- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #61022 üzenetére
Elméletben nagyon sokan elhintik a váltóknál, diffiknél az élettartam olajat, de ilyen nincs.
BMW is megalkotta a kardánt akkor az mondta abban sosem kell olajat cserélni. Aztán gyűltek a Km-ek és kezdtek széthullani.
Mára már cserélik az olajat de még mindig széthullik,sőt ha jól rémlik az új nedves GS-ben már kompletten lehet csak cserélni a kardántengelyt 500-600eft-ért.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
RAiN91 #60899 üzenetére
LIDL-ben kétféle szokott lenni. Van egy kifejezetten motoros tavasszal kb 1-2hónap múlva kapható lesz és van a síaláöltözős verzió. Az inkább ősz felé szokott lenni,ha arra gondolsz akkor igen,hasonló mint a Decatlanos verzió. (Nekem abból a nadrág része van meg,de inkább ezeket használom tavasszal/ősszel: [link] ,[link] )
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60833 üzenetére
és láttam, hogy a túravezetőnek is van ilyen toldata, gondoltam akkor nem lehet annyira rossz
gondolom az benne a jó, ha éppen nem kell és városban cirkál az ember, akkor lehajtja kvázi, hogy esetleg ha bele is zavar akkor ne zavarjon a látómezőbe, aztán ha szükség van rá csak szépen fogja és felhajtja
Nekik megfelel,honnan tudod,hogy neked is megfog?
Tévedésben vagy! Kb 1x beállítja oszt csókolom. Nálam gyári plexi volt a legmagasabb állásban. Jó volt,kaptam a hűvös szelet de mellé a zajt is és nap végére totál bogár tetem volt a sisakom/plexim. Ekkor vettem túra plexit ami a legalsó állásban van. Most a sisak teteje néha bogaras így ugye kevesebb levegő is jön,valamit/valamiért. Először motort kéne venni mert most olyan dolgokon (ismét) rugózol amit nem tudsz.
--
Ahh ide vele.. [link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60830 üzenetére
Feltétlenül szólj ha már megvan a neveden valamilyen gép. -
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60828 üzenetére
Tegyük tisztába a dolgokat mert látom lövésed sincs.
Tételezzük fel van a motoron plexi,ezt "gyárinak" nevezzük ezek kis vackok szoktak lenni általában. Akkor van a túra plexi ez nagyobb,akár ~2x is mint a gyári. Létezik még amit a gyári és a túra plexire és tetejére is lehet tenni ezt magasítónak nevezzük. Ezen kívül van még MRA-billenős,Varió-csúszós- Givi Airflow. Létezik olyan utángyártott kombináció pl túra plexi amin MRA és/vagy Varió plexi van rajta. Egy MAR-Varió plexi kb annyiba kerül mint egy túra plexi. Motor-plexi-motoros válogatja,hogy kinek/mire van szüksége.
Szóval akkor mihez is keresünk mit is? -
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60820 üzenetére
Egyik sem túra plexi amit linkeltél.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #60763 üzenetére
Tudom,hogy annak szántad.
Érdekes amúgy amit írsz,hogy a kinti fórumokon/sajtóban több szó eshet egy visszahívásról. Itthon ezt miért nem közlik?
Kicsi a piac,kevés a motoreladás..? Igen,de nem így kellene hozzá állni.
Itt van egy kalap alatt az össz gyártói visszahívások. [link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #60743 üzenetére
Kb igen. Azt hiszem,CT-re váltana és ezt találta egy kis keresés után.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Ferdzsoo #60734 üzenetére
Vara fórumon volt róla szó. Beszállító cserélt a Honda.
"Közben megnéztem, ezt a kardán dolgot, visszahívás lesz/van meg is van hogy melyikek.
http://www.vci-forum.com/index.php?topic=1214.0Crosstourerből összesen 111 darab Worldwide, és nem automata, az alábbi sorszámuak.
EBL-SC70 VFR1200X
SC70-1000005-SC70-1000115
2/20/2014-9/2/2015 111Tehát visszahívásról van szó, egy-két eset alapján..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #60724 üzenetére
Pedig Csepel-Rózsadombján lakik.
A mai emberek hova tudnak butulni,tisztelet a kevés kivételnek..
Persu:
Az ilyen madarakat szokták jól átb@szni,lehet amit vett nem okés. Ennyire hülye,hogy lehet valaki.
Ilyenre szoktam azt mondani,pénz van ész nincs.
Xaels:
Leszereled és elküldöd felpolíroztatni?
wody21:
Másik kormány biztos jobb lehet,de melyik/milyen azt passzolnám. Itt kéne próbálkozni,hátha belefutott valaki ebbe a problémába. [link] , [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #60672 üzenetére
Zsenikém,csak egy példát hoztam fel..
Bob:
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #60661 üzenetére
Ezt akkor tudod csak meg amikor megveszed és használod a két terméket. Legtöbb ember az árat nézi és azt gondolja,hogy ez tuti jó. Annyit ér/ne is a Ventex ha szürke/piszkos fehér lenne. Nem kéne leírni az ilyen nyári szerkót valaki több 1-10eKm túrát csinál meg benne.
Szuperzone: Na ha Shoxból 4-5 Xl kell ott 6-7Xl is kellhet ami jó lehet.Mofaker még létezik ott,nem?Mofaker
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #60658 üzenetére
Nem, dehogy is. Csak azt akarom érzékeltetni, hogy a nyári Shox Ventex nadrág/kabát 33eft kapsz eső membránt rengeteg zsebet mig ez a Macnaban 76eft-ba kerül nix eső membrán sok zseb. Ennyiért megdöglesz nyáron a melegbe a Ventexbe míg Macnaba nem. Szóval ár/érték arányban jo/bb a Shox, főleg akcióval megfelelve. Ok, csodát ennyiért ne varjunk ennyiért.
Pasira gondoltam. -
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #60645 üzenetére
Lemaradt.
Persze lehet parkolni motorral. Trafira kell figyelni/vigyázzni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #60642 üzenetére
Szlovénia Bled Mangart Timmelsoch fele akartam volna menni. Ez kb 950km 10-11h lett volna. Ilyenkor viszont még nem takarítják le Timmelsochot. Így osztrák fele mentünk autópályán majd Salzburgnál le itt egy jó nagy adag eső elkapott, úgyhogy vissza autópályára. Innsbrucknál elált így Kühtai felé mentünk.
Bogyo:
BF Akito cucc fekete és acél szürkés színben van. -
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #60635 üzenetére
Megvan a túra, időjárást fürkészed serényen. Ilyenkor eldöntöd, hogy beteszed-e a bélést/eső membránt vagy nem. 1, Mondjunk nem de menet közben elkap az eső. Nem fogsz bélést szerelni a kabátba, hanem esőruha, lehetőleg kétrészes ezt gyorsan fel tudod venni. + ha nagyon fázol illetve mennyire áztál el akkor beteszed a bélést/membránt. 2. Bent van minden. Ez akkor van amikor xar az idő hűvös/esik, fázós vagy stb és menni kell akkor nincs mese.
Én tavasszal teszek be mindent amikot Tirolba megyünk mert mire oda érünk elég változatos az időjárás és a körülménye is. Kb 2hete mentem egy velence karikát nem használtam a bélést sehol. Függ még motortól (szél/eső védelem) meg a vezetőtől is. -
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #60627 üzenetére
Természetesen,van neki helye.
Persu:
Ház körüli gurulásokhoz mindegyik jó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #60620 üzenetére
Nekem tavasz-őszre van egy BF Akito Dessert Evo nadrág 3/4-es kabát kombó. [link] Itt még a Rainers kabátot/nadrágot nézném meg. Nyárra van egy Macna Silicum nyári motoros nadrág és Mugen Race. + van még egy régi játszós Shox Thunder kabát/nadrág.
Egy szettből szeretnéd megoldani akkor A-Pro , Macna , Plus Racing Tour/Racer/Tecno kabátokat nézném meg. -
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60545 üzenetére
Jó lenne azért tisztázni saját magaddal milyen vonalat keresel. Túra-enduró,túra-sport,naked 600-800cm3? Mert mire végigérünk A-tól Z-ig motor márkán/típuson elég sok lehetőség van.
Dl-el nem fogsz mellé,"igénytelen" izgalommentes jószág teszi a dolgát,kevés pénzből fenntartható gép Épp e miatt is a régi több 10eKm-es példányoknak is megkérik az árát. Ispán gépe. [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60529 üzenetére
Motort nem azért veszünk,hogy tologassuk a parkolóban.
CBF 600: ~235Kg, DL 650: ~220Kg ugye nem ezen a 15Kg-on múlik a boldogság? Egy DL-t lehet könnyebb tologatni/terelgetni mint egy CBF-t. Én 187cm vagyok és egy kis gépen ülök,semmi problémám sincs.
UI. Picit körülményes a motor választásaid és az ezzel/ezekhez tartozó elképzeléseid.. Bocsi.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60467 üzenetére
Az ilyen domború lencséjűek nagyon szórják a fényt ami meg jo/bb az drága pl Givi. Ami nekem van az jobbnak tűnik. (lesz időm akkor csinalok pár fotót) Fényárban akarsz motorozni akkor Hella FF50 reflektor. Ilyenekkel az a "baj", hogy 2x 55W amit nem minden motor bír/hat már el. Drl-menetfény meg elég egy kb 700-900lm tudású, hogy lássanak.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60465 üzenetére
Szuper elgondolás..
Melyik verzió lesz? A refit fogod lejjebb venni így nem látsz majd messzire vagy a tompítottat állítod feljebb,így meg a közel lévő dologból nem látsz majd. Plusz majd lehet okoskodni/vakarni a kobakot vezető/utas/csomag kombinációval is. Gyár ezt kitalálta miért kell ezt elcseszni.. Vegyél +-os izzót vagy ilyet. [link] Tesztelve Varán, jobb mint egy H4 refi. De jövő héten újabb motorba fogsz beleesni és kezdődhet minden elölről.
TDM 850-900?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60453 üzenetére
Nem, mivel mind kettő izzó H7. Egyik lámpa tompított/közelre fog világítani a távolsági lampa ugye az meg távolabbra vilagit. Több infó cbf-egyesulet.hu Bukócső + Drl vagy Led ebay-es okosság így több fény lesz.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60448 üzenetére
Cbf 600-1000 izzó h7-h7 tompított/refi, szóval nem lehet, hogy egyszerre menjen. Illetve felkapcs,úgy megyen.
-
-Mosquito-
őstag
Agárd tej köd,gyros legalább jó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60162 üzenetére
Szóval egy olyan motorról mondjak véleményt amit te fogsz hajtani és neked kell, hogy megfeleljen. Értem.
Haveromnak naked van, kb 190cm felett elég hülyén nez ki rajta. Kis plexije van, valamit segít a szélvédelmen kb lóf.. szt ért.
Lámpa: Mind a kettőben H4 izzó van, emelt fényű izzó segít, hogy jobban lásson bár este nem szeret/tud vezetni. (nappal se)
Eldölés. Azért két oldalon összecseszni a tankot elég ügyes,hogy mi sérült meg még passz. ~30eft-ért meg vesz rá bukócsővet..
Valakinek van itt ilyen gépe, konkrétan öt kéne kérdezni mert mi csak általánosságban tudok hozzászolni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #60158 üzenetére
Nézzél gyári vagy újszerű használt képeket a gépről sok minden kiderülhet. Meg is kérdezheted az eladót,hogy volt e valami módosítás a vason törés/festés stb. Valódi állapot akkor derül ki amikor előtted van. Nem tudom,hogy ültél/mentél e már ilyen motoron. Azt sem tudod/hatod milyen a kényelem/szélvédelem rajta a te magasságodhoz/felszerelésedhez képest.
Egy horpadt tank élen kívül lehet más is megsérülhet/ett. Suzuki márkakereskedés meg fogja köszönni a hívásod.
Talán annyit tudnak majd megmondani,hogy itthon helyezték-e forgalomba,bár még ez sem biztos,hogy ennyit elmondanak. Egyébként nyomon követhető szervizzel kapcsolatos infó csak a BMW-nél van központi adatrendszer. Szervizkönyv,számlák esetleg ismerős a gép előélete hasznos szokott lenni. Makulátlan/szép fogalma meg igencsak tág határok között mozog minden egyes embernél.
-
-Mosquito-
őstag
Pont ilyen bírságról beszültünk Menyussal páran. (gondolom ismerős a név.) Dl Osztrák túrájukon jó néhányan kaptak csekket. Azt hitték kamu de valódi a büntetés. Az,hogy kb 6hónap után kapod meg kintről a bírságot picit fura,mert pl: ha helyszínen elkapnak/fizetsz akkor 2-3nap múlva már a postaládában is van a dokument,hogy itt és itt elkaptak/büntettek stb.. Lényeg,Osztrákoknál valóban figyelni kell mennyivel/hol/hogyan mész mert nagyon rá tudsz faragni.
Idén Kühtai alatt az L13-as úton,Oetz felé nem villantanak szemből az autósok simán beleszaladunk a radarpisztolyos mérésbe. Vicc,hogy az osztrák rendőr még meg is becsülheti a sebességedet és nem igazán érdemes vele veszekedni/kekeckedni. -
-Mosquito-
őstag
Osztrák rendőr nem viccel
Idén 2x voltam arrafelé.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #60022 üzenetére
Akkor van ugye neked egy szivargyújtó ajzatod illetve a Navi töltője amit be lehet dugni. A verzió. Egyszerű,elindulsz/bedugod használod,leállsz attól függ hol/mennyi ideig akkor vagy ott marad,vagy úgy is leveszed a Navit,akkor töltő kihúz. Ez egy darabig szórakoztató de hamar meg fogod unni. B, Keres egy vezetéket ami gyújtáson kap áramot,kösd rá a Navit. Nem kell pöcsölni csak a Navi le/fel pattintással. Aksira nem kötünk ilyeneket mint pl,ülésfűtés,markolatfűtés mert az 20-30-50W és ha bekapcsolva marad fél/egy napot aksi/elektromos rendszer állapot szerint le fog merülni.
Jut eszembe,
A gömbfej és befogó rész közé tegyetek egy nagyon vékony gumi lapot,így nehezebben fog elforogni. Másik,az alja a Navi tartónak feküdjön/érjen hozzá valamihez vagy támaszd ki,így kevesebbet/kisebbet fog rezegni/remegni.Persu:
Ilyenre gondoltál? Gondosan bejáratott gép lesz..
[link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #59951 üzenetére
Ismerősök körében a 130,150,180,200,210eKm gépek vannak. Néha jobb egy ilyen/ennyi Km-es gép amit rendszeresen karbantartanak, üzem szerűen használnak mint egy garázsban álló. Persze kivételek vannak Gs 500, ~70ekm-nél kampecó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #59884 üzenetére
Nálam a szervizkönyv 39-ik oldalán van egy olyan rész,hogy a vásárlás napján tették bele az aksit aláírás/pecsét. Aksi tetején keresd,bele szokták nyomni/égetni a gyártási dátumot + gari papír. Bőven jó ahogy majd töltöd.
Aksim.Baboss:
Téli kesztyűt és motoros Cordura rutát kéne venned. [link] + Google keresés. Bőr szerkó ilyenkor már hideg lehet egy cseppet. Csoda,hogy így fel/beöltözve tudsz mozogni..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #59873 üzenetére
Ez még a gyári Honda/Yuasa aksi? Ha igen akkor vidd el előbb egy akkumulátoroshoz,hogy végezzen el egy terhelő villás tesztet. Jövőre ez már 7éves aksi lesz. Fiatalabb,új/abb aksi van bent akkor stornó az előzőek.
Kérdésre a válasz. Maradhat rajta a töltő folyamatosan is,bár ez felesleges. Én kikapom megtakarítom a sarukat,majd elteszem. Kb 3-4hét múlva előveszem és töltőre rakom. Összesen 2-3x csinálom ezt,mert februárban megy is vissza. Hasznos: [link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #59835 üzenetére
Most igen,bár hétvégén felmegyek Dobogókőre is. Kezdődik a Karácsonyi dili,rengetegen vannak/lesznek az utakon. Kicsit sokallom autóval a ~13km-t valamikor több mint 1óra alatt megtenni városban,ez motorral most 15-20perc.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #59830 üzenetére
Igen,1-2 hét és elteszem majd. Azt szűk 2hónapot kibírom majd.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #59820 üzenetére
Nem lenne tapadás akkor egyből elesnél. A jégen is van tapadás de egy bizonyos sebesség felett már nem lesz. Természetesen minden hőmérsékleten máshogy tapad az aszfalt. Alkalmazkodni kell a körülményekhez és ilyenkor már figyelni/nézni kell a felfestéseket/zebrákat,síneken,hidakon,felüljárókon fokozottan/óvatosan kell haladni. Egyébként +40C' felett rosszabb/kellemetlenebb motorozni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #59796 üzenetére
5:30-kor sem jobb.
Hétvégén Dobogókő.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #59683 üzenetére
December átjöhetnél puceválni.
Múltkor 3 órát subickoltam a felnit/féknyergeket fogkefével. Milyen fóliát teszel fel?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
dugynok #59627 üzenetére
Motor, gumi tudja amit kell csak te nem tudod. Egy vezetéstechnikai tréning kb 5 órás,lesz egy emelkedő diagramm ami a "fejlődés" majd jön a csúcs és majd a lejtmenet. Ilyenkor van az, hogy elfáradsz esetleg eldölsz, koncentráció lanyhul. Amit ott tanulsz, másnap kb 10-20%-a marad benned. Így van ahogy írod szintet kell tartani,amit ott láttál/tanultál és/vagy újabb tréningre elmenni, ahol újabb szintre lépsz. Az, hogy valaki elmegy egy tréningre az nem gyávaság, hanem egy lépés előre, hogy jobb motoros és technikája legyen. E mellett az sem baj ha rendeltetésszerűen használja motorját mert igy lesz rutinja,mondthatni minden nap, mimden méteren tanul/hatsz valamit,nem a fotelből.
Motoros rendőr oktató is karambolozott úgy, hogy hiába oktatott napi szinten,volt egy olyan szituáció ahol elékanyarodtak,tudás/tapasztalat megvolt,de mégis beköszönt a B oszlopon. TK-s motor lett. E van.
Én amikor elkezdem a szezont,aksi be pöcc-röff átnézem a világítás/kapcsolókat, motort stb. Első utam benzinkút. Ott megnézem a gumiban mennyi levegő van,"jó" idő esetén (február) ha nem taknyos az út, süt a nap akkor keresek egy gyér forgalmú helyet, ahol vész/fékezés/gyorsulást,hirtelen irányváltás gyakorlom párszor/sokszor. Próbálok vissza szokni/rázodni,mert az ember felejt el van szokva a motortól/motorozástól az ezekhez szükséges reflekszektől a mindennapi dolgoktól ami szezon közepén ez tök természetesen és magától ment.
"Nagy motorosnak tartasz" Hátőő, köszi de maradjunk annyiban, hogy nem tudok motorozni hanem csak szeretek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
StoneBridge #59584 üzenetére
Csak akkor megyek ha HSM szervezi mutatja/magyarázza el.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Polemius #59370 üzenetére
Motoron ajánlott használni menet közben is, autónál egyből fel kell venni ha baleset, műszaki hiba stb miatt áll meg. Szerpentineknél jó időben, hidd el ott fog állni a 3 lábuval vagy a radar pistával, esetleg ha belátható a szakasz akkor még távcsővel is figyel/het, hogy záróvonalon előzől-e.
A tábla tartó csak le ne essen.. Alsó villaszár,idom,sárvédő?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Polemius #59358 üzenetére
Parkolásért nem kell fizetni,(járdára is állhatsz) kivéve a látvány helyeken. Láthatósági mellény kötelező személyenként és nem motoronként.
Piros lámpánál előre lehet menni,viszont a busz és troli sávok nem használhatók. Rengeteg (2000db automata/trafi-pisztoly) van kint, nem csak autópályán, hanem autó úton is. Van, hogy 100-200-300m-ként is vannak elhelyezve. Akár +5Km/h sebesség tullépést is büntetnek. Pályamatricát plexire/lámpa fölé érdemes tenni, jól látható helyre.mf:
Van már valami elképzelés mi lesz?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #59156 üzenetére
Nézd át az összes fékbetetet,mert ferdén is kophatott, hátsó már a vason megy. EBC HH-s szerintem mehet bele. [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
stereodead #59144 üzenetére
Mondjuk nem farmer alá kéne felvenni, hanem Cordura alá.. Nálam a Cordura bélés akkor kerül be amikor tavasszal megyünk Söldenbe ~2500m magasra,hógolyózni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #58998 üzenetére
Ilyenkor már (is) takard le valamivel és ABS-t pedig jó lenne beszerelni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #58901 üzenetére
Nincs ilyennel tapasztalatom, így csak a saját véleményem van. Van egy jó csizmád egy meleg zoknid (Decatlon/spéci/bármi) az is sokat ér/het. A markolat/ülés fűtést is kapcsolgatja az ember menet közben mert, hol fázni fog, hol melege lesz. Ezen menet közben kapcsolgatni,hát nem tom.. Plusz figyelni kell fel/levételnél a kábelekre/aksira is. Szóval passzolni tudok, hogy ez szükséges, nélkülözhetetlen-e. Nagyon fázós vagy akkor vegyél egyet.
Ui.
Most látom van thermo Crivit zokni 750Ft. Egy próbát megérhet. -
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #58895 üzenetére
Hány éves vagy?
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
stereodead #58755 üzenetére
Ilyenkor már felveszem a Crivit motoros maszkot,teljesen megfelel a célnak. Arra figyelj az ilyen maszkoknál, hogy lehet valamelyik vastag lesz/lehet ezért nyomni fogja a fejed. Nem biztos, hogy egy márkás annyival tud többet mint amennyivel többe kerül. Nyakra semmit nem használok,hosszú nyakú aláöltözőt erre célszerű. Ruházat/felszerelés mind nagyban függnek, hogy milyen motoron ülsz,milyen a szél/esővédelem, mennyit szánsz rá, hogy komfortosabban használd a géped ilyen körülmények között is.
HSM:
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó KTM női bicaj!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Apple Watch SE 40mm 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest