- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
A muszer pontatlansaga az csak 3km/h, ennyivel mernek fole. Azonban az, hogy miert mernek altalaban sokkal nagyobb sbessegre (50 helyett 70, stb....) az azert van mert 15km/h-ig (+3) csak szabalysertesnek minosul, nem ervnyes ra az ojjektiv felelosseg. Ami azt jelenti, hogy nincs azonnali 30 ezres csekk, csak helyszini birsag, vagy a szokasos, mondd meg ki vezette a jarmuvet lwveel, amit mar mindnenki tud, hogyan kell kimagyarazni. Ezert inkabb a rendoroi sem szivatjak magukat azzal, hogy feleslegeesen kuldozgessek ezeket az ertelmetlen felszolitasokat 55km/h gyorshajtasrol, hanem inkabb csak a 70 foloittit merik, ami mar nem szabalyserrt, hanem kozigazgatasi birsag, amutomikusan megy a 30-as csekk az uzembentartonak. Persze ez nem szentiras, de rendoroktol hallottam, hogy altalaban ez a gyakorlat, perzse lehetnek kivetelek.
Telefonalasrol annyit, hogy egyik is erosnek meg sok-sok eve be volt teve a bt fules a sisakba. Egyszer megalltunk kajalni, csorog a telefon, felveszi, aztan semmi. Kozben rajott, hogy az ove az olyan volt, hogy nem tudja atallitani bt fulesrol a telefonra a hangot, ezert inkabb az etteremben felvette a bukot, es ugy telefonalt :-)
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #35321 üzenetére
"Az egy sávos még laza,de a két sávos tud már alkotni."
A többsávosokat én sem szeretem. Azok, ahol gyakrabban járok, azokat ismerem, és nem gond (nekem). De mindíg van valaki, aki nem ismerős a környéken, és az az ember mindenkinek izgalmas pillanatokat fog okozni. Ismeretlen helyen én is ugyanígy bénázok egy többsávos körforgóban. Az még rendben van, ha úgy alakítják ki, hogy az egyik sáv az be sem megy a körforgalomba, hanem rögtön jobbra fordul (sok helyen van így), de amikor előre ki kell számolnom, hogy majd a 4. kijárat kell majd nekem (ráadásul ismeretlen helyen ezt sem nagyon tudom előre, csak, majd ha a kihajtó ki lesz írva), és már behajtáskor a jó sávba soroljak be, és bízzak benne, hogy nem lesz valaki mellettem, aki elnézte behajtáskor a sávokat, és rámrántja a kormányt...[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #35491 üzenetére
Osztrakok nem tudom mivel sikossagmentesitik az utakat, de nekunk az volt a tapasztalat, hogy Szlovakia(legalabbis, amerre mi jarunk, a keletibb resz), ott kb majusig tart, mig eltunik a soder, murva az utakrol, amit telen raszornak so helyett. Marhavicces tud lenni, amikor egy szembejovo busz miatt megprobalsz kicsit lehuzodni az ut szelere, es mar megy is ki alolad az elsokerek. (Megtortent, ott ment elottem a srac, kb harminccal)
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #35744 üzenetére
Ha nem tudnám, hogy a KTM-nél szándékosan így dizájnolnak, akkor azt mondanám, hogy eléggé baltával faragott formája van. Én azért a két felnit még visszadadnám a dizájn teamnek, hogy dolgozzanak rajta, mert nem illik az összképbe
Amúgy van, amelyik KTM-nek bejön ez a szögletesség, de néma nem. Nekem mindenesetre nem nagyon jönnek be a szögletes formái. -
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #36056 üzenetére
Igaza van Feree-nek. Miskolci motorosrendőrnek is ez volt a véleménye, út jobb szélén nem motorozunk. Egyrészt ha valaki jön szembe, akkor rád fog előzni, mert látja, hogy jobbszélen van. És ha mégiscsak le kell húzódni, már nincs hova. És egyébként is tiszta szar az út széle, töredezett, hiányzik az aszfalt, satöbbi. A sáv közepén sem motorozunk, mert a sok ótvar szutyok tragacs oda folyatja szét az olaját, ezért marad a sáv belső fele
-
-
vlevi
nagyúr
Találtam én is az ebayen egy töltőt.
Szivargyújtós, de van rajta egy külön usb is.
Persze, akkor minek a szivargyujto, kerdezhetnenk?
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #36645 üzenetére
Felnyithatós?
Azokból még a nagy gyártóknak sem mindíg jön össze, hogy normálisat csináljanak.Airoh sisakom volt, egynek elment, de amikor lecseréltem, akkor inkább lemondtam a felnyithatóságról, cserébe a mostani HJC FG-15 sityakom csak fele olyan súlyú, fele akkora a zaj benne, nem tejfölöspohár műanyagból van, igaz drágább volt, mint az Airoh, de egy kb ilyen minőségű felnyitós sisak meg mégsokkaldrágább lett volna.
"Pedig ebben estem el 2x és földet ért."
Akkor már kétszer ki kellett volna cserélned
Nemvicc, a nálam okosabbak mondják ezt, hogy esésnél, még, ha külsérelmi nyom nem is nagyon látszik rajta, akkoris a belső energiaelnyelő réteg (hungarocell) már sérülhetett annyit, hogy egy következő esésnél nem fog megvédeni.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #36731 üzenetére
""Csak az az analóg műszerfal ne lenne...""
Pedig a motorteszteken általában pont a teljesen digitális műszerfalat szokták fújolni, mert nehezen olvasható. Ezt nagyjából alá tudom támasztani, a Yamaha FZ6-on, mire megtalálod, mennyi a fordulatszám, már régen késő.Persze van olyan digitális műszerfal is, ami olvasható, de az a ritkább.
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #36838 üzenetére
"kesztyű hiányzik "
Most, hogy elkezdtétek a kesztyűzést, mostmár nekem is hiányzik
Illetve, van valami, nem nagy szám, kirándulgatni elmegy. Csak az a bajom vele, hogy még most, tavasz elején, amikor nem izzad bele a kezem a 40fokban, akkor is fog a belseje egy rövidebb kanyargás után is. Mintha motorozás helyett szenet lapátoltam volna
Ez csak az óccóbb, vacakul festett ketyűkre jellemző dolog, vagy pedig a márkásabb darabokra is? Pl. az előbbi Racer-es listában láttam valamit 15ezer körül, kirándulóskesztyűnek az is jó lenne, ha nem olyan rossz. De lehet, egyszer be kéne vásárolni valami tényleg normáis kézrevalót, nem ilyen B*Star és társaiból válogatni A baj az, hogy a környéken választék nemnagyon van. -
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #36846 üzenetére
"Érdemes benézni a darázsgarázsba."
Hát, pont ez az. Benéznék én ideoda, sok helyre, de mind nagyon messze van -
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #37226 üzenetére
Persze, meghát olyan is van, hogy egy AGV sityakra ráírják sárgával, hogy 46, és rögtön kétszerannyiért adják.
Sőt, még a versenysisakokban is sokszor sokat csalódnak az emberek, mert abban meg marhára nem szempont az utcai kényelem.
Másik véglet pedig az, amikor top sisakgyártók a már kifutott szériáikat továbbgyártják, gyártatják, vagy eladják a licenszet kisebb gyártóknak. És, ha a kisebb gyártó nem azonnal tzutykot akar csinálni, akkor abból pár éves tervezésű, de nagyonjó sisakod lehet, fele-harmadáron.
Régebben asszem a HJC volt ilyen, hogy Shoei sisakokat gyártott volna talán. Mostanra persze kinőtte magát annyira, hogy Jotge Lorenzo is HJC-ben nyomja.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz polimorf #37309 üzenetére
Vasárnap voltam Rozsnyó környékén, négyszer, vagy ötször áztam el, de mindegyik csak pár perces zuhé volt, gyorsan kiértem a felhők alól. Mázlimra a döntögetős, kanyargós szakaszon nem esett, csak ahogy kiértem az 50-es útra, ott szakadt rám az égi áldás.
De, ha már ittvagyok, megkérdezem, hogy ha vizes az út, akkor miért habzik??????? Szappanozzák, vagy mi a bánatot csinálnak vele??????? -
vlevi
nagyúr
válasz Dexar007 #37791 üzenetére
"Eger-Lillafüred-Miskolc"
Bizonyám!
Az kihagyhatatlan.
Csak arra vigyázz, hogy nagyon sok a kiránduló. Mármint autóval az alföldről odatévedt nyugdíjas, aki 50-ről is elkezd fékezni, ha kanyart lát
Ha esetleg van kedved az erdőben tekeregni néhány kilométert, akkor javaslom a miskolc-bükkszentkereszt-hollóstető-felsőtárkány útvonalat. [link]
Így kikerülöd Lillafüredet, igaz, a bükkön keresztül olyan keskenyek az utak, hogy ott lendületesen kanyarogni egyáltalán nem lehet.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #37927 üzenetére
Egyszer láttam egy olyan öngyilkosjelöltet, amelyik fülhallgatóval a fején, a telefonját babrálva lelépett a sarkon az úttestre, átment az úton, satöbbi. Hozzáteszem, zebra a közelben sem volt.
A másik, amelyik babrálja a telefonját a gyalogos lámpánál, meghallja a sípolást és már indul is. A gond csak az, hogy nem az a lámpa sípolt Félúton fordult vissza, miután páran rádudáltak. -
vlevi
nagyúr
válasz Steven #37995 üzenetére
"mert tenyleg nem az utat figyeltem"
Nekem is ez van, a kormányon van a GPS tartó, és nagyon lennt van.
[link]
Pedig nem is rögtön a kormányra van rakva, hanem egy tizenvalahány centis tartón van. Sokat agyalok rajta, hogy valahogy egy csövet rá kéne applikálni a szélvédő plexi tartójára, de a gyakorlati megvalósításig sosem jutok el. -
vlevi
nagyúr
válasz DigitXT #38203 üzenetére
"Csávó asszondta, hogy a kanyarba csak kuplungcsúsztatással operáljak, ne nyúljak a fékekhez."
Hát, én kuplunggal sosem tudtam úgy bólyázni, mint hátsófékkel.
HGabor89: Sokan nem tudják, pedig marhaegyszerű a trükk. Hátsófékes bólyázásnál a gázt nem szabad elvenni. Tartani kell azt az állást, ami normál esetben kb 2000-es fordulatszámot jelent. Nem arra használjuk ilyenkor a féket, hogy lassítsunk, megálljunk, hanem a gáz, vagy a kuplung helyett azzal sokkalta precízebben lehet szabályozni a fordulatszámot. -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #38417 üzenetére
Az N-es (így képek alapján) egy teljesen átlagos naked bike.
Ilyen rajta az üléspozíció :
[link]Kormánykiemelőt szinte biztos, hogy lehet hozzá kapni. Az SV fórumon biztos többen tudnak róla pontos infót mondani, mert nekem sincs tapasztalatom, csak a google-vel keresgélek. [link]
Azt, hogy az S-en mennyire jellemző ez az üléspozíció, azt majd te megmondod, de első ránézésre nem az a kanyarban ráhasalós kép, ezért gondolom, ez az átlag [link]
Szerintem a lábtartó ugyanott van, csak a kormány más.
[link]
[link]"Fene se érti miért ilyen drágák az AT-k"
A neve miatt. Meg azért, mert a Honda nem csinált utána hasonlót. A Varadero egy nagyon jó túramotor, de nem enduró.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #38431 üzenetére
Igen, ígyvan, kiránduláskor nem szabad egy 60-s átlagnál többet tervezni a napra, a pihenők, nézelődés, satöbbik miatt. Aztán persze, ha szorít az idő, akkor hazafelé lehet keresni egy felsőbbrendű utat, ahol behozható a lemaradásból valamennyi.
Múlthéten valamikor nekem összejött egy 600 környéke, de akkor tényleg szinte alig álltam meg, csak mentem-mentem. Igaz, sehol sem száguldozva, de azért a szerpentinek adta lehetőségeken és a saját határaimon belül mégiscsak mondhatni lendületesen (azaz tetűlassan )
De pl. pályán is 8-900km a max, amit egynap egy ember le tud nyomni úgy, hogy még utána másnap beszámítható marad. Most persze arról beszélek, amikor nagyjából a szabályokat betartva közlekedik az ember, akkor pályán, rövid pihenőkkel 100-as átlag tartható. Az ilyet általában hazaúton szokta elkövetni az ember, amikor már kicsit kivan az egész heti osztrák, horvát, satöbbi szerpentinezéstől, és már csak haza szeretne érni
[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #38558 üzenetére
Igen. Nagyjából ilyen. Megszoktad a két hengert, hogy alul is tol rendesen, ezt egyik 600-as sor4 sem fogja adni. Legfeljebb az 1000-esek, vagy 1200-as Bandit.
Nézd meg pl. ezt a képet, hogy hol van a 100 lovas Yamaha FZ6-nak a forgatónyomatéka a 70lovas SV650-hez képest.
Sehol. Persze, lóerőben a végén több a sor4, mert a kéthegeresek veszítenek a forgatónyomatékból a felsőbb fordulatszámtartományokban, míg a sor4eknek afölött is növekszik, és mivel a lóerő=nyomaték*fordulatszám, ebből adódik, hogy miért van az, hogy a kéthengeresek alul megindulnak de rendesen, felső fordulatszámon viszont elmarad a várvavárt tüzijáték.
Vagy, a másik, nézd meg a Gladiust, vagy az ER6-ot, Monstert. Mindegyik jóval nagyobb nyomatékot tud, mint az FZ6
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Dexar007 #39094 üzenetére
Nekem szerencsére a DL-en a hátsó konzol szériatartozék a motorhoz, csak a műanyag platni kell rá.
De az a kínai doboz harmadáron sem mindíg állja meg a helyét, mert Givi/Kappa/Nonfango dobozok felfogatása egyforma "Monokey" és ezekből már könnyen lehet találni használtat jó állapotban. Persze kicioccókínait is lehet találni, nekem volt olyan, de nem merném többet felrakni a motorra."én meg a legjobb tudomásom szerint tartalék állásban hagytam."
Még az őskorban, a haver pár órát szivatta magát a Trabival, vagy négyszer szedte szét, rakta össze, egy percig ment, megint leállt, szétszed, összerak, satöbbi, mire kezdett neki gyanús lenni, hogy lehet, hogy el van zárva a benzincsap[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest