- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
A felső holtpont jeladóról mikor tudni, hogy ő most csak a szokásos kontakthibájával kínlódik vagy pedig már illik kicserélni is? Ma megint ki kellett szednem és megpucolnom WD40 által, beszereltem és tökéletes működés.
Eddig 3x kellett hozzányúlni, kb. 10 hónapja, meg 3 hónapja, meg ma. Azon kívül tökéletesen indul, nem dadog, minden rendben. Csak néhány havonta gondol egyet és a reggeli beindításnál nem indul vagy dadog meg fehér füstöt okád benzinszaggal együtt. Megpucolom és minden jó hónapokig.A hiba ritkaságából adódóan meg abból, hogy elég megpucolni és működik gyanítom még nem csereérett, de szóljatok ha rosszul gondolom.
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
Sziasztok!
Clio 2, 1.4 16V, K4J motor. Annyi a gondom, hogy a gázpedál felengedése után érzésre kicsit lassan (kb 0,5-1 mp) kezdi visszaejteni a fordulatot.
Fojtószelep tisztítás volt, és utána elég hosszú ideig az akku is ki volt szedve, szóval a tanult értékeket is elfelejthette.
Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja?Путин, иди нахуй!
-
-
feri19
csendes tag
Sziasztok, sajnos ez az ünnep nem indult jól, elmentünk hosszú hétvégézni, de sajnos az autó megadta magát! Menet közben gázadásra kis fulladás a műszerfalon a vízhőfokmérő 0-n állt, nem mutatott semmit! Félreálltam, ekkor üresben felpörgött 4500-ig, majd leállítottam,. próbáltam újraindítani, sokadikra nagy nehezen sikerült kb 15-20-ra! Elindultunk a vízhőfok 0-n, de a meleg levegőt fújta a ventilátor, kb 5km után meg kellett állnom egy kereszteződésben utána szintén felpörgött, majd lefulladt, ez után már nem tudtam elindítani, az akksi is lemerült hibakód nincs az obd2 a vízhőfokot -39C-nak írja! Elvontattuk a szálláshelyre Mórahalomra (mi Perkátán lakunk) most ott áll, termosztát 6 hónapja cserélve, FHP és a pillangószelep is akkor tisztítva, esetleg valami tipp, mert hétvégén lehetetlen itt szerelőt találni nem is vagyunk ismerősök erre, Megane2 2004 1.4 benzin grandtour! Köszönöm hátha sikerül valami!
[ Szerkesztve ]
-
laslie92
senior tag
válasz forceberg #65704 üzenetére
Próbáltam de semmi hallatszik belőle. Hidegen melegen egyaránt csinálja de csak 1-től 3-ig sebbeségben utána ha kipörgetem 4. ben akkor sem produkálja. Ha üresben nyomom a gázt akkor sem ha vissza áll alapjáratra akkor sem. Annyira sajnos nem hangos hogy fel tudjam venni csak az én fülem hallja
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #65709 üzenetére
Mivel szétszerelés után jó lesz, nem hinném, hogy maga a szenzor a rossz, mert akkor mindig az lenne, meg gyakrabban jönne elő a hiba is. Szerintem kontakthiba van csak. Ettől függetlenül megveszem, mert 4 ezer pénz nem sok érte, de gyanítom az újjal is fogja majd csinálni úgyhogy a csatlakozót is le kéne cserélni a drótról. Ahhoz viszont nem sok hely van ott.
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #65712 üzenetére
Még esetleg megpróbálhatod, hogy a szenzor érintekezővilláit picit széthajtod(ha ez nem segít, akkor viszont emiatt a csatlakozó egy új szenzorhoz sem biztos, hogy jó lesz!), vagy a csaklakozóban ha hozzáférhető, akkor abban összébbnyomni a fogadórészeket.
Újat meg lehet, hogy így érdemes venni:[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Karotta megmondta a frankót, a Renault egy pin@ és most már csiklója is van, ha eddig nem tudta volna valaki!
Egyébként dicsérte az autót...
Totalcar TV: Renault Megane 1.2 TCE - 2015.[ Szerkesztve ]
-
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65734 üzenetére
Robibá!
Kellene tudnom, vagy mi a lófütty?
Én, csak leírtam, hogy egyébként dicsérte az autót. Én biztos nem vennék ilyet, főleg a talisman után.
A laguna sokkal jobb autó...Az szavaidból ítélve, az összes Reanult ilyen tákolmány manapság, vagy van kivétel is?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #65733 üzenetére
Jah, 35-40 ezer után ilyen hibák, hát valakinek illene a seggébe felnyomni, pl egy vezérműtengelyt a rönónál.
-
rob210
Topikgazda
NEM! Az EU fejeseinek kéne felnyomni, akik kitalálták ezt a rohadt nagy környezetvédelmi szigorítást. Így sikerült is elérniük, hogy a diesel is láthatatlan szemcséket lök már ki a környezetbe, ami azonnal letapad a tüdődben. Mellesleg értelmetlenül.
Nem a gépjárművekkel van a fő gond. Mondom ezt úgy, hogy engem nagyon érdekel a gyerekek jövője!Nem a renaulttal van a baj, hanem az elvvel, újra kell tanulni a fizikát.
Ha valami kicsi, könnyű, és nagy teljesítményt akarunk belőle kihúzni, azt nem lehet bűntetlenül hosszú élettartam mellett megoldani. Illetve meglehet, csak ahhoz egyébb segédberendezések kellenek és anyagminőségi változtatás.Hogy értsd, a Ford ecoboost, a vw tsi, és a többi agyonturbózott 900 és 1200 köbcenti közötti motorral sem fognak 19 év múlva közlekedni. Ahogy egy 1.6 szívó benzinnel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #65747 üzenetére
Persze, hogy tudok.
Belépő szint.
Meg amivel biztos nem kapsz különböző értékeket
Bár sejtésem szerint ezt nem fogod megvenni.Ettől még az elsőt ajánlom, nekem is ilyen van és van hozzá bevizsgálási tanusítvány. Tehát használható, megvehető.
Renault power