- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
Szép-szép, de otthonra nem kéne.
Félreértés ne essék, mentem már vele egy nagyon keveset, és nem rossz, sőt, van, amiben jobb, mint a többi, de azt a részét én pont nem használnám.
nem járok terepen, emiatt a 21-es kerék, a hosszú, lágy rugó nekem inkább csak hátrány.
Mint ahogy a tömlős gumi is.
A váltókart pedig tessékcsak visszaszerelni... -
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #88074 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, ezzel én is így vagyok, a DL650-el.
Nincs szívem agyon forgatni, de amikor a Gaberl hágóra a túravezető egy Multistradaval megy fel, a többiek pedig GS-el (nem öccáz, hanem 1200) vannak, akkor bizony visszább kell kapcsolni, hogy az egyenesekben egyáltalán gyorsuljon szegényke -
vlevi
nagyúr
válasz
RAiN91 #88012 üzenetére
Szerencsére nem.
Tavasszal cseréltem bukót, és év elején volt egyszer olyan, hogy új jöttem haza 300km után, mint akit agybafőbe vertek. Akkor megijedtem, hogy rossz a sisak, vagy valami, mert a korábbival nem volt ilyen gondom.
Aztán pár hete/hónapja kocsival mentem valahova, és akkor is ugyanilyen szarul voltam. Ebből arra következtettem, hogy nem a sisak volt a bűnös
Vasárnap pedig Radstadtból jöttem haza Nyíregyházára, minden gond nélkül. Néha, ha nem figyelek oda, akkor a bal fülemet be tudja gyűrni, de más gond nem merült fel az elmúlt 5 napban, 2500km alatt. -
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #87061 üzenetére
HSM éppen nincs itt, úgyhogy átveszem a szerepét
Jó jó a kanyar ABS, de még azzal is előfordulhat, hogy így jársz : Epic KTM 1290 Superduke R Test Fail -
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86945 üzenetére
2008-ban tettem bele a mostani motoromba (DL 650) egy banner akksit. Télre kiveszem, és havonta egyszer rádugom a töltőre 2-3 napra.
Mostmár kezdek rajta gondolkodni, hogy csak ki kellene cserélni, de nem akarok úgy járni, mint a kocsi akksival, ami 1 évet se bírt ki miután a gyarit 9 év után lecsereltem. -
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86067 üzenetére
Meg kell nézni, kipróbálni, ez igaz.
Ha van egy kis szerencsém, akkor meg is teszem.
Yamahának vannak mostanában tesztnapjai (Yamaha-Abarth roadshow), megpróbálom meglesni, hogy milyen is az a sokat emlegetett Wartburg blokkPersze, tudom, messzemenő következtetést egy ilyen pár méteres guruálsból semmit sem lehet megtudni, csak azt, ha nagyonnagyonnemjönbe.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86061 üzenetére
Majd meglatjuk.
Jovore (vagy 19-tol?) Triumph 675 blokk valtja a mostani cbr600-at a Moto2-ben. -
vlevi
nagyúr
válasz
vendingo #85752 üzenetére
Pedig a gyártók az elmúlt néhány évben kezdtek nagyon rakapni a túra enduro témára. Világból kimenős kirándulás rá inkább az való, mint egy csutkakormanyos 650s. Még akkor is ha nem terepezel vele. De arra is van már kínálat. BMW 1000xr, Yamaha tracer, és persze a versys. Csak ezek még nagyon újak, ennek megfelelően drágák is
Akksi. Sajnos tavaly-tavalyelott én is kifogytam egy vackot a kocsiban, egy év sem kellett neki, és csere lett
A motorban viszont 9 éves banner van, és még bírja. -
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #85140 üzenetére
Asszem, te kérdezted, hogy mi újság a Transzfogarason.
Háááát. Még várni kell egy kicsit.úliusig kell várni a Transzfogaras-túrára…
-
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #84979 üzenetére
Én szivargyújtó aljzatot szereltem fel, és vettem egy normálisnak mondható szivargyújtós töltőt.
Nem akartam, hogy az USB-s elektronika része folyamatosan fogyassza az áramot (valamennyi áramfelvétele biztos van, még ha minimális is), másrészt szerintem jobb így, hogy a telefonhoz ki tudom választani a legjobb toltőt. Pl, ami csak 1A-el tölt, az kapásból nem jó, mert max fényerő+Mobilnet+GPS igencsak szívja a telefon akksiját, az 1A-es töltő még szinte tartani sem tudja a teló akssiját, nemhogy rátölteni. -
vlevi
nagyúr
Az a baleset, ami ezt a bukássorozatot kiváltotta, szintén durva volt. Egymás motorjának, fején mentek keresztül, szinte csoda, hogy abban senki sem sérült meg komolyabban. Csak a motor, amiből végig folyt a pályán az olaj. Azon taknyolt el mindenki abban a kanyarban.
Kb 1:15-től
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #83885 üzenetére
Azért mert te MotoGP-t néznél, de jó lesz helyette a hokizás is.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #83864 üzenetére
Pontosat nem tudok, de, mivel kb ugyanolyan magas, és ez az időjáráselőrejelző oldal [link] még -9 fokokat is ír, én még nem erőltetném...
Egyébként érdemes megnézni. A teteje még nincs annyira "belakva", mint a fogaras, mert az már kezd túristalátványosság lenni, a szó rossz értelmében (bódés árusokkal tele), a transalpina az szinte töküres, csak te és a fekete aszfalt. És az alján nagyon jó kanyargós szakasz van. -
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #83226 üzenetére
Nálam a plexi tisztításra az vált be legjobban, hogy kéztörlőt (paprízsepit, stb) rárakok a plexire, és azt bevizezem. Otthagyom 1-2 percig, aztán leveszem. Mindenféle törölgetés nélkül lejön minden, ami ráragadt a bukósisakra. Nem kell hozzá semmilyen tisztítószer, csak víz.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #82914 üzenetére
Köpönyeg, például.
De emléxem rá, hogy múlthét közepén a húsvéti 4naposra még nem írtak esőt, de mostmár...
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #82808 üzenetére
Suzukinál nem ritka a 10% eltérés. Persze felfelé. 140-et mutat, de GPS szerint nincs az 130 se...
-
vlevi
nagyúr
Ebből nekem nem ez jött le. Ráadásul SV-vel csinálták a vidit
[link]Ma egyébként nekem is volt egy teljesen váratlan megcsúszásom. Szerintem pont a fehér nyílon fékeztem. Igaz, csak hátsókerékkel, és nem is volt belőle semmi, meg lassan is gurultam, de akkoris a k***aanyját a VÉDA kamerának, amit pont a kereszteződésbe tettek, és épp sárga volt a lámpa, mikor odaértem. Ha nincs ott az a rohadt kamera, eszembe se jut fékezni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sabaton667 #81186 üzenetére
Jájjj. Ezt rossz volt nézni.
Jobbulast mkndkettőtöknek!A videó tényleg olyan, mint egy lassitott felvétel, de gondolom az eső miatt tényleg nem volt nagy a sebesség, csak a vak furgonos nem látta a sárga motort
-
vlevi
nagyúr
válasz
freelanced #81131 üzenetére
Nolan n87-esem halkabbnak tűnik, mint a régi hcj fg14-esem.
Persze pontos összehasonlitasi alapom nincs, csak amolyan megérzés, mert a hjc már njncs meg, de mintha más lenne. V-stromom van, azon úgy általában nincs nagy menetszél, inkább turbulencia oldalról, szóval ez is számíthat. -
vlevi
nagyúr
válasz
freelanced #80920 üzenetére
N87 van.
De sokat nem tudok róla mondani, 2 hete vettem, azóta egyszer volt a fejemen, de olyan rövid ideig, hogy az nem jelent semmit.
35 fokban sem volt még alkalmam kipróbálni.Annyi tűnt csak fel, de ez lehet csak tévképzet, hogy mintha más lenne a motor hangja benne, mint az előzőben. Biztos ezen máshogy fúj a szél, a túraplexi máshogy kavarja a levegőt, és ezért
Más.: Mialófüttyért van, hogy reggel 1db felhőt sem láttam, mostanra pedig teljesen beborult? Délután akartam elmenni tekeregni egy kicsit (kipróbálni a sisakot), de megint nem akar összejönni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80836 üzenetére
Hamar megvan az.
Bakker, mit csináltak ezzel az Africa Twinnel, hogy már 68.000 van benne tavaly február óta? Vagyis annyi volt, decemberben, mert akkor került fel a videó. -
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80809 üzenetére
Hát, igen, ő nagyon sokat járt így vele.
De úgy nagyjából a 650-es V-Strom pont erről szól. Ha tépni akarod neki, vagy lapjával kifordulni a hajtűkanyarból, akkor nem egy 60-70 lovas túraendúrót veszel. Ez valóban arra való, hogy felmálházva egy 100-120-as utazóval a világból kimenjen veled. -
vlevi
nagyúr
válasz
V.Stryker #80675 üzenetére
"annyival nem érezhetően jobb a minőségi ugrás."
Kamerája és bitrátája válogatja.
Én is látok nagyon sok SJCAM és hasonló videót a YT-on, aminél nem értem, minek ehhez 1080p? Csak azért, hogy kétszerakkora elmosott felületek legyenek benne, mint 480p-ben? Mert a részletessége nem több. -
vlevi
nagyúr
válasz
sajtee #80189 üzenetére
Én egy n87-est vettem, az alap, egyszínű ebből is asszem 60-ba kerül. De van benne pinlock, napszemcsi, mindkettő jó dolog. Szoval igen, van sisak 60 alatt is hasznalhato.
Igazaból nem is a gyártó a fontos, hanem az, hogy melyik gyártó !elyik típusa az, amelyiknél a lehető legjobban eltalálták a te fejformádat. Mert ami valakinek szuper, az lehet, hogy neked nyomja az arccsontodat,és félóra mulva kikészülsz tőle. Aztán, amelyik jó rád, az meg lehet, hogy pont a te motorodon, pont rosszul kapja a szelet, és zajos, vag razza a fejedy szóval nem egyszerű választás. -
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #79886 üzenetére
Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79195 üzenetére
Nekem viszont Banner van a DL-650-ben, 2008 óta.
A gyári nekem is Yuasa volt. -
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #79152 üzenetére
Jön a tavasz?
Hát, egyelőre nem akar jönni
-
vlevi
nagyúr
Makettezők figyelmébe.
1:6 Honda CRF1000L Africa Twin (Motorcycle) Pre-Order
Mondjuk, 1:12-ben mégsokkaltajobb lenne, az sokkal pénztárcabarátabb méretarány.
u.i.: Közben megtaláltam az africa twin fórumon is ugyanezt a makett hírt, és az egyik hozzászólás [link] csak annyit ír, hogy vigyázzatok, mert ez egy DCT
-
vlevi
nagyúr
válasz
Lomha 8V #78594 üzenetére
2 (mostmár 3) éve, amikor Erdélyben a Transzalpinán mentünk át, még sokkal több volt az aszfaltozatlan szakasz. Nem földút, hanem ilyen murvásnak mondható valami. Én a DL-el (meg néhányan 1150GS-el) szinte észre sem vettük, milyen szar az út, de volt egy Goldwing is a társaságban, és messziről lehetett hallani, ahogy felüt az alja (és utána a srác káromkodásait)
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #78440 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #78263 üzenetére
Én már többször hagytam úgy a motoromat (najó, nem a városban, napokra otthagyva, hanem rendezvényeken, egyéb helyeken), hogy rá volt láncolva a kabát és a sisak a kormányra. Eddig nem volt belőle baj.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #77762 üzenetére
Már bogyóba is kéthengeres
-
vlevi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #77550 üzenetére
Ha van rajta autos-motoros uzemmod, akkor nem sok. Motoros modban 1A körül tölt. Ha ugyanarrol a toltorol beszelunk. Biztos ra van irva a dobozara. Ez az a hosszukas, tégla alakuy lcd kijekzővel?
-
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #77516 üzenetére
Én abban bízok, hogy eddig, amikor nem volt tél, akkor normális tavasz sem nagyon volt. Emléxem olyan évre, amikor ugyan hó nem volt tavasszal, de áprilisban is még azt lestem, hogy ebben a 4-5-10 fokos időben eli duljak-e motorizni?
De, amíg tél van, addig olvassatok ezt:
Videó: Iglut építenek Sóstón
3 órája
Nyíregyháza, Sóstó – Néhány éve már, hogy Ujvári Zoltán fejéből kipattant egy iglu építés ötlete, amihez az idén a környezeti lehetőségek is adottak lettek. Így szerdán önkéntesek segítségével munkához is látott, mely eredményét remélhetőleg jó pár hétig csodálhatják majd a sóstói sziget felé járók.
[link]Nekem erről az jutott eszembe, hogy mostmár eszkimó bevándorlókra kell számítani?
-
vlevi
nagyúr
válasz
DonThomasino #77319 üzenetére
Nekem úgy volt legutóbb, hogy, mivel betelt, a kapott műszaki papirral be kellett menni az ocsmányirodába, és ott kaptam új forgalmit, amibe be irtak a műszaki vizsga adatait.
-
vlevi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #77005 üzenetére
Nekem az Aldi-s töltő bevált. Autóhoz, és motorhoz is.
Külön van rajta kisebb töltőáramú, motorokhoz használható üzemmód. -
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76309 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
válasz
dellfanboy #75609 üzenetére
Nem csak kanyarbatd leérni, sqj os. Én azértdobtam le róla, mert az úthullámokon, ha pont úgyjöttki a ritmus, akkor szépen belengett a középsztender, és a harmadik, negyedikhullamon már hallottam, hogy karistol.
-
vlevi
nagyúr
válasz
dellfanboy #75513 üzenetére
Most van a Milánói kiállítás, és nekem úgy tűnik, hogy oda mindenki 2-300 köbcentivel készült.
Mégis megcsinálták, itt a Kawasaki Versys-X
Persze van más is, mint pl. Yamaha 700-as Teneré (féleség), meg satöbbi.
-
vlevi
nagyúr
válasz
canniball #75208 üzenetére
"de az 'csak' egy futó felső"
Sőt, inkább csak kandallóelőtt ücsörgős. Legalább egy szaladós képet berakhattak volna, mert így nem hiszi el senki, hogy lehet benne futniLenne egy "hovatűnik a fény, amikor becsukom a hűtőajtót?" jellegű kérdésem.
Milyen az felső, kabát, nadrág, ..., ami NEM funkcionális???
Csak 1 szára van? -
vlevi
nagyúr
válasz
Yoshida #75176 üzenetére
"Amit még nem oldottam meg, hogy mivel emailt ír másik telóra, arra kéne valami riasztó app"
Erre egy lehetőség az, hogy a gmail webes felületén beállíthatod, hogy egy megadott feltételnek megfelelő leveleket automatikusan címkézzen. A másik telefonon beállíthatod, hogy, ha ilyen címkéjű levél jön, az valami kegyetlen visítással jelezze. -
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #75016 üzenetére
Lidl-ben is árulnak téli, és nyári aláöltözőt is.
Nekem a nyári, motoros aláöltöző van, amikor felvettem, a szobában, konkrétan fáztam benne. Nemvicc.
Aztán, amikor 35 fokban gurultam végig lámpától lámpáig 1-esben, kettesben, és vártam perceket a zöldre Belényestől Déváig, akkor nagyon jól jött, hogy nem szédülök le a motorról.Töltőből nekem az Aldis van, az tényleg jó, mert autóra, motorra is jó. Télen ki szoktam venni az akksit, és havonta 1-2 napra rádugom a töltőt. 2008-ban vettem az akksit, és még bírja. Ha a töltő valami rosszat csinált volna az akksival, ennyi idő alatt hatszor kipurcant volna.
-
vlevi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #74889 üzenetére
Akkor nekem jó dolgom volt.
2004-ben csináltam a jogsit (már én is vén fejjel). rutinpályán pár kört kergetőztem egy 250-es Yamaha enduróval (valami ilyesféle : [link] ), aztán FZ6 [link] Az nem volt leharcolva, még bejáratva is alig, mert ez a típus akkor jött ki, akkor váltotta a fazert.
csak így nullakilométeres motorozáshoz kicsit durván nézett ki, hogy a fordulatszámmérő 15-ig van számozva[link]
-
vlevi
nagyúr
válasz
StoneBridge #74706 üzenetére
Aldis újságban pont most van nyomatékkulcs. Asszem csütörtöktől.
(ja, közben látom, pont erről van szó.) -
vlevi
nagyúr
Valakikérdezte, hogyan kell motorral driftelni.
Okosak már kitaláltak az eszközt.Ezzel nem borulsz fel. Állítható, hogy mekkora tapadást engedjen az első, vagy a hátsó kerékre, biztos jó móka lehet.
-
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #74369 üzenetére
Egy ismerősöm, aki korábban foglalkozott külföldi autok behozatalával, és eladásával, most vett magának autot. Egy K..- rendszamú, magyarországrol származó Vectrat. Azt mondta, amit te is. Hogy saját magának már nem érte meg behozni autót.
-
vlevi
nagyúr
Közben megjelentek a képek a 2017-es változatokról.
A 650-es is megkapta a dodókacsa orrot, de így, többszínű matricazással már egész elfogadhatóan fest.
. A duplafényszóró elhagyásáértviszont szerintem kár.http://totalbike.hu/hirek/2016/10/06/uj_arcot_kapott_suzuki_v-strom/
Nem csak külsőben, felszereltségben is felzárkóztatták a túraendurót.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
Szó se róla, én se hajítanám ki a garázsból, ha odatévedne egy
De abban az 1000mc3 körüli turaendurok között elég nagy a választék, nem feltételnül a vstrom a legjobb. Pl, ha komolyann endrurós felhasználásra kell, ott az Africatwin, az F800GS, másik irányba pedig a Yamaha Tracer, ésatöbbi. -
vlevi
nagyúr
Lehet. De terepmotornak eladni egy 220kilós, 160 lovas valamit, az kicsit erős
Nem tudom, pl, hogy mi az, amit egy nemegészen 100 lovas Africatwinnel ne tudnék megoldani, csak 160 lóval. Vagy inkább lehet, ismerve az én tudásomat, egy 250, v. 450-es enduróval vidáman ellennék ott, ahova ezekkel be se mernék menni -
vlevi
nagyúr
válasz
Tarill #74047 üzenetére
Gyakorlatlilag minden, egyszerre. Megbüntetnek mindenért, nem csak az egyik miatt. Ha a motor nem segédmotor, akkor rögtön jogosítvány nélküli vezetésért is előveszik, forgalmi, rendszám nélküli jármű miatt is, és persze kötelezőbiztosítás sincs arra a motorra. Mert onnantól kezdve, hogy nem segédmotoros kerékpár, már rendszám, műszaki, kötelező, A1-es jogsi is kellene hozzá, hogy vezethesd.
-
vlevi
nagyúr
válasz
PoLizei #73654 üzenetére
Nekem van egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőm. Akkor szereztem be, amikor a kocsiban szarakodott az akksi (mint kiderült, tényleg az akssi volt szar, nem szívta semmi, csak éppen merült magától is). Motoron sincs gond a töltéssel, ezért csak magam megnyugtatására néha bedugom megnézni, mi a helyzet.
Ilyen bonyoult szerkezet:
A kocsi 1-2 tized különbséggel tartja a 14,3-14,5V közti feszültséget, alapjáraton, reflektorral, klímával is. Motoron már azért kell adni egy kis gázt, hogy a jóval kisebb generátor eleget termeljen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest