- Kikristályosodik a Razr 60
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
Én is meg vagyok elégedve a bocival. Igaz még csak kicsivel több mint 1 éve van nálam, de le a kalappal
Viszont következő autó egy Mercedes CLS550 lesz
-
Reaper04
aktív tag
válasz
kisninja #17102 üzenetére
micsoda?
miért boci a megane I ?A megane II a boci.
mycso #17132: Én most a hétvégén és a tegnapi nap egy Citroen Jumpert vezettem. 96-os évjárat 2,5ös dízel. 5,3 litert tankoltam bele 93 km után, vegyesben költöztetés alatt, teli pakolva. Váltója kicsit vacakolt, 5öst erőlködés után vette csak be, de bérautó volt.
Egy élmény volt fent a magasból "lenézni" az útraFerNandor: Nálam is bent van mindig a kamera. Már a szuzukimba is megvolt. Hasznos kütyü, bár nem biztosít maximális védelmet, mert nem használható fel biztosítékként hivatalosan(bár lehet ma már ez másként van, nem tudom) . Ez alól kivétel Oroszország, ott elfogadják a videót igazolásnak ha baleset történt.
-
Reaper04
aktív tag
Nem messze volt egy baleset, két francia: Katt
Mind kettő épségben megúszta, nyílt a légzsák is. De megint van egy okoskodó majom, aki "francia műszaki szemét"-nek nevezte őket
Szegény boci ...
-
Reaper04
aktív tag
Nekem is ilyen, és 2003-mas a boci
szerk: de nekem mutatja melyik ajtó van nyitva, még a csomitartót is.A gumiabroncsokhoz:
Nekem a téli kevert, elől Dunlop, hátul meg Trayal. Ezt kaptam mellé de vadi újak úgy hogy maradnak egyenlőre.
Nyárra meg vettem 4 uniroyal rain expert gumit tavaly. + hozzá 4 gyári 15ös felnit + a pio fegyegységet abból a pénzből amit a 4db 17"-os Nervasport alufelnikért kaptam+ még 1-2 apróságot
Nem kellenek nagy kerekek, minek... Magyarországon? -
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
Szia! Nálam nem kazettás volt bent, hanem cd-s ,de alapjáratban nem működött, csak a rádió. Így én is megváltam tőle... Pio-t vettem, meg vagyok elégedve.
Viszont én nem vettem beépítő keretet ... tettem oda karbon fóliát. Jó lett, nekem tetszik(#16801) rob210:
Valeo csészealj maradvány? Amúgy a classic nak nem ilyen a seggén a díszcsík, szögletes a vége nem? Megane-ra való egyáltalán ? -
Reaper04
aktív tag
válasz
FerNandor #16688 üzenetére
Passzolom... hála Istennek nem volt még ilyenben részem. (és nem is lesz.)
De elvileg nem nyit magától.Még egyszer utána olvastam ez amit írtam a biztonsági központi zár.
Link 1.07 -es oldal1.12nél írja ezt a balesetes dolgot. "~reteszelt ajtóknál gondoljon arra, hogy baleset esetén kívülről nehéz lesz a kocsiszekrénybe jutni segítségnyújtás céljából"
-
Reaper04
aktív tag
Valóban
rob210: Lehet.
Amúgy meg:
A picike pocakú pocok pocakon pöckölte a pökhendi pocakú pockot, mire a pökhendi pocakú pocok pocakon pöckölte a pocakját pocakon pöckölő picike pocakú pockot.szerk: giigz: Azt is tudni kell, hogy ha be van zárva belülről az ajtó, akkor ha netán balesetet szenvedsz, nem vagy magadnál, nehezebben szednek ki az autóból. (szervizkönyvben is le van írva)
-
Reaper04
aktív tag
válasz
rob210 #16640 üzenetére
Köszi a segítséget!
Ami bele való konkrétan azt még régebben te linkelted (Febi?). 2000 ft körül van másfél kilója. hígítás nélkül....ebből 4 kell...
Kicsit kölcség hatékonyabbra gondoltam ...
Megane klubban ajánlották a "Glycunic Alu G30" -t. (tanúsítvány)
Vélemény? Jónak tűnik...
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Ghandi #16632 üzenetére
Köszi!
rob210: Jé, ez is minőségi? Azt gondoltam ezt még megnézni se szabad.
Mehet ez is Bociba?
( Az hogy ez nem borát meg amin mentes, az mennyit számít? Más fagyállóknál ezek sincsenek benne )szerk: Múltkor láttam teszkóba is hasonlót, alu barát, kilós és 5 kilós kiszerelésben. Abban szintén nem volt borát meg amin. Akkor akár azt is lehetne, vagy inkább azt hanyagolni kellene?
-
Reaper04
aktív tag
Mit találtam
Ha akar valaki Szállítósat játszani, akkor ilye számkódos indításgátlót mindenképp be kell szereznie
Katt -
Reaper04
aktív tag
Nincs mit
Van rengeteg ilyen szett, csak a márkára kell figyelni, azért bóvlit ne vegyél...
Praktikerbe is láttam 150+ darabosat most 5 ezer környékén, nem tudom milyen márka volt. Ott is van... biztos tacskóba is... vatera.De ha csak torx kellene akkor nem érdemes szettet venni. De mondjuk ha nincs otthon semmi, akkor szett mert van bent minden féle.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
rob210 #16131 üzenetére
nem vagyok biztos benne, de mindenre gyanakszom... Sok lehetőség van, az a baj.
Csak olvastam róla, hogy lehet az. De Te kontakt hibát írtál. Legelőször ezt szeretném tesztelni.
Ezt kivitelezhető itthon, ingyen. A trafót már vásárolni kell... úgy ahogy az izzót is.Szépen végig ellenőrizném, vajon mitől lehet.
A kötések alatt a csatikat értetted?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
nagyharcos #16127 üzenetére
Szia! Gyári xenonom van. De ettől függetlenül egyik napról a másikra kezdte el.
tresh: Köszi a tippet. Olvasgattam, hogy a trafók szoktak meghibásodni. Lehet tényleg az.
+rob210 De ha úgy van ahogy Te írtad, hogy egyszerű kontakt hiba?
Tudnál segíteni abban, hogy mit és hol szedjek szét egész pontosan? Inkább mechanikus vagyok mint villamos
A kötések alatt a csatikat érted? Mert akkor végigbogarászom a szervizkönyvet megkeresem hol mi van és nekiállok valamikor.
Amúgy: Akkor az nem lehetséges, hogy kezd "kifogyni" a xenon és emiatt csak ritkábban gyújt be? (mint a neoncsőnél?) Lehet hülyeség, nekem egyből ez ugrott be amikor tapasztaltam a hibajelenséget.
+ Ha felcserélem a két izzót, és ugyan úgy a bal oldalival probléma lesz, akkor 100%, hogy nem az izzóval lesz a baj, hanem vagy trafó, vagy kondi, vagy kontakt hiba ?
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A tegnapi nap teszkóbol hazavfelé menet a bal első tompított fényszóróm (xenon) nem kapcsolt be. Mentem vele párszáz métert lekapcsoltam majd vissza be és bekapcsolt.
Ma reggel szintén elsőre nem, megint autóztam egy kicsit, lekapcs majd vissza és ment.Most este haza felé jövet, elsőre bekapcsolt. De, megálltam, mert vissza kellett vinnem a parkoló kártyámat, utána bekapcsoláskor meg nem reagált. De megint mentem vele és bekapcsolt megint.
Megálltam apuéknál. Szintén induláskor nem kapcsolt be, de direkt nem mozdultam a bocival , hátha a mozgás lenne a bűnös. Álltam a kapu előtt 3-4 ki-be kapcsolás után bekapcsolt.
Menet közben nem kapcsolt ki egyszer sem. Nem gyenge a fényereje sem...
Szerintetek mitől lehet ez? A xenon gyengül? Csere érett, csak így mutatja hogy már a végét járja (mert ha halogén elszakad és annyi) ez meg kifogy, mivel gázos?
Nem értek amúgy hozzá.
Vagy érintkezési hiba, esetleg biztosíték?
Segítségetek előre is köszi!
-
Reaper04
aktív tag
válasz
HeavyToys #16111 üzenetére
váá
"CSAK"?
A mikrokapcsolóra írtad a 6-7e ft/db-ot, vagy arra a fekete izére, ami érzékeli a kezedet és nyitja az autót?Néztem "jelenlét érzékelő" a neve.
Ha ez ennyi akkor a mikrokapcsoló mennyi lehet?
szerk: Nektek látszik a távirányítótokon a nyitás zárás és csomitartó ikon?
Nekem csak akkor ha fény felé fordítom és zoom-olok ezerrel.Valamivel láthatóbbá lehetne varázsolni? Befesteni esetleg?
Vagy az már csúnya lenne?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
HeavyToys #16109 üzenetére
Igazából eddig is ilyen volt, azt hittem ez normális, hogy csak elől tudok zárni az én ajtómon. De ezek szerint mindenhol és nyitni is mindenhol kellene. Mondjuk az feltűnt, hogy az egyik hátsó nem megy.
Ezt az utángyártott kapcsolót passzolom, utána nézek.
Találtam egy leírást, hogyan kell cserélni a mikrokapcsolókat. Az alapján, ha veszek ilyen kapcsolókat, meg tudom oldom a cseréjüket. Elvileg a márkaszervizben be lehet őket szerezniBár az árat nem írta le, gondolom 50 ezer forint egy darab
Viszont a nyitásnál lévő hibát mivel lehet orvosolni? Ott is valami érzékelő van, melyik romlik el ilyenkor? Ami a kilincsben van, vagy ami a karosszérián (az a sötét)?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
HeavyToys #16079 üzenetére
Szia! Hűha... ezt nem is tudtam. Mármint, hogy ha nem használom a gombot, akkor nem fog működni.
Ez tényleg igaz? Azt hittem, hogy az érzékelő romlott el.Nekem a ... nem is tudom, valamelyik hátsó ajtón nem tudok nyitni ha odateszem a kezem, meg csak a vezetőoldalival tudok zárni (benyomom a gombot).
Ezzel tudok valamit csinálni?Olvastam, hogy van egy ilyen szerviz funkció, ez lenne az? Vagy tulajdon képp halott 1 kivételével az összes mikrokapcsoló a kilincsen (bezárás)?
Mert viszont valamelyik hátsó ajtó kivételével a többin tudok nyitni. -
Reaper04
aktív tag
Én a kuplungot hamar megszoktam
A régi suzimhoz képest ami amúgy is kuplung csere érett volt, úgy nyikorgott benyomásoknál és olyan erővel kellett megnyomni, hogy ajjajj Egyik logoutos cikkemben amikor egy autós kamerát teszteltem, a suzival járkáltam és hallani a vidiben is a nyikorgást váltáskor
(amúgy így vettem az autót és is adtam el)
Szóval az nem volt nehéz, viszont a gáz működésénél voltam én bajban. EZ ugye elektromos, amit eddig vezettem az meg "mechanikus" volt... Tehát hogy ha kicsit elkezdtem nyomni abban a tized másodpercben még nem reagált az autó.
Szervizben mondták ez teljesen normális, mivel ez ilyen gázpedállal rendelkezik. Azóta ezt is sikert megszokni -
Reaper04
aktív tag
Így van
MMA87: 2 és 3 ezer környékén pont jó elváltani. (Néha persze nem árt egy kicsit odalépni)
Én egybe kb 2,5 e-ig pörgetem, aztán váltok. Városban kicsit érdekesebb a művelet, én úgy vettem észre, hogy nagyon nincs időm végigváltani 4-be a bocit, mert hamar elérem az 50-et.(mármint lámpáknál..)
Így lámpától lámpáig 1-2, esetleg 3. De 50-nnel 3-ba is 2500 körül dorombol, ha jól emlékszem.Hosszabb szakaszon jöhet a 4, amikor meg huzamosabb ideig haladsz 5. (dízel meg 6
)
Mondjuk leírni ezt nem olyan egyszerű. Minden helyzet mást kíván. Ha pl egyiknél épp zöld lesz, pár száz méterre a másik lámpánál meg tudod hogy épp oda érsz és piros, akkor nyomod neki. Míg egy másik részen ahol xy lámpa van egymás után, de tudod, hogy zöld hullám lesz végig, akkor nem kell tűzni.Illetve, ahogy gondolod
+ahogy Te is írtad, városon kívül is teljesen más a helyzet.A kuplung gáz párost jó ha (tresh is írta) libikóka szerűen használod. Kicsit ráérzel, úgy fog indulni hogy csak nézel
Persze nem egy versenyautó, de nem is annak tervezték. Ha intenzívebb indulást szeretnél, szoktam olyat hogy előtte kicsit felpörgetem a motort, leveszem a gázról a lábam, közben be kuplung, be1 vissza kuplung és rajt. Meglódul ahogy kell
(és nem rángat)
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15879 üzenetére
Nincs mit.
Az előző kérdésedre az a válasz, hogy egy szintre. (szerintem)A kiszárítást kipróbálhatod. Nálam egy érzékenyebb berendezésnél sikerült. Igaz nem tudtam, hogy beázott, csak hogy rossz. 1 hét tökölés bontott csere, de az sem ment, procedúra után vissza tettem, erre ment.
Valami jó száraz helyre vidd be, és hagy ott egy pár napot.
Veszteni való nincs.
-
Reaper04
aktív tag
Masszív egy oszlop az tuti. De szerintem 130 és felette volt a sebesség. Gyakorlatilag a másik ajtónál állt meg az oszlop.
SocketA: Támpont? 1,3%-kal kell a ízszintestől lejjebb állítani a lámpákat. Ergo 10 méternél 13cm-rel kell lejjebb állítani a fényt a vízszinteshez képest.
Ezt úgy tudod beállítani, hogy beállsz egy fal elé. Leméred a lámpád magasságát (60-70 cm), felméred a falra is, majd hátramész 10m-t és a csóvát a feljelölt ponthoz képest a fent írt értékkel lejjebb állítod.Javítsatok ki ha tévedek.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15852 üzenetére
Szia!
Persze szabad és lehet manuálisan is. Belenézel a motortérbe, és a lámpa tetején lesz egy kis lik, abban meg egy ezüst színű csavar, azt kell jobbra, vagy balra tekerni, attól függően föl vagy le akar állítaniDe nem árt orvosolni a problémát azért. Annyi lesz a hátránya, hogy amikor többen ülnek a járgányba, akkor nem tudod lejjebb állítani, hogy ne vakítsa a szembejövőket.
De ha nem ülnek bent és nem rakodod teli a csomait, akkor hanyagolhatod egy ideig. A rendőr nem veszi észre. (műszakin már lehet)
-
Reaper04
aktív tag
Én lecseréltem a gyári fejet, mivel szintén tuner listes volt. Igazából nem hiányzott a kormány távkapcsolója, eddigi autókban is oda nyúlkáltam érte. Egy Pio-t vettem helyette, szépen szól.
(viszont azt nem tudom milyen hangszórók vannak benne)Helyette a kormány távkapccsal vezérelem a tempomatot
Maximálisan meg vagyok vele elégedve. Szupi
-
Reaper04
aktív tag
Hát ... nem tudom.
Nekem sincs ekkora képzelőerőm.
Próbáld Te is megnézni a szerelő lyukon keresztül hogy mi van a távolságival. Hátha jutsz valamire.Egyáltalán maga a foglalat hogy eshetett szét? Mert ugye a magasság állítással mind 2-t állítja egyszerre a tompítottat és a távolságit is. (Nekem amikor elromlott a magasság érzékelő, mind a 2 az utat lőtte az autó előtt) Ennek ellenére csak a távolsági xar, akkor hát ... furcsa.
Nem szokott csak úgy szétesni... -
-
Reaper04
aktív tag
ő ...erre gondoltál?
Képfeltöltő oldal/reaper04.jpg
Ezen a képen ami mondjuk 800x600-as méretű, egy sablon alapján nick, évjárat, típus ...stb + képet ráilleszteni és feltölteni a tárhelyre?
És ha módosítani való van akkor mindenki saját magának elintézni és újra feltölti, az 1.hsz-ba meg az elérési út nem változik ezért az új is elérhető ugyan azon a linken.Vaaagy?
szerk: Vagy 1 közös doksi ahol mindenki bent van és meg lehet nyitni bárkinek és módosítani?
-
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
Jah ez ilyen szellőzőrácsos megoldás.
Mintha már valahol olvastam volna, hogy oda ilyen párologtatókat nem érdemes tenni mert marnak, vagy valami hasonlók? Nálad ilyesmi jelenség?Én eddig azért nem vettem ilyeneket...
szerk: Megane II tulajok. Nektek is ad valamilyen hangot az autó elindulás után. Nálam mindig, Beteszem 1-be elindulok és nagyrészt 2-be váltás közben vagy előtt, vagy után szokott jelentkezni.
Olvastam, hogy ez lehet az ABS, mivel hogy teszteli mindig magát (erősebb fékezés után is).Nálatok is hallható ilyen hang elinduláskor?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
rob210 #15459 üzenetére
Ó, nem rossz, köszi!. Ez ilyen kalaptartós dolog?
Ezek a lógós fenyőfák vacakok. Azon is van zacsi meg használati utasítás, hogyan tarton hosszú ideig. Szintén ahogy Te is írtad, hogy csak egy részét kell lehúzni a fóliának ... de nem ér semmit.
MMA87: Olyasmi amit rob210 linkelt?
-
Reaper04
aktív tag
A második tök jól néz ki.
Vajon hogy nézne ki a bociban?szerk:
kicsit komolyabb? -
Reaper04
aktív tag
Akkor ott tényleg lehet valami. Vagy simán így lett beállítva? Mert Clip-el módosítható ha jól tudom, hogy mennyi legyen. (bár ebben nem vagyok olyan biztos)
Amúgy úgy igaz, ahogy FerNandor írja, kis mértékben változik, de az a normális ha nem ugrál ide oda.A gyári érték a 230 bar.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
FerNandor #15425 üzenetére
nah ezt passzolom
, de szerintem ugyan annak az értéknek kell lennie.
szerk:
Elméletileg a rendszernyomás az ennyi. Mondjuk scenic-et néztem még hogy ugyan ennyi. (szintén 1.5 dci, 2005)+ a szervizkönyvben ezt találtam:
Nagynyomású szivattyú DELPHI Nyomás 0 - 1400 bar
Befecskendezőszelepek DELPHI / MNS HP 5 nyílásos elektromágneses befecskendezőszelep
Maximális nyomás 1600 bar -
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15326 üzenetére
Én hívtam őket. Minden kérdésemre választ kaptam, rendesek nagyon.
Ha bemész a kapcsolatok menüpontba ott vannak az elérhetőségek (internetes rendelés), de a mellette lévőt fel veheted skypre-ra. Ő általában szokott lenni. Kicsit lassabb ugyan, de ott is válaszolnak, és ingyen -
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15295 üzenetére
Nem még nem rendeltem meg. Nem írtam, csak azt hogy már korábban rendeltem Tőlük és elégedett voltam a kiszolgálással
+ nem 36 ért hanem 39-ért. (36-ról nem is írtam csak 39 ről) 1 2 336-ot azt hiszem a Tiédre írtam, hogy az a legolcsóbb? Nem emléxem már.
A héten fogom megrendelni,csak hosszbordás készlettel együtt. Várnom kellett egy kicsit, amíg láthatom előre a következő napokat hónapokat, hogy szabad-e a beruházás, avagy sem
Meg most volt ez a magasságállító szenzor problémám, vettem egy bontottat garival, ami aztán teljesen halott volt így visszabiznisz lett a vége. Vissza cserekor meg kiderült hogy megjavult az enyémÍgy visszakapom az árát és úgy mond nem "vesztettem" semmit.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
rob210 #15290 üzenetére
jaja, nézegettem a szervizkönyvben én is hogy néz ki, merre, hogyan.
A hosszbordás szettjében az enyémhez egy feszítőgörgőt és egy szíjat adnak. 21 pénz a Conti szett
(vezérműszíj szett meg 39e szintén Conti)Vagy elég csak a szíjat cserélni a hosszbordásnál? Nem kel feszítőt?
-
Reaper04
aktív tag
Estét Mindenkinek!
Hosszbordás szíjat +feszítőt szétbontás nélkül lehet cserélni?
Most ez alatt arra gondolok, hogy ha hosszbordás szíjat nem cserélek, hanem majd pl. fél év múlva, mekkora munka lenne azt külön megcsináltatni? (illetve munkadíjban)
Ugyan az/annyi mint a vezérlés cserénél? -
Reaper04
aktív tag
válasz
FerNandor #15154 üzenetére
hát ... ha mondjuk a tempomatból indulok ki, az mindenhol elvileg gyáriral bent van, csak van ahol nincs mégse "telepítve" (nálam is ez volt, aztán KoAn segített
), akkor lehet ennél is sikerülhet.
Bár az asr/esp kicsit komplikáltabb mint egy tempomat.MMA87: Ó ... így más. Milyen felszereltségű a Tiéd?
ESP: Nekem is van bent egy kerékkulcs meg egy vasrúd.
Ezért biztos nem büntethetnek meg. De szerintem még a nyomatékkulcsért sem szólhatnak, se egy nagyobb villáskulcsért...
Ezek még nem is drágák.De van nálam emelő is... az is neki lehet vágni az illetőnek.
-
Reaper04
aktív tag
Néha azért jó ha meg van pörgetve egy kicsit
tresh: Na, pont ezért írtam, hogy nem árt néha kipróbálni a bocit. Megismerni, mire képes
Persze reális határokon belül...giigz: Nem szép
Javítása otthon szerintem nem megoldható, ha csak nincs valamilyen tapasztalat ilyen téren és megfelelő anyag hozzá.
Itt már pótolni is kellene, elnézve azt a lyukat. Szerintem 10-15e ?
-
Reaper04
aktív tag
Nagypapás ?
Én dinamikusan, de óvatosan.Azon szoktam mosolyogni, amikor egy rendőrautó megy az úton 60-nal és 5 autó mögötte áll, nem előz senki és tök egyenes az út kilómétereken keresztül.
Fogom index ki 90-nel végigmegyek mellettük.Aztán egyik másik is kimerészkedik és előzésbe kezd.
(félnek hogy megbüntetik őket előzésért ?)
Bézbózütő is veszélyes. Elméletileg csak akkor lehet az autóban ha edzésre mész vagy ilyesmi. (bár lehet nem így van, de olvastam valahol)
Magyarországon ez annyira nem jellemző hogy kis nem engedlek el vita után a két autó megáll egymás után kiszáll egyik ütővel másik kisfejszével, kiabálnak egymással vissza be az autóba és go tovább. Ez inkább russian style. -
Reaper04
aktív tag
Csúszik magától is
Amúgy nem árt ilyenkor próbálgatni az autót, "mire képes" havas-jeges körülmények között.
Valaki teljesen el van tévedve amikor úgy gondolja hogy 50nel simán meg lehet állni 5 méteren vagy 10 méteren belül.Nem olyan rég volt hogy pirosra váltott a lámpa, szépen lassan megálltam nem hirtelen. Erre mögöttem egy punto jön, még mindig jön és a pár centire állt meg a kocsitól. Hátranézek tükörből akkor meg mutogat előre simán leolvasható a "b@z€g" a szájáról. Gondolom a barátnőjének akarta beadni, hogy ő profi és mekkora barom vagyok hogy megálltam pirosnál szépen lassan
Suzit én is megforgattam párszor, a bocit őszintén .. még nem
De fékpróbát, gyors kanyart, kéziféket, gyorsulást esp/asr -el és anélkül, cikcak/szlalom már megvolt.
Amit még kipróbálnék az a tolatásból egyből fordulás.Ilyen úton biztos menne simán.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15112 üzenetére
tresh: Ki fogja az is bírni egy jó darabig. A noname is jó egy ideig, vagy még tovább
+gamer konfig: Ha az voltHa nem akkor meg fanatikus
MMA87: Értelmetlen...
De épp elviszi a flash játékokat szerintem...
SocketA: Futár az más tészta. Általában ezek/ilyen helykről postával küldik.
Futárok meg se engedik hogy kibontsd, sőt ha baj van (pl. csomagolás) és szólok hogy ez így nem jó, kibontom mert mivan ha.. már húzza a száját, hogy erre nincs ideje, meg ilyesmik.
Mondom Uram, ez nem így működik. értékbiztosítva, törékenyként kezelve érkezik és felre van összetömörödve a doboz... mire gondoljak?Vezérműszíj + váltós dolog: Hívd fel őket (vagy skype -> Én Hegedűs úrral beszéltem), megmondják azonnal alvázszám alapján hogy ez kell-e. ha igen, akkor ölig ócón kijössz belőle
Hogy miért most cserélek? Márkaszerviz igazolta hogy mikor megvettem az előtt 2 és fél évvel cserélték a komplett szettet náluk. Most vagyok vele 4 évnél. Így hamarosan aktuális. Tavasszal cserélem.
Más:
Megane II tulajok. Kinek mennyi km van a bocijában? (valós)
Nekem: 152 ezer néhányszáz ,van a kijelzőn, de valójában 185e körül van.ehhez tresh-nek: Persze hogy mindegy. Nálam is 150re tették vissza, mármint az előző tulaj
Csak nem számolt vele hogy eredetiség vizsgán lekérdezhetőek az infók
Furcsa hogy amikor megvette több volt bent mint amikor eladta. Viszont jó hogy csak fél évig volt nála, és pont fele idő után voltak márkaszervizben vezérlést cserélni, akkor még nem volt visszaállítva és ~2000km volt benne több mint vásárláskor. Következtetés, annyit nem mehetett vele.183e-nál vette meg. Márkaszervizben volt bent valamit csinálni ~185e +még 2 hónapot ment vele és utána vettem meg 149e km-rel.
Az eggyel előtte lévő tulaj előtti tulaj meg az első gazdája volt. Ott meg folyamatosan volt vezetve a szervizkönyv a márkaszerviznél, reális km adatokkal. (Persze itt is lehetett tekerés)De tényleg a lényeg, hogy működjön, és működik is hála Istennek
-
Reaper04
aktív tag
Heh ...
Ti ebből milyen autót vennétek ? Katt
Talán 2 is kijönne az árból -
Reaper04
aktív tag
én még talán oda is
SocketA: Nekem a vezérműszíj + hosszbordás + puma komplettre 15 ezeret mondtak privátban és fél nappal számolva. De mondták hogy hozzak fotelt végignézhetem.
Garancia okés, + szervizkönyve is írnak.A váltó szétkapását még nem kérdeztem, de a suzukimra tavaly 15 ezret kértek volna. Igaz az egy kicsit kisseb mint a bocim... Akkor talán 20-25 a reális ár...
tresh: Nem olyan rég nekem is. Ráadásul a szervizbe amikor tesztelgettük a lámpámat, hogy mi van a magasság érzékelő jeladómmal. Akku csere nélkül nem tudtam volna eljönni. Gyárit tettek bele, kicsi, kék és 'rönó márkájú. 50/600 as ha jól emléxem. 3 év garival 21ért.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15083 üzenetére
én így szoktam:
Hozza a postás, ennyi meg ennyi, mondom okés nincs itt a pénz, hozom pillanat felmegyek érte, addig elvehetem?
Mondja persze, odaadja, gyors befutok kibontom, minden oké adom a pénzt.Viszont: ha nem az van bent, bukta, mert megbontottad azt vissza már nem adhatod a postásnak, max ha nagyon gyorsan vissza nem csomagolod ugyan olyanra amilyen volt.
Ha kiszólsz hogy nem is az van bent, akkor akár Te is kivehetted/kicserélhetted... á ez bonyolult....Vezérlésről: Mit értesz az alatt hogy nem írja a nevet? Felül válaszd ki a márkát (contitech) és ott vannak leírva.
A legolcsóbb az 30 valamennyi pumpa nélkül.giigz, FerNandor: Mindenkinek ez van kiégve?
Ha kiég.. akkor mitől? Az világítana a leg többet? Inkább arra vezetném vissza hogy sok az aki biztonságban érzi magát ön nélkül és zavarja a csipogás, ezért kikapcsoltatja.
Mondjuk engem sem zavar hogy nem világít meg csipog, de amúgy se tenné mert öv nélkül valahogy nem is tudok elindulni, kényelmetlennek érzem anélkül a vezetést. Az zavar hogy valami van vele, szeretem a bocit, és szeretném ha minden működne bennemycso: Valahogy így gondoltam én is... kiindulva abból, ha nyitva marad az egyik ajtó, vagy a csomagtartó ajtaja. Ugyan ez van akkor is.
-
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
válasz
FerNandor #15070 üzenetére
mégis...
Srácok! Megane II-ben kellene lenni valami visszajelző lámpának, ha nincs bekapcsolva a biztonsági öv?
Nekem nincs ilyen lámpám, most jutott eszembe, ahogy FerNandor második videóját néztem.Neked sincs.
Kikapcsolatattad? Vagy így vetted Te is?
Valahogyan (diag) vissza lehet vajon kapcsolni? -
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15065 üzenetére
racing bazáron én is nézegettem már. Hát nem tudom... rejthet azért kellemetlenségeket.
Még ha utánvéttel is rendeled meg, akkor is kaphatsz téglát.Valahogy jobban bízom a kereskedésekben.
Bár nem bizonyítható hogy a bazáron nem kereskedés hirdet... tiszta profittalszámla/áfa nélkül. Talán még így is megéri ...
Ha mondjuk itt a közelben lenne egy hasonló árért, tuti biztos elmennék megnézni. Ha megfelelő, akkor hozom. (ha tényleg új)
+ A fékmesteren válaszd ki felül hogy milyen márkát szeretnél. Continentaból 30 tól jönnek ki pumpa nélkül.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #15057 üzenetére
hohohóó várjál.
Most nézem neked 1.4 es kombid vanAz meg K4J motor. Oda teljesen más kellhet mint nekem.
Itt nézelődj, ha tényleg ilyened van:
RENAULT » MEGANE » MEGANE II Kombi (KM0/1_) 2003/08 » B 1.4 -
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15052 üzenetére
itt van. Nekem ilyen hosszbordás szíj feszítő görgő kell a bociba:
linkVezérműszíjból Continentalt veszek (contitech). +hozzá a görgők (ruville) benne a szettben és persze a pumpa is (ruville márka + tömítőkkel együtt). Összesen 39.756 Ft.
Ugyan ítt , tőlük.Már rendeltem Tőlük. Megbízhatóak és egész jó áron adják a cuccokat.
Viszont alaposan válogasd meg mit veszel, mert nem mindegy. Ha most nem hívom fel őket és kérdezem meg hogy biztos akkor mást rendelek és rosszat elméletileg.
Ezen az oldalon hibáztam: Katt ideTe melyiket választanád? (Megane II, 1.6 16v, 83kw, 2003, K4M760)
szerk: Amit linkeltél oldalon azt is nézd hogy klímás vagy nem klímás.
A leg első ezen az oldalon ami neked is jó a klíma miatt az ez:
" SKF SKF VKM36055 21 801 Ft "Ennél olcsóbb amit én linkeltem Ruville márkából. Az 18,5
(ráadásul a vezérműszíj szettben is a görgők ruville-ek, úgy hogy mehet hosszbordáshoz is)
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15049 üzenetére
én nem vezérműszíjról írogattam, hanem a hosszbordásról (ékszíj).
A vezérműszíjat már kiválasztottam, az stimmel.A hosszbordásnál vagyok zizibe.
Nekem pl. 4 része van azt írtam le az előző hsz-omba. De a szettben az eladó szerint csak a feszítő görgő van bent és a szíj.
Amit te írtál 33-ra az valami "szíjtárcsa vezetőgörgő" az más mint a sima feszítő görgő... meg más a főtengely tárcsája isÉs csodálkozik az ember ha belekavarodik
SZERK:
Amit linkeltél képet azon is ott van hogy 3 dolgot hajt meg a hosszbordás.
Kettő nagyobbat oldalt (balra a főtengelyé, jobbra a szíjtárcsa vezetőgörgő)
+egy kisebb középen az a feszítő görgő
+ a jobb oldali nagyobb felett a generátoréEzeket hajtja meg a hosszbordás.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15037 üzenetére
jaja a kettő ugyan az (hosszbordás = ékszíj)
Én úgy gondoltam hogy cserélek egy feszítő görgőt és egy szíjat is.... viszont
Egyet nem értek... Maga a szett ahogy MMA87 is írta 20+ körül van.
Ha külön veszed a szíj az contiból 2300 Ft, a feszítő meg 10+e Ft. Mi akkor a maradék?Nálam 4 féle tárcsa van:
1;főtengely 2; szíjtárcsa 3; generátor tárcsa 4; feszítő görgő.Néztem a hosszbordásszíjhoz valamilyen vezető tárcsát az 45+ Ft-ba kerül ... szerintem ez sincs akkor bent a szettben.
szerk: Megtaláltam mi a hiányzó láncszem: a főtengely ékszíjtárcsája. Az 8-10e Ft körül van.
(így ki jön a 20+ os szett ár) -
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #15035 üzenetére
ezt mondjuk én is furcsálltam, de amikor motorkód alapján keresem az alkatrészeket (pl. hosszbordásszíj) akkor két féle van:
Klíma nélküli és klímás.De pl. a szervizkönyvében is így írják:
Segédberendezések ékszíja...
"K9K MOTOR FESZÍTŐGÖRGŐ ÉS LÉGKONDICIONÁLÁS NÉLKÜL"
"K9K MOTOR LÉGKONDICIONÁLÓ NÉLKÜL"
"MOTOROK K4J, K4M és K9K LÉGKONDICIONÁLÓ BERENDEZÉSSEL"Akkor a K9K nál pl. vannak klíma nélküliek?
-
Reaper04
aktív tag
Ebben a hosszbordásszíjas dologban segítene nekem valaki?
Vezérléssel együtt csak a h.b.szíjat, vagy ennél is görgőket is kellene cserélni? -
Reaper04
aktív tag
még valami:
Vezérműszíj készlettel együtt magát csak a hosszbordásszíjat kellene cserélnem, vagy a komplett szettet ott is, görgőkkel és miegymással együtt?Klímás, szervós (elekromos?) a boci, ez ha jól olvastam befolyásolja és nem mindegy melyiket veszem?
így van írva a szíjhoz:
"1; hajtott részegység : klímakompresszor,
2; hajtott részegység : generátor"Akkor ez a nekem megfelelő? Vagy van még más is?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #14985 üzenetére
Nekem sincs aknám, se ilyesmim.
Emelővel kicsit feljebb tornásztam az autót, bemásztam alá.
Nem volt nehéz.Vannak spéci rozsdaoldók, rob210 is írt egyet. Teljesen képesek önmagukban megszüntetni a rozsdát. De ha még csiszolsz is rajta egy kicsit, aztán bekened, azán fested, aztán alvázvédő ... hűha, túl jó is
De ha nem hiszel magadban, akkor karosszériás is megcsinálja ugyan ezt ha jól tudom, csak pénzért.Amúgy, ha fiatalabbat veszel, nem jelenti azt, hogy azon nem lesz rozsda
Sőt, lehet még jobban el lesz rozsdásodva.
Egy kőfelverődés elég, nem kell ehhez 10+ évesnek lenni. Ha sokat használják évi több 10e km (ha nem több) ... szintúgy.De ha újat szeretnél ...
Ezt már úgy is eldöntötted magadban.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
SocketA #14981 üzenetére
van bizony.
Én mondjuk rozsdamentesítettem, alapoztam és kentem rá alvázvédőt. Jobb mind újkorában
Egy vékonyabb csíkban volt és még kezdetleges állapotban. Ilyenkor még (talán később is) jól kezelhető.Mást nem találtam, vagyis de, pont ezt a magasság állító szenzort amit most cserélgettem, annak a tartó fémje is egy rozsdásodott, az mondjuk kicsit jobban.
10 éves autónál szerintem elő kell hogy forduljon
Hazánkban meg alap.
rob210: Köszi! A dolz-ra elmlékszem, írtad korábban. Csak a Ruville-ről nem tudtam semmit. Jó lesz, ez van bent a Contitech szettjében. Van hozzá tömítő gyűrű is...
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy gyors kérdésem... vezérműszíjból melyik a jobb? Ti melyiket választanátok?
Contitech, vagy Gates ?Az eladó most itt a continentalt szeretné kínálni, mondván minőségibb a másiknál.
vízpumpából a Ruville megfelelő választás szerintetek?
szerk: vagy Valeo ( ez azt hiszem a gyári) -
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
Nekem a külsőn nincs gumirozás vagy mi ez. (vagy csak lekopott már?
)
A külső szép, csak a belsővel van problémám.SocketA: Köszi!!
Más!
Elvittem szervizbe a bocit, megnézték a bontott magasság érzékelőmet, hogy jó-e.
Annyira nem volt jó, hogy abszolút nem érzékelte az autó, hogy rá van dugvaHívtam az eladót, mondta küldjem vissza utánvéttel. Ez minden stimmel, viszont itt maradtam megint a régi jeladómmal.
Fogtam visszahelyezés előtt kicsit megtisztítottam, megvakarásztam, vissza tettem, megnézni mi újság és láss csodát MŰKÖDIK!Lementem hídba, mondom tök szuper! Kontakt hiba, vagy beázhatott.
Nem tudni, valamelyik a kettő közül. Lent volt a pincében 5 napig, ha beázott akkor volt annyi ideje, hogy kiszáradt, ha kontakt hiba volt akkor meg a tisztítás tett neki jót.Az viszont érdekes, hogy már wd40-nel próbáltam tisztítani, akkor nem volt eredménye... lehet akkor tényleg beázott a szerkentyű?
Amúgy nem tudom ki volt az a marha, aki egy ilyen szerkezetet a kerekek mögé tesz egyből. Gyakorlatilag ha átmegyek egy pocsolyán, egyből beteríti a víz ... nem beszélve ha esetleg latyakos, vagy netán nagyobb víztócsa van az úton... akkor kész vége meghalt?Valahogyan le kellene szigetelnem... így néz ki... az a kis doboz az a tetején a csati hellyel amiről beszélek.
Hogy lehet "vízhatlanná" tenni szerintetek?
-
Reaper04
aktív tag
Azért mondom. Én eddig 40 körül nézegettem a gates szetteket. Most meg ott 23 ért ...
Holnap megkérdezem, mert ha tényleg ennyi, megveszem... max később szereltetem be, ennyit igazán megérFRENK1988: mikor legutóbb kérdeztem náluk mit tartalmaz a szett, akkor bent voltak a görgők is.
Most olcsóbb lett ...Viszont egyet nem értek. Miért drágább a szett pumpával együtt, ha külön megvásárolva a kettőt olcsóbban jövünk ki?
külön 23+9,5= ~33e... egyben meg 42.még MMA87: Bontóban nem kérdezed meg? Szerintem biztos van kesztyűtartójuk
-
Reaper04
aktív tag
Ez most tényleg olcsó, vagy valamit én értelmezek félre?
Gates vezérműszíj készlet - 23.100Ft
Gates vezérműszíj vízpumpával 42040Ft
Eddig ezek nem voltak drágábbak?
-
Reaper04
aktív tag
multi törésteszt:
teherauto > megane > lancer kombieredmény: hűha
-
Reaper04
aktív tag
bontó
Az első kerül ennyibe, a hátsót nem kérdeztem. (talán egy árban vannak)Hát csak néztem, amikor végre a 30. hívás után valaki tudta miről beszélek.
Viszont egyenlőre nem tudom most jó-e ami bent van, vagy sem.
Garanciát kaptam rá, és alkudni is sikerült egy kicsit.Eddig ugye teljesen leengedett a lámpa. Amikor lehúztam a régiről a csatit, akkor csak 3-mat állított (mivel csak a hátsó működött). Most hogy rátettem amit vettem, nem enged le teljesen a lámpa, csak 3-mat (mintha nem lenne rajt a csati)
Elméletileg tehát jó, aztán lehet annyira se működik, hogy érzékelje az autó, hogy egyáltalán rá van kötve valami. Ezen a héten viszem diagra, ott majd megnézik, hogy kap-küld-e valami jelet.
Meg törlik az előző érzékelő hibáját és alaphelyzetbe állítják a lámpát. -
Reaper04
aktív tag
Szia!
Én kicsivel több mint 1 éve használom, amit eddig kellett költenem rá, az:
Light:
- Olajcsere, szűrők 16e +2eft szerviz ktsg
- KoAn féle Tempomat 15e
- Benzin ?
Szigorú:
- Hátsó? lambdaszonda 18e +2eft szerviz ktsg
- Elülső fényszóró magasság érzékelő (szenzor) 16e +pénteken a diaggal való belövés. (2-3e Ft szerviz ktsg)
-pár napja új Akkumulátor + akkor nézték meg a lámpám baját 24eA vezérlést szándékosan nem cseréltettem, mert márkaszervizben igazolták, hogy mikor cserélték. Viszont idén tavasz-nyár környékén esedékes lesz, illetve szeretném is cserélni.
+ valamikor majd ki kell húzatnom a tetőn szilveszterkor keletkezett horpadást, a szomszéd rakétája miatt
Ez kb 10-15e be fog fájni.
Mikor megvettük átnézettem, alaposan. Nagyon jó állapotban volt, gumiharangok, fékek...foglalkoztak vele.
Amit nemrég csináltam még, az a kocsi bal oldalán alul az alvázon volt egy kezdődő rozsda csík kezelése.
Apósomtól kértem alapozót, valami spéci vörös színűt kaptam, ami ilyen rozsdásodó területekre kiváló. Letisztítottam, rozsdátlanítottam a területet, lefestettem. Miután megszáradt, alvázvédőt is kapott.
Ez kb 2000 ft-volt. De az alvázvédőből még sok maradt.Összesen kb. 97e Ft.
-
Reaper04
aktív tag
Senkinek nincs Megane II-je gyári xenonnal?
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Gyári xenonos Megane II tulajoktól szeretnék segítséget kérni!Meg szeretném tudni, nektek hogy állít a fényszóró motor, mikor bekapcsoljátok a lámpát.
Hányat állít, merre és mekkorát.Nekem bekapcsoláskor felállít 1 nagyot, majd 3 közepest leállít, majd 3 nagyon aprót megint le.
Nektek hogyan? Az a 3 apró nektek is van ott a végén?
Kérlek segítsetek, nagyon fontos lenne!Köszönöm előre is!
Üdv: Dave -
Reaper04
aktív tag
Újat, aham.
Olyan kis kopott szegény. Néztem van sokféle mintával...
Csak élőben még nem láttam sehol. Azért kérdeztem, hogy tapasztalatok vannak-e.FerNandor: Köszi! Az nem sok, egész jó ár.
Viszont az amit linkeltél, biztos hogy az?Szigetelő anyagokkal foglalkoznak, és szigeteléssel.
-
Reaper04
aktív tag
Mi számít kopottnak az ülés huzat téren?
Nekem apró kockák vannak rajt, a váll részen nagyon szépen látható, de az ülő felületen, azon belül is a fenék résznél ailg-alig.Nektek van valami tapasztalat utólagos készített huzattal kapcsolatban? Ezekre a méretpontos lufinyílással ellátottakra gondolok.
Csináltatott már valaki? Hogy néz ki?Kép esetleg?Köszi!
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Mágus2 #14632 üzenetére
ez mind stimmel, erre gondoltam, hogy:
felmegyek az oldalra, megnézem a luk márkát a készletből, (meg is találtam) : Link
Igaz nincs bent kinyomó csapágy... De van kuplung nyomólap, meg kuplungtárcsa.És itt elakadtam, mert írtátok hogy a szerkezet és a nyomólap különböző ... ezen rugózok csak.
De elvileg a kuplung szerkezetben vannak ezek benne, kivétel a csapágy?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Mágus2 #14627 üzenetére
........
az az igazság, hülye vagyok hozzá.Nem értem.
kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa, kuplung nyomó lap ... pffffffff
MMA87 De ha kuplung szettet akarok venni, akkor miért ezt írják bele, ha nem is ez kell bele? Vagy is .. ez is kell bele, de Mágus2 szerint nem is szétszerelhető. Akkor most hogy van ez? úúúú
Ha szettről van szó, akkor miért nem úgy válogatják össze az egészet, hogy megveszed beszereled kész. Mint a szíjaknál. Komplett szett beszerelteted, ennyi. Itt meg megveszed, de mégse jó?Mert itt a frid-car on meg nem írja hogy mi van bent a "szett"-ben, de az ár ugyan az mint a másikon amit linkeltem, ha egyben veszem a kinyomó csapággyal.
Okosíííítsatok légyszi!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest