- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
darvinya #72808 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyszerű a devizapiac. Ha így lenne, akkor elég jól lehetne spekulálni az USD/EUR/GBP árfolyamváltozásokra, de akár a HUF árfolyamokra is.
Unortodox gazdaságpolitikát folytatunk, jelen pillanatban a nemzetközileg is alacsony kamatszint miatt spekulálnak a Forinttal, és egy-két hónapja ez a legfőbb árfolyamot meghatározó tényező. -
4Grider
félisten
válasz
andrás47 #72732 üzenetére
Ez azért elég durva kérdés...
Ha Telenorost hívsz itthonról, akkor neked az mindig Telenoros irányú hívásdíj lesz (mert nem kell tudnod, hogy a hívott épp hol tartózkodik). Ilyenkor a roamingot a roamingoló fizeti (elég keményen, Tajvanban konkrétan 150 Ft-ért fogadja a hívásodat percenként).
Ha pedig egy tajvani számot, az nemzetközi hívás, ilyenkor te fizetsz elég keményen (270-295 Ft közötti összeget megkezdett percenként)... -
4Grider
félisten
válasz
#72445440 #72716 üzenetére
Bennünket a NAV elővett amiatt, hogy 200 db akkumulátoros fűnyírót 20%-al olcsóbban adtunk tovább, amint amiért vettük, így az "ajándék" után adózni kellett volna. És nem fogadták el azt a magyarázatot, hogy téves - de egy akció miatt vissza nem mondható - rendelés történt (mivel az éves bizonyítható forgalmunk 20 db volt ebből a modellből), így duplán ráfizettünk.
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
A Telenor kijavított végre néhány VoLTE hibát, így egy csomó modellnél javult a hangminőség és a feltöltési sebesség is bekapcsolt VoLTE mellett. .
-
4Grider
félisten
A marketing célú megkeresést le kell tiltani, így nem fognak az adott szolgáltatótól keresni, ahol ezt megtetted. Egyébként pedig igen, és a híváslistás ügynököket nem igazán érdekli, hogy az új ajánlattal jobban jársz-e vagy nem, csak az, hogy jutalékot kapnak minden egyes nyélbe ütött üzletért. Jellemzően azt sem tudják, hogy aktuálisan milyen csomagban vagy, ennyire nem tudnak minden egyes hívott ügyfélre időt szánni...
-
4Grider
félisten
válasz
Volkov #72428 üzenetére
Mint írtam, messziről kiszúrható a Mikrotik LTE-Kit-je. Csak átlagos látás (3 dioptria alatti eltérés) kell hozzá.
Szerk.:
Nyár elején csináltam egy kis munkát egy apró görög szigeten. Mivel náluk nem volt átjátszója az egyetlen olyan görög szolgáltatónak aki "korlátlan" mobilnetet ad, így a szomszédos (nagyobb) sziget felé minden 5.-ik házon volt belőlük egy... -
4Grider
félisten
válasz
#72445440 #72423 üzenetére
A megemlített LTE kit nem jelismétlő, mivel egy olyan aktív antennával egybeépített 4G routerről van szó, amit fenn/minél magasabban helyezel el, és belőle etherneten hozod le a kész LAN-t.
Tehát ha egy ilyet észreveszel, az csak azt jelenti, hogy valaki használ egy legális kültéri eszközt. -
4Grider
félisten
válasz
adika4444 #72419 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, léteznek olyan lakóparkok az országban, ahol az adsl alja az egyetlen vezetékes net, amitől sokszor még a bedugult mobilnet is jobb. Ilyen helyen ha elterjed, hogy valakinek 10 Mbps feletti nete van, akkor a többségnek nem gond egy néhány 10e Ft-os eszköz beszerzése és felszereltetése. Az sem, hogy előtte hívjanak szakembert, aki tanácsot ad...
-
4Grider
félisten
válasz
Volkov #72408 üzenetére
A mobilnet sajnos ilyen. A Mikrotik eszköz bevetése nem rossz ötlet, főleg ha távolabbi cellára és csak 1800 MHz-es frekvencia használatára állítod be. Feltéve hogy még elérhető nálatok az a frekvencia. A melletted élők többsége ui. tuti a 800 MHz-en lóg, és azt ilyen feltételek mellett persze hogy ledugítják.
Hátránya, hogy ezt az eszközt nem fogod tudni eldugni (hiszen ki kell tolni a tetőre), így a szomszédok előbb-utóbb rájönnek, hogy miért jó nálad a net, és máris nem sokáig lesz élvezhető mobilneted... -
4Grider
félisten
válasz
Somatom #72340 üzenetére
Éppen a közelmúltban volt az egyik vezetőjüknek egy elszólása, miszerint a HD csomagok megszüntetésére kényszerültek, mert helyenként túlterhelést okozott. Ha tényleg a 90% nem lépte túl a 100 GB-ot, akkor nem értem, hogy miért is jobb a fix 100 GB. Hacsak a maradék 10% nem TB forgalmakat generált havonta...
-
-
4Grider
félisten
válasz
burgatshow #72246 üzenetére
Valami előfizetést viszont kell raknia a kosarába, amire hordoz. És ebből az általa említett 490 Ft-os csomag a legolcsóbb.
-
4Grider
félisten
válasz
szabifotos #72213 üzenetére
Konkrétan melyik korlátlan csomagról van szó?
-
4Grider
félisten
válasz
Daffni2 #72207 üzenetére
Egy szóval sem írtam, hogy a szolgáltatási szerződéstől nem kell elállni a vásárlási szerződéstől való elállás esetén.
Azért fogalmaztam úgy, ahogy, mert a szolgáltatási szerződésre vonatkozó elállási jog kicsit bonyolultabb, mint az árúk esetén. Ha egyedi a szolgáltatási szerződés, akkor az attól való elállás kicsit bonyolultabb, néha pedig nem is engedi a törvényi hely. -
4Grider
félisten
válasz
Daffni2 #72203 üzenetére
Távollévő felek közötti szerződések esetén és ha fogyasztónak minősül a vásárló, a telefonra mindenképp kell vonatkozzon az elállási jog. Attól függetlenül, hogy mit csapnak még a vásárlási szerződés során mellé. Jófejségről akkor beszélhetnénk, ha ezt személyes vásárlás esetén is alkalmazzák a szolgáltatók.
-
4Grider
félisten
válasz
burgatshow #72149 üzenetére
Cserébe meg itt nem mérik az HBO Go forgalmát egyik mobilnet csomagban sem, mint ahogy a Telenor MyTV forgalmát sem.
Azt gondolom vágod, hogy a te elvesztésed miatt nem lesz válságértekezlet egyik telconál sem... -
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #72148 üzenetére
Így kell hozzáállni.
Nagyon jól tudod, hogy ügyfélként természetes, hogy a szolgáltató működik és végzi a dolgát. Az viszont nem az, ha fizetsz valamiért, amit nem, vagy csak részben kapsz meg.
Nem véletlenül végződik évtizedek óta egy - valamikor erős, mára nagyjából halott - konkurens fórum szolgáltatói topikjainak neve "gyalázó"-ra. -
4Grider
félisten
válasz
simpley #72139 üzenetére
Amíg a többiek nem tudnak a cégemnek olyan sim kártyát adni, amit egy néhány alkalmazottat alkalmazó boltban mint backup internet megoldást, publikus ip címmel (céges vpn) és korlátlan adatforgalommal tudok használni, addig az előfizetőjük maradok annyi telephellyel, ahol stabilan tudják a mobilnetet biztosítani. Ez kb. telephelyeink 80%-a jelen pillanatban.
-
4Grider
félisten
válasz
simpley #72124 üzenetére
Kompenzáció nincs, az adott tévedésüket szokták jóváírni, persze ha sikerül nekik. Nekem eddig kb. 60%-ban nem sikerült eltalálni a szerződésnek megfelelő árak és a számlázott árak közötti különbséget. Ezért gyártogatom nekik nagy szorgalommal a különbözeteket kimutató táblázatokat, de valahogy ezeket nem tudják észrevenni, hivatkoznak ÁFA-ra meg hasonlókra, egy nettó árakat tartalmazó táblázat esetén is...
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #72086 üzenetére
Nekem ez az irány havonta néhány óra munkámba és x db e-mailembe - meg néhány extra adag magnéziumba - kerül, tehát elég nehezen tudom elfelejteni.
De rád tekintettel, itt maximum havonta egyszer fogom megírni, hogy az aktuális számla alapján elvégezték-e már azt a munkát pontosan, amit októberig - az új flottaszerződésünk hatályba lépésével - kellett volna elvégezniük. -
4Grider
félisten
válasz
simpley #72082 üzenetére
Ugorj ki Törökbálintra, meglátod. Ha süt a nap, többen vannak a ház előtt, mint bent. Amikor épp dolgoznak, akkor is igénytelen/összecsapott munkát adnak ki a kezükből, az ügyfelükként én érzem magam kellemetlenül és foglalom nekik össze táblázatokban, hogy mit kellene csinálniuk. Persze tisztelet - az egyre ritkább - kivételnek. És részvétem a partnereknek.
-
4Grider
félisten
Ha elhordozod a számod, akkor tényleg elveszik az egyenleg. Ez miért lenne kamu?
A törvény szerint akkor jár vissza a prepaid egyenleg, ha az előfizetői szerződés feltöltés hiányában szűnik meg. A hordozás során viszont csak aktív előfizetést tudsz hordozni, megszűntet nem... -
4Grider
félisten
válasz
nfsu17 #72033 üzenetére
Azért nem kapcsolják be boldog-boldogtalannak és/vagy teszteletlen modelleken, mert extra ügyfélszolgálati terheltséget jelent minden egyes ezzel kapcsolatos új hibajelentés, plusz licencdíja is van a bekapcsolásnak. Az öntökönlövés lenne, ha bekapcsolják és fizetnek is érte, ugyanakkor az ügyfél nem használja, mert mondjuk rosszabb rajta a hangminőség, vagy adott átirányítás/várakoztatás nem működik rajta, vagy használja és elkezdni ostromolni az ügyfélszolgálatot, esetleg kötbért is követel. Látni kell, hogy a VoLTE nem sikerült igazán szabványosra, ahány gyártó, annyiféle megvalósítás...
-
4Grider
félisten
válasz
Littoral #72018 üzenetére
Nálunk rendszeres a számlajóváírás, mert hosszú hónapokig képtelenek a számlázást a flottaszerződésnek megfelelően paraméterezni. A jóváírások egyike sem volt eddig 100% pontosságú, az átlag olyan 80%. Persze bízom abban, hogy eljutunk a 100%-ig, a kis excel táblácskáikra én mindig készítek egy sajátot, amire eddig nem tudták kihozni az övékét, de már legalább közelít...
Munkafegyelemnek is mondhatjuk, de fejétől bűzlik a hal. Az egész munkakoncepció amire a törökbálinti ház épül engem egy civil szervezetnél töltött éveimre emlékeztet. Munkahelynek viszont nem lehet rossz, már ha az ember nem kellően igényes a saját munkájára. -
4Grider
félisten
válasz
Karcub #72008 üzenetére
Oda van írva, hogy mivel nem meglévő előfizető vagy, így hitelképesség-vizsgálatot végeznek és így simán kérhetnek (általában kérnek is egy 260000 Ft-os készüléknél) készülék-előleget, amit majd a két év alatt lebeszélhetsz.
Szerk.:
Jelentkezz be, hogy lássák, meglévő előfizető vagy. -
4Grider
félisten
válasz
TODI1111 #71942 üzenetére
A flottát nem azért említettem, hanem azért hogy lásd, 1 percért néha érdemesebb 6-9-19-25 Ft-okat hűség nélkül fizetni, mint egy korlátlan csomagért 2 évig 8000-10000 Ft-ot...
De persze a szolgáltatóknak jó ez így, valakiknek ki kell termelni a nagy állami flottákon keletkező veszteséget. -
4Grider
félisten
válasz
Cyberbeni #71934 üzenetére
Gyakorlatilag már nagyon régóta egykapus hordozás van, tehát csak annyi.
De előtte persze nem árt adatot egyeztetni a meglévő szolgáltatónál, mert a hordozást megtagadhatják, ha pl. közben költöztél, vagy átnevezték az utcát, vagy csak utca helyett út kerül a másik helyen az előfizetői szerződésbe, stb... -
4Grider
félisten
válasz
TODI1111 #71933 üzenetére
35 ezret havonta kifizetni 4 db előfizetésre elég nagy hagy ne mondjam mi. Maximum akkor tudnám megérteni, ha call centert üzemeltetnétek otthon. 100 előfizetéses nagy forgalmú kereskedő cég flottája megáll havi 12-15 ezer flottán kívüli kimenő perc között...
De persze mindenki azt csinál a pénzével, amit akar. Nem véletlen, hogy a korlátlan előfizetéseknél a szolgáltatók nem csinálnak a havi számlákon összesítést arról, hogy valójában hány perc beszélgetés volt havonta abban a korlátlan csomagban... -
4Grider
félisten
válasz
TODI1111 #71927 üzenetére
A készülékek törlesztőrészletei nem számítanak, csak az, amit az előfizetésekre költesz.
Minden szolgáltatónál az van, ami itt is. Az új ügyfeleket csábítják, a régieket nem. A régiek nagyobb kedvezményt az ügyfélmegtartó csoportoknál tudnak elérni. Az üzletekben dolgozó kereskedők jellemzően nem tudnak ügyfélmegtartó ajánlatokat tenni, ők a publikus ajánlatokkal kereskednek. -
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
A maximum 17 óráig elindított utalás ma maximum 18:10-ig megérkezhet.
De én nem élném magam bele abba, hogy azt az utalást ma tényleg fel is adták.
A mi cégünknél egyébként ez 3 lépcsős, van az utalványozó, van a pénzügyes és van az aláíró. Ha egy partner kérdezi, hogy elküldtem-e a pénzt, akkor az utóbbi kettő nevében nem nyilatkozhatok, de ha egyszer feladtam, akkor csak azt tudom neki mondani, hogy én feladtam a pénzt. Logikusan a másik két embertől (és még más dolgoktól is, pl. hogy van-e elég pénz éppen a bankszámlán) is függ, hogy az utalás ténylegesen mikor fog megérkezni. -
4Grider
félisten
Nem, a banki utalási időablakok azonos időpontokban vannak.
Cégeknél viszont az utalási folyamat kicsit bonyolultabb, mint egy bizonylatolási kötelezettség nélküli magánszemélynél. A Telenor meg sosem a belső folyamatok gyorsaságáról volt híres (mint ahogy egyik nagy Telco sem). -
4Grider
félisten
válasz
INGJOKE #71778 üzenetére
Erről nem feltétlenül csak a Telenor tehet.
A legnagyobb eséllyel ugyanis a paypal olyan sms szolgáltatóval van szerződésben, aki nem fér hozzá a hazai referencia adatbázishoz, így a körzetszámból kikövetkeztetett vodás útvonalon próbálkozik. Ott meg ugye nem sikerülhet neki, mert a voda azt a számot nem végződtetheti. A voda nem is fogja ezt továbbítani, mert ő ezért nem kap pénzt, sőt ha továbbítja akkor neki kell fizetnie úgy, hogy egy fillért nem kap a paypal-tól érte. A hordozott számok esetén a kerülőutas (a hazai nagy szolgáltatókat kikerülő) végződtetésnek megvan ez a veszélye. A paypal-nál megérne egy bejelentést, miszerint a számod hordozott, így jelen pillanatban nem a 21670 hanem a 21601 szolgáltatóhoz tartozik. -
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
#15490560 #71657 üzenetére
De gondolom a szifonokkal másfele is mozogsz, tehát láthatod, hogy nincs az előfizetéseken korlátozás.
CA-t csak ott nem használnak Budapesten, ahol nincs optika (a toronynak mikrós a betápja). A kizárólag mikrós felhordós budapesti cellák nem acélosak az tény, de ez a többi szolgáltatónál is így van. -
4Grider
félisten
válasz
#15490560 #71642 üzenetére
Nincs értelme panaszt tenni, mert úgyis leráznak a 0 Mbps-al.
De nem jellemző az ekkora beesés egyik napról a másikra. Maximum azt tudom elképzelni, hogy kiesett valami. De a kérdésedből az derül ki, hogy nem freki, tehát marad a felhordó hálózat. Azt meg úgyis rendbe fogják tenni, ha érdekükben áll. -
4Grider
félisten
válasz
simpley #71630 üzenetére
Azt értem alatta, hogy flottában egy csomó mindent csak a Telenoros kapcsolattartódon keresztül tudsz intézni. Októberben aláírtunk egy új flottaszerződést, a benne lévő árakat a mai napig nem tudták a számlázási rendszerben keresztül vezetni. Minden hónapban külön kérem a jóváírásokat (ezt mondjuk teljesítették mindig a következő hónapban), a számlázást viszont nem állítja át senki. Ha pl. kérek új mobilnet opciót (vagy módosítok), azt mindig minimum 10 munkanappal a a forduló előtt kell kérnem. Az elmúlt 3 hónapban kb. 15 olyan kérésem volt, amit csak fordulónapra tudtak visszaigazolni, ezek közül kb. 10-et sikerült is beállítani. A többit pedig kérhetem újból az újabb számlafordulóra. Természetesen mindet időben kértem.
Nagyon az az érzésem, hogy ezt nem csak velünk játssza a Telenor: Az EQ és IQ flottáknál a kavarásokat elnézve gyanús, hogy nem csak ezek a flottaüzérek ilyen szerencsétlenek, hanem ők is megkapják a magukét a Telenortól... -
4Grider
félisten
Nagyjából felesleges ütni őket, ez az a cég, ahol a dolgozók egy jelentős részének nincs semmi felelőssége. Nekem most cserélték a kapcsolattartómat, mert ő is ebbe a brancsba tartozott és hónapokig nem lehetett vele semmit sem elintézni. De legalább mindig kedvesen bocsánatot kért.
Simán el tudom képzelni, hogy akármit csinálsz az az utalás az adott időpontnál nem lesz korábbi, de még azt is, hogy az adott napon nem fog megtörténni. Ne tudd meg, velem hányszor eljátszották már ezt. Fel kell venni a stílusukat és be kell venni a leszarom tablettát akkor is, ha a te pénzeddel játszanak. Vagy ott kell őket hagyni a fenébe (bár szerződéssel elég nehéz őket otthagyni, mert jó ügyvédeik vannak). -
4Grider
félisten
válasz
sfdrakex #71434 üzenetére
Mi a Mobil Adattól béreljük a máltai vodafone sim-eket havi bruttó 2000 Ft-ért.
Részlet az ÁSZF-ből:
A Szolgáltató a szolgáltatást nemzetközi adat roaming megállapodás keretén belül mind a három magyar mobil szolgáltató (Vodafone Magyarország Zrt. Magyar Telekom Nyrt. és Telenor Magyarország Zrt.) hálózatát igénybe véve nyújtja. -
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #71199 üzenetére
Azért, mert a VoLTE még mindig nem százas. Egy csomó készülékkel problémás, egy csomó szolgáltatással együtt használva problémás (hívásvárakoztatás/tartás, hívásátirányítások. sms, stb.). Én VoLTE-képes előfizetéssel kikapcsolt VoLTE-val általában jobb minőségben beszélek 3G-n S9-en, mint bekapcsolt VoLTE-val 4G-n. És a flottaszerződésekben egy szó sincs VoLTE-ról még a mai napig sem, így a szolgáltató nem akar magának (az ügyfélszolgálatának és a technikai támogatásnak) feleslegesen nagyobb munkát ugyanazért a díjazásért.
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #71190 üzenetére
A VoLTE bevezetés előtt minden előfizetésre rátettek egy VoLTE tiltás kapcsolót. Ez ügyfélszinten látható a mytelenorban, viszont nem kikapcsolható, csak az ügyfélszolgálat tudja kikapcsolni.
Amint kikapcsolásra kerül, már te is tudod majd kapcsolgatni a VoLTE-t a telefonodon. -
4Grider
félisten
válasz
vpanangin #70840 üzenetére
Az azért érdekes, mert auto módban a 4G routerek net apn-t állítanak be. De annak nem szabadna működnie hangcélú simmel. Aztán lehet, hogy ezen a routeren volt valami firmware, ami már tudja, hogy ha az egyik nem megy, akkor próbálkozzon a másikkal. (De nem ez a jellemző.)
-
4Grider
félisten
válasz
doriath #70814 üzenetére
Az egyik (agglomerációs városban lévő) telephelyünkön használhatatlan vpn-re, egy másik - Budapesttől távolabb lévő városban - pedig ez az egyetlen netkapcsolata a telephelyünknek.
A mobilnet tehát abszolút hely- és időpontfüggően használható telephelyek netkapcsolatához. Mi elsősorban backup netként használunk mobilnetet. -
4Grider
félisten
válasz
doriath #70800 üzenetére
Ki kell deríteni, hogy mitől "szar a szolgáltatás". A vpn 1-2 Mbps-on is működtethető stabilan, ha stabil a vezetékes net. Ha pedig nem stabil, ki kell javíttatni, ha szakadozik/packet loss-os a net, akkor ütni kell a szolgáltatót, hogy javítsa ki. Nem váltani esetleg egy bizonytalanabb szolgáltatásra.
-
4Grider
félisten
válasz
doriath #70796 üzenetére
Én is kérdeztem a kapcsolattartónkat anno, nem tudott a Telenor fix ip címet adni mobilnethez. Azóta az érintett (1) telephelyünkön használjuk változó ip címmel a vpn-t, ddns szolgáltatást bekapcsolva.
Mielőtt áttértek a nem mindenütt túl jól működő 4G-re, előtte célszerű lenne kideríteni, mi okozza a problémát. Mert nagyon nem mindegy, hogy a vezetékes net vagy a vpn szolgáltatóval van probléma. -
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #70790 üzenetére
Nekem a "sima halandó mobilnet" az nem hangalapú kártyán aktivált mobilnet opciót jelent. De persze bármit jelenthet a kérdezőnek...
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
Én Telenor flottát üzemeltetek, ez alapján azt kell mondjam, hogy ha hiszed, ha nem, de a flottaszerződés változásáról a számlában egy szó sincs. Egy Telenor flotta esetében az eht-tól annyi eltérés van, hogy azt egy-két nyomtatott A4-es oldalon részletezik a szerződésben. Tehát ne várd el, hogy a számlában a Telenor bármilyen változásról tájékoztasson egy flotta esetében...
-
4Grider
félisten
Erről az jutott eszembe, hogy sokszor előfordul, hogy térerő problémákkal jelentkező flottatagjaim telefonját az én telefonom mellé téve van, hogy bőven 10 feletti RSRP-vel veri az én készülékem az övékét. Még márkán belül is előfordulnak jelentősen gyengébb belső antennákkal rendelkező modellek/szériák, mint az átlag.
-
4Grider
félisten
válasz
Zsírkrétamen #70524 üzenetére
Természetesen nem összevonhatóak a kedvezmények.
https://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok -
4Grider
félisten
válasz
simpley #70519 üzenetére
A Telenoron belül talán a marketing működik a legjobban. Talán azért, mert ezzel nem kell annyit dolgozni, tudás nélkül is működhet a képzelet...
A részleg legjobb húzásának a hipernet szót találom, a mai napig sokan azt hiszik, hogy az valami felturbózott mobilnet akar lenni...
A legrosszabb húzásuk, hogy a marketing osztályukhoz tartozik az üzleti értékesítés is, ott viszont már illene gyorsan és pontosan dolgozni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad Yoga 2in1 Touch Laptop! AMD Ryzen 7 PRO 7730U / 16GB 3200MHz / 256GB NVMe
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3146
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3145
- Nitro ANV15-52 15.6" FHD IPS i9-13900H RTX 5050 MaxQ 32GB 1TB NVMe gar
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest