- Digitális detox a Nokiától
- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mobil flották
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65348 üzenetére
Alapvetően én megvettem az opcionális kiegészítőt ~1e, ingyen visszaküldöd, ha nem építették be, visszautalják.
Hamarosan kiderül, mert kollégám a Hondával mellényúlt, meglátjuk.Holnap szabad leszek, végre lesz időm foglalkozni a gumis után a szabadkézz gondommal, vajon egy működő adó/vevővel is működnie kell, vagy mind3nak fel kell legyen kötve? (és működnie kell)
VaNmIT
-
Ffor76
újonc
Mk2 clio 1.5 dci 48kw/65Le.
Fűtés hol van hol nincs.
Vízszint ingadozik, hol eltűnik a tartályból, hol tele van.
Vízhőfok is feljebb van a műszerfalon, de néha a régi megszokott szinten van.
Minimális olaj volt a vízben.
Hengerfej le, síkoltatás.
Új tömítéssel, csavarokkal vissza.
Vezérlést aktuális volt cserélni, így az is meg van a vízpumpával együtt.
4db új izzítógyertya, és új olajhűtő és termosztát.
Kocsi ősszerak és ugyanazt produkálja, mint előtte.
Fűtőradiátor szépen átengedi a vizet nincs eldugulva.
A hűtőventilátor is bekapcsol, ha olyan a hőfok.
A kérdés: MI A DIAGNÓZIS??? -
Alfi13
csendes tag
Sziasztok!
Renault Kangoo 2009 1.5 Dci 86Le
Segítségeteket szeretném kérni. Alapjárat ingadozás problémám van. Tünet a következő, percenként olyan 2-3 alkalommal esik a fordulat, de nem számottevőt. Egy pillanat az egész, majd vissza áll. Az óra se igen tudja követni. Magasabb fordulaton megszűnik a jelenség.
2015 ben egy fórumtársunk Tony6280 ugyanezzel a problémával fordult hozzátok több tippet is kapott de végül nem írta le mi volt a motor hibája.
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni. -
sazo
tag
válasz rob210 #65291 üzenetére
Szia!
Nem tudom letölteni a térképet, mert az R-Link Store azt írja ki, hogy csomagban vásárolva, nincs a letöltésre mód. De kedden elvittem a márkaszervizbe, állítólag egy napon keresztül szenvedtek vele, bevonva a Renault Hungáriát is, a nap végére közölték, hogy nem tudnak vele mit tenni, újra meg kell vásárolni az SD kártyát 40 ezer Ft-ért. Ráadásul eddig legalább felismerte a számítógép a kártyát, most már azt sem teszi. Ennyit a "szaktudásról"
Más. Ugyanezen a Twingón a megteendő kilométer a komputer szerint még 140 kilométer a tankolásig, viszont a szintmérő még több mint háromnegyed tankot mutat. Ez milyen hibát jelenthet? Kérdeztem a szervizt, de csak hümmögtek.
Üdv:
Z
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #65339 üzenetére
Én nemrég váltottam M1 > M3. Pont egy 1.4-es 95LE benzinesről 1.6-os 110LE benzinesre.
A régi egy sedan volt, az "új" meg kombi. Nekem erősebbnek tűnik az M3-as, jóval hamarabb veszi fel a lendületet, mivel 16 szelepes így ezt is pörgetni kell de nem annyira mint az 1.4-est. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nyalifali #65343 üzenetére
Amíg nem futsz bele egy selejtbe, addig nem lesz gondod, de ha igen, akkor cseszheted...
Egy kis olvasnivaló... -
Gabady
aktív tag
Utolért engem is az a szomorú tény, hogy motortartóbak csere... Kopog már, illetve váltáskor néha olyat ránt hogy .... Tudom váltsak finomabban...
Nézelődtem a típusok között, beszéltem pár ismerőssel és azt javasolták, hogy inkább vegyek gyári bontottat, mert az is legalább annyit el fog menni mint ezek az utángyártottak.
Hát gondoltam ha már itt tartunk, akkor renaultéktól kérek ajánlatot.(6) 8200549046 Motortartó bak 37.850,-Ft, 1 nap
(11) 8200103263 Motor kitámasztó 18.100,-Ft, 1 nap
(3) 8200777542 Motor kitámasztó 22.220,-Ft, 1 nap
(24) 8200352861 Váltó tartó 17.924,-Ft, 1 napitt az ajánlatuk, amitől kicsit seggreültem, így hát elkezdtem nézelődni az ebayon. Németektől tudnék nagy bakot rendelni kb 18e ft-ért. - gyári új.
A többit egyenlőre nem csekkoltam, de mit gondoltok, érdemes lehet inkább ebayon bevásárolni, ilyen forrásból ? Azért nem szeretnék utángyártottat venni, mert nincs jó tapasztalatom velük, illetve nem is javasolták, meg nem 1-2 évre szeretném vásárolni.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nyalifali #65367 üzenetére
De szarakodnak, pont erről írok. És igen bukó lett.
Egyszerűen nem éri meg rajtuk spórolni. Tegyük fel kitöltöd azt a papírt, amit az ügyfél-szolgálatos elküld és van hozzá időd meg idegrendszered kitölteni azt a rettentő sok értelmetlen faszságot is. Szerinted állni fogják a visszaszállítást Németországba, az nem kevés pénz lesz elpostázni és akkor még hátravan, hogy mikor lesz neked ebből új termék, vagy pénzed.Ha megfogadsz egy tanácsot, akkor most elsőször és egyben utoljára rendeltél ettől a két forintért az anyját is....cégtől, amely a tkm tudja hány online néven fut. Legalább 30, köztük autodoc néven is.
--------Egyébként meg az ÁSZF-ben le van írva, ha rossz terméket rendelsz, akkor az a te felelősséged, ezzel hárítva magukról, hogy nekik bármi egyéb kiadásuk legyen, tehát előtte feltétlen ellenőrizd a cikkszámokat márkaszervizben! Ha ott elcseszik, akkor az a hunyó...
És a termékeikre is csak úgy van garancia, ha azt hivatalos márkaszervizben szerelteted be. Nem úgy van ám, hogy te otthon beszereled, aztán mindenki happy.
Persze ez Németországban így működik, mert a német k..ra letojja a szervizárakat és ott nem cseszik át a tulajdonost. Ha gond van a termékkel, majd ők elintézik az autodoc felé, már ha van olyan német tudlaj, aki maga intézi az alkatrész megrendelést, de ez olyan ritka.... A tulajnak lényegében semmi gondja ezzel az egésszel.[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #65372 üzenetére
Ha megcsináltatod velük a szilentet örök lesz mint a nyomor, de arra készülj, fel, hogy a kasznit rázni fogja.
Itt pont a zselé töltet meg a minél lágyabb de tömör nagy felületű gumi a lényeg ami a rezgést elnyelni.
Nem mondott, hülyeséget aki a gyárit ajánlotta, de ezt senki nem szokta megvenni. (tisztelet a kivételnek.)www.profi4.hu őket tudom ajánlani.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65374 üzenetére
Hát oké, de ha 2 év után kuka a szilent, a gyári meg kihúz 5 évet, akkor érdemesebb a 2x drágább gyárit megvenni...
Amúgy ez a powerflex érdekes, mert a meglévő szilentekhez kell hozzáépíteni. Ha az rossz állapotban van, akkor a szilent is csere plusz a powerflex hozzá...
Ahh lehet ennek a vége az lesz, hogy veszek valami utángyártottat, azt le van szarva... Lemfölder pl nem lehet nagyon szar.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
nyalifali
aktív tag
válasz nyalifali #65367 üzenetére
@rob210
@ΞΔGLΞSzétbombáztam a kocsit, mind3 belső LFA102 a kezemben, szemre nem ázott, kontakt nyoma nincs, van rajtuk egy felirat, 30 ohm?, multival rámérve egyformák (1.1 ohm), ez mire értendő?
Sajnos bontottat még sehonnan nem sikerült egy darabot sem szerezzek...
A külső érzékelők nem befolyásolják az indítást?
Ergo nem kell a szakaszoláshoz lehúzzam az ajtók szalagkábelét.Ne nagyon röhögjetek ki, mert akkor feladom
[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
t.imi
addikt
Hozzáértőktől egy tipp?
Hidegen, de már melegen is csörömpöl a 1.5 DCI.
Ezen a héten elképesztő hangokig jutott el. Eddig is előadta, de hétfő óta napról napra rosszabb. Este meleg motorral városban ~1400-1900 között kb kispolszki tempóban mertem gyorsítani, hogy meg ne álljon a szívem.
OMV prémium volt benne, nem mintha nagy magömlés lett volna, arra pénteken 50 lityi Auchan sima diesel.
280km-t ment bele, tegnap kínomban 15l MOL prémium diesel, plusz 1dl full sint MOL 2t.
Sokat nem javult tőle 45km alatt, csöppet halkabb lett.
Az egész a kb 500km ezelőtt elvégzett vezérlés vsere+ szoftverfrissítés óta jött elő
Tudom Rob, szerda.
Addig is szeretnék hasi görcsök nélkül hazaérni -
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #65380 üzenetére
1 decitől nem lesz baja, annyit megeszik motorolajból is szerencsétlen DPF, el kell bírnia.
Viszont ezt a 2T olajat teszünk a tankba dolgot tényleg el kéne már felejteni, Gyakorikérdések tanácsadás kb.
Nyilván ő kínjába rakta bele, mert nem tudja mitől kerreg. De erre nem megoldás, hogy 5 féle löttyöt összekeverünk már. A legjobb az lenne ha kifogyasztaná a tankot amíg ki nem jelez a műszerfal, aztán telerakni egyféle üzemanyaggal amivel szimpatizál. A kerregés mástól lesz amúgy is. Nyilván ne a hibás motorral járkáljon addig pluszban, csak amennyit feltétlen muszáj. A tankot utána is ráér kiüríteni.[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Köszönöm a gyorsat urak!
Szóval. Szépen sorban.
Itt van 6 felvétel, kb egy sem használható. Illetve 1, de az álló helyzetben készült.
Ma vettem tel. tartót, megpróbálom éjjel hazafelé.Köszi Rob! Vezérlést Renault Szabó Érden csinálta, beszerelt típus max a számlán szereplő cikkszámból fog kiderülni.
Vezérlés csere után lett durvább hangja, ezt a vezérlő szoftver cseréjével magyarázták. "Majd megtanulja" volt a magyarázat. Közben akku csere is volt, indítás után elfelejtette a rádió adókat.
Aztán kuplungcsere, akkor 2 napig akkumulátor nélkül állt, azóta kb 300km mentem vele, 90% autópálya.Igen, 2t motorolajat már kínomba tettem bele, az itt olvasottak alapján. Xar mo-i gázolaj, elégtelen kenés, stb.
Mire kijárom, az 2.5 hét.
Más kérdés, hétvégén mennék 2x200km-t, szintén pályán. Ezek tükrében nem tudom merjek e.
1x hideg diesel kb -10 alatt hangja van, máskor mint amikor lassan kapja fel az olajat csere után és elkezd kopogni minden. Hajtókar, hidrotőke, stb.
Aztán simán erősebben kerreg, néha normálisnak mondható, de messze nem olyan finom, mint olaj, vezérmű csere előtt. -
rob210
Topikgazda
Ejj ha.
Ha változó hangja van az marhára nem jó.
Te ne keseríts már el engem.
Ez egy újabb megane lesz amit a szakszervíz tesz tönkre?
Milyen vezérlőszoftwaret cseréltek rajta, mesedélután.
Ezen van egy software és kész nincs külön vezérlősoftware.
Ellenben ha nincs fesztelenítve a vezérlés akkor pontosan ezeket a tüneteket produkálja.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Nézd nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés és mire.
De menj vissza és mond meg nekik, hogy srácok ez nem ilyen volt itt valami nem oké.
Tessék rendesen összerakni, számla meglobogtat, és ennyi.
Ott a főtengely és az adagoló nem dolgozik szinkronban, azért csattog prüszköl.
Főleg, hogy azonnal észrevetted vezérléscsere után.
De ha gondolod úgy is jössz ránézünk, egy holtpont főtengely vezérműtengely ellenőrzés nem annyira nagy dolog. (bár nem tíz perc, de megoldjuk.)
Csak, ha én hozzányúlok, az ő álltaluk biztosított garancia oda. és gondolom nem véletlen cseréltetted szakszervízben.Renault power
-
t.imi
addikt
válasz BigBlackDog #65389 üzenetére
Ilyen ne legyen, nagyon sokba van már a drága.
Fehér Farkas és Rob tanácsát követve reggel kávé helyett szó csata a szervizzel.
Ó, van már benne vagy 4-550km is.
Lassan cserés
EGR miatt nem mentem vele eddig.
Jól látod, amiatt vittem "szakszervizbe", ha bármi gond van, fejükhöz lehet vágni sok mindent.
Gyári technológia, gyári alkatrész, hivatalos szerviz.
Adtam a @nak egy pofontA Te napodat sem szeretném eltolni, más gány munkáját helyrehozni...
Ettől én hányok.
No meg, ha kétszáz nagyon sokat kifizettem....[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #65393 üzenetére
Vicc az egész...
Alig maradt jó szakember az országban, és nem csak autó fronton.
Legközelebb henteshez viszem, ott még hús is van. Tu in van.
Csütörtökön várnak. Meggyőződése hogy szoft hiba, volt már gond M3, fluence-vel. Emlékezett rám pontosan.
Laptop rá, városi autókázás, kopás értékek törlése.
Bátran lehet használni, semmi gond nem lesz vele......
Ma csak meghallgatják, hogy nyugodtabb legyek[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65376 üzenetére
Kértem tőlük ajánlatot.
8200549046 gyári 18400 Ft
utángyártott 10300Ft8200103263 gyári kategoria 11200 Ft
utángyártott 3200 Ft8200777542 gyári kategoria 17000 Ft
utángyártott 6100 Ft8200352861 gyári kategoria 4000 Ft
utángyártott 2800 FtA gyári kategória vajon milyen márkát takarhat ? Elég nagy az árkülönbség a két típus között.
Viszont még mindig barátibb, mint a márkaszervíz által adott ajánlat.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
vmk
tag
Sziasztok.
Megane 1 Ph2 1.4 16v K4JC750 légszűrőházról tudna valaki képet mutatni?
Nincs meg az eredeti, szeretném pótolni. -
femiki
tag
A gyári 2-gombos központizár bezár, de kinyitni már nem akar. Most cseréltem nyomógombot, és igy sem. Mi lehet a hiba?
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Megane kombi 1.6-os 2000 évjáratot néztem. Annyi a baja, hogy a jobb első elektromos ablak nem működik. Ez könnyen orvosolható és kb mekkora tétel?Maine coon