- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Kikristályosodik a Razr 60
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
gippazoid #96833 üzenetére
115 és 140 le verzió ajánlott.
Láncos motor, a gyertyákra érzékeny érdemes a 40ezres ciklust szent grálként követni.
Típushibája a termosztát repedés. Két félből van összehegesztve és ott szokott ereszteni.
Nem kell tőle megijedni, de ha elkezd fogyogatni a fagyálló azt cserélni kell!
Ajánlott motor kultúrált járással, jó fogyasztással. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96828 üzenetére
De a toyotábanban az.
104kiló vagyok engem elbírt, már többször is -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96826 üzenetére
Na engem meg idegesít a könyöklő. 🤣
Hajtom fel/le/tolom hátra ahol csak lehet szabadulok tőle.
Ebben pl. Imádom a toyotánkat, ha kell felhajtod, ha nem kell lehajtod.
Ezt csinálhatná mindenki így. -
rob210
Topikgazda
Maradi vagyok.
Én ugye napi szinten ülök más más autóban, de engem zavar a kulcskártyás rendszer.
Én örülök a manual kulcsnak (bicska) és a manual kéziféknek. Hagy döntsem el én mikor rántom be a kanyarban 😝🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96800 üzenetére
Az az elektromos panoráma tető viszont egy álom.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96794 üzenetére
Ez egy privileg, de ettől még ez elvérzik a piacon.
2013ast lehet ennyiért kapni és az már ph2 ami jobb egy pár dologba.Biztos kell nektek egy scenic méretű autó? 🫣
A talicskához képest nagyon nagy lesz! -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96781 üzenetére
2.0 dci-t kivezették mire az adblue bejött.
Az 1.6 dciből van adblue-s verzió, erősen nem javaslom, csak úgy mint az 1.5 blue dci-t sem.
A 110 Le 1.5-ket nézd.
A 116Le 1.5 blue dci-ket ne nézd, jobban jársz!!!A 4es meganeoknál jött be az adblue, 3as meganeban még nincs adblue-s.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96768 üzenetére
A nagy punci jel az elején!
Van ph1/ph2/ph3 érdemes a ph3at venni 2013tól.
Az utolsó évjárat 2016. Ezeknek a gyártása 2015ös, de forgalomba helyezés szerint 2016osok utána már a 4es van. -
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96761 üzenetére
Le tudod a csatikat húzni pici szilikonzsír és vissza.
Mivel abban még a polipos szűrő van az is lehet, hogy valamelyik csövet felcserélték. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96746 üzenetére
110le 6os váltó gyári ü.a. szűrő minden második olajcserénél és kimegy a világból.
M3 kasznihoz közlekedni elég az 1.5 nem rally autó de 140et kényelmesen tudja a pályán.
A fogyasztása meg sokkal jobb mint az 1.6 szívó benyáé. -
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96751 üzenetére
Szar a gázolajaszűrő.
Nagyon oda kell rá figyelni, a csonkoknál falsot szív lelevegősödik. -
rob210
Topikgazda
válasz
Micsurin #96709 üzenetére
Azért az 1.6 okoskerék is elszaladt most tavaly még 37500.- volt most 68e
A szolenoid meg 34e
De az tény, hogy ennél jóval drágább autók vannak.
Van egy pár apró butasága, de minden javítható és a k4m az egyik legkiforrottabb motorja a renaultnak.
Egy komplett vezcsere most 180e de akkor ott minden ki van cserélve ahogy kell -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96705 üzenetére
Nincs elektromos rs!
-
rob210
Topikgazda
Hát pedig de az az 1.6 ami az M4 ben van az a nissan 1.6 láncos motorja és ha beindul az olajfogyasztás rajta, akkor 900ezer és 1 millió között van a komplett motorgenerál.
Én szerintem megbízhatóságban a nyomába se ér a szíjas K4M motornak.
Az 1.33tce viszont valóban egy jó motor. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #96647 üzenetére
Isebestyén nyert.
Iszonyat mennyiségű szerelőpaszta a szelepfedél alól. 🤬 -
rob210
Topikgazda
Megáll az eszem
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #96629 üzenetére
Szerinted?
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #96625 üzenetére
Emlékeim szerint ebben még az aisin váltó van de megnézem nem akarok hülyeséget beszélni.
Ha az van benne akkor jó. -
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Akkor ez most hosszú lesz, aki akarja csak az olvassa végig!!!
Nevek és mindenféle minősítés és harag nélkül leírok nektek egy apró történetet.
Decemberben meglátogatott egy M3 1.6 16v 110le grandtour.
Az alap hiba 1500as fordulat felett égtelen mechanikai zaj.
Szétszedéskor derült ki, nem lesz elég egy vezérléscsere, mert megette a vezérműtengelyeket és a hengerfejet, az elégtelen kenés.
Előzetesen egy szerelő cserélt rajta vezérlést s hát sikerült a szelepfedél ragasztás is neki, csak túl jól! mindenhova bekerült a tömítő paszta, valamint a drótkorong szálai amivel sikerült a hengerfej és a szelepfedél illesztési felületét letakarítania.
Motor tk.
Cseredarab beszerez, motorcsere lebeszélve.
Régi motor elbont,kibont, kivesz.
Ezután jött a további meglepetés halmaz, a kinyomó csapágy állítólag 1 éves "friss" kuplung zörög. Hát mondom ezzel nem rakom össze. Minden megcsinál összerak, (tárcsa, szerkezet valóban új volt) összeépít emelném be a motort hát nem a váltótartó bak konkrétan át volt szakadva.
Csere az is, berakom a motort és akkor jött a feketeleves dömping.
Beszereléskor a generátor palástja elreped, megszorult benne a szem.
Az általam használt és szeretett dayco vezérlésben rossz volt a feszítő görgő. A mozgó jel csak addig mozgott amíg lehúztam a csavart, lehúzva fix görgővé vált. ( csere ) Ezután végre összeállt a kép. Beindult az autó de 3 henger.
Diaggal 3 as henger égés kimaradás villogó check engin.
Trafó felcserél, hiba vándorol.
Trafó cserél hiba marad. Itt már kezdtem csak röhögni mindenen és elengedtem. ( kész leszel kis piszok akkor is :) )
Szívósor újra le, injektorhíd csere, problem solved :)
Kezdtem végre kiengedni, hogy ez is kész.
De az autó még ragaszkodott hozzám érezte a törődést.
Fojtószelep kalibrálás, motorvezérlő alaphelyzetbe állítás.
Próbakörök, átadás és öröm boldogság.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Szoszo94 #96600 üzenetére
Ja te cseréled, akkor mehet minden 🤣🤣🤣
Viccet félre ott nagyon sok mindent át kell nézni írás előtt!!!
Injektorok, kompresszió, vezérlés, turbó.
Megküldöd egy írt softwarrel azt le is darálja magát, ha valami nincs rendben.
De ezt az is elmondja aki írja a softot!
Már, ha szakember. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96592 üzenetére
Rs kuplung kevlárral ha már lúd legyen kövér.
-
rob210
Topikgazda
Amikor a hóhért akasztják.
Azért az 1.2 tce-nek néha van hátránya.
Egy sima 1.2 esben 10 perc kicserélni az önindítót, itt 1.5 órámba tellett.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96579 üzenetére
Lószart egy kevlároztatás nem kerül annyiba.
Nem ismerem a sztorit, amit én láttam azon konkrétan a főtengely lendkerék kialakítása szakadt le. Megszűnt a hajtás, mert szabadon forgott a főtengely.
Tökéletesen járt a motor semmi csörömpölés semmi gubanc, csak nem ment ki a hajtás.
Amikor levették a váltót akkor jött a meglepi, pedig szóltam nekik is, hogy nem lesz jó vége a softwarezésnek meg a felfelé tornázásnak, ha nem mennek utána anyagminőségben. Igaz én se a főtengely törésre gondoltam. Na mindegy.Az rs kuplungja emlékeim szerint ugyan az a méret, csak rugóban meg erőben más.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96577 üzenetére
Luk kuplungot kell beletenni.
Amit sokan elrontanak, hogy a repsetet teszik be na az szar!
Szóval nincs itt semmi látnivaló.
Ne agyald túl a dolgot.
Viszont a Nm ekkel csak óvatosan , mert törött főtengellyel már találkoztam.A kevlár kuplung jó. De nagyon meg kell szokni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #96568 üzenetére
Akkor szokd meg a rángást is 🤣🤣🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #96565 üzenetére
Egy csomó felesleges kérdést tudnék ide beírni.
De megkérdezem a legegyszerűbbet, miért nem tankolsz 95öst? -
rob210
Topikgazda
Ezt így itt hagyom.
🤣🤣🤣
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Elektromos vagy még manuális a fojtó szeleped?
Clio 2 höz nem jó az álltalános diag oda clipp kell, semmi mással nem kommunikál megfelelően!
Sajnos lehet , hogy fő kábel köteg lesz, az el szokott porladni az ablak alatt az átvezetésnél.
Legközelebb, ha nem indul, próbáld ki hogy finoman de határozottan megmozgatod a motorvezérlőről menő kábelköteget és utána indítasz. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96513 üzenetére
A csapággyal együtt tudod cserélni, mert a csapágy alatt van , az pedig nem bírja ki a ki be préselést.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96510 üzenetére
A szenzort egy fém gyűrűbe. Kialakított profil tartja a helyén. Ez általában elrohad és akkor nem tartja a helyén a szenzort. Ezt kéne ellenőrizni és takarítani a mágnesgyűrűt. Ha nem oldja meg akkor lehet cserélni kell a szenzort vagy akár a csapágyat, ha megütötték a gyűrűt a féltengely végével az baj.
Szóval ellenőrizni mérni javítani kell.
Addig nincs ABS amíg világít a service felirat -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #96477 üzenetére
Sajnos nem .
Ahogy hozzányúlsz látszani fog. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #96464 üzenetére
Jobb oldalt a levél rács alatti esővíz kivezető örülj neki ha nincs benne.
Legalább nem dugul el .
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #96463 üzenetére
Ja most jó az autó akkor nem sok.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #96411 üzenetére
Ha szeretnéd tesznek neked rá. 🤣
Total hungary viszont eladók, tehát ők cimkézik fel amit kapnak a gyártótól, már ha van kedvük meg idejük.
De maga az olaj biztosan eredeti. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #96390 üzenetére
Motorcsere 2 motorból épül egy
-
rob210
Topikgazda
Na estére csak kijött .
-
rob210
Topikgazda
Unalom ellen.
-
rob210
Topikgazda
Hosszú lesz, de megosztok veletek egy történetet.
Anno vettem ugye a hűséges bordó meganet. 2000es 1.6 16v 107le. (A mai napig teszi a dolgát)
Ekkor az egyik barátom lehülyézett, mert nem volt elég egy megane, örültél volna, hogy megszabadultàl tőle. (Előtte a 8 szelepes ph1 megane volt 1.4 75le)
Na szóval teltek az évek és miután neki 3 év alatt 3 autót sikerült elfogyasztani. Engem meg ugyan abban a meganeban látott, megkérdezett milyen?
Mondtam neki sz@r , hiszen te is mondtad ! 🤣
(Tudom gonosz vagyok) Na de szó szót követ, vettünk neki egy meganet. Ez ugye 8 éve volt. Szalad az idő.
Szépen rendszeresen hordta hozzám.
Ma vezérléscsere, a képet pedig azért osztom meg veletek és a storyt is, mert igen is egy 25éves renault, ha foglalkoztak vele, olyan mint a gyári.
A 4 hengerben 11.7/11.6/11.7/11.7 volt a kompresszió.
Hihetetlen, de tényleg elpusztíthatatlan, ha odafigyelsz rá.
Szóval néha flottul megy a munka, ha nem a szakbarbárok után kell kártmenteni.
sehol egy karc, bemaródás
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #96329 üzenetére
Ahh és még mennyi minden el van ezen rakva.
A szar francia, meg csak megy.
Szegény autók. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #96322 üzenetére
Igen
Igen -
rob210
Topikgazda
Kár, hogy ide nem lehet direktben videót feltölteni.
Olyan vezérlés van nálam srácok. A pofám leszakad.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #96316 üzenetére
Elring vagy gyári.
-
-
rob210
Topikgazda
Oké, ez nem Magyar forgalomba helyezésű.
Import verda, lehet olyan országból ahol már 2007ben is kötelező volt. Remélhetőleg a szervizelése is megvolt. Kinti népek jobban meg tudják fizetni.
Sok örömöt hozzá, meg bogaras fogsort 🤣
(Azt hiszem a cabriosok ezt szokták mondani) -
rob210
Topikgazda
válasz
dellfanboy #96304 üzenetére
Aki ismeri a típust simán megveszi
-
rob210
Topikgazda
válasz
vzsryl #96285 üzenetére
Nekem van a polcon egy szépen leolajozva lefóliázva, mert az egyik tulaj vett egyet, hogy úú az tuti szétmegy benne. Aztán itt hagyta mert rájött 350ezer kilométernél, hogy eladja a kocsit , de a turbónak még nincs baja. Csak nem tudom kinek beszerelni, mert tényleg nem megy szét. Kicsi turbó vízkörbe kötve nem nagyon lehet tönkretenni .
Új hozzászólás Aktív témák
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest