- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Egy kis csemege.
A mai napig ez a motor az egyik legjobb blokkja a renaultnakRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok, a multkori és a pénteki hibakod olvasás is ugyanazokat a hibákat mutatja.
Kettöt nem.értek belöle.A gyujtás utáni áramkor összeférhetetlenség az egyik(a upc egységben egy biztositék kiment volna??), a másik az olajszint szenzor áramkör.
Csatolom a kinyomtatott eredményt is. Kérlek segitsetek megérteni a két hibakodot.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64412 üzenetére
Furcsa, ez nem clippel lett kiolvasva.
Amiket ír az bármi lehet, akár egy sima testoxidáció is.Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64413 üzenetére
Szia Rob.
Mit értesz clip alatt?
A software amivel dolgozott a szerelö?
Hm.. nem.tetszik nekem a hibakod az a kettö. Nagyon nem.és orvosolni szeretném csak a hogyan a kérdés.
A upc egységet már szedtem ki. Az ottani biztositékok épek oxid nincs.
Az upc egységet magát nem mertem szétszedni, feszegetni kelett volna a petentokat én meg nem akartam mert ha eltöröm tuti nem szigetel ugy mint eredeti állapotába, onnantol meg csak szivok vele.Ötlet esetleg a törés mentes szétszedésre? Talán ott van a hiba.
Illetve, a beszivott levegö hömérséklet érzékelöt hol találom és ha cserélni szeretném, milyen márkára?
Olaj kérdésre visszatérve mit ajánlanál? Motullal csak jo tapasztalatom van, azon belül milyen viszkozitás. Az se gond ha 5ezer km en belül kétszer cserélem.le , csak legyen ugymond "kimosva" a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz sesomaru1989 #64414 üzenetére
Renault can clip diagnosztikai eszköz.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64414 üzenetére
Csak a hibakódok miatt, mert azok furcsák.
A beszívottat írta volna a diag.
Az olaj 5w30 a motullal nem vagyok tisztában sosem használtam. De a specifikációnak megfelelőt.
Az upc-t ne szedd szét otthon
A kontakthiba nem abban lesz, hanem előtte valahol.Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64416 üzenetére
Fene enné meg -.- , UPC-hez nem nyúlok akkor, előttem már valaki bojgatta am látszottok rajta a szerelés nyomai
A kontakt hibát merre keressem, van esetleg kiindulási alap ahonnét eltudnék indulni? Ha jol látatm UPC szétszerelésnél a csatlakozok körül van egy gumi tömítés is, van ilyen tömités készlet garnitura ezekhet a csatlakozókhoz? Ugye ezek elégé kitudnak nyulni elszakadnak stb..
Olajban mit ajánlanál Márkát tekintve?
Még egy diagnosztikára vigyem el véleményed szerint? Kit ajánlanál itt Budapesten vagy környékén?
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64417 üzenetére
Hát ajánlani nem tudok én magamnak diagolok ugye.
Akit jó szívvel ajánlanék ahhoz nem jutsz be február vége előtt.
Azok a gumi tömitések pótolhatatlanok és létfontosságúak.
Én körbe szoktam ragasztani, hogy biztosan ne kapjon párát.
Kemény dolgok ezek, így látatlanba nem tudok mit mondani.Renault power
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Nézegetem a Scenic III-asokat, de egy 1.5dci és egy benzines között kb. 400 ezer ft különbség van, ezért árban hajlanék az 1.5dci-re
Ilyen felhasználási mód mellett mit gondoltok, bírná a dízel, vagy egyételműen inkább költsek a benzinesre +400 ezret?
Országút havonta 1 út, 700km, évi 8400km
Évente 1 külföldi nyaralás, 4000km
Többit városban, rövid utakra, havonta 250km, évi 3000km -
rob210
Topikgazda
válasz HeavyToys #64420 üzenetére
igen mind a kettőt alkalmaztam már.
A denckermann fenntartásokkal kezelendő, de teljesen elfogadható, a jappanparts- al semmi gond belépő szint nem kell sokat várni tőle, de hétköznapi használatra teljesen rendben van.
Sok meganeba raktam már nem volt még velük baj.Fékből viszont kerülendő.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #64421 üzenetére
Kizárt, hogy ezzel nem ölöd meg.
Benzin egyértelműen.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Smith Ügynök #64421 üzenetére
Milyen évjárat? DPF van benne? 400e-ből elég sok mindent meg lehet javítani, ha gond lenne.
Ráadásul a fogyasztáson is mindig hoz majd, így szerintem nem kérdés , kivéve, ha esetleg az egekbe tolnák a gázolaj árát. Esetleg a környezetvédelmi bohóckodás miatt lehet gond nyugati nagyvárosokban a dezsővel.(#64423) rob210 : légyszi tedd hozzá, hogy te gyűlölsz minden dízelt, főleg az 1.5-öst.
Holott nem lehet véletlen, hogy már lassan 20 éves blokk még mindig gyártásban van.
A havi egy hosszú 2x350km-es út miatt simán lehet DPF-es is. Kéttömegű lehet még gond, de 400e-be belefér...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
HeavyToys
senior tag
válasz rob210 #64422 üzenetére
Kettő közül te melyiket javasolnád?
Gondolkodom Billstein első+hátsó lengéscsillapító + KYB toroncsapágy (65k) vs. (Denckermann első + JP hátsó + NTN SNR toronycsapágy 38k) szetten.
Azért lényegesen olcsóbb lenne, csak nem tudom, hogy az évi 15-20 ezer megtett km-em mellett mennyivel hamarabb állna meg (kb 3-4 évet tervezek még a kocsival). A belépőszint alatt azt érted, hogy észrevehetően "rosszabb" az úton?
A gyári lengéscsillapítóban 210 ezer van egyébként most.
-
rob210
Topikgazda
válasz HeavyToys #64425 üzenetére
Bilsteint felejtsd el, a KYB a gyári azt nagyon megérzed, ha az kerül bele.
Mehet a TRW, Meyle, Monroe.
Ha ezek nem férnek bele akkor a japanparts.
A tartósságán értem a belépő szintet.
Tehát azt már be merem szerelni mert nem hozzák vissza egy éven belül mint a febi és al-co cuccokat.
Amiket én meg se veszek.Renault power
-
Smith Ügynök
tag
válasz forceberg #64424 üzenetére
Na most sokat segítettetek
2009-10-es évjáratokat nézem, azok azt hiszem már részecskeszűrősek.Szóval esetleg bírhatná a dízel szerinted? Az ár mellett azért is hajlanék rá, mert ezeknek az évjáratoknak már nagyon jó hírük van, nem úgy, mint a korábbiaknak.... hajtókarcsapágyakal gondolom már ezen évjáratnál nincs gond, a befecskendező meg Bosch ha jól tudom.
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #64423 üzenetére
Rob, lehet a kis Cliomban kormányművet kell cserélni. Itt a szerelőmnél van Ricambi 40-ért, meg TRW 80-ért. Tudom raktál már Ricambit másoknak, mik a visszajelzések?
A Clio 2003-as, 230 000km-rel, szóval nem kell már százezer km-eket bírnia a szerkezetnek.[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz Smith Ügynök #64427 üzenetére
Pro-kontra vesd össze.
Szerelő ismerős van e aki olcsón javítaná ha gond van, tudsz e olcsón alkatrészt.
Mekkora probléma ha kiesik az autó stb....A km szám alapján a benzines ajánlottabb.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gixxergabi
senior tag
válasz sesomaru1989 #64412 üzenetére
sesomaru1989
Nálam Megane3-nál a DF016 a bal oldali tompított köre (izzó kiégése volt), írta hogy hány kilométernél jött a hiba (szakadás vagy testzárlat), és megjegyezte...
Ha nem jól van kiolvasva akkor tényleg félre is vihet...Smith Ügynök
Bírja a dízel ne aggódj, nekem még "rosszabb" a felhasználásom, igazából még hosszú út se kellett, volt hogy városban is csinált regenerálást... (dpf-em köszöni tökéletesen működik, kipufógó tiszta, néztem hány gr. reg előtt-után) -
sesomaru1989
aktív tag
válasz gixxergabi #64431 üzenetére
Nekem a helyzetjelzö szarakszik bal.oldalt, hol van hol nincs.
Megmozgatom egyböl jo két napig. Lehet az szorakozik? -
Smith Ügynök
tag
válasz Smith Ügynök #64430 üzenetére
Na ez bíztató.
Jó lenne, ha bírná, mert egy fasza kis 1.5dci Lagunát már lassan ingyé utánad dobják. Erre gondoltam pl.
[link] -
polonic
félisten
válasz Smith Ügynök #64434 üzenetére
Ne felejtsd el lekérdezni a gépet a jármű szolgáltatási platformon.
Bár ez N-es rendszám, külföldről behozott.
2017.09.08. - 2018.03.05. nem volt forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
Ebben a mostmár több hete konstans ~ -10 ÷ +5 °C közötti időben, főleg sok állásidővel és kevés, rövid használattal (amit ugye tudunk, hogy dízeleknél kifejezetten nem ajánlott) akármi is lehet.
Egyszerűbb esetben az üzemanyagból, főleg ha gyengébb minőségű, a hideg miatt valamennyi vízkiválás, kristályosodás (nem tudom, mennyire városban / külterületen laksz, az autó szabad ég alatt / garázsban?), amit felkap a tankból az üanyag szivattyú, hidegen amúgy is könnyen egyenletlen égéskép alakulhat ki. Üzemanyagszűrő eltömődés kezdeti jele is akár. Vezérlés mikor volt cserélve?
Szerk: ugye az 1500-2000-es indulás nem állóhelyben pörgetett motort és felcsapott kuplungot jelent?!
Nem vagyok szaki, "tapasztalatból hallok" és tanulok, majd szakavatott megmondja, ha nagy blődséget állítok...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #64428 üzenetére
3 at raktam be ebből egy pont most hullott ki, de ha a trw-t meg tudod fizetni akkor nem kétséges, hogy melyiket tenném be.
Felejtsd el a dieselt, hidd el tudom miért mondom.
Most pucoltam pont egy ilyen használatú egr szelepét, illetve próbáltam, aztán csere lett, mert úgy je volt sülve, hogy nem lehetett roncsolás nélkül kiszedni.
Ne szivasd meg magad.
Ha Sopron , Nyíregyháza távokatmennél egyértelműen diesel, de amit leírtál az kinyírja.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz polonic #64435 üzenetére
Bizony, akár jóval több is lehet benne. Itthon persze gyakran nincs már tekerés, mert a honosítás előtt már visszatekerik, így itthon csak a beállított km lesz lekérdezhető.
Én amikor vettem a Lagunát, inkább a felszereltségből engedtem, de itthonit akartam.
A JSZP-n még a nejlonozott állapotban készített első műszakin készült képek is fentvannak.
Bár 2012 előtt ez sem sokat ér, mert az elé nem lát a rendszer.
A szomszét Fassatja... 400-ról ment a JSZP szerint 200 alá km-benhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64433 üzenetére
Na pont az ilyen hibákra gondoltam, hogy szüntesd meg.
A renaultnak egy betegsége van, ha az elektromos rendszer nincs rendben egy csomó fals hibát is képes generálni.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #64369 üzenetére
Egyáltalán milyen körülmények között mérted ezt? Szerintem egyáltalán nem normális, nálam a 2.0 dci -5-ben üzemin lesz simán 7 km-nél, vagy előbb, úgy, hogy rögtön benyomom neki a full fűtést, mert utálok fázni. 15km-nél meg ülhetek alsógatyában, miközben kint a mínuszok röpködnek, valami Istentelen forró levegőt fújj be, ha HI-re van állítva, ilyenkor visszaveszem 21-22 fok körülire.. De lehet, hogy a Nálad az 1.6 nál ez normális, viszont +5 fokban szerintem ez még így is lassú. +5-nél, nálam ez max 3 km.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #64446 üzenetére
Mint írtam, lehet, hogy ez 1.6 dízelnél normális (ha jól emlékszem olyan motor van a tiedben). Nálam ez jóval előbb megtörténik. Bár az autót szinte nem is használom, a múltkor mentem vele azért pár száz kilométert, de még direkt figyeltem is, hogy mennyi alatt éri el a Volvo-hoz képest, mert annak meg, kb 1km, ha kell. Bár ritkán van, hogy úgy ülök bele, hogy esetleg kint áll a hidegben és azonnal kell vele indulnom.
Párszor volt rá példa, ezért is tudom, hogy nagyon hamar felmelegszik és ebben is elég durva melegítőegység lehet, mert azonnal küldi az utastérbe a meleg áldást, de általában távirányítóval kiküldöm a garázsból és addig be nem ülök, míg nincs bent szobahőmérséklet.
-
polonic
félisten
Igen, 1,6 dízel van nekem. Sajna nekem még nincs garázsom, úgyhogy ez is számíthat a bemelegedésnél.
Ha bemelegszik, akkor stabilan tartja a hőfokot és fűtés is van rendesen.Csak sose tudom eldönteni, hogy kell-e a termosztáttal foglalkozni vagy ez így jó. Azért kérdezek sokat.
A volvo az neked benzines, igaz? Az előző autóim nekem is azok voltak. Azok nagyon gyorsan melegedtek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron