere előtt nem volt ilyen gond, akkor egyetlen kérdésem, lenne kivel csináltattad, ott voltál? No és tuti a te váltód került vissza? ---
Nem vagyok rosszindulatú, de sajnos nem először fordulna elő, hogy a kedves kuncsaftot, "némi" alkatrész csereberével akarják lehúzni.... sajnos ilyen világot élünk.
A másik kérdésem, a váltó összeszerelésénél a II es megane esetén előfordulhat, hogy bizonyos sebességeket nehéz betenni vagy épp beragad.
Ez a váltótartó bak nem megfelelő nyomatékkal történő lehúzása miatt van, fellazul a tartó csavar és elkezd "lógni" a váltó amitől, máshova kerülnek a sebességek.
Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb hiba, le kell ellenőrizni a váltótartó bakokat. -
rob210
Topikgazda
5.-én lesz cserélve.
Írtam, hogy felújitom teljesen.
Mostanra jött össze minden és most tudtam lefesteni úgy, hogy beszerelhető legyen.
5.-ére szereztem garázst, mert ezt ilyenkor kint már nem szabad csinálni.Ha kész referálok, de ne aggódj egy évet még simán elmész vele.
Nekem is lassan adta be a kulcsot és látod még most is azzal közlekedem, annyi, hogy nem terhelem ha nem muszáj.
De még most is el lehet vele közlekedni, 4 felnőtt 1 gyerekkel mentem a múltkor és annyi volt, hogy a nagyobb fekvőrendőröknél ésszel kellett áthajtanom, a vonóhorog miatt.Szóval ne ess kétségbe, van időd bőven beszerezni a hátsóhidat.
Facebookon van elég sokszor, olyan amivel érdemes foglalkozni. -
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #47727 üzenetére
Olajpára leválasztó.
Mindegyikben van, csak nem pont Így néz ki. -
rob210
Topikgazda
Urak van német ford és egyébb márka topik, ha ez a téma ennyire foglalkoztat itt mindenkit legyetek szÍves ott vagy privátban folytatni.
KÖSZÖNÖM -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #47687 üzenetére
A fordtól óvva intelek.
Az astra nekem nem játszik bátyámnak is van a futóműve kormányműve kuka.
De van aki imádja. Az biztos, hogy olcsón fenttartható.A toyota meg azért annyi amennyi, mert valóban jó.
Bár tÍpushibák némelyik motornál van ott is azt érdemes előtte megnézni, mert az 1ZFE eszi az olajat 2006 előtt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47674 üzenetére
Szia.
Nagyon nem ugyan az a motor.
Ezek mind 16 szelepes motorok, amiket jobban kell pörgetni, viszont kevesebbet fogyasztanak a hengerenkénti injektor és egyébb korszerűbb dolgok miatt.
Az 1.2 es nagypapinak való piacozni.
Az 1.4 már klÍmával is válalható.
Az 1.6 szuper a thaliában, de ritka is mint a fehér holló akinek ilyen van az nem akarja eladni.
Alap hibák, a beázás, ami orvosolható, fórumokon, már szinte mindegyik hibára rájöttek és a megoldás is megvan rájuk.
A másik a lámpa opálosodása, ez nem csak az első szériás hibája sajnos.
A trafókat szintén meg kell nézni, mint minden benzines renaultnál.Amúgy egy 1.6 16v-s példánnyal, ha elférsz benne simán évtizedekig elvagy, kevés komoly meghibásodást tud produkálni.
Azokban az a motor van ami az én meganeomban.A 8 szelepes motorok a lada és dacia egyes tÍpusaiban tüntek fel újra, mert egyszer azokat már kiselejtezte a renault.
Csak amikor a két céget felvásárolta akkor az volt az üzletpolitika, hogy nehogy jobb kocsit csináljanak mint a fő márka.Ennyi....
2005 utáni thali szerintem ha a formavilággal és helykÍnálattal elvagy kifejezetten ajánlható kocsi. -
rob210
Topikgazda
válasz
motoflug #47659 üzenetére
Cordobát?
Miért akarsz neki rosszat?
Cordobát akkor vennék, ha az összes autógyártó befejezné a termelést és be is darálnának minden kocsit.
A ráncfelvarrott cordoba is egy rakat rom, a renaulthoz képest is.
Az egy igazi VW fapad fapadja, ha lehet fokozni.
Az alkatrész pedig amit a sapnyolok gyártottak kifejezetten drága hozzá.
( nem teljesen VW )
Szóval egy Francia autó topikban VW licence autót ajánlagatni vétek, főleg egy Seatot.(jah és erősen korrodálnak is még a PHII-esek is az egyes az meg külön egy rozsdabogja.)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47649 üzenetére
A 75 lovas thalia után ez mind a kettő egy bazi nagy ugrás lesz mind motorban mind méretben.
Azt meg ne gondold, hogy ezekre nem kell majd költened, és a rosszhÍr az, hogy minél fiatalabb és korszerűbb, erősebb kocsit veszel exponenciálisan annyival többet is fogsz rákölteni, szóval gondold meg mielőtt beleugrasz valamibe.A thalia szög egyszerű, az álltalad linkelt autók, közül inkább a megane de már az is tud nagy cumikat generálni.
De ha nem volt dieseletek eddig akkor miért nem veszel egy 1.6os benzines IIes meganet?
Mondjuk sedant? -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47619 üzenetére
Mert az a lambdaszonda kábele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47612 üzenetére
Nem tudom, lehet, hogy a csőben van valahol? de én még olyat nem láttam megmondom őszintén, igaz thaliából, csak 16v-st szereltem eddig.
Viszont az előző Meganeom ugyan ilyen 75 lovas motorral volt szerelve, de abban ott volt a hőgomba. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47610 üzenetére
Hát ez egy hőgomba, ha ez kell bele és neked nincs ilyen a kocsiba akkor ott komolyabb sufni tuning van mint gondoltuk eddig.
Ez a jobb vagy a bal oldalán van a radiátornak? (ha szembe állsz a kocsival)
Ha a jobb oldalán akkor bizony a hőgomba helye, ha bal oldalt akkor viszont isten se tudja milyen radi ez, amit vettél
Neked ez kéne és ott jelölve is van a M22 ami a hőgomba jele. -
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #47599 üzenetére
Oké ebbenaz esetben nincs miről beszélni.
Ha bevizsgálás után a szervÍz állapÍtotta meg a turbócserét és a beszerelést is egy azon cég végezte.
Akkor kapsz egy új motort turbóval.(értelem szerűenmotorgenerál)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #47597 üzenetére
Sajnos ezt rosszul tudod.
Illetve részben igaz amit Írsz.
Kötelességük, a turbót cserélni, illetve a turbóval kapcsolatos hibákat el kell hárÍtaniuk.Viszont a motorfelújÍtás az saját zsebre megy
Ami nem lesz olcsó, egy ilyen hiba esetén.
A nagyobbik baj, az az, hogy egy 3000km-ert futott turbó ilyet nem csinálhat, ha a kocsi amúgy nincs legatyásodva.
Magyarán aki a turbócserét javasolta az nem autószerelő, ugyanis fel kellett volna hÍvnia a figyelmet az egyébb hibákra, amiket el kell hárÍtani, a turbócsere csak halottnak a csók, az nem megoldás mindenre. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47594 üzenetére
CSak nem a légtelenÍtő szelep?
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom srácok, nekem ezért kellett az öreg olcsó technika de a lehető legmagasabb kényelem.
Erre volt pénz, ezt tudom fenntartani, de nekem meg is szolgál, szeretem ezt a kocsit.
Utazható, nem fos gyenge, de nem is egy erőgép ahova benzinkútat kéne vennem.
Meg hát nekem a diesel nem pálya nem tud meggyőzni, oké, hogy nyomatékos megy mint a barom, de nekem a szÍvó benzines ketyegés a motorhang.Mondhatni én ideális társat találtam a 107 paciban meg a kényelmi szintben amit nyújt a kocsi.
Így is van már ebben is egy két dolog amit nem tudok én megjavÍtani, hát még az újabbakban.
AmÍg ezzel közlekedni lehet, nekem ez marad.A család kényelmesen elfér benne, a csomagtere bazinagy.
Ha valami dobozt kell elvinni arra ott a tetőcsomi, vagy a vonóhorog, szóval nekem nem kell jobb.Sok emberrel az a baj, hogy megveszi a nagy passatot, csillió köbcentis diesel változó geós turbós minden elektromos ürhajót, aztán amikor az első hibánál betolják a fél millás számlát az orra alá elkezd anyázni.
Nekem ilyen nem fordulhat elő
mert az egy másik ilyen megane ára
-
rob210
Topikgazda
Most ezt nem értem amit leÍrtál.
De konkrétan van egy tÍpus a ford mondeo, ahol a PH I PH II rugótányérja teljesen más.
Ez az Espacenál, tipuson és évjáraton belül is simán kivitelezhető volt a Franciáknál
Azaz egyikbe ilyet másikba olyat tettek.
Mikor mi volt a polcon.
No és továbbra is tartom amit mondtam, az, hogy erősÍtett kivitel, vagy normál úti használatú a futómű.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest