- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerscorpio
aktív tag
😁
MII nél meg szerencsére tényleg pont ,,jól" kitalálták 😀
A másik kedvencem a csomagtér nyitó. M2berline. Ahogy jött a hűvös , egyre bizonytalanabbul nyitott. Rámértem. 1.4 volt ment át kb a kapcsolón. El volt eloxalodva a kapcsoló ,, zárási " pontja .
Itt fórumon segítettek, hogy miket nézzek meg.
(Ajtó átvezetés, stb. )Minap olvastam valahol, hogy lagunaban is előforduló lehet.
Kontakspray csiszolgatas. És kiválóan 12 volt van újra .😉 a zárás /nyitás stabil.
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Savanya
addikt
Korábban írtam hogy elszakadt a kézifék bowdenem . Sajnos nem az a hiba hanem a hátsó fékbe kicsit bele van rohadva a kézifékrész és nem húz vissza ezért mikor kiengedem a kézifékkarnál kiakad a huzal .
Drótkefe és párszori WD40 befújásra megindult ,de még nem tökéletes . Reménykedem azért kitart még tavaszig és akkor szétkapom teljesen a hátsó féknyerget .Mobilszámom: 70-516-8068
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz #89309696 #64534 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az infókat. Ötleteket.
Éjszakára rajtahagytam a töltőn, délután vettem, csak le.Az alábbi videolinken látható, hogy sikerült elindítania a 2017 decembere óta álló. Motort. Akkori gázolajjal.
(Lehet nem akkora csoda, de kicsit meglepődtem)
Utána már a gyujtasi rendszer hibájára figyelmeztető piktogram sem világít.[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
#89309696
törölt tag
válasz tigerscorpio #64554 üzenetére
Az a multiméter elég durván félremér, 15-16V nem lehet az akkun. Illetve töltőről levétel után lehet annyi pár percig, de semmiképp nem mászhatna oda vissza magától (izzítás után visszamegy) és nem lehet 13V környékén indítózás közben. Ez egy csodaakku volna és repülne az autó fel úgy pörgetné. Pontosan ezért dobtam ki az enyémet is. Sajnos ezekből is meg kell venni a 15-20ezer Ft-os verziót, mert azok mérnek csak jól...
Két hónapja álló motornak illik is beindulnia probléma nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tigerscorpio #64554 üzenetére
1.9 TD Citroen furgonunk 8 évet állt. Izzítók ellenőrizve, kézi pumpával naftát felszívva pöccre indult Szvsz a gázolaj kevésbé romlandó, mint a benzin, illetve a technika is jobban tűri.
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #64551 üzenetére
Az eloxálás más mint az oxidáció
NA ma kiosztom a népet nagyon fáradt vagyok.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #64556 üzenetére
Ja.... Jó. Tényleg.
Egy éves motortól sem nagy szám. Ha nyári gázolajjal rakja el és télen próbálja indítani akkor gondjai lesznek, amúgy meg mennie kell.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz #89309696 #64555 üzenetére
A töltőről akkor vettem le. Egy pár perce , ezt is jól irtad.
Az első ugrálásnál fogyasztót kapcsoltam rá. Utána le. Majd izzitas. És indítás.
Akkor ment le ,,13v" köré. Utána ahogy a generátor töltött, gondolom már azt mértem.
Azért holnap még mérek egyet.(Ez a műszer nagyjából ,viszonylag ,,jól" szokott mérni. )
Milyen típusú multimétered van ?
Esetleg linket kaphatok,ha netről rendelted?😁
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #64564 üzenetére
Nekem ilyenem van és tökéletesen teszi a dolgát.
Csak kalibráltatni kellRenault power
-
#89309696
törölt tag
válasz tigerscorpio #64564 üzenetére
[link]
Egy ilyet vettem használtan, nem mai darab. A helyettesítője 18 ezerbe kerül újonnan, én ennyit nem adok ki érte ezért néztem használtat régebbit. Ennyiért akkut kapok vagy önindítót felújítanak.
Ezen az oldalon 15-20 ezertől kezdődnek a multiméterek. Nem véletlenül kerülnek ennyibe, csak halandó embernek tök felesleges ennyit kiadni érte, egy évben kétszer használja. Ezért kell használtan nézni.
Ha holnap is vagy máskor megméred és 15-16V-ot mutat alapjáraton akkor nem jó a műszer. 13.8V-14.4V között kell lennie.
Másik nyűgje az olcsó mérőknek, hogy nem minden tartományban csal egyformán. Lehet, hogy 12V-on nagyjából jól mér, de 14V-on meg már 15-öt mutat stb.
Ugyanilyenek a digitális keréknyomásmérők, vettem egyet pár ezresért és 0.2 barral mást mutat, mint a gumisnál a bemért műszer (ami analóg, mutatós). Az ember azt hiszi a digitális cuccokra, hogy azok nagyon pontosak lehetnek, de a fenéket. A drága az ami pontos abból is. -
orosziem81
tag
Robi!
Ez a "testhiba" a twingó indexénél hol keresendő?
-
Cyrin
addikt
Sziasztok
Erről az autóról mi a véleményetek?
linkÉrdemes lehet vele foglalkozni? Mik a típus hibák, mire kell figyelni?
Köszönöm a tanácsot.
-
#89309696
törölt tag
Ha a 65 lovas 2004-es dci-nek hipós dízeles szaga van főleg hidegen, de melegen is érezni azért, az annak a jele, hogy működik az EGR vagy annak a jele hogy ledugózta valami pöcs?
Már régebben is akartam kérdezni, de mindig elfelejtettem, tekintve, hogy alig megyek vele bárhova is. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
Megjött a vas, szépen haza is gurultunk.
Hamar lenne is pár kérdésem a nagyérdeműhöz.
M3, 1.5dci 110 kombi.
Termosztát csere, pályán is csak 1 rublika van, 130 /GPS 121/ tempónál is.
38km menet, kb 8km város, több M0, M1, átlagfogyasztás 8.1....
(Annó 1 évet mentem Ignis ddis-el, rossz termosztáttal, télen sem ment 4.8 fölé 100-on, "fűtés" 20 km után volt, addig kesztyű, sapka)
A fogyasztásmérő 5.5 körül mutatott 130-nál, GPS szerint 121, hideg motornál 8-11 között, piano 50-55-el 4-5 fokozatban.
Ez természetes, vagy ennyit számít a hideg motor +olajcsere figyelmeztetés?
Ide tartozik, x.x/l -re miképpen lehet átváltani, hogy ne azt a fehér sávot mutassa?
A két gombbal nem sikerült.Másik. 5., motorfék, 4., 3., kanyar, gáz, és alig gyorsul. Nyomom, nyomom, nem padló gáz, szépen lassan.
25..26..28.. mint a csiga. Kb fél gáznál elkezd gyorsulni. Utána szép és jó minden.
Szintén ide tartozik, nem nagyon érzem azt a plusz ~50 pacit és 70Nm-t az Ignishez képest.
Ez szintén lehet a 30e-t futott olaj, légszűrő miatt?Harmadik. Létezik, hogy ebben nincs keréknyomás ellenőrző szenzor?
Végig nyomtam a menüt, nem jelent meg piktogram erre vonatkozóan.Riasztó van benne, két uh az A oszlopon, visszapillantó előtt egy 5ft átmérőjű rácsos műanyag a tetőkárpiban, elakadásjelző fölött pici piros LED világít, ha nagy nápolyival zárom be. Gyárilag építenek be?
Hozzá kapott brossúrában nincs róla szó.
Ezt kipróbálni miként tudnám?Elnézést a sok hülye kérdésért, úgy érzem magam, mint 2x éve az első pc vásárlása után....
Nagyon szokni kell még, így az első gyenge 50km után kvára tetszik -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BigBlackDog #64568 üzenetére
Na ebben igazad van, csak csatlakozva néztem. Lehet, ha nincs csatlakoztatva, akkor ott lesz...Majd holnap kiderítem, kösz az ötletet.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #64570 üzenetére
A lökhárítón van a kábelkötegből leágaztatva 2 db testvezeték. azt kel megcsiszolni.
Illetve hátul a lámpák csatlakozóit megnézni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hátsó hídszilent, első rugótörés, gyújtástrafók ha cserélve lettek berura vagy densora akkor nem lesz vele gond, ha sagem valeo és társai akkor a haláluk borítékolható.
A kormánymű futómű, nagyon átnézendő, alul van tervezve, havonta egyen cserélek kormányművet így 10en évesen sorra döglenek le.
Ezen felül a kormányátvezető szalag (légzsák) döglik be mindegyiken, ezt felújíttatni kell, mert az új nagyon drága és az is elromlik, a felújítás során viszont módosítanak rajta és soha többet nem megy tönkre. A benzinpumpa csatlakozóját pedig a hátsó ülés alatt érdemes évente egyszer befújni kontaktsprayel, mert rossz kontaktus miatt képes a csatlakozót megolvasztani.
Azt hiszem más nincs, ami a benzinest érinti, jah de a biztosítéktábla ha 2005 utáni akkor ki kell szedni és az oxidációkat le kell takarítani.
Soknak tűnik, de a trafó és a kormánymű kivételével egyik sem drága dolog a fele otthon is elvégezhető.Renault power
-
-
gixxergabi
senior tag
Sajnos termosztátcsere, face MIII csoportban is sokaknak volt ilyen gond, a gyárival nincs gond azzal meglesz a 2 csík. Nekem szerencsére nincs ilyen bajom, de amíg nem meleg a motor addig nekem is nagyobb értékek vannak a pill. fogy mérőn, ez normális.
Ide tartozik, x.x/l -re miképpen lehet átváltani, hogy ne azt a fehér sávot mutassa
Ezt a kérdést nem értem...
Keréknyomás ellenőrző szenzor úgy tudom 2014-től volt kötelező, már ebben is lehet-ez felszereltség függő, de utólagosan is be lehet kapcsolni-szoftver tudja. (persze a kerékbe is kell a szenzor)
Én egy gyári alap riasztót kapcsoltam be utólag, nem tudom milyen lehet a tiédben, de úgy tudod ellenőrízni, hogy kiveszed a kulcsot a kártyából, a kártyát meszebb viszed hogy ne érzékelje és a kulcsal nyitod ki, ekkor dudál meg villog. (nem tesz különbséget hogy most csavarhúzóval feszíted fel az ajtót vagy a saját kulcsával, de én ajánlom az utóbbit) -
Szia, a 8l körüli átlagfogyasztás, az teljesen abnormális.
Volt 1.5dci-m, volt olyan, hogy a termosztát megadta magát télen, illetve bőven 300k km feletti futású volt, de ilyen fogyasztást semmilyen körülmények között nem tudtam vele összehozni.
Talán télen, szélsőséges hidegben vagy pályán tempósabb haladás mellett sikerült 6l - 6.5l körüli átlagot beleerőszakolni.Olajcsere figyelmeztetés. Ezt jeleníti meg folyamatosan??? Akkor már vagy nagyon közel van a csereperiódushoz, vagy el is hagytad. Lehet nullázni: rá kell állni és a jobboldali kar végén lévő felső (ha kétgombos) gombot nyomni kell (nagyon sokáig) --> először villogni kezd, majd átvált a gyári olajcsere periódusra, akkor kell elengedni. Meg természetesen olajat kellc cserélni
Kanyar és kigyorsítás, nyugodtan váltsál vissza 2.-ba. Alsó fordulati tartományban az 1.5dci nagyon buta, másrészt nem tesz jót az alacsony fordulaton történő erőltetés.
Keréknyomás szenzor nem biztos hogy van, felszereltségfüggő. 2015-től kötelező az új autókba, EU (TPMS), tehát előtte nem feltétlenül van. Renaultokban aktív kijelzőrendszer van, tehát kerekenként egy ábrán mutatnia kell az aktuális nyomást (lehet az újabbaknál már nem ilyen).
Ha meg van rendszer, de nincsenek szenzorok, akkor minden beindításnál kiírná, hogy nem találja a szenzorokat és egy kerekek nélküli autó ábrát jelenít meg folyamatosan.Riasztó már régóta nem szériatartozék, sőt nagyon nem is szokott lenni. Ha a tiédben van, talán a legegyszerűbb, hogy a kártyával bezárod az autót, majd kulccsal kinyitod, aztán megnézed, hogy vonyít-e.
Az a kis visszajelző led (ha egyre gondolunk), csak azt mutatja, hogy le van zárva az autó.mod.: most látom, hogy a kolléga előttem, már megválaszolta egy részét.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #64580 üzenetére
Magát az EGR-t diagra? Hibakód olvasás volt kedden, üres lappal távoztam.
Láttam/olvastam, ki lehet kötni, gázolajban elmosni, átjáratni és mehet tovább.
Remélem jól emlékszem, az elmúlt 2 hónapban rengeteg teszt, user hozzászólás, hibalistát olvastam.gixxergabi Azzal nincs semmi baj, elég gagyik a mai termosztátok (is), ahogy nézem.
Riasztó tippet köszönöm, pillanatnyilag csavarhúzó van kéznél, de kipróbálom kulccsal
Ezek a rejtett menük később jönnek..
Jobbat hirtelen nem találtam, [Igaz] üzemanyag szintet jelzi, valahogy így néz most ki. 0-5-10l/100km. Én a fölötte lévő 6.5L/100km szeretném látni. Ha van rá mód.Szia mycso Most megnéztem, "csak" 7.8-at mutat, éjjel már nem nyomkodtam. Brutál sok. Füstöt nem láttam kövér gázra, jó, este 11-kor mögötted jövő fénye nélkül nem is látni. Indulni pöccre indul, akkor sincs korom
Pályán viszont cruise módban kettőt nyomok a gombra és érezhetően megindul, tehát nyomaték van.
Itt 4.5 körül, de 5.5-6 magasságában tanyázott, óra 130-on. [kép]Olajcsere üzi már vásárláskor 100km-t írt. Pályáról lejöttem, akkor lett szép narancs a villáskulcs.
Nem voltam elég türelmes, csak km, átlagfogyasztás, stb lett törölve.
Egy hét múlva megy dokihoz, akkor megnézetem az EGR-t is. Nem tudom előző tulaj merre használta, a sebesség limiter gombja van szépen megkopva.A régi történet, vissza kettő, padlógáz. Rendben Suzival teljesen ráálltam a papás stílusra, idő lesz míg lekopik.
TPMS boldogság, legalább marad vagy 40k zsebben, elég lesz a nyári felni+gumi.
Minden infó jól jön, inkább 2-3x olvasom el, mintsem egyszer sem.
Éjjel még megnéztem, tökéletesen igaz, ajtók zárva, nem riasztó visszajelzés.
Olyan kva hideg volt, az a ~10mp is bőven elég volt a szélben. -
-
Steven
addikt
Rob , ahogy megbeszéltük ki lett cserélve a lapát állító ,de végül nem az kellett amit linkeltél hanem ami a klímá lapátot állítja kb tök ua az csak kicsit más a ház . Ez utas oldalon hátul felül helyeszkedik el (nem az oldalsó).
Más ,voltam reanultba (
pásztor) megkérdeztem , hogy mennyi az átvizsgálás a cabrio tetejére (gondoltam át nézetem csak úgy ), azt mondják ide NE hozzam mert ők még ilyet még nem láttak (cabriot) és amúgy sem.
Mondom ok akkor megkérdeztem mennyibe kerül az egy méteres gumi tömítő csík (van benne 1cm es szakadás , olyan helyen ahol csak szépséghibának számít) engem zavar amúgy nem kéne cserélni még, erre azt mondja srác ennyiért ne cseréljem , az ár 66xxx,- ft csak a gumi csik csere nélkül.Itt a kitört db a lapát állítóná, az egyik fog bele volt rohadva a fekete fogaskerékbe, a zsir tartotta :
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Josi
aktív tag
válasz #89309696 #64586 üzenetére
Nem a kombik kiváltsága.
Nekem 2000 évi Berline 1.4 16V RT Cool van, aksi az ablak alatt. (5ajtós)
Apósnak 2002 évi 1.4 Alizé, neki már a motortérbe került. Az ablak alatt üres. (4ajtós)
Nekem így sokkal szellősebb a motortér. Volt hova a gáz ECU-t betenni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Van egy 2002-es Megane-om 1.4 16v és azt szeretném kérdezni, hogy a mostanában jellemző hidegekben, kb mennyi ideig normális az, ha az automata szívató be van kapcsolva? Mikor kéne annak úm. lekapcsolnia már, mennyi idő után, vagy milyen vízhőfok környékén?
Azért kérdem, mert olyan, mintha indokolatlanul sokáig menne, de ugye mihez képest... -
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #64593 üzenetére
Itt is.