- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz polonic #64241 üzenetére
Autópálya milyen tempó, mekkora etapokkal?
Csak mert a hosszú táv télen is kedvez a fogyasztásnak.
Kb. 5°C alatt bekapcsol egy extra fűtés, aztán kb. -2°C körül egy még erősebb, ez a rövidtávú fogyasztást nagyon megdobja, cserébe hamarabb melegszik.
Úgy látszik egyébként, hogy az 1.6 a 2.0-val együtt szinte képtelen jó fogyasztásra.
Lehet, hogy nem sokat kell rájuk költeni, de beléjük tankolják a tulajok...
1l fogyasztás különbség 100e km-en 1000l GO, ami úgy 370-420e Ft.5l fölé a L3 kombit az 1.5-össel akkor lehet vinni: ha hidegekben indulsz, vagy nyomod neki sok erős gyorsítás, vagy sok a város, vagy 120 fölött mész.
Amit viszont megfigyeltem, hogy 90-100 körül 6-ban többet ír pillanatnyi fogyinak, mint 5-ben. Legalább fél literrel, ez fura...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #64217 üzenetére
és többiek: Köszönöm a segítséget! A héten lesz idő foglalkozni vele záróvizsgára készülés közben, megnézem az aksi feszt. Van esély rá, hogy felújítós lesz az önindító, de szakavatott személyre fogom bízni ennek a megítélését.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok
Megtudja nekem valaki mondani, hogy a bal visszapilantóba melyik vezeték az amelyik a tükör fütéséért felelös, illetve mit márjek rajta? Feszültséget ellenállás. Feltehetöleg nem mükszik a tükör fütés ezt akarnám kivizsgálni. A csatlakozoját már megtaláltam, csak nem tom hol mit mérjek?
-
kisninja
őstag
Nem van egy központi egység és abba megy be a két bowden. Finoman nézd meg a dolgokat ugyanis az a doboz vízhatlan és a kocsi alatt van ha szétszeded nagyon le kell szilózni. Én úgy nézném meg, hogy a rossz oldalon leszedném a kereket vagy alá feküdnék és megnézném laza e a bowden ha igen megnézni miért mozgatja e stb.
sesomaru1989: Vezetéket nem tudok de ellenállást is mérhetsz mivel fűtőszál ha jó kell lennie ellánálásának.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Laguna scenic és mindegyik renault ami elektromos kézifékes eljátsza ezt egy idő után.
Az elektromos kézifék egy motorból áll egy orsós fogaskerekes rendszerből és a kötélből.
Létezik hozzá felújító műhely és felújító szett.A javítás egyszerű gyors, de amíg az egységet leszeded addig öröm boldogság
Renault power
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Clio II garázsában benzinszag terjeng, az üzemanyagtank alatt 2 kicsi csepp, a tank alja nedves. Szinte üres tanknál is tankoláskor játszotta már azt, hogy 2 liter után kattant a pisztoly. Komoly hibára számíthatok?
-
-
daniel2121
senior tag
Renault Scenic 3 tompított fényszóró izzó milyen fajta?
-
rob210
Topikgazda
válasz daniel2121 #64266 üzenetére
Ha bixenon akkor d1s
Ha halogén akkor h7[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #64262 üzenetére
Én eddig szinte csak olyan problémát olvastam, hogy nem enged ki. Olyat, hogy az egyik kereket szinte nem is fogja ez az elcseszett elektromos kézifék, na olyat még sehol. Mondjuk még mindig jobb, mintha nem engedne ki.
És az az 1 pár bowden 40 ezer? A videó alapján lépem az oldalra és [link]
Ugyanakkor az ebay-en meg 25 ezerért árulja, érdekes.... [link] De a szállítási költség itt meg +7000.-Ez az autó nincs használva és, kb azóta jönnek hibák. xD
Viszont, most komolyan, elkezdtem nézegetni a volvo s90 alkatrészeit, olcsóbbak, némelyik nem kicsit.
A renault alkatrészárak, főleg használt esetében, k...ra nincs balanszban már az autó értékéhez képest, de még egy újnál sem, mert felesleges is hasonlítani egy S90 volvo mellé...
-----------Szóval...
Már megint vannak itt nyestek, elképzelhető, hogy elrágta a bowden-t, vagy megrágta aztán elszakadt?
Kamerát visszanézve, ki-be szaladgálnak az autó alatt.
Szóval, nem lennék meglepve.
A tél és a garázs hiánya miatt ezzel most nem tudok mit kezdeni, megbízható szerelő, mint olyan ezen a környéken meg egyenlő a nullával. Kell valakivel beszélnem, akinek van egy redvás aknája, legalább addig míg megsasolom, hogy vajon látható-e valami egyáltalán...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #64269 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy rendelni akarok megtekintés előtt bármit is. De mivel eddig két opció merült fel, hogy bowden szakadás, meg fogaskerék elnyalása, hát megnéztem az árakat. Vagy szerinted milyen hibája lehet még ennek, ami miatt felesleges volt ezek árát megnéznem, amiről eddig azt sem tudtam, hogy a rákba működik?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Csak azért tettem be a videot hogy értsd miről van szó.
Illetve halkan jelzem meg, hogy ha nem a bovden rossz én ha már le van szerelve meg szétszedve lehet kicserélném a bovdent is,mert nagyon ideges leszel, ha egy hónap múlva újra le kell szedni.10 év körüli autóknál egy bovdenhiba már megbocsájtható szerintem.
Amúgy meg van olcsóbban is, ezt csak szemléltetés miatt raktam be.Renault power
-
rayoliviero
veterán
Az mitől lehet ha 6. sebességben gyorsítok például 80-ról 110-re, akkor olyan a hangja mintha pörögne és néha a műszerfalon azt jelzi, hogy váltsak nagyobb sebességbe. De gyorsul rendesen. Csak hirtelen gyorsításkor csinálja, de még talán akkor sem mindig. Remélem, hogy nem a kuplung kopott.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rayoliviero #64273 üzenetére
Nagyobb gázadáskor felpörög a motor (fordulatszám elkezd növekedni), csak nem gyorsul az autó ezzel arányosan? Ha így van, akkor én kuplungra gyanakodnék.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz forceberg #64254 üzenetére
136-ra állított tempomat, így gps szerint 131. Ezek most hosszú etapok voltak. Minimum 100 km.
Egyébként 110-nél, auttóút sebességnél fedcomp 5 körül mutat. Országúton 4,4 volt legutóbb. Szóval itt jól fogyaszt. Csak a 130-as sebességnél kezd el arányaiban többet fogyasztani.
Mondjuk ahogy Rob is írta, azért a grand scénic nagy test, majd 1700 kilo. Egy meganeban szerintem azért jobb értékeket tud produkálni az 1,6 dci.
-
rayoliviero
veterán
válasz BigBlackDog #64274 üzenetére
Ez az érdekes, hogy gyorsul ugyanúgy. Akkor is nekem is a kuplung jutott eszembe, két autószerelőt is kérdeztem, azt mondták, hogy nem az.
-
polonic
félisten
Nekem, ahogy írtam és Rob is, a nagy test is közrejátszhat.
Csak tényleg azt furcsállom, hogy 130-nál arányaiban többet fogyaszt. Mert 90-nél lehet 4,4-et is produkálni vele. 110-nél is 5 körül.Nekem ilyenek voltak egyébként a fogyasztások. Amikor 7 fölött volt, akkor sok volt a város benne. Utóbbi időben igyekszem hanyagolni a várost és hosszú távokra használni.
Bocs a hosszú képért. Mobilos alkalmazást használok az autós költségek nyilvántartására. Car expenses pro egyébként. És így tudtam onnan kimenteni. Ez most csak a tankolás. Vannak benne más kategóriák is.
Te mit használsz? Elég jó a te táblázatod.
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64276 üzenetére
Érzetre is gyorsul vagy csak óra szerint?
Lehet a sebesség jeladó kezd vicceskedni.Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #64278 üzenetére
Érzetre is, dombon felefelé is gyorsul, mint azelőtt.
Miért ad felpörgő hangot hirtelen gyorsításkor, azt nem értem.
Nézegettem a kuplungokat, ha véletlenül kellene. 50 000-től akár 300 000-ig is vannak. Miért vannak ilyen nagy árkülönbségek? Az 50 000-es nem lehet jó ezek szerint?
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64280 üzenetére
Attól függően van, hogy benne van e a készletben a lendkerék vagy nincs.
Renault power
-
válasz polonic #64277 üzenetére
E szerint kb. pairban van a 2.0dci laguna fogyasztásával.
Nekem is van mobilos alkalmazás is, de ez az amit linkeltem: https://www.spritmonitor.de/en/“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64284 üzenetére
Ha nincs baja nem kell, de ha 2 hónap múlva az új kuplunggal szétszakad kétszer fizeted ki a szerelést.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
#89309696
törölt tag
Tegnap mentem egy tempósabb karikát a géppel, de nem a féket gyilkoltam, csak simán mentem. Azt észrevettem, hogy az Icept2 gumi kigyorsításnál suhog, ha eléri a sebességet ez nagyon lecsökken, ha váltok nincs hajtás akkor pedig teljesen elnémul. Mindezt 4. és 5. fokozatban is. Oké, tételezzük fel, hogy a bika 95 lovas motor annyira erős, hogy hajlanak a lamellák a gyorsítás közben és ez zajjal jár. Pedig nem is padlóztam.
Na most padlóztam, de csak kigyorsítottam kanyarok után aztán elengedtem, fékezni nem fékeztem. A kanyarokba se mentem bele állat módjára.
Mikor visszaértem 20 Km-ről jött a gumiszag és rohadt meleg volt a két első gumi, a hátsók nem.Na most ez mi? 0 fokban a picit nyirkos aszfalton? Egy ilyen csóri kicsi motorral, üres autóval és max 110-zel mentem és csak 3-4-5 padlóztam négyezerig. Semmi kapartatás vagy satufék. Normális ez? Vagy még új a gumi az azért? Légnyomás jó, azt megnéztem (előtte is hidegen meg utána is reggel hidegen). Világ éltemben téligumival jártam egész évben és ilyet még sose tapasztaltam, még nyáron a dög melegbe se volt a gumim csak kézmeleg. De csak ez az első vadiúj szett gumim. Nem ér bele semmibe természetesen.
Mi lesz ezzel nyáron? És mi a fene történik egy olyan autón ami 2x erősebb?[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Két kérdésem volna hozzátok.
1, Mi okozhatja azt a hibát apám kocsijánál (2002-es 1.5dci Clio2 82HP), hogy amikor ráadja a gyújtást a hátsó ablaktörlő töröl 1-2x. Találkozott már valaki hasonlóval? Mit nézzek át, hogy megoldódjon a probléma?
Találtam egy videót amiben a "szerelő" szerint a merülő akkunál van ilyen jelenség Renault-oknál.2, Ismertek olyan fórumot, ahol tudnak segíteni diesel kocsival (common rail) kapcsolatban? Akár angol is jó, csak legyen élet rajta. Sajnos itt elég kevés szaki van diesel fronton, a kérdéseim meg egyre többen vannak.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Savanya
addikt
válasz Predator2 #64292 üzenetére
Helló !
Nekem Megane II-öm van ,de mióta mellettem elhaladó beterített vízzel azóta nem teljesen áll meg a szélső helyzetben a hátsó ablaktörlő és indításnál töröl kettőt .
Akkum nekem is kissé merült ,de inkább a végét járja . Hidegen alig akar pörgetni már .Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #64291 üzenetére
Nézd meg az első fékeket, hogy mennyire meleg egy ilyen hajtás után. (kesztyű használata egészségemgóvás céljából ajánlott)
Olyat ugyanis már láttam akinek fogott a belső oldal, szar volt a fékkarmantyú és forró volt a felni az meg elég direlt kapcsolatban van a gumival.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #64292 üzenetére
Meg kéne nézni a hátsó ajtónál az átvezető kábelt.
Az gyanis tud ilyen áthúzásos hibát produkálni amikor nyirkos időben még csak ki van repedezve a kábelek szigetelése.
Aztán amikor majd összeér teljesen a kábel, mert elporlad a szigetelés akkor folyamatos hibák lesznek világít minden mindehol kinyit bezár ezt aztEgyszóval a gumi harmónikát nézd meg, hogy alatta a kábelek épek-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #64293 üzenetére
M II nél ez a motortéri biztosíték tábla miatt van, típushiba el.aszott konstrukció.
Ki kell szedni és kiszárítani, kontaktsprayel befújni (nem wd40, hanem kontaktspray).
Ha nem akarsz sűrűn szívni vele akkor érdemes gumi szigetelővel körbenyomni a fedelet, hogy ne kapjon vizet.
Nem sziló meg nem ragasztó hanem gumi szigetelő, mert akkor szerelhető marad[ Szerkesztve ]
Renault power
-
eTrade
tag
válasz rayoliviero #64273 üzenetére
Nem véletlen a visszaváltás ikon jelenik meg?
Amúgy milyen motor van benne? -
eTrade
tag
válasz rayoliviero #64299 üzenetére
Akkor ott valami tényleg nem kerek... szerencsére ennek ellenére nem torpan a kocsi és húz rendesen.
[ Szerkesztve ]