Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bwin.party

    aktív tag

    Sziasztok!

    MOST IS HÍVOM ŐKET, REMÉLEM ESTE 11 KÖRÜL SIKERÜL ELÉRNI ŐKET!

    Ma délelőtt óta szeretném elérni a Telenor Ügyfélszolgálatát. Sajnos azóta sem történt semmi. Egyetlen pozitívum, hogy egy másik Telenor-os SIM-ről (feltöltőkártyás) hívtam őket és a hibabejelentés után egyből kb. 8-10 perc elteltével felvette valaki a telefont. Aztán átkapcsolt és azóta is várok... A stílusod kritikán aluli volt cicám!

    Szóval most annyira tele van a ... a Telenorral, hogy kinyalhatják utána! Elbújtak az Ügyfélszolgálatosok az ÁSZF változás miatt. Nehogy sokan elérjék az ÜSZI-t és bemondják: nem kérnek többet, amiért amúgy sem kapnak többet. Amúgy pedig kutya kötelessége lenne az ÜSZI-nek azonnal jelentkezni, mivel törvény írja elő, hogy 5 percnél tovább nem várakoztathatnának senkit illetve az is benne van, hogy ennyi pénzért elvárok valamit. Ha már a mobilinternet (bocsi, Hipernet) 4G hálózaton 84ms pinggel Network communication issues hibaüzenettel eldob úgy, hogy az 500 MB-os keret még rendelkezésre áll. Szóval tényleg idióta banda lett.

    U.I.: Gratulálok a tahó viselkedéshez, amiért a hibabejelentős csaj egyből elkezdett flegmázni. Komolyan ezt érdemlem havi 14-18.000.-HUF költés után?!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák