Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz 4Grider #56262 üzenetére

    Amúgy lehet az sem mindegy melyik netszolgáltatón át használsz egy szolgáltatást. A szerverek lehet, hogy a BIX-en át vannak az internetre kötve, de lehet, hogy egy-egy szolgáltató felé közvetlen kapcsolatuk is van.

    Múltkor valaki azt mondta, hogy a horizon pont a upc saját netjéről vacakol :D A mindi go meg a telekomos netről a saját tapasztalatom szerint. Sajna elég egy rossz paraméterezés, vagy hülyeség és nehéz a technikusokat rávenni komolyabb vizsgálatra, hogyha náluk pont nem jön ki a hiba.

    Ügyfélként és fejlesztőjként is ültem már ezen a lovon (fejlesztőként a sorozatos reprodukálható panasz után egy statisztikai rendszerből tudtam megállapítani, hogy igaza lehet a felhasználóknak - kiderült, hogy bizonyos gyártó bizonyos készülékei egy bizonyos szofverupdate után gyakorlatilag nem működtek az adott szolgáltatással. Sosem derült ki teszt készülék nélkül az oka.)
    És sajnos azt kell mondjam, hogy ha egy hiba csak csekély számú ügyfelet érint, akkor nem biztos, hogy szán rá a management erőforrást. Ezért kell hivatalos csatornán át hibajelentést küldeni, ha valami nem működik. Ha sok megalapozott panasz érkezik, többször egymás után, akkor előbb utóbb nem zárhatják le megint azzal a belső sla hibajegyet, hogy nekik működik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák