- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyborg
őstag
válasz forceberg #64184 üzenetére
Annyi fogy, hogy nem töltök rá 2 olajcsere között, évente cserélem az olajat, mert nem megyek 10.000-et egy évben.
A szimmering már 2x volt cserélve(hátsó) a 14 év alatt, amióta nálam van, és nem bírta sokáig, állítólag ennek a motornak ez a rákfenéje, de nem merek egyelőre új szimmeringet rakatni bele, mert bár filléres tétel, legutóbb egy kuplung, meg kettős tömegű csere is lett belőleKöszönöm!
-
sonny007
tag
Sziasztok.
Rob210 erre kérhetek segítséget?!
[link]
Köszönöm. -
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64198 üzenetére
Az nekem is megfordult a fejemben, de mind a hat sebességben csinálja, és a kormányon semmit se érzek, ezért is dobtam el az ötletet. Akkor egész egyszerűen ott van olyan nyomatéka a hajtásnak, hogy pont meg tudja rángatni?
Ha tényleg féltengely, akkor jó, mert amúgy is tervben volt, hogy tavasszal kukázom azt is, amikor cseréltem a fél első futóművet, mert teljesen kitekert kormánynál elinduláskor van hangja. Nem akarom 3-4x szétkapni, jöjjön ki minden, olcsóbb az alkatrész mint a rászánt időm.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #64207 üzenetére
Ez a belső amiről én beszélek nem a külső ami alászedve hangot is ad.
De azt a kormányon is érezni kéne.
Azért tippeltem erre, mert bizonyos fordulaton csinálja és csak terhelésre, ez tipikusan annak a jele.Kipufogó ilyesmi kizárva, mert az üresjárati pörgetés esetén is csinálná.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64210 üzenetére
Búgó inkább a csapágy.
A féltengely csukló kattog, mert bemaródás keletkezik amin a golyó megugrik.
A te féle skodát még nem javítottam, de ha van kardán csapágyazás akkor én inkább azt tartanám a ludasnak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
shifty!
senior tag
Üdvözlet az uraknak.
A hideg megb***kurálta a kisautómat, és a valószínűleg erősen a tropához közelítő önindító nem tudta megtekerni a reggeli -8 °C-ban, ezért külső erőforrást igénybe véve bebikáztak, utána pöccre indultunk is.
Azóta viszont csak szakaszosan, jó 10 cm-enként engedi fel-le emelni az ablakokat, mind a 4-et próbáltam.Ezt minek köszönhetem?
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64212 üzenetére
Hát ezt látni hallani kéne, nem akarlak tévútra vinni kérdezd meg mágust hátha van tapasztalata vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #64213 üzenetére
Szakaszosan lehúzod az ablakot teljesen és amikor leent van 3-4 mp ig húzod a gombot ekkor betanulja a végállást felfelé ugyan ez.
Azért van mert a feszültség bemeent 9 volt alá indítózáskor. A napi számlálót is agyonvágta szerintem majd nézd meg
Akumlátor kapacitás mérés nem tudom mikori és ha rendben van akkor, önindító kivesz takarít zsíroz, ha szerencséd van ennyi, ha nem akkor felújítás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
Épp egy autós boltnál jártam, megálltam mérjenek már rá a kocsira, nekem nincs multiméterem.
Indítózás közben 10.5V-ra esik. Töltés 14.4V, lámpákkal, úristennel is 14.3V. Ez 15Km autózás utáni friss mérés.
Ezek alapján az akku jó, ők is ezt mondták. Tekerési sebessége hang alapján ennél egy picit azért hallhatóan lassabb. [link] Van ám diffihang gecc.
Szerintem ez is jó.Eddig oké. De miért nyög be 4 nap állás után? Az akku ólomiszapos és önmerül ennyit mindig vagy az önindító is képes rá, hogy állás után rosszabb, járás után pedig jobb? Vagy az kizárt és mindig rossz?
Ez már tart fél éve és kezdem unni. Az akkusarut is levettem, nem a kocsi szívja le.
4 nap állás után úgy indul, mint ez. [link]
5-6 nap állás után már az ABS és motorhibajelző is felvillan indítózás közben, tehát beesik 8V alá is.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64219 üzenetére
20 percet.
De ha másfél órát megyek is ugyanezt csinálja, ha töltőre rakom 24 órát akkor is ezt csinálja, csak nem 4 nap után, hanem akkor kibír pár nappal többet, de hamar ugyanide jutunk, 1-2 hét periódussal.
Egy jó akkunak hónapokat is ki kéne bírnia ilyen rövid távokkal is. Elméletben. De nekem most elkezdett gyanús lenni, hogy nem-e az önindító szopat és nem szeretnék 22 ezrekért új akkut venni, a jó akku helyére.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #64216 üzenetére
hát ez az én sem nagyon tudom, hogy mi lehet, nem húz az autó még fékezéskor sem, ritkán jön elő, de a fülem mint a vak sasé, azonnal hallom, hogy ez az volt! És mindig csak induláskor csinálja, menet közben sosem és a kitekert kormány is kell hozzá(pl parkolósorból kiállás), egyenest indulva nem. Tanácstalan vagyok, de ma is hallottam és azért ingerel, utána nem hallom 2 hétig és el is felejtem.....
(#64220) Fehér Farkas: én napi 2x5 km-re használom jobbára a kocsimat, még a gyári 7 éves akku van benne, lassan 2 éve van nálam az autó, de még töltőn nem volt. Szerintem most kissé ráférne, de lekötni nem akarom, hogy utána szopjak vele, töltőből meg a jó kis mindent is töltök 240ah-ig töltőm van, az nem finomkodik az elektronikával....
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #64221 üzenetére
Nem megyek sokat a kocsival én se, de az a 15-20 perc, úgy hogy a generátor pár éve lett felújítva és tölti ezerrel, az bőven pozitív az akku szempontjából. Amit kiszed belőle vissza is tölti. Csak tompítottat használok, semmi energiapazarlás nincs. Annak az akkunak röhögve bírnia kéne.
Csak nekem gyanús, hogy az akku valójában jó és az önindító az ami pár nap állás után brutális áramfelvétellel letérdelteti, majd mivel át van mozgatva, a következő friss indítása jó neki megint. És pár nap állás után megint repeat. Ezzel olyan tünetet produkálva, mint ha az akku lenne rossz, de valójában nem is.
Ez csak egy gondolatmenet, de még mielőtt az akkut megveszem jó lenne ezt kideríteni. Nem sok mindenre megyek két jó akkuval. -
LamerGyuri
senior tag
válasz #89309696 #64218 üzenetére
Akksi kuka.
Enyém ugyanezeket produkálta, igaz, csak 1 hónapig, aztán a nyár kellős közepén, szép ruhában, hátul tepsi süti, Anya lába előtt egy lábas kajával, ahogy kell, elkezdett világítani az összes rémületikon. Félreálltam, leállítottam, onnantól nem indult többé.
Egy kölcsönkapott mezei madaras teszkós óccsó akksival meg pöcc-röff. Azonnal mentem új akksit venni bele.
Előtte 2 hónappal nekem is rámértek az akksira; "úúú, ez fasza, még legalább 2-3 évet kibír!" Hát mégse.Nincs a közeledben egy másik akksi pár napig próbálni?
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #64223 üzenetére
Rémületikon.
Esetleg azt tudom csinálni, hogy indítás után leállítom és megint indítok rá és újra ez 2-3-5 alkalommal. Ha az első indítás gyenge a többi meg erős mind akkor az önindító a rossz. Ha pár indítás után meg se mozdul akkor meg az akku egyértelműen. Nem szívesen csesztetem így hidegen, de ennyit azért illik kibírnia (a motornak).
[ Szerkesztve ]
-
válasz LamerGyuri #64223 üzenetére
Ezzel a méressünk rá az akkura dologgal én is ezért vagyok szkeptikus, mert az előző autómnál én is beszopt@am.
Elmentem akku boltba, rámértek, még akku százalékot is kiírt a csodakütyü, aztán egyszer csak munkából hazafelé jövetkor nem indult...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #64225 üzenetére
Mert arra tippeltem, hogy állásban a rossz önindító is csinálhat ilyet (korrodál?) nagy áramfelvétel, nyökögés. Aztán ha forog párat utána meg megint jól teker amíg friss. Ezzel pontosan jól imitálva egy halott akku jelenségét. Aztán lehet hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64229 üzenetére
Ha tudod, azért próbáld ki, hogy egyszer a hidegindítás előtt rátöltesz.
Nem akarok én senkit elkeseríteni, de ezért van fogadásból egy pótaksim...
Vett újat a tag, így én megnyertem a régit, mert az új aksival is épp olyan xarul indult a kocsi
Így azért nyugodtabb vagyok télen, hogy itt van a lakásban egy feltöltött 74Ah-s aksihttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Exide akkuból hogy van a rangsor?
Classic - excell - prémium? Vagy az utolsó 2 az fordítva?Illetve exide prémium vagy varta silver?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #64210 üzenetére
Nem is fogod megtalálni az okát. Tulajdonság, nem hiba.
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64232 üzenetére
Egy "túl jó" aksi feltöltve meg a dagodó önindítóval is elbír
Én a keveset használt kocsit úgy szoktam tankolni, hogy ha 300km alá ér a range, akkor rátöltök 10-15l-t.
Így mindig van benne akár némileg hosszabb távra is elegendő nafta, de frissül is, nem ugyanaz áll benne hónapokat.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #64235 üzenetére
Tegyél bele ideiglenesen egyet másik autóból egy indítás erejéig.
Szerintem írtam már, nekünk Citroenben 3 akku is volt, minddel lassan forgatott az önindító. Felújítás óta pörgeti szépen.
Testek rendben? Egy bikakábel akku és blokk között megérhet egy próbát.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64237 üzenetére
No mondtam én, hogy jeresd meg mágust.
Meg, hogy nem akarlak tévútra vinni.Renault power
-
polonic
félisten
Fogyasztásotok nektek, dieseleseknek hogy alakul most a hidegebb időben?
Nekem tankolás alapján a legutóbbi kettő 6,44 lett. Ugyanazon a helyen és kútoszlopon. Igaz, ez kb autópálya volt mindig. Kb 2-szer mentem városba vele.
Nem sok egy kicsit szerintetek? Omw maxxmotion a nafta.
-
-
válasz polonic #64241 üzenetére
Nekem, néha vannak benne kiugrók, ezt írtam is, hogy az első hideg beköszöntekor mindig van egy erősebb kiugrás.
Egyébként a téli-nyári között átlagban nálam max. fél liter eltérés van.
Ha város nem, vagy csak nagyon minimálisan lenne benne, akkor simán, bőven 6 alatti fogyasztás hozható a 2.0 dci-vel.
Volt nálam tavaly pár napig egy crtdi octavia (150ps), az legalább egy literrel kevesebbet evett minden körülmények között, ugyan olyan felhasználás mellett, mint a renault. Nemtom ezt hogy csinálják a németek. Nyilván rövid volt az idő, így lehet nem releváns, de nekem a 2.0dci iszákosabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nemo1001
aktív tag
válasz diablo1984 #64242 üzenetére
igen befagyott a kilincs az volt a hiba.köszönöm megoldotta a problémát a jégoldó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Lageszon a bal hátsó elektromos kézifék semmit nem fog.
Mitől lehet ilyen hiba?
Hang van, hogy csinálna valamit, de nem fékezi be. A kereket simán tudom pörgetni megemelt autónál. Az biztos, hogy valamikor mostanában lett ez a
hiba, mert a novemberi téli kerék cserénél már észrevettem volna...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisninja #64248 üzenetére
Passz, a kereket lekaptam, de én nem láttam semmit, sajnos nincs lehetőségem garázsba állni. Ezért csak Gyorsba meglestem -2 fokban. Ezt egyébként észre sem vettem volna, ha nem jeges a garázs előtt.
Megálltam és még járattam a motor egy picit pálya után. Egy nagyon picit lejt és azt vettem észre, hogy az autó "gurul" hátra talán fél méter se.Kiszállok és a jeges úton én is tudtam tolni az autót. A jobb hátsó állt, a bal hátsónál semmi.
De még így az egy is annyira fékezi, hogy durva emelkedőn is megtartja az autót, ezért nem is tudom, hogy ez mióta lehet...Olyan is lehet, hogy csak az egyiknél szakad a bowden? Nem tudom, nyilván ezt majd meg kell nézni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...