- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65752 üzenetére
Pisztolyt tartanak a fejedhez, hogy hulladékokkal szopj? Ezt másképp nem tudom megkérdezni, vagy muszáj elvállalni, mert ebből van a több a főleg egyre gagyibb alkatrészek miatt (is)?
Öcsémnek van egy festő cége. Mázolást már el sem vállalnak, mert időigényes és szopás. Csak festés kis gipszeléssel, persze durván minőségi munkát végeznek, de máris állnak tovább, lényegében egy kétszobás akármiért tisztán zsebrevág 60 ezer körül másnaponta leadózva, anyagköltség, emberek kifizetése után, ha meg mindenképp muszáj glettelni és csiszolni, az ott már durva drága mulatság lesz. Nincs szakember...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ha lelekesen csinálod amit csinálsz és tudod, hogy más nem fogja megcsinálni, de látod, hogy ennek az autónak még van jövője, csak rajtad múlik, akkor én megcsinálom, pisztoly nélkül is.
Sok autó került már ki a kezeim közül, úgy, hogy már más lemondott róla.
Mellesleg volt olyan amiről már lemondtam.Renault power
-
bagg
csendes tag
2006 nov. előtti 1.5 dCi-k hajtókarcsapágy-gondja mennyire gyakori? Mikor érdemes cserélni ? Úgy tudom, nem
nagy összeg. Mivel jelentkezik a kopás? -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65752 üzenetére
A te autód is túlhajtott egy T modellhez képest, ami 2.9 literrel 20 lóerő, 540 Kg.
Nem olyan rosszak ezek a kis turbósok, csak tönkreteszik a felhasználók meg a szerelők nagy része. Nyilván egy kimondottan hibás szériával, mint a TCe egy része nem lehet mit kezdeni, de ilyenek voltak 20 éve is. A többi az működik szépen, csak a felhasználó hülye hozzá és tönkreteszi, sok szerelő szintén hülye hozzá és csak tákolja.
A gyártó meg a profitmaximalizálás miatt se nem csinálja tartósra, se nem adja olcsón az alkatrészt, meg terel új autó felé is.
A környezetvédelmi szigorítás meg a magas végnyomás csak kisebb oka annak, hogy a mai autók olyanok amilyenek.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Van esetleg valakinek tapasztalata a GATES K035501xs vezérlés készletével kapcsolatosan? Jövő héten cserélnénk, de valamelyest megijeszt, hogy kínai (C&U) feszítőgörgő van a csomagban a korai vezető mellett. Korábban ha jól emlékszem NSK csapággyal árulták.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65763 üzenetére
Az én szerelőm is egy ezer éves Ventot hajt, de az összes többi akit ismerek szintén 15+ éves valamit.
Én se tartom jónak ezt az irányt, de azért használható. Sőt ennyi erővel a Megane 1 is már feleslegesen bonyolult, sokkal egyszerűbb egy kombi Lada, egy kombi F Astra vagy egy kombi 3-as Golf.A szerelők is addig használnak azt amit, amíg van. Majd ha kikopik az az éra akkor megkeresik a turbós pici motorosokból a legmegbízhatóbbat. Meg az épeszű felhasználók is. Nem kell leszólni a kicsi fújt motort, régi szívóban is vannak szarok, csak kevesebb. Ott művészet volt szart csinálni, ma meg művészet jó kis motort csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
Elsősorban Robinak irányoznám a kérdést, de ha van más okos akkor várom a hozzászólást.
Továbbra is kis barátom clioja az alany. 2/2 clio 1.4 16v k4j.
Szar az alapjárat, elektromos pillangószelepes. Amik kilettek cserélve: gyertyak, trafok, pillangoszelep és szívósor tömítés. Az alapjarat továbbra is szar. Ami nekem feltűnt hogy van egy un. Előgyujtás, aminek most hirtelen nem tudom milyen mérőszáma volt.... a lényeg hogy amikor ránt a motor akkor ez az érték felugrik 10-15re, majd visszesik - értékbe, aztán így tovább... mit csináljunk még ??*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz zsola400 #65770 üzenetére
Igen, tanult értékek törlése megvolt. Szívócsőnyomás 400-500 korul mozog.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65773 üzenetére
Az összes tömítés cserélve lett a szívósoron, és a pillangószelepnél is mind a kettő nagy karika.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65774 üzenetére
Az első kép az én autómé, a második pedig anyumé, ami szintén k4j és hasonló tüneteket produkál, csak nem olyan durván. Nekem furcsa az előgyujtási érték is ...
[F4R]
[K4J]
A szívócsőnyomás meg valóban, ha 300 körül van akkor jo az alapjárat.... amint elszabadul akkor elkezd szórakozni.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65781 üzenetére
Kézzel simán hiába pörgeted, úgy csak a generátort tekered, az jó ha pörög.
A közepe mikor meg van szorítva akkor tartani kell a kulccsal, utána lehet kézzel forgatni a külső felét amin a szíj is fut, az egyik irányba el kell tudni forognia, a másikba nem.
[link]
Ez pl. hibás, mindkét irányban elpörög, a következő teljesen megszorult a tied lehet, hogy pont ilyen, a harmadik a jó. Ez alapvetően nem lenne gond amíg hazamegy vele az ember, az a gond hogy mivel a szíj rángatja a tárcsát az pedig nem csillapít, így mindig visszalazul majd hiába van anyaszomorítóan rátépve.Szerelőt szerintem csak Balatonfüreden találsz, azt is hétfő reggel. De persze próbálkozni kell, jó idő van hátha valamelyiknek jó a kedve is. Gumisokat, autóelektromosságit is lehet hívni hátha. Hova kellene hazamenni vele?
Egyébként tök újnak néz ki, lehet csak az előző szerelő nem húzta meg normálisan és azért lazult le. Bár persze egy új is tönkremehet.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65784 üzenetére
Azt nem tudom még sose szedtem szét az enyémet, de szerintem ezeknek már külön feszítőgörgője van, nem a generátorral kell feszíteni a szíjat. A képen alatta a bal alsó sarokban az pont az lesz talán. Azon lehet visszalazítani, majd rárakni a szíjat és megfeszíteni.
Az a baj mivel nincs töltés így hamar lemerül az akku, arról megy a gyertya, a benzinszivattyú, az ECU, ha lámpát nem is kapcsolsz. Ezek pedig lemerítik pár Km múlva, szóval tényleg csak az utca végéig megy el.
Vontatni lehet természetesen nem feltétlen kell tréler, de szervo meg ABS, fékrásegítő nem lesz úgyhogy lassan.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65788 üzenetére
Semmi fontosat igazából. Megy amíg az akku feszültsége le nem esik annyira, hogy az érzékelők elkezdenek megmarhulni, elkezd majd hibakódokat dobálni, aztán leáll teljesen.
Nem tudom mennyit fogyaszt egy ilyen autó az üzemeléséhez, de max egy órát tud elberregni fejszámolással, viszont most már kezd sötét is lenni, lámpával fél óra.
[ Szerkesztve ]
-
atosan
addikt
válasz #89309696 #65792 üzenetére
Néztem mikor megvettem, ha jól emlékszem 56-os. Jó kérdés, hogy mióta van benne, nem mai gyereknek néz ki, négy éves biztos. 74 kilómétert mentem vele, messzebre is eljutottunk volna, de kb 30 kilóméteren keresztül busz mögé ragadtunk, nem igazán tudtam előzni.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65793 üzenetére
Látom lecsúsztam a dolgokról. Na szóval 13 as kulcsnyílású a feszítő, amit nyitni kell a szíj felrakásához.
Aksi le a generátor csatlakozóját húzd ki, testet vedd le, csavarjait vedd ki, a helyén nem lehet megszerelni, mert ezt izomból meg kell húzni és célszerszám is kell hozzá!Renault power
-
#89309696
törölt tag
Van köztetek olyan akinek full napsütésben van az autó majdnem egész nyáron?
Tavaly én még beálltam az udvarba meg takargattam, de az idén nyártól ez megszűnik. Egyszerűen nem látom értelmét. -
atosan
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65798 üzenetére
Rá kellett keresnem a csillaggarázsra mit jelent, de már rájöttem.
Múlt januárban vettem az autót, mint friss és ropogós az ember vigyáz rá mint a szeme fényére. Beálltam az udvarba a ház árnyékába, le is takartam. Igaz már egy hónap múlva meguntam, hogy este ki kell takarni, reggel betakarni, ha esett és pára volt miatta akkor letörölgetni a párát óra és úgy betakarni, a szél sokszor leszedte róla, állandóan tisztának kellett lennie ne karcolja össze stb. Fogalmam sincs mi volt az a felhajtóerő ami arra késztetett, hogy egy hónap után még egész nyáron tovább takargassam, de takargattam.
Viszont az idén ez megszűnik, nem járok be az udvarba mert körülményes (szar a beálló, kevés a hely, karcolják a bokrok is). Kint nincs árnyék, letakarni se lehet (ellopják, lefújja a szél az útra mindenki engem anyázna). Meg meguntam.
F#szom bele.
A lendítőerőt az adta, hogy a másik kocsi ami már nincs meg, az végig a napon volt vagy 10 évig és a lakkozás megmattulásán kívül ami látható volt, de nem zavaró, más baja egyáltalán nem lett. Se a lámpa, se a beltér nem bánta meg, a műanyag díszítések lettek kicsit szürkések, meg az ajtógumik megfogták az ember kezét aztán ennyi. Mivel a Kangoo ugyanabból a festékből, műanyagból készült mint a Megane is, gyanítom az én kocsim se lesz túl ronda 10 év múlva (amúgy is 17 éves autó, mit simogassak rajta, használni kell). Jó mondjuk a Kangoo világos volt, a Megane meg sötét. a sötét autó jobban melegszik és a lakk is jobban látszik ha mattul. De nem érdekel, bátorkodom a napon hagyni. Ha ronda lesz se érdekel, nem életfeltétel nekem a patyolat tiszta autó, attól meg, hogy szétsüti a nap még működni fog rendesen, megbízható, biztonságos marad. A kormány az ragadni fog, az akkor is olyan volt mikor letakartam. A tetőkárpit már lejött, hiába takartam le (felrögzítettem mágnesekkel). Majd veszek valami kormányburkolatot.Most ezzel nem mondtam semmi érdekeset amúgy, csak amolyan önsegítés lelki békém megtalálása végett.
[ Szerkesztve ]
-
valaki_xy
tag
Szép estét!
Clio 2/1 1.4 8v 2000. Ma második indításánál az önindító tekert, de a motor nem indult el. Második próbálkozásra nehezen, de elindult már a motor. Mitől lehetséges ez? Első próbálkozásnál a telefon gyorstöltőn volt (9V/2A), lehetséges, hogy ez zavart be? Utána a nap folyamán többször is lett indítva hidegen is, melegen is, mindig simán, elsőre indult, ahogy eddig. Van okom aggódni?
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...