- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Ezzel kapcsolatban nektek mi a véleményetek?[link]
Voltam másik karosszéria lakatosnál is, ő sem volt biztos az eredményben.
Utángyártott lökhárítókról mi a véleményetek? Unix/bárdiban van 50-100k-ért de annyit nem költenék ár. Nem is értem mi kerül annyiba, egy nyamvadt műanyag lökhárítóban.
Kovács autó alkatrészben nincs olyan első lökhárító ami nem ipari hulladék?[link] Nekem a díszlécek sértetlenek.
2004-es Clio, ködfényszórós változat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szerintem ezt egy normális műanyag hegesztő simán meg tudja neked hibátlanra csinálni.
Nem is értem hova vitted.
Haver peugeott 807 esén konkrétan egy 20 cm es lyuk volt amit hibátlanul megcsináltak neki.
Pedig oda még rögzÍtő fül is kellett.Az után gyártott pedig sosem lesz olyan mint az eredeti.
Renault power
-
n0k0m_
tag
Helló!
Milyen autót vegyek topikból keveredtem ide. Szeretném megkérdezni, hátha valaki jobban ismeri a Renault Scenic RX4-et (2000-2003 közti, 1870 ccm dízel).
Az eredeti elvárások:
- könnyű/közepes terepen elmegy-> magas hasú, 4wd
- nem eszik meg 10-11/6-7 (városban/országúton) liter üzemanyagnál többet (terepen annyit amennyit)
- legalább átlagos a fenntartási költsége/alkatrész költsége/megbízhatósága/szervizelhetősége.
- elég 3 ajtós is, ha véletlen valakit viszünk, akkor egy lábtér nélküli lehajtható ülés is megfelel hátra. (de lehet persze nem túl nagy 5 ajtós)
- Felhasználás tekintetében: hetente ~1szer földúton, sűrű városon belüli és heti párszor országúti ~50-100km(autópályán kb. soha) használatra.
- jó legyen az ütközésvédelme (halálcsapda nem érdekel: ignis, panda, indiai márkák stb.)
- klímaNem szeretnék igazából sokat költeni rá, 1 millió fölött már inkább hozzádobok annyit, hogy vegyek 1,3-1,4 millió-ért egy SX4-et (le lehet mocskolni, de sokadjára körbejárva is nekem az egy mindenben megfelelő autó lenne). Így a 600-800 ezer Ft-os kategóriában szúrtam ki a Scenic RX4-et. Ebbe a kategóriában egyébként a Honda HRV-vel és a Daihatsu Terios-sal van versenyben. (ha egyáltalán bármelyik vállalható ennyiért). Autonavigátor/népítéleten stb. sajnos sehol nem veszik külön az RX4-et, így a felhasználói értékelések nem mondanak sokat.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz n0k0m_ #44357 üzenetére
A Scenicet anyósom szereti, kényelmes és elég megbízhatónak is bizonyult nála.
A korai 1.9dci-ről sok infót lehet találni, az összkerékhajtásról L:http://totalcar.hu/magazin/technika/4x4_1x1/2/]itt olvashatsz.Ha a motor és az összkerék jó, szerintem vállalható, a fogyasztás várhatóan az általad írtak alatt marad.
[ Szerkesztve ]
-
gombcomp
senior tag
válasz n0k0m_ #44357 üzenetére
Szia!
Ha rám hallgatsz nem veszel ilyen autót...
Az enyémet most adtam el (2év nyűglődés után).
2000 januári volt a darab. Úgy vettem,hogy már túl volt egy motor generálon,mert az előző tulajnál elszakadt
a vezérműszíj (235ezer km-nél).Én 247-el vettem 500e forintért.
1200 16v összkerekes darab.
A fogyasztása 10.5 től felfelé volt. 2év alatt ráköltöttem kb. még 800 ezret:ABS fékerőelosztó kilyukadt,hűtő csöpögött,a klíma elengedte a gázt,a szellőztető motor hol-ment hol nem,
az ABS érzékelők kábelei elkorrodáltak,a kuplung csúszott, az első fékek fékpofái beragadtak...
A váltóolaj finoman csöpögött a szimeringnél cserélni csak váltó leszerelés-szétszedéssel lehetett
újabb 60 ezerért.
Hagy ne folytassam,és ez szinte mind cserét jelentett,nem kevés munkadíjjal.
Hozzájöttek az én rigolyáim miatti " apróságok": a bemattult fényszórókat kicseréltük után gyártottra,a futóműben a legkisebb kotyogást hallva vittem szerelőhöz.
A kaput a vízpumpa víz eleresztése tette be,na itt lett elég belőle.
...sikerült 600 -ért kiszállni belőle,de egy biztos,hogy aki megvette ezek után jó vételt csinált.
Remélem sikerült lebeszélni erről a típuról téged."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
gombcomp
senior tag
Bocs elgépeltem, 2 literes 16 szelepes motor volt..
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
-=Tiger=-
tag
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szia!
Nekünk sajnos pont az egyik autónk cseréje előtt történt egy baleset édesapámmal. (szerencsére neki semmi baja nem lett.)
Nem volt vele nagy attrakció leszaladni az útról, de mind1 is. Amúgy is rokonhoz került volna, ez meg amúgy sem befolyásolt semmit, mert patikára csináltam, mind műszakilag, mind ami a sérülést illeti. Csak sajnos nekünk volt veszteség, nekem meg némi utána járás, szerelés, de ez kb. hobbi.
2/3 futómű csere elől. (lengőkarok, kormányösszekötők, még új betétet is tetettem be. Nem a baleset miatt, hanem mert ezért történt a baleset, szal ajánlom mindenkinek ezeknek a dolgoknak még a baj előtti elvégzését.
A kár:
Ilyen lett:
UT lökös, külön új betétekkel. Dobbetétek. Kicsit kell velük dolgozni, de szerintem ezért az árért teljesen rendben vannak.
10E volt a teljes lökös, 2,5E kb. a betétek, 2Eért vettem jó pár patentot, hogy még tarcsi is maradjon. 20E volt a fényezés.
Közel 200E volt a teljes autó rendbetétele, de most olyan szinte működésileg mint egy új. Nem zörög, nem pattog az úton. Igazából már sajnáltam, hogy viszik el nagybátyámék. A céges 1.4 100Le-s benzines Toyota Aurist leveri a 65LE-vel.
-
gombcomp
senior tag
válasz n0k0m_ #44360 üzenetére
Lehet,hogy kifogsz egy jobb állapotban lévőt,de az nem a 800 e alatti kategória lesz.
Az állandó összkerék hajtás miatt benne van a kardántengely-hardy tárcsa meghibásodása is
ami nem két forintos tétel."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
gabx76
őstag
Sziasztok!
Írtam, hogy egy hete eladtam a Megane-t, most lehet nem fogok elszakadni a márkától.
Véleményeket kérnék a kinézett példányról.
Van még más márka is a lehetőségek között, de ez Páromnak nagyon bejön. Kíváncsi vagyok a fórumtagok véleményére is!
Előre is köszi! -
rob210
Topikgazda
válasz gombcomp #44359 üzenetére
Szia.
Csak azt tudom mondani, ha értesz hozzá, akkor 800.000.- ki lehet fogni nagyon jó példányt.
Ha nem ismered a kocsit úgy menj megnézni, hogy viszel magaddal hozzáértőt.
Az RX4 egyik nagy előnye a nagy hátránya is.
Ha jó a futóműve akkor nagyon kényelmes mindenhol elmegy.
Ha kivan akkor kemény lóvét kell az asztalra csapni, hogy jó legyen megint és elmenjen bárhol.Egy biztos a kényelme a beltér használhatósága némelyik mai autót is csúnyán megalázza.
MegkÍmélt darab esetén imádni fogod és sose adod el, nem is sok van a használtautón ami fent van, az rendszerint leharcolt sajnos.
Vadászni kell, de érdemes.A dieseles 1.9 a vezérműszÍjra érzékeny azt 90.000ként ki kell!!! cserélni, amúgy megbÍzható takarékos elég erős motor ehhez a kasznihoz.
Renault power
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #44336 üzenetére
Kipróbáltam, hogy ezres fordulatnál nem hallom mintha felgyorsulna a hang és megszűnne vagy beleolvadna nem tudom , 0,7-re nem tudtam belőni vagy fölé vagy alá ment.
Agyaltam rajta ma azért, mikor vezettem, hogy mostmár akármi baja lesz kijavíttatom bár remélem nem jön elő sok minden, mert már annyi bele lett ölve.
-
n0k0m_
tag
válasz rob210 #44366 üzenetére
Városi kisautóból 300-ért is van olyan amit nyugodt szívvel megvettünk/hibátlan, de ez a rohadt magas hasú/összkerekes terepjárónak direkt nem nevezem autók millió alatt látszólag komoly beszopás nélkül nem vásárolhatók meg. :/
Meg leginkább senki nem ismeri őket.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Ma voltam tesztvezetni az új megane-t (megane4). Egy elég jól felszerelt 1.6dci volt, nagyon-nagyon jó kívül-belül. Érzetre nagyobb a megane2/3-tól, és mintha egy kategóriával fentebb is focizna. Ez a motor egész jónak tűnik. A szalonba visszafele egy zebránál megállva, hátulról telibe vert egy sx4...így pici törésteszt is volt.
A szalonban még megnézegettem egy pár autót.Kadjar: olyan gyönyörű, hogy kegyetlen (kivülről). Bele ülve (nem túlzok) olyan mint egy suzuki wagonR...nekem nagyon gagyinak tűnt. Párom is csak pislogott benne, hogy mekkora egy fosch.
Talisman: eszméletlen durva, tényleg érződik, hogy prémium, viszont valahogy nem volt az a "de nagyon kellene" érzésem.
Clio: Bár kivülről elég nagy autósan fest ez az új clio, meg a belében használt anyagok is jók, még is bele ülve olyan kis autós. Valahogy olyan puritán az összhang.
Az új megane, viszont teljesen meggyőzött, nagyon bejövős.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz n0k0m_ #44370 üzenetére
Ez oké csak a városi kisautót ennek a csomagtartójába berakod.
Meg ezzel azért elmész olyan terepen ahol a városi kisautót maximum egy lapát földdel eltemeted.
Ne hasonlÍtsd se árban se tudásban össze őket.Csak erre akartam kilukadni.
Renault power
-
ADAM1337
nagyúr
Már kérdeztem itt, 2010 utána meganeról, benzinest ajánlottátok, ferdehátúból.
Viszont ahogy nézem, kb a GT-nek van számomra is megfelelő benzin motorja 2Literes, de talán kicsit feleslegesen erős 180ló.[link]
Igazából városi használatra, javarészt 2 fővel, de 50%-ban egyedül, vannak plusz költségek szerviz terén a gt-nél mint a simánál ?
Gondolok itt sport futómű, különleges lengő kar stb, ami másabb merevebb és BP-n gyilkolódik ? (Szerencsére budán járok végig)
Mire számítsak, ha egy ilyenbe belevágok.
Esetleg tudtok róla jó tesztet, vagy szaktopikot ? -
eTrade
tag
Volt már? New Renault Alpine 2017
Szerintem nagyon jól néz ki! -
berbatov2
senior tag
Sziasztok!
Ma megvettem a járgányt 2012/9 renault scenic 1.5 dci. Valós 127000 km-mel legalább is az alvázszám alapján lekérdeztük és hitelesnek tűnik. Egy dolog lenne itt a navi. Csak Fr térképpel van szerelve. Olvasgattam, hogy milyen lehetőségeim vannak, de nem nagyon tudom, mert nem egyértelmű mit kellene csinálnom, hogy itthon is lehessen használni.
Amiket leszűrtem.
1. Valahonnan 1 sd kártya vásárlása amin rajta van minden (európa vagy közép kelet európa). Hivatalosan pénzért
2. A jelenlegi sd kártyára ráfrissíteni/telepíteni. Hivatalosan pénzért
3. Virágbolt. Nem hivatalosHa tudtok pls segíteni nekem, nyilván a legjobb ár/érték arányú megoldást keresném.
-
Megane2000
aktív tag
Mai projektem a hátsó fékdob sikálása kefével, rozsdátlanítás, majd lefújtam feketére
Esztétikusabb lett sokkal.. nagyon rozsdás volt, amit az új felni kiemelt.
Na meg polírpasztával körbeszaladtam a kocsin két óra alatt
[ Módosította: Qru ]
-
eTrade
tag
válasz Megane2000 #44387 üzenetére
Gratula a szép munkához, nagyon pofás lett!
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #44387 üzenetére
Örülök, hogy nem szÍvattad meg magad egy malomkerékkel.
Szép lett.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #44394 üzenetére
A túl nagy méretű felnire szokták Írni, hogy malomkerék.
Ez pont jól mutat a megane alatt.Renault power
-
nbl2
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy Fuel Stop üzemanyagcsökkentőt és szeretném beszerelni. A scenicen az üzemanyagcső műanyag és úgy van rámelegítve a végére. Ha ezt szétvágom hogyan tudom és mivel megtoldani, hogy rendesen összekösszem a Fuel stop-val. Gonbdolom csináltatok már páran ilyet.
Köszönöm,
Never give up!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest