- Fotók, videók mobillal
- Új belépő a Honornál
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OneSport OT05 - finomhangolás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz betyarr #33326 üzenetére
Én védelmembe veszek őket? Na jó vicc. Eszem ágában sincs őket védeni. A hivatalos javítási időt sem képesek tartani. Egyszer 2832 aztán most pedig 144óra lett a 72órán belüli javítási idő. 1-2szolgáltatást tudok pozitívan értékelni de magát a szolgáltatót csak negatívan. Ha védeném őket akkor eltekintettem volna a kötbértől, hogy "jajj hát semmi baaaj" de nem. Keményen kötbéreztettem őket. Volt már NMHH ügyem is náluk. Na szerinted még mindig védem őket?
Csak szimplán nem értem, hogy miért kellene odaírni? Csak az árváltozást tüntetik fel. A lezárást nem kötelesek odaírni mert az nem érinti negatívan az előfizetőt mert neki nem törlik a szolgáltatást. A lezárást közlik az ÁSZF módosítási közleményben.G@ben
Na ez érdekes lenne. Mivel nem fogadod el a díjváltozást és a kedvezményt így a 60napos felmondás szerintem itt nem tud működni. Addig milyen árat fizetnél? Mégis beállítják a régi árat? Ez csak rendkívüli felmondás lehet ami 15nap. Viszont a "a szolgáltató részéről nem valósítható meg a változatlan ár fenntartása" indok nem lehet mert ilyen nincs, mivel kötelesek lennének változatlan áron adni a törvény szerint. Itt szerintem csak a számlás előfizetés lecserélése kártyás előfizetésre opció játszhat.
Na de mivel ez hibás szerződés teljesítés szerintem így lehet, hogy jogod van kötbérigényre.
"Kötbér és kártérítési igény bejelentése
A Telenor nem szerződésszerű (késedelmes vagy hibás) teljesítése esetén az Előfizető az
ÁSZF 6.2. pontja szerint jelentheti be kötbér és/vagy kártérítési igényét.
Hibás teljesítés mivel van neked egy hűségszerződés céldátummal.