- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Rég jártam erre. Eddig hibamentesen ment a gépszörny.
(megane 1 1998)
Ma elkezdett a szellőzőnél kattogni, és olyan hangot adni mintha valami motor erőlködne. A bal első toronycsapágy mögött ahol a pollenszűrő is van. Nagy hirtelen olvastam itt szellőző fogaskerék törlésről, meg tengely törést.Valami megoldást tudtok rá, amihez nem kell szétbombázni a fél kocsit? Az is jó ha külső befúlyásra fixen beáll a dolog, csak ne kattogjon szerencsétlen.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Pecc
őstag
válasz PowerBuldog #44301 üzenetére
Nem tudom ilyenkor, a PH1 és PH2nél van e különbség, de Josi fórumtársunk és én is ezt csináltam PH2-n, amikor elkezdett kerepelni gyújtásráadáskor.
[link] [link][ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz Handball94 #44303 üzenetére
Valószínüleg
De miből jöttél rá erre? Én akárhogy nézem, nem jövök rá mi az árulkodó jel
Látok egy nagyobb légszűrőházat, így gondolom benzines 16v-s valami, de az is, mindkettőben megtalálható volt szvsz. -
Helló urak.
Múltkor linkeltem egy 3-as lagunát, most még kettő jött hozzá, ami esélyes lehet.
Nézzétek már meg, hogy így képek alapján hátha észre vesztek hibát, hiányosságot, vagy csak úgy egyáltalán melyik lenne érdemesebb.Ez a múltkori: 1
Illetve van egy nagyon olcsó, bár ennek az okát nem tudom, ezért ez picit el is tántorít (nyilván csodák nincsenek): [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik.
A többiben mindben van valami ami miatt nem bÍznék benne, hogy jó kocsit fogtam ki.A miértet ne kérdezd, megérzés, de Így vettem a meganeom is és el ne kiabáljam nagyon bejött a megérzésem.
Renault power
-
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
az első és az utolsó szervízkönyve még említés szinten sincs, tehát a futása megkérdőjelezhető, ilyen összegeknél ez engem már eltántorítana egy ilyen fiatal autónál, a 4 controlos a garancia miatt is csábítóbb, talán annak vezetve is van a szervízkönyve(meg már rendszáma is van), a 2.nak is van feltüntetetett szervízkönyve, de az is külföldi, bármi lehet....
Fernandor: egy ültetés ráférne. gyári méretű gumik vannak alatta, vagy mitől néz ki ennyire bokorugrónak? piszok nagy felniket el tudnak nyelni ezek a renaultok! de amúgy csini a verda, mycso féle rugószettel még szebb lenne!
[ Szerkesztve ]
-
Köszi srácok, az üvegtetős nálam is az új favorit.
Az a garancia kiírás is csábító, majd felhívom őket, hogy tényleg adnak garit, vagy csak ilyen vevőcsalogató kamu.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok ide is felteszem a kérdésemet:2010 utána megane-ról mik a vélemények.
Ferde hátú kellene, 1,5dci motorral 5 vagy 6 sebességes inkább 6.
Mikre érdemes figyelni ? -
just
aktív tag
Szivem szerint a facelifteset venném, de a 4control miatt az üvegtetős jó lehet.(4control miatt még jobban fogja az utat.) Az utolsó talán azért annyira olcsó mert flottás lehetett, azokat "leselejtezik" ha lejár a garancia és minél olcsóbban szabadulnak meg tőlük, főleg év végén hogy ne kelljen jövőre adót fizetni. Ami jó bennük hogy biztos hogy jártak rendszeresen szervizbe. Sok buktatója nem lehet egy 2.0 dci lagunával, de persze ha elhanyagolták..
Two things what i hate. People that can't count...
-
FerNandor
őstag
köszi tényleg jól mutat
(#44309) diablo1984, aha, gyári 16-os. nekem marad így . itt a füben jól mutat így is, mert olyan, mint ha kicsit jobban hasalna
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rwin5
őstag
Hazahoztam a clio-t az új szerelőtől rárakták diagra, hátsó lambda szonda cserés volt + a vezérlést az előző drága szerelő arrébb rakta. Azt mondták mást nem jelzett a gép.
A motortérben nagyjából megszűnt ez a hang, de nagy ritkán alapjáraton még valami hallatszik ígyis. A kipufogónál az a "röfögő" hangot hidegen hallottam most is, melegen elmúlik, utána mikor röffent egyet 1 csepp vizet "kiköpött"
Urak szerintetek milyen állapotban lehet az autó? Most nagyon agyalok az eladásán, mert őszintén szólva teljesen elment a kedvem az autótó, hogy most sincs hang téren minden rendben, és vásárlásnál bele is kalkulálva a kicsi bukó mert olcsóbbért vettem, mint eredetileg kerestem autót.
szerk: az alapjárat már nem mozog fel alá, beáll 0,7re kb.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nyugodj meg és használd, nem rossz az a verda, csak egy
hülyéhezrossz szerelőhöz vitted el, aki a vezérlést sikeresen elrakta neked! adj egy esélyt a clio-nak, jó kis kocsi az! nem hinném, hogy nagy gond lenne vele, lehet már a hangot beképzeled is kicsit, bízz benne és használd mostmár!annyira nem lett elrakva a vezérlés, hogy a dugattyú tetejébe beleverjen a szelep, akkor csattogott volna rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Kaptam egy ajtó határolót, de még soha nem cseréltem ilyen alkatrészt.
Az ajtókárpitot is meg kell bontanom, hogy cserélni lehessen?
Nincs esetleg valahol egy leírás, hogy mit hogyan kell/kellene?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
FerNandor
őstag
Akartam csinálni egy test mode elindítását, de nem sikerült. Úgy vettem észre hirtelen a neten, hogy phII-nél nem működik. Na mindegy a lényeg az, hogy előtte már javult a fogyasztásom. Majdnem 4000km óta nem volt lenullázva és 4.7-ről lement 4.6-ra. Most, hogy próbáltam a test mode-ot, véletlenül le is nulláztam. Azóta mentem 165km-t és 3.8-on áll az első negyed még nem fogyott el, még nincs benne 100%-ig a mutató, csak 90%-ig kb, és azzal elmentem 385km-t.
Nagyon jó.
Viszont ezzel valami felmerült bennem. Lehet az, hogy valami hőmérséklet jeladó hibás adatot küldene a computernek és mondjuk 10fokkal kevesebbet érzékel mindig a valósnál? Mert 7-8 fokokban is elég sokat izzított és ha a telet nézem, akkor ennek a csökkenésnek hamarabb kellett volna jönnie, mondjuk már a 10-15 fokokban.
Szóval kijelzett hiba nélkül létezik, hogy valami mégis nem pontos adatokat küld?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok.
Szeretnék venni egy Renault Megane-t. 2003-2004-es körülit, benzinest. Sedant, mert kell a nagy csomagtartó, meg jobban is tetszik... 1.4 16v és 1.6 16v között sok különbség van? Mire érdemes figyelni? Milyen hibák szoktak lenni rajtuk főleg? Sokat használom városba az autót rövid távokon, de szoktam menni elég sokszor hegyvidékre is. Hogy fog tetszeni ez a Megannak? Mire figyeljek? Gyakori hibák érdekelnének, hogy kinek mi volt meg mire hány km használat után lehet számítani?
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
nrbx
tag
válasz ADAM1337 #44312 üzenetére
Hello, én tavaly vettem ilyet használtam (benzines, kombi), igyekeztem elolvasni, felkutatni a típusról amit lehet, nem olvastam semmi komoly típushibáról, nekem is bevált eddig, nyugodtan ajánlanám bárkinek. Van a családban egy 2003-as dízel Laguna is, azzal sincs éppen probléma, de pl. az utastérben használt anyagok, valamint az összeszerelés minősége az újabb Megane-ban latványosan jobb.
Szóval szerintem csak olyan dolgokat kell megnézni, amit bármi más típusnál is ellenőrizni kell vétel előtt, a konrét dci motorokról viszont érdeklődj itt, melyik jó vétel, melyik kevésbé, azoknál azért lehet rizikó.
Az 5 ajtós szerintem szűk hátul, érdemes beülni, hogy elég-e Neked a hely ott is. Ha jól tudom a Generation verziókban (azon túl, hogy jó fapadosak) más (lágyabb?) a futómű hangolása - valahol azt olvastam, hogy olyan mint a Fluence-ben. -
-
Megane2000
aktív tag
Valaki vett már új 2016-os Megane-t ? Nekem nagyon tetszik.. Lehet ez lesz a következő kiválasztott.
-
R5TL
csendes tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Én már megrendeltem, de még a gyárban van.
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Már megkezdtem rá a gyűjtést.
Majd ha bocikám 20 éves lesz, körülnézek a használtpiacon.
(meg van 4 évem)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Szia.
Az 1.4 ben nincs okoskerék, az 1.6 viszont jobban viszi a kasznit.
A csomagtér zárat próbáld ki, az típus hiba. Valamint az első rugók szeretnek eltörni lepattanni belőle darabok.
Az ablakemelőket alaposan próbáld ki, az egy idő után mindegyikben meghal, ezt fura daráló hang vagy belassuló ablak jelzi előre. A trafó minden benzines renaultnál sarkalatos pont, Denso Beru kell bele azokkal nincs baj.
Gyertyából is Denso NGK az ajánlott 0.8-0,9 közötti értéken, mert a nagyobb gyertya hézag nyírja ki a trafót.Amúgy hűséges megbízható darabok, csak nézd meg mit veszel.
Renault power
-
ADAM1337
nagyúr
Sokat járok városba, most kisebb kell mint a kombi az az igazság 80%-ban egyedül vagy ketten utazunk benne.
A jelenlegi autómat túl méretezve vettem, egy E39 kombit, és hát városba feleslegesen nagy, és erős.
Az 1,5dci motorral ismerősöktől is csak jót hallok viszont nekik 100e környékén van a km számláló, de mindenképp a 110LE és 6 sebesség tetszik tempomattal. -
-=Tiger=-
tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Szia!
A megrendeléstől az átvételig kb. mennyi idő telik el?
-
dj79
senior tag
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Megane II-be kipróbáltam az 1.4 16v-t, hát elég halovány. Mindenképp 1.6.
Ilyesmi trafókat érdemes azonnal beletenni, illetve ha már kártyás, azoknak az összes funkcióját többször végigpróbálni. Okoskerék már szóbakerült.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Jelentem mentem a clioval egy ~70-80km-mert. Kb 10-15km város volt többi városon kívül, de ott is változó utazósebesség, körforgalmak miatt gyorsítás, lassítás.
Ment teljesen stabilan az autó húz ahol kell.
Egy dolog zavart csak, melegen a motor beállt 0,5-0,4 es alapjáratra 0,7-et meg sem közelítette, kb pont a vonalon van. A motor nem ad ki nagyon hangos hangot, de egy kicsit mintha ketyegne de alig hallom, de nem mondanám ketyegőnek csak valami apró hang.
Kérdés: diagon volt most a kocsi, ott jelezte volna (ne adj Isten, de amilyen szerencsétlenek vagyunk) ha a közeljövőben hengerfejes volna? vagy valamilyen közelgő motorhibát
ezt félretéve minden oké volt, tehát kicsit fura az alapjárat még mindig de maga az utazás oké volt
-
rob210
Topikgazda
Az az alapjárat nem tudom miért van, de ha renault clipre teszitek be lehet tanítani a helyes értékre.
Lehet a nagy műveletek közepette ez kimaradt.
Illetve előbb utóbb magától is be fog állni, azért hallod a kercegő hangot, mert alacsony az alapjárat ha magasabb lenne eltűnne a hang.
Próbáld ki a kocsi előtt megállsz és a gázkart meghúzod finoman, hogy éppen csak emeljen valamennyit, ha megszűnik a hang akkor nincs mitől félned.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van a cikkben egy rajz.
Szerintetek az helyes?
Mert a két szemben álló B és D jelű mackósajtos, tehát szerintem a C lenne B és a B lenne C rosszul gondolom?Mert akkor veszélyes vagyok a közúti forgalomban
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor megnyugodtam
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz pècsimunkás #44343 üzenetére
Hát a B nekem is van már 12 éve de ezen az újon (még nem mozgó) eléggé sokat változott, gyakorlás nélkül simán megbuktam.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Lenne pár problémám (Scenic I 2001-es):
-bizonyos kormányállásoknál a bal első kerék felől csikorgó hang jön. Kormányfordításra, fékezésre abbamarad. Gondolom a fék környékén lehet a hiba, de mi?
-tolatáskor daráló hang a jobb első kerék felől. Motortartó bakot már nézték, de elvileg jó. Más?Üdv: Z
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest