- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #44500 üzenetére
Mi is itthon cseréltük a tömítőgyűrűket! Megrendeltem a szalonba, aztán a garázsban házilag megoldottuk! Kicsit tartottunk tőle, hogy újra diagra kell rakni a csere után, de szerencsére nem! Viszont már akkor tudtuk, hogy azokkal volt a baj mikor raktuk össze! Visszaraktuk a pillangószelepet az új tömítésekkel már összeillesztésnél érezhető volt a különbség, kellett egy határozottabb nyomás, hogy visszamenjen a helyére a régiekkel meg minden ellenállás nélkül belement a szívósorba, szinte lötyögött benne! Szóval ennyit a szervízvezetőről, mert állítólag ő csinálta az autómat! Azóta vannak fenntartásaim a márkaszervizzel kapcsolatban! Visszavittem megmutattam neki a videót, elvitték a kocsit próbakörre diagra kötve, majd közölték, hogy minden szuper (náluk nem csinált ilyet és nem tapasztalható a hiba)! Mondom én meg unalmamba vagyok itt, mert pillangószelep tisztítás óta ez van! Erre azt mondja, hogy ne vegyem ki sebességből és akkor nem csinálja, fogadjam el, hogy 12 éves autó és ilyen! Azt köszi... itt ballagtam ki, hogy ennyit a márkaszervizről
Így van ahogy mondod! Lényeg, hogy megoldódott a probléma, öröm bódottá
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
balazs1022
őstag
Sziasztok!
Kovetkezo kerdesem lenne (1.5 dci, clioi ii)
Most lesz nagy szerviz (turbo, hajtokarcsapagy csere +szurok). Havonta (1000km-ekkent) 1,5 liter olajat szoktam tolteni bele. A kerdesem az h olajcsere elott erdemes-e tesco olajjal atmosatni az autot? Mert lenyegeben mindig uj olajat kap.Szerk: Esetleg ha a hajtokarcsapagy cserekor leszedi a deknit, akkor azzal az olajsarat is felszinre hozza,nem? Tehat akkor folosleges tescos olajozni..
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44502 üzenetére
1.5l/1000 km
A turbó, és HK csapágy csere annyit fog érni, mint halottnak a csók. -
balazs1022
őstag
válasz PeterPH #44503 üzenetére
Mibol gondolod? A kompressziom jo, a fogyasztasom is(4.4liter), hidegen is konnyen indul. A turbo tengelye 1mm-t log. A szivocsoben még nincs olaj. Sztem ezek megoldjak a gondod. Tehat vagy az olajcsere tette tonkre vagy a hajtokarcspagy kopasa (olajnyomas valtozas).
Nemsokat tudok az auto eloeleterol...https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44504 üzenetére
Mind a turbó, mind a HK csapágy meghibásodásának oka az olajzás hiányosságában keresendő nagy valószínűséggel. Ha azt nem javítjátok (az olajcsere nem javítás), akkor az új alkatrészek sem lesznek hosszú életűek.
-
balazs1022
őstag
válasz PeterPH #44505 üzenetére
A hajtokar csapagy kopasa az nem bizonyitott. Nem lett még szétszedve az auto. Egyenlore csak annyi a biztos, hogy eszi az olajat. Es h lóg a turboban a tengely. Szereles nelkul csak ennyit lehet megallipatani, illetve a kipufogogaz szine, esetleg nem normalis hangok.
Mint irtam ahhoz h a turbo tonkre menjen olaj valtozasnak kellett tortenie, tehat vagy a helytelen olajcsereben keresendo vagy a hajtokar csapagy kopasaban (ami bontaskor derul ki, de mivel ha mar bontjuk akkor csereljuk is). Illetve ott van meg h hidegen hajtottak esetelg hamar leallitottak.
Az elso lepes amit tenni lehet a hajtokar csapagy vizsgalata. Ha belenyalt a fotengelybe, akkor ossze lesz igy rakva (nem kap uj alkatreszt). Nem erdemes tovbb bontani az egyeb ktg miatt (fotengely koszorules, tomotisek stb...) Ha nem nyalt bele akkor uj HK csapagy. Majd kap egy turbot is.
Ettol mar jelentosen kevesebbet fog enni. De ha megis akkor eladosroba kerul,nem eri meg vele foglalkozni.
Viszont ha jo lesz, akk a fel millio kilometer elerese sem akadaly.Ezert kerdezem h megeri-e tesco olajozni vagy sem. Utana ugy is elf sxr olajjal hasznalnam.
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
válasz balazs1022 #44506 üzenetére
Pedig, amit leírsz, abból inkább az jön ki, hogy kopott a motor.
Ha a szívócsőben nem áll az olaj, akkor nem a turbó a ludas (vagy nem csak). Viszont ugye az olajad meg fogy, valószínűleg az égéstér felé.Kartergázzal hogy állsz, mennyire erőteljes???
(#44507) Na_Ta: szerintem engedik forgalomba. Pont 2 éve raktam fel én is képet róla, Belgiumban láttam: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
balazs1022
őstag
Ha kihuzom a nivopalcat nincs szisszenes. Egy kis fust jon ki, de nem veszes. Amugy a turbo kulsejen csillog az olaj (ezt korabban nem irtam)
Am 200000km van a turboban (meg a motorban is)
Vhol el kell kezdeni a javitast. Ha ez majd nem oldja meg akkor el fog menni a haztol.Sajnos csak nagyon olcson tudnam igy eladni, becsapni meg senkit sem akarok. Kereskedesben cserelnem le egy Vw polo 9n-re. Ez hasonlo kategoria de vagy 4-500.000ft-al dragabb + akkor erdemes azon is cserelni minden kopo alkatreszt (kb +100.000). Szal ugy vagyok vele h 120.000-at meg raszanok es ha szerencsem van akk van egy tokeletes autom (meg ha 1500km-kent 0.5l-t enne mar bódogság lenne). Szoval ezen az uton indulok, aztan majd meglatjuk.
(Bontott motoron is gondolkodtam, de a forgalmimban vegig van irva a motorkod igy a masik motor sok papirmunkaval jar + abban is riziko van)
Ti mit tennetek a helyemben?https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
speedydb23
senior tag
Úgy fest újra dokihoz kell vinni a Cliot, ma haza fele használtam a klímát, persze csak akkor amikor haladtam a kocsival, aztán már majdnem haza értem amikor elkezdett fura hangot hallatni a vezérlés oldalról, és a vízhőfok rohamosan elkezdett emelkedni. Kb olyan hangja van mintha fújna valami a motortérben, remélem nem a klímacső lukadt ki... Viszont ami jobban aggaszt az a vízhő, féltől 2 csíkkal feljebb ment.
-
válasz balazs1022 #44510 üzenetére
Indítsd be alapjáraton, picit járjon, aztán óvatosba vedd le az olajbetöltő kupakot (vigyázz, mert picit fröcskölheti ki az olajat, ha nagy a kartergáz). És akkor látni/hallani fogod, hogy van-e kartergáz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44511 üzenetére
Az inkább a hűtőkör hibája lesz ha forralja a vizet.
Ne nagyon használd ha magasra megy a hőmérséklet megsütheted a motort.
Tartályban nézz egy hűtőfolyadék szintet.Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44513 üzenetére
Gyanús, hogy a ventillátor hiánya miatt melegedett ennyire fel, mert klíma nélkül nem melegedett tovább a szokásos középállásnál.
Egyébként kapcsol a venti, de nagyjából 50fordulat/perc sebességgel megy, tehát az a légmennyiség amit szállít kb mint halottnak a csók...
Ami még biztos, hogy cserés lesz a klímakuplung, mert írtózatos égett bakelit szag jött a klíma felől a motortérben. Hab a tortára, hogy a főtengely szíjtárcsa is csere lesz, mert "táncol" a helyén, bringás hasonlattal mintha 8-as lenne benne.
Szerencsére a melóhelyemtől 500 méterre van egy szervíz akikkel már elég jóban vagyunk, így bízok benne, hogy olcsón megúszom a diagnosztikát.
Viszont ami érdekelne, hogy ezekben az 1.5dci Cliokban lehet külön venni valahol klíma kuplungot, vagy csak a kompresszort kompletten lehet cserélni?
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #44514 üzenetére
Lehet javitani a kompresszoron a kuplungot!
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44514 üzenetére
Sajnos én is most javíttatom.
Benne vagyok a témában.
Ha dobsz egy számot mármint típusszámot megmondom mit lehet kezdeni vele.
Nekem pl. Delphi 9026 os ahoz 23.000.- a komplett kuplung tárcsa menesztő.Renault power
-
Pecc
őstag
ELF TRANSELF NFP 75W80 vagy ELF TRANSELF NFJ 75W80 legyen a megane classicom JB3as váltójába?
Mi a különbség ezek közt? Milyen adalékot érdemes hozzá venni?Köszi
-
Pecc
őstag
Apropó, ülés ebből a fajta meganeból hogy jön ki?
Sínből ki lehet szedni, vagy sínnel együtt az alsó csavarokkal? -
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44519 üzenetére
Akkor benne marad és úgy takarítom, alá nem megyek ezért az biztos
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44521 üzenetére
Köszi az infót, legalább már tudom
Váltóolajra nem tudsz választ véletlen mi lehet a különbség? -
rob210
Topikgazda
Ki lehet szedni a sÍnnel együtt úgy, hogy nem kell alámászni , mert a sÍn két félből áll, ha a rögzÍtő csavarokat kitekered az alsó sÍnpárt nem kell kivenni.
10 perc alatt kiszedhető, csak torx kulcs kell hozzá.
A K4m700 as motorhoz JB3as váltóval pedig ez kell!!!Renault power
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #44524 üzenetére
váltóolaj kapcsán jut eszembe, hogy tegnap láttam a garázsban, hogy valami csöpög a cliobol, de valami nagyon minimális szinten. Ugye szerelő mondta, hogy az szivárog akkor valsz. az lehet? Majd egy képet lövök róla, de kb olyan szinten volt nyoma, mint egy nagyobb esőcseppnek.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na f@sz kivan mehetek le főtengely szÍjtárcsát cserélni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44527 üzenetére
Ehh feltöltötték a klÍmát hűt fűt minden jó, egy baj van a klÍma terhelésére elszakadt a vulkanizált gumi a két fém rész között.
Elforog a tárcsa nem gyóóó.
De már ki is cseréltem nem volt nagy vasz isz dasz.SzÍj le csavar ki tárcsa le tárcsa fel csavar be szÍj fel.
Tudtam, hogy már ki van repedezve a gumiágy, de, hogy pont most hagyja el magát azt nem hittem volna.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Milo629
aktív tag
Üdv. Clio 2 ph1-re rámegy a ph2 hátsó lámpa és/vagy csomagtérajtó bármi mókolás nélkül?
Az első az konkrét terv, az utóbbi még csak perverz gondolat. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44531 üzenetére
Csak elforog nem tud szétesni egymásba van profilozva a két fél.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44532 üzenetére
ezt megnyugtató hallani, legalább a szíjat nem dobja le, csak éppen a vízpumpa, generátor és társai állnak meg, de a vezérlés alá nem tolja be a hosszúbordást....
végszükség esetén ha útközben jön a baj, 2 önmetsző csavarral lehet még fixálni is a dolgot, ha kibírja a tárcsa!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44533 üzenetére
Nem tudod fixálni és a vízpumpát nem ez hajtja, hanem a vezérműszíj a lagunánál is.
Ha ez szétmegy akkor "csak" klíma és generátor nincs ami éppen elég.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44535 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy neked is dieseeled van.
De egyébként nem hagyott nyugodni a dolog felhoztam az elnyűtt szÍjtárcsát és nem volt igazam.
De gyanús is volt nekem, azért néztem meg.
Szét tud esni a két fél azaz nincs összeprofilozva!!!Majd teszek fel képeket is, leffotóztam mindent.
Konkrétan van egy "gumiszalag" ami a két fém rész közé be van sütve pici mélyedésekkel megtámogatva a szÍjtárcsa anyagában.Szét is kaptam itt fent.
Ezeket a képeket rakom majd fel.Egyszóval rosszul mondtam szét tud esni.
Renault power
-
Pecc
őstag
Köszi srácok
-
-=Tiger=-
tag
válasz diablo1984 #44533 üzenetére
3 éve úgy beállt a klímakompresszorom, hogy bedarálta a szíjjat is. Nem is értem hogy állhatott be csutkára menet közben...
[ Szerkesztve ]
-
vferi90
tag
Sziasztok!
2004 megane 2 1.5dci. Reggel hidegen elsőre indul minden probléma nélkül, viszont ha már melegebb a motor akkor már nem mindig. Hajtja de nem indul elsőre. másodikra pöccre indul. FHP jeladóra gondoltam, de azt mondták hogy ha az lenne akkor nem mozdulna meg a fordulatszám mérő indítózásnál. Viszont nekem megmozdul mikor tekeri a motort olyan 200-as fordulatot mutat. Mit lenne még érdemes megpróbálni mielőtt szerelőhöz viszem? Hozzá kell tennem hogy menet közben semmi probléma az autóval szépen megy, nem rángat, ha odalépek előzésnél nincs injection fault hiba sem mint ahogy sokan írták ilyenkor. Van valami ötlete valakinek, vagy irány a szervíz?
Note9
-
Josi
aktív tag
válasz LamerGyuri #44548 üzenetére
Mondjuk márkaszervíz?
Pollenszűrő fedél egyébként?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
LamerGyuri
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Napelem
- Fotók, videók mobillal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Makett, makettezés
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek