- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43603 üzenetére
Én nem röhögök, új autók közül a Mazdák igencsak elöl járnak és formailag nekem az egyik best jelenleg, szóval ide is jöhetne egy Skyactiv 3-as.
Most őrlődés van, mert két autó került a kalapba:
- egy kettes Laguna kombi, a széria végéből, Privilege felszereltség, 1,9dCi 131 lovas utolsó generációs motor
- egy hármas Laguna kombi, 2008 év végi, szintén Privilege, 1,5dCi 110 lovasHosszabb távra lenne vásárolva az autó, munkába járásra (napi 100 km), nyaralásra, miegymás, szóval nagyobb távok, országúton.
Fontos a kényelem, épp ezért is néztem Privilege modelleket, na meg, hogy a beláthatólag 4-5 év alatt ne romoljon el benne minden, ami létezik.Üdv, Balázs
-
mihione
őstag
Na lehet csak en nem ereztem a kocsit 100%-osnak,faterral lemertuk a gyorsulast stopperel 0-100 R16 195 gumikkal ket fo 70+100 kilo 11 mp lett masodik meresre.De az a bizony turbolyuk szeru erzest o is eszrevette olyan 3500 korul jelentkezik es utana indul meg igazan.
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
tresh
veterán
[link] te jó ég ...valakinek egy tuning megane?
-
Megane2000
aktív tag
Megane 1-be milyen utastér-csomagtartó izzók szükségesek? Van erről leírás? Nincs kedvem szétbontani a kocsit Gondoltam a könnyebbik utat választom.
-
speedydb23
senior tag
Ma végre felkerültek a vadonat új nyárigumiaim, és még át is nézték a kocsin a futóművet, féket, klímát. (nagy tavaszi átvizsgálás akció keretein belül)
Miután kész lett a gumizás, jött a klíma átvizsgálás. A nyomás tökéletes volt, aztán jött volna a beindítás és a hőmérséklet mérés, de nem indult a kocsi... Újra előjött, hogy világít az immo piros ledje, de a motor meg se moccan.
Ezután a motortérben minden elektromos dolog át lett mozgatva, és hosszas fejvakargatás után egyszer csak elkapta a fonalat... Viszont ma még 4-szer előjött ez a hiba, szóval úgy fest újra beindult a szopóroller nálam.
Sajnos van benne igazság, hogy a Francia autóknak az elektronikája/kábelezése a gyenge pontja.
Ami még nagyon érdekes, hogy amikor Csabánál voltam porlasztó felújításon, ki lett cserélve a generátor szabadonfutó meg a generátor szíj is, mégis indítás után csúszik a szíjam mióta elhoztam Csabától, de úgy voltam vele, hogy lehet csak utána kellene húzni, de ugye ma átnézték a kocsit teljesen, és a szerelő szerint a generátorszíjat biztosan nem cserélték mostanság...
Szóval holnap hívom Csabát és megbeszélem vele, hogy nézze meg újra a dolgokat, mert valami nagyon nem stimmel!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz speedydb23 #43608 üzenetére
Nem rosszból de mennyiért vetted az 1.5 dci cliot? Csabáról meg nehezen hiszem el hogy nem cseréli ki amit megbeszéltek. Nekem soha nem volt vele még gondom pedig kb az összes céges autó nála van szervizen. Hívd fel hogy nézze meg!
Bocs hazudok: mindig megcsúszik 1 napot az ígérthez képest de hív rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43608 üzenetére
Nem tudom ki mit hogy csinált nálad, a szerelő srácot se ismerem. (még ) az átvizsgálókat se.
De egy sztori, hogy érezd a dolgot.
Elvittem még az előző meganeom a renault szakszervizbe tavaszi átvizsgálásra.
A két nappal előtte cserélt féktárcsámra, én cseréltem, közölték életveszélyes cserélni kell.
Meg a gömbfejeim is lógnak azokat is én cseréltem, mert utána vittem vizsgázni ahol simán átment.Szóval az ilyen átvizsgálásokat helyiértéken kell kezelni.
Én csak röhögtem rajta, mert tudtam a lehúzásra mennek, de sokan behalózzák.A nem indulás viszont aggasztó.
A kulvsod sima chippes vagy áramkörös nyákra forrasztott?
A másik kulcsal is csinálja?
A testkábelekkel mimden ok, az is tud ilyeneket okozni és az valóban francia betegség, hogy a testpontok eloxidálnak.Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #43610 üzenetére
Azért nem tudom azt mondani, hogy kamu volt az átvizsgálás, mert jelen voltam közben, és mutogatta, hogy mit mire alapoz.
Konkrétan az ékszíjam bordázott része keresztbe van repedve elég sok helyen, nem mondom biztorsa, hogy Csaba nem cserélte, az is lehet, hogy a Bárdiban egy régen gyártott Goodyear szíjat adtak...
Mindenesetre felkeresem Csabát és konzultálok vele, mert ez az elektronikai szopás elvileg meg lett csinálva akkor.
Igazából én is a testkábelekre gyanakszom, mert egyszer jó egyszer nem.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43611 üzenetére
Amikor a generátor szabadonfutó cserélve lett.
Akkor a szíj megfelelően lett kiválasztva?Azért kérdem, mert van 5-6 ékes is és mind két esetben megeszi a szíjat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43613 üzenetére
Hát akkor viszont lehet tényleg lemaradt a szíjcsere.
Renault power
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Egy ilyen kis autóval mennyire vesz gondot nyakába az ember? [link]
Elektronika főleg. Vagy ha egy 2000 utáni autót vesz az ember, a trafók meg a gyújtás alkatrészek mindben tönkremennek gyakran?
Egy 98as ezres swiftem van... még most le műszakisztatom, mert lejár, de el szeretném adni. Nincs vele különösebb gond, januárba vettem. Első autónak jó, de szeretnék egy kicsit komolyabbat, mint biztonság, e. ablak, centrál. VW 3-4 Polo van még ami tetszik, meg ma itt helyben megláttam ezt a Cliot.
Köszi a javaslatokat! -
rwin5
őstag
válasz Jamby18 #43615 üzenetére
Én 2 hónapja vettem pont egy 2002-es cliot 1.6-ost, az nem csillogott ennyire de pont 590 volt lealkudva az is, eddig nem volt vele baj, 1 nap volt, hogy lefulladtam vele 3x amit azóta se sikerült megfejteni, hogy mi volt de lehet csak bénán adtam neki a gázt.
nekem egyetlen bajom ezzel, hogy túlságosan kipucolták a motortért, de amúgy pofás nagyon
szerk: szerintem 1.2-es motor amúgy csak városra jó, bár ha fiatal vagy és nem vagy aszfalthuszár jó az, nekem anno 2-es benzines golfom volt az is első, elég jól ment. (már amennyire mehet egy ilyen idős autó) Bár egy rémálom lett a végére minden elromlott benne
(#43617) tresh: +1 a polo az szörnyű szerintem pedig én vw párti vagyok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Jamby18 #43615 üzenetére
Ennyiért tessék nézni 1.4 klímás Cliot. Ez sok ezért igaz full fapadnak is meg van az előnye(kevesebb probléma) , de ha egyszer el akarod adni a klíma hiánya nagyon meg fogja nehezíteni.
Clio jobb vétel sokkal a polo-tól de ez csak az én véleményem. Szerintem néz egy 2000-es évjáratú 1.4 16v tech-run futóműves gépet..imádni fogod!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Jamby18 #43615 üzenetére
Szia.
1.4 16v-t vagy 1.6 16v-t keress klímával ezen az áron már van használható darab.
Amit linkeltél 400.000.- at ér. Meg ne vedd.Amúgy elpusztíthatatlan full fapad, de nem éri meg ezt az árat.
A polo felejtős túlárazott a régebbiek rohadnak erősen és fapad az is mind, sokkal drágább mint a clio.
Egy jó 16v-t kell venni egyszer kell kicserélni a trafókat és kimegy a világból, ha időben cseréled az olajat.
A fogyasztása is elfogadható, szerethető kisautó.Renault power
-
Jamby18
senior tag
Köszi a reagálásokat!
Igazából amit találtam itt a közelbe az ez a kettő ami színre tetszik meg 1.4, a szürke man. klímás.
[link]
[link]
Egyébként amit elsőre linkeltem (kék) azért is tetszett, mert hogy autóbeszámításos, aztán egyből meg is tudnék válni tőle, igaz nem tudom még mennyiért.[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
(#43571) mycso és (#43572) tresh
Ha már szerelők, az itt megemlített urak közül, foglalkozik valamelyik diesellel is?
Apámnak a Thaliában kellene kapcsoló szelepet cserélni (2003-as 1.5 dci 65Le)Kelepel egy "kicsit" :[link]
Vagy esetleg más valaki, Nógrád, esetleg Pest megyéből aki foglalkozik ilyennel, és ért is hozzá?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
A mai reggel nagyon elnevettem magam.
Képzeljétek el csodát láttam egy smart one aki nem ismerné :Tolatókamerával, tolató radarral, felvértezve, teli parkolási sérüléssel.
(aztán elgondolkoztam, rajta miért is nevetséges ez, hiszen ki tudja min húzta össze vissza azt a samrtot. )
Vannak még "vezető" egyéniségek.Renault power
-
PeterPH
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #43626 üzenetére
Legyen igazad, de én kevés olyan autót láttam aminek mind a két lökhárító sarkát meghúzta egy neki parkoló vagy éppen induló betonfal
Abban igazad van, hogy volt rajta szín is, de több volt a "vakolat" szerű sérülés rajta.
Meg alapból a smarthoz nincs tolatóradar az utólagos beszerelés volt, gondolom apu megunta, hogy hetente kell fényeztetni a lökőst.(egyébként amit írsz az az olaszoknál van, ott nem is igen fújják színre a lökhárítót)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nagyúr
válasz PeterPH #43626 üzenetére
2014-ben a saját szememmel láttam Cannes-ban ahogy egy Mini csinált magának helyet a két autó között Ha nem látom, nem hiszem el... berakta az orrát, tolt egy kicsit előre berakta as seggét tolt egy kicsit hátra, nagyon komolyak a franciák Kézit nem is húzzák be.
[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
aktív tag
Az normális, hogy az autómnak ennyivel magasabban van az eleje?
Nézegettem a többi Laguna-t is és némelyiknek ugyanennyire lóg a hátulja, némelyik meg normálisan áll. Most cseréltem lengéscsillapítókat, előre direkt sima olajosat tettem, hátra meg gázosat, de nem sokat változott. Olyan mintha az eleje lenne magasan, a hátulja meg normál magasságban. -
rob210
Topikgazda
válasz WunderKinder #43630 üzenetére
Terheld meg a csomagtartót ha extrémet ül. akkor ki van a rugója.
Ha szépen feszesen tartja akkor az elejében erős a rugó, láttam már ilyet, de a hátulja szokta sajnos megadni magát.
Ez szinte mindegyik renaultra igaz, ha torziós ha nem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na mit találtam.
Renault power
-
SZATA
senior tag
Urak, elköszönni jöttem.
Elment a Clio és a Thaliara is van már vevő. Utóbbi valamennyire családban marad, úgyhogy ha van valami, lehet, hogy benézek. Nekem Toyota lett az utód, de a másik helyett sem Renault lesz. Nem csalódtunk a márkában, de a mostani kínálatból nem találtunk nekünk tetszőt.
Köszönöm a sok segítséget, hasznos infót! Sok balesetmentes kilométert!
-
dhgm
tag
Na engem is utolért fos dci nem megy a klíma.
Klímás azt mondta a gáznyomás 90%-a megvan.
Klíma szivattyú be sem kapcsol, manuális klíma..., biztosíték rendben.
Mire készüljek?1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
szasanyi
félisten
Üdv srácok! Segítségre lenne szükségem autórádió vásárláshoz: van-e olyan korszerű (USB zenelejátszásra is alkalmas) készülék, amely használható a Thalia gyári, kormányvezérlőjével?
-
rob210
Topikgazda
Vedd le a csatlakozót a klÍma kuplungról, mérd meg, hogy amikor kapcsolsz, van e benne szufla.
Ha van akkor a klÍma kuplungod cserés, egész pontosan a menesztő tárcsa, nagy cumi kicserélni de ki lehet házilag is.
Viszont ha már szétkapod, akkor a csapágyat is érdemes kicserélni.
Vagy lecseréled az egész kuplungot, ami kb. 23.000.- 48.000.- terjed, tÍpus és gyártó függő.
Ami jó hÍr a gázt nem kell lefejteni hozzá a rendszerből.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szasanyi #43637 üzenetére
Ha nem a tÍpus azonos fejet veszed a kocsiba akkor mókolni kell minden képen.
Vagy a gyári fejre kötsz kivezetést és akkor megy a távról, vagy kicseréled a fejet és akkor a távot is, mert nem leheet hozzá csatlakoztatni.
Van pár tÍpus amihez hozzá lehet minden féle átalakÍtóval párosÍtani a kormánytávot, de iszonyat keresgélés és pénz mindegyik verzió.Sajnos erre a célra a transmitter lenne a legjobb és olcsóbb megoldás de ezek minőségét inkább nem jellemzem.
Renault power
-
mihione
őstag
Elektromos gazpedalos clioban fojtoszelep tisztitasnal tenyleg ujra kell programozni az alapjaratot?
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
szasanyi
félisten
& robi210: köszi srácok! Keresgéltem én is de nem találtam, kínlódni / mókolni nincs kedvem.
Ezt konkrétan nem is értem: ... dension gateway usb-ről zenét játszó ál cd tárat ... bár meg van a gyári rádiós-magnó. De annyira nem fontos, csak gondoltam hátha... ezt néztem ki, mert elég jónak tűnik az ára és a gyári hangszóróhoz (ill. nem, a hátsók gagyik voltak azt már rég kicseréltem uo. mérte, kétutas SONY-kra) szvsz elég. Esetleg erről ha tapasztalat, vagy jobb alternatíva azt szívesen fogadom! Sajnos az auto hifi topik totál halott, így ott nem is kérdeztem. -
roberto211
őstag
Sziasztok.
Ugye tudjatok van egy Laguna II-m ami jövő hónapba nagyszervizen fog átesni es ugye a kisebb hibákat is kijavítatom.
Na most a helyzet az h az autó alanezve a szervo"resznel" erősen szivárog az olaj. A szerelő megnézte azt mondta h a "gombanal" de ennek pontosan mi a neve milyen gomba ? Hogy keressem pld Unix vagy bardinal?
Illetve ha a vezerlesoldalon szivárog szinten a motorolaj akkor az mire utalhat melyik szimmeringre? Vezérmutengely ?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
zsizsef
senior tag
Üdv Urak!
A pénteken megvolt a teljes vezérlés cserém. Erre ma kapok egy "check emissions" üzenetet. A kérdésem: ez állandó marad és töröltetni kell vagy a következő indításnál ha rendben van minden akkor eltűnik? -
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #43645 üzenetére
Mi az hogy check emission?
Nem check engine?Egyébként menj be a kocsi alá és nézd meg, hogy aki a vezérlést cserélte nem törte-e el a lambdaszonda csatlakozóját.
Illetve, hogy nem húzták-e le.
Bár nem sok köze van a vezérlés cseréhez.
A másik ok az lehet, hogy nem jó a kipufogó gázod, ami viszont a vezérlés félrerakását jelentheti.
Azaz egy foggal elteszik akkor még megy a kocsi, de ezt produkálja.
Bár akkor bizonyos tartományokban erőtlennek is kéne lennie.
Illetvehülye hangja lenne, szóval ha ezek nincsenek, akkor marad a lambdaszonda.Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
Kiégett pár izzóm a műszerfal mögött. Találtam hozzá egy videót, hogy hogyan is kellene cserélnem.
A kérdésem az volna, hogy milyen izzót kell vennem, hogy passzoljon bele? Egy cikkszámot, vagy linket megköszönnék.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
zsizsef
senior tag
válasz rob210 #43647 üzenetére
Mintha lenne hangban változás, " olyan mintha lenne mély beütése alsó tartományban". Egyébként a maglódi mester cserélte.
Csere után kb 280km-re dobta az üzenetet. Van hibalehetőség bőven, mert gázos is, de jövő hétvégére kell a kocsi mindenáron.
Hétfő reggel hívom az illetékest is. -
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #43644 üzenetére
Fennt a hengerfejnèl vezèrműtengely, de azt a műanyag burkokattól nem látnád, az alsó az a főlengely, ès a szíjtárcsa alól taknyol akkor. A főtengely kuplung felőli oldalán is van egy szimmering, az a lendjerèk mögül tud könnyezni....
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bestbuy játékok
- Half-Life 2
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest