- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz rayoliviero #65301 üzenetére
Ezt mondom én is, hogy el lehet vele járni évekig, de érdemes megcsináltatni mielőbb.
A Kangoomnak más baja van, ó abba minden létező csavar beletörött vagy lenyalta a fejet, mert az előző szerelő valami izomagy lehetett, az olajszűrőt se tudtam leszedni összegyűrte a kúpos leszedő is, a turbinakereket neki lehet billenteni a turbóháznak, a légszűrőház aljából meg hiányzik egy darab, konkrétan falsot szívott a szűrő mögé de annyira, hogy a szűrő vadi újnak néz ki pedig több éves, az egr szelep meg kétféle különböző csavarral van felmukucsolva a helyére de úgy leszedni nem tudom és ferdén is áll rajta ott pöfékeli ki a kipuffgázt mellette, azért van olyan érdekes szaga a kocsinak menet közben is, a motor tetején egy csomó vezeték ki van dörzsölve és szétszálasodva, ez hogy nem dob hibakódot meg miért működik normálisan azt nem tudom. Nem csodálkoznék rajta, ha valami szoftveres mukucs is lenne vele.
Nem, én ezzel nem szórakozok. Nem öntöttem bele az új olajat sem, eszembe sincs, 7 ezer Ft volt. Amíg még gurulóképes addig megy el a háztól, lomisok örülni fognak neki az ő autójukhoz képest ez még új, aztán ha lefingik alattuk megbontják és pénzt csinálnak abból is. Ennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
Sziasztok megane 2 1.6 benzin inditáskor kerreg ppr mp-ig 180e km van benne. Okoskerék lehet?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Gabady
aktív tag
Okoskerék cserekor érdemes a szolenoidot is cserélni.
És 5w-s olajnál nem vastagabbal használni.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65301 üzenetére
Ha átjukad akkor ez is tud okozni 250ezres motorfelújítást.
Ha 3 éve így járt vele az előző tulaj akkor javaslom a mielőbbi szervízlátogatást,
Nem tudom vezérléscsere mikor volt, de azzal szokták egybekötni.
150ezres tétel, ha becsülettel meg van csinálva és akkor 5 évig hajtásoldali problémád nincs.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Amíg csak indításnl csinálja addig használhatod még, ha gázelvételnél is jelentkezni fog a kerreggés, akkor lesz szíves az Úr félreállni és onnantól szép lassan megközelíteni a szerelőt aki megcsinálja.
3,4 hónap alatt ez az állapot be fog következni.
Tehát nem s.o.s. , de tervezd a cserét mielőbbre.
Vezérlés, szolenoid, okoskerék, olaj és szűrő.(állapot függvénye a főtengelyszíjtárcsa és a hosszbordás feszítővel, vezetővel.)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65310 üzenetére
Na akkor kellet volna, 170 nél
Ez így most cumi sajnos.
8 hidrotőke van és van 2 szelepemelő is, ha már szét van szedve.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
válasz rob210 #65307 üzenetére
Köszönöm,igazából eddig egyszer csinálta reggeli első indításnál és kb 10-15mp alatt elmúlt és azóta sem. De kb 2 hét múlva viszem vezérlés cserére akkor azt is kicseréltetem. A szolenoidnak és az okosketéknek mennyi a reális ára? Elég nagy a szórás ahogy nézem.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Ma megint megértette egy tulaj, hogy a toronycsapágynak miért van fontos szerepe
No meg, hogy miért kell megkenni. Hangot fel!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65317 üzenetére
Jelen esetben igen.
Más esetben a rugó is el tud fáradni.
De itt konkrétan mint látod, nem a szokásos egy negyed menet vagy fél menet letörés van.
Hanem a rugó kanyarodás közben elpattant, mert annyira megfeszült a rugótányérban.
Ha összenyomtam egy kicsit is a csapágyat akkor meg se lehetett mozdítani, nem vicc kockára voltak kopva a "golyók"Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65319 üzenetére
Nem hangja van, hanem a kormányzáson lehet érezni.
Elneheezedik a kormány, hiába szervós.Igen menet közben és szét is vágta a gumit, abban a pillanatban.
Olcsó kör volt, egy életre megtanulta, hogy nem kóklerekkel kell összerakatni a kocsit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #65323 üzenetére
Eddig a ducato volt a legdurvább amit csináltam ott már csak magát a rugót is komoly izommunka volt összehúzni.
Maga a komplett gólyaláb 30 kg darabonként[ Szerkesztve ]
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
Ma reggeli Thalia´-s élmény; indulás előtt ajtók becsukva, belső világítás elalszik, majd indulás után nem sokkal a központi bezár (ahogy eddig is szokott lenni). Aztán 2 sarok múlva 30-as tempónál egyszer csak felvillan a belső világítás kb. egy másodpercre, majd kattan egyet a központi zárja. Az ajtók zárgombja továbbra is lenyomott állapotban volt mindenhol és zárva volt körbe minden ajtó. Kiszállás után a csomagtartó is le lett ellenőrizve, de az is le volt csukva rendesen. Ez mi a fene lehetett? Mivel eléggé párásodott a kocsi belülről, arra tippelek, hogy esetleg a zárrendszer valamilyen elektromos részére is lecsapódott és rövidre zárt egy pillanatra valamit.
Illetve a másik kérdés; egy 1.6-os Megane III, Scénic III, vagy Fluence az 1.6 16V motorral mennyire lehet lomha (1.4 16V Thalia´-hoz képest)? Autópályán 130-as tempó mennyire bírható ki ezekben néhány száz kilométeren keresztül? Elsősorban a zajszinttől félek, a Fluence esetén ilyen téren azért hallottam már panaszt.
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #65325 üzenetére
Megane IV-ben lomha volt és sokat evett, nem kéne, viszont a III-ban még EURO 5, az talán még nem volt ennyire szétfojtva.
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65325 üzenetére
A thaliahoz képest lomhább lesz sokkal komolyabb nehezebb autó, cserébe kényelmes és "sose" romlik el
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz rob210 #65327 üzenetére
Nofene, pedig reménykedtem. Gondolom akkor Megane II,
vagy IIIa 2.0-ás benzinessel már élhetőbb lenne. Látom a III-asban csak 1.2 TCe/1.6/1.4 TCe/2.0 TCe volt...(#65326) Gombinyó: Igen, IV-ben lévő 1.6-ról gondoltam, hogy kifejezetten vissza lett fojtva, azt már előzetesen is lehúztam a képzeletbeli listáról. Azért köszönöm a megerősítést.
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65328 üzenetére
Én nem rallyzok, nekem az az 1.6 sce a grandcoupéban egy állom. sajnos csak álom.
Renault power
-
bibliator
aktív tag
Sziasztok!
Gondolkodok egy új Grand Scénic IV vásárlásában az új 1,3-as TCe 140-es motorral (ha már megtámogat az Orbán rendszer 2,5 millióval...).
Van tapasztalatotok, véleményetek erről a motorról? Semmit nem találok, csak hogy milyen jó, meg Daimler-Renault motor, és hogy milyen fasza...(reklám, teszt)A környezetemben "mindenki" szidja a turbós motorokat, a közvetlen befecskendezéseseket, meg a kisköbcentis motorokat, meg hogy a Renault szar: hogy kicsi a motor és széthajtják, meg ott a kokszosodás problémája....
Tudom, hogy ezeknek van valóságalapja, de valójában ennyire tragikus a helyzet?Jobb kétszer pofára esni, mint egyszer mellé!
-
Gombinyó
őstag
válasz bibliator #65330 üzenetére
Nem igazán van még róla tapasztalat ilyen szempontból, nagyon új motor. Én is várnék egy tartós tesztet aztán lehet beleugranék egy Meganeba.
Egyébként erős, nyomatékos és ahhoz képest baráti fogyasztása. Szóval akár még jó is lehet.
Felesleges szidni ezeket a motorokat, mert nem igazán lesz már alternatíva. Vagy ez vagy a hybrid/elektromos. Szívó motort szinte már csak a Japánok gyártanak, a dízelt meg kinyírták.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz bibliator #65330 üzenetére
Nem a motorral lesz ott a bajod, hanen amit polonic ír.
Nem tudom hány gyerekhez veszed, de elcseszett egy kocsi, jól néz ki, jól megy, pont..
Mondom ezt úgy, hogy renault fan vagyok...
A beltere, a helykínálata, nem családosoknak való.
De ez csak az én véleményem..[ Szerkesztve ]
Renault power
-
bibliator
aktív tag
válasz molnarpeter #65334 üzenetére
Első sorban hosszú utakra szánom. (Városi furikázásra megtartanám a mostani 2002-es sima 1.6-os szívó benzines Scénic-em. Városban sok rövidtávot megyek)
Három gyerek van, tehát 5 személlyel használnám. A mostani Scénicben jól elférünk, ha annál nem kisebb a férőhelye, akkor az nekünk jó.Jobb kétszer pofára esni, mint egyszer mellé!
-
bibliator
aktív tag
Még egy kérdésem lenne:
A listaárak mennyire mérvadóak?
Lehet belőle alkudni? Kb. mennyit?Köszi!
Jobb kétszer pofára esni, mint egyszer mellé!
-
-
nyalifali
aktív tag
Pont egy ilyen beszerelésén gondolkodom:
VaNmIT
-
femiki
tag
Sziasztok. Tudnátok abban segiteni, hogy a Kangoo-ban hogyan kell a műszerfalon a hátralévő szerviz km.-et lenullázni? Most cseréltem olajat, csak nem tudom lenullázni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- 3D nyomtatott versenypályák