- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz rob210 #64598 üzenetére
Jah nem is hibáztatlak inkább el meséltem a történéseket , legközelebb át fogalmazom , hogy ne legyen félre érthető, szerencse volt hogy ua ott volt a másik és , hogy 4 óra allatt ki szállíttotta a bárdi a másikat.
Ez kéne nekem csak nem 66 ezerért , nem tudsz esetleg egy jó weboldalt neten, google-val nem találtam csak ruszki oldalakat
8200099374
[link]8200480022
ebből meg világos szürke kéne (nem vágom milyen kodon fut a szürke)
állítólag ezt már nem gyártják szvl ez meg még kétségesebb honnan szerzem be
pedig erre csak 10 ezret mondott a jó ember ezt még ki is fizettem volna
[link](eltört a felső patent a műanyagon)
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #64601 üzenetére
A megane-os FB csoportban van egy csóka aki kb minden CC-s poszthoz kommentel, vagy linkelik a nevét, hogy neki van CC alkatrésze, őt keressék.
Ha patent tört, és megvan a letört darab, akkor ragasztasd vissza, csak ezért kidobni, és lecserélni nem érdemes. Én bevallom, pákával hegesztettem vissza a váltótakaró alsó karikájának ABS műanyag füleit, és 3d nyomtatóhoz való ABS filamenttel adtam plusz támaszt neki, és csiszoltam vissza.
Az A oszlop belső takaróján szintén így hegesztettem vissza a füleket, amiket megtaláltam anno a kárpit alatt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy hol tudok venni a szövet levegőcső helyére flexibilis aluminium csövet (Bp-en) ? Ha jó mértem 65 mm átmérőjű kellene, le is rendeltem bárdinál, de 5 db 10 cm-es darabot küldtek... Vagy esetleg bármilyen más megoldás a pótlásra?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
polonic
félisten
Lengéscsillapító porvédőket 13-as grand scenicen nagy meló cserélni? Még nagyon sürgős? Mintha el lenne szakadva az egyik.
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #64609 üzenetére
Ha meghal a lengéscsillapító akkor drágább.
A csere macera, mert a torony bent van az ablaktörlő motoroknál. Szokásos ablaktörlők le szélterelő le. Aztán ki az egész gólyaláb ki rugó össze torony le harang csere torony vissza. Kész.
3-4 óra a csavarok függvényében.Renault power
-
Josi
senior tag
válasz #89309696 #64596 üzenetére
Itt egy 2002-s árlista, felszereltségekkel:
Renault2002.pdf[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
t.imi
addikt
Urak, k9k 836 motorkódhoz a műanyag házas termosztát cserélhető külön, vagy kompletten vásárolható meg?
-
#89309696
törölt tag
Hááát. Nem találom az RT, Dynamic felszereltséget pl. pedig olyanok is vannak. Mikor a biztosítást kötöttem ott felsorolt ilyeneket is, meg az aprón is láttam mikor a kocsit kerestem.
Az én felszereltségemhez írja a gombos kormányt meg a fűthető tükröket és a dőlésszög állítható fejtámlát elől és a kaszni színére fényezett kilincset, de nekem ezek nincsenek. Viszont a rádióm az 6 hangszórós (volt) ami itt meg sincs említve.
Mondjuk ez olasz autó volt, lehet ott mást raktak bele felszereltségként.
Az is érdekes, hogy választható opció volt az ESP, amivel én még Megane-t sose láttam. Pedig überbrutál cucc, aki a biztonság miatt vette annak idején az tuti belerakatta volna azt is, mégse volt az aprókon ilyen.
Mondjuk 3 körös ABS-szel nem is tudom mennyit érne, csak a két első kereket tudná fékezni. Persze a semminél az is jobb. -
mycso
Topikgazda
válasz #89309696 #64615 üzenetére
Már többször feljött, nem tudom más márkáknál hogy van, de a renaultnál követhetetlenek a felszereltségek mai napig.
Faterom 2000-ben vette (ph2), akkor 100%-osan biztosan ezek a felszereltségek léteztek:
RN, RN Cool, RT, RT Cool, RXEDe, pl. 1-2 évjárattal hamarabb vagy később már teljesen mások voltak ugyanezen tipus elnevezései, pl. Alizé, Alizé +, Monaco, stb.
Borzasztó.
Megane 2 dettó, ott még talán nagyobb a kavar.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
Az egyeshez honnan vagy benne biztos, hogy ezek voltak az elnevezések?
Csak azért kérdezem, mert amikor elkezdték a meganet gyártani akkor a 8 szelepesekkel kedtek a 19 ből átvett 1.4 benzinnel, és jött hozzá az 1.6 benzin a 2.0 benzin és az 1.9 dt, majd dti.
Ezekből volt chic,rl,rn,rt,rxe,monaco
Utána jött a ráncfelvarrás, 99' ekkor kavarodott meg az élet.
Jött a már említettekhez az alizé,expression,authentic,Monaco, ehhez pedig a választható dolgok. Szóval kavar van, rendesen ez igaz és volt még a bonyolítás a klímás nem klímás ezek voltak cool megnevezések.Szóval könnyen követhető nem is értem mit nem értetek rajta.
Renault power
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #64620 üzenetére
Megnéztem világosban. Mindkét oldalon elől le van szakadva tőből. Nem nagyon férek hozza, így nem tudom hogy ragasztószalagozzam.
Mióta lehet ez így...Hátsókat nem látni a dobbetétek miatt. Alá meg nem férek az autónak.
Szerintem egyáltalán nem normális, hogy 5 és fél éves autón 130k km-nél ez van.
Hát ez rohadt jó.
-
Josi
senior tag
válasz rob210 #64621 üzenetére
Énszerintem a következők voltak:
1999-től a 16v motorokkal szerelteknél:
RN, RT, RXE. A Monaco fullextrás változat. (RXE csak 1.6-tól felfelé)2002-től:
Prima, Authentique, Alizé, Expression, MonacoEgy-két abból az időből származó doksik sikerült megmentenem az utókornak.
Renault
Renault_Megane_I_Ph2
Renault2002 (ez volt picit feljebb)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz #89309696 #64615 üzenetére
Lehet, ott is úgy volt mint mostanában.
Veszel valamilyen felszereltségűt, és veszel még csomagban valamit hozzá.
Ebben az a jó nekik, ha valami kell neked, akkor a csomagban megveszel olyant is amire nem lenne szükséged .
És így lesz a 4 milliós autót mindjárt 5-6 millió.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
A hipotézised ott bukik meg , hogy például az enyém 2000es 1.6 16v és expression felszereltségű.
107 Le motorral, mert ebből volt 110Le is.
Ismerősöm 2000es-e meg 1.6 8v 90 paci és RT és nem forgalombahelyezés, hanem gyártás!Egyszóval ahogy mycso is írta követhetetlen.
De tényleg egy hihetetlen katyvasz ez az elnevezgetés.Renault power
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
A jövőben tervezem egy 2015-2016-os Renault Kadjar 1.2 tce 130 turbo benzines gépkocsi vásárlását. Mit érdemes tudni ezzel a típussal illetve ezzel az 1.2-es motorral kapcsolatban, mennyire megbízható, mik a legnagyobb hibái? pl olajat mennyire hajlamos enni vagy elektronikus gondok ilyesmikre gondolok.
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #64621 üzenetére
2000 augusztusában 100% biztossággal tudom, hogy ezek voltak, mivel akkor vettük az autót és ezek voltak a választható felszereltségi szintek.
Persze lehet, hogy előtte vagy utána 1 hónappal már teljesen más megnevezések voltak...
De a fix felszereltségi szinteken belül össze-vissza variálható felszereltségek meg úgy megbonyolítják, hogy teljesen átláthatatlan lesz.
pl.: a megane 2, nekem már ph2 volt, de pont a ráncfelvarráskor készült (mivel az első ilyen modell lehetett, volt benne ph1 és ph2 alkatrész vegyesen). "Dinamique plus" volt a felszereltsége, ami elvileg csak ph1 végéig volt. Viszont ebbe a felszereltségbe tartozó: behajló tükör, sötétedő belső tükör nekem nem volt a benne, a többi leírás szerinti extra viszont igen.
Most a laguna 3 (itt abszolút elvesztem a felszereltségek között) 4controll, ami egyben felszereltséget is tükröz: alu váltógomb, pedálok, sport kormány ---> no a pedáljaim gumik és nincs ülésfűtésem, de ezeken kívül minden IS van..
Jah és ezzel is pont úgy peszopt@m, mint a megane-val. Ez is pont a ph2 - ph3 ráncfelvarrás között született, így van technika benne mindkét fázisból. Alkatész vásárláskor egy főnyeremény. De már a megane-nál hozzászoktam, edzett vagyok ilyen téren.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Cyborg
őstag
-
eTrade
tag
válasz rob210 #64630 üzenetére
Engem nagyon érdekelne egy statisztika, vagy bármi info, hogy az 1.4 Tce mennyivel megbízhatóbb, mint az 1.2 Tce. Tudsz belinkelni valammi hiteles forrást, mert a Megane 3/4 facebook csoportban már egy ideje visszatérő vitatéma, hogy melyik motor a megbízhatóbb? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #64630 üzenetére
Pont ezzel szerettem volna kikérni a véleményed/ és mellette mindenkiét, aki tud tanácsot adni benne.
Gondolkozo, új autó vásárlásán, nagyon tetszik az új clio, de motorválasztékban elég gyenge a kínálat. (mindenképp újban gondolkozom) Benzinest szeretnék mindenképp.
De ott gyakorlatilag csak ez a 899 ccm-es verzió van, akkor leírásod alapján ez kerülendő, akkor gyakorlatilag nincs is az új clioban benzinesben olyan ami a későbbiekben nem okozna fejfájást? Azt hittem van valami bevált motorral is, de most végigböngésztem az ajánlatokat és semmi.
TCe 90 Benzin Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 75 Dízel Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 90 Dízel Manuális váltó – 5 sebességfokozat
dCi 90 EDC Dízel EDC – 6 sebességfokozattehát ha ennyi a kínálat, akkor inkább nézegessek márkán belül más típust?
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Volt itt szó bőven a termosztátokról.
Hideg időben kb. a piros ponttal jelölt helyre áll be a mutató, átengedne?
L3, 1.5.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #64636 üzenetére
Nem tudok neked ilyyen statisztikát előrántani, csak a tapasztaltakat tudom leírni és aki elhiszi elhiszi aki nem nem.
0.9/1.2 Tce az utóbbi 6 hónapban 14 darab fordult meg az ismeretségi körömben lévő szervízekben.
Leginkább láncnyúlás és szelep beégés miatt.
Egynél volt elektromos hiba ezt nem is sorolnám ide tehát marad 13.
Na most garanciális időn belül, a szakszervíz elhajtja a tulajt, hogy nem megfelelő használat miatt gyengült el az autó és kopog. (feltámaszt a szelep a kormon ,vagyis inkább széndarabokon és kimarad az ütem innen az erővesztés és a kopogás is, mert extrém esetben veri a dugatyú a szelep szélét.)
Majd ettől összeborul a teljes ütem és elkezd a lánc extrém terhelést elnyelni amitől nyúlik.
Hiszen a szelepek a vezérmű tengelyeket "rángatják" az meg a láncot.
Na most mivel biciklilánc van ezeken a motorokon, amiket egy erősebb puli kutya is eltép, ugrik a vezérlés, motorgenerál 78000 km futott clio 420ezr forintos generál. Majd azonnal értékesítve lett.A másiknak csak csörgött a lánc neki szerencséje volt 89000km vezérléscsere szeleptisztítás itt olcsóbban 245ezerből megúszta a történetet az autó értékesítve lett.
Barátom tehát ez közvetlen környezet, kapta az autót ezt ki kell emeljem!
Sandero 0.9 tce 59ezer kilométerrel elszakadt a lánc!!!
Pedig tudta a hibákat figyelt is rá, jeleztem neki.
Egyszer emelkedőn felfelé nagyobb gázfröccs és motor leáll műszerfal disco effekt nem indult.
Hívott elgurultam, megnéztem és közöltem vele, hogy szedje elő a garázsból a még el nem adott fabiát, mert ezzel nem fog egy ideig sehova menni.
Renault szalon szakvélemény, egyébb komponenseken is látszik a szakszerűtlen használat és az oljacsere elmulasztása, garancia nem érvényesíthető! szervízköltség 623000 forint. Az autó 3120000 volt.
(itt jelen esetben megy a pereskedés, hiszen ha valami nem volt megcsinálva akkor ők nem csinálták meg, mert a pecsétes szervízkönyv kezében van, Baumgartner, ezért is mondtam itt a napokban, hogy hozzájuk ne.)Hát ennyi, bocs a regényért.
Renault power
-
SPeti1984
senior tag
Neten keresgélve pedig nemigen találtam különösebb hibákra ezekkel az 1.2 130 le-s motorokkal kapcsolatban, ezért is reménykedtem benne hogy nem lehet olyan rossz választás.
-
#89309696
törölt tag
Megmértem az akkut 5 nap állás után a frissen beszerzett kütyüvel, 12.56V, úgyhogy az akku az rendben van. A nyökögő indulást pár nap után akkor vagy az önindító vagy valami kontakthiba okozza.
De most hogy indítottam tök jól ment, nem nyökögött, mint szokott. Kezd egyre inkább kontakthibára hajazni a dolog. -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #64640 üzenetére
Tehát ezeknél is, mint a TSI-nél 50 ezrenként diószórás vagy igényes kézimunka, 100 ezrenként lánc és feszítőcsere és nem lesz gond velük. Meg persze drága olaj, sűrűn cserélni, tolni bele a 100-as benzint.
Csak nem tudom összeszámolva nem-e jön ki így drágábbra, mint x évente generálozni. -
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #64647 üzenetére
Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #64565 üzenetére
Köszönöm. Az akku fesz 12.4 volt indította a motort ismét.
Holnap jönnek megnézni, kíváncsi vagyok mi lesz .
Ma is elinditottam kicsit.meg felraktam tölteni az akksit utána. Ne merüljön le, az inditgatas miatt. Vagyis, hogy bizonyosan elinditsa holnap a motort.ne legyen probléma.
😊/Scenic 99-03/ 1.9 dci
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Fail3D!
addikt
Udv! Megane ii Bezs szinu kormanyra van esetleg elerheto festek amivel lehetne szepiteni a fekete szinen? Illetve eleg kopott a belso ajto behuzo kar is Ha tudtok szinazonos festekrol kelrlek irjatok vagy esetleg mas megoldasrol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest