- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
Laraxior #41710 üzenetére
Nekem van síkesztyűm. Nem síelésre, hanem hideg esetére. De motoron majdnem használhatatlan. Annyira vastag (persze, hogy az, hiszen hidegra találták ki
), hogy nem érzem benne a kormányt, a gázt, kuplungot, satöbbi. Arra jó, hogy, ha már szétfagyna a kezed, akkor inkább ez legyen rajtad, de akkor nagyon óvatosan.
Nekem szerencsére a DL-re van kézvédő, és emiatt még 1-2-5 fok környékén is használható a nyári túrakesztyű. Nem mondom, hogy nem érzem a hideg bőrt, de múltkori 200km-es kört kibírtam benne.
Persze a legjobb a markolatfűtés lenne. Meg az ülésfűtés. Meg egy K1600GT, de csak télre, és csakis azért, mert abban vannak ezek a dolgok -
vlevi
nagyúr
Én az injektoros autómból, motoromból tudok tapasztalatot meríteni.
Beindítás után csak néhány másodpercig tart az emelt fordulat, ami az alapjáratnak mondjuk saccperkábe a duplája. Vagy annyi se. De ezt az emelt fordulatot is nagyon hamar leveszi, a normál meleg alapjáratnál alig egy kicsit magasabbra. Mondjuk az autóban a 750 helyett 1000 környékére.
Én ebből arra merek következtetkni, hogy ténlyeg nem érdemes percekig 4000 fölött járatni. -
vlevi
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #41347 üzenetére
Nem számolgatom én sem, tényleg hülyeség méregetni. Meg mégnagyobb bolondság azért nem kiélvezni egy szerpentint, mert jajakkormilesz ha fél lityivel többet eszik. Vagy másféllel
Ha valaki annyira a fogyasztásra gyúr, akkor az járjon biciklivel
"mióta megvan a vfr"
A 2015-ös VF800X-et én is megnézném közelről. -
vlevi
nagyúr
válasz
Szakbarbár #41285 üzenetére
"A térdek melegen tartására milyen protektort vagy melegítőt érdemes venni? "
Az előző példában szereplő Guzzit. Esetleg valamelyik boxer BMW-t.
Hátránya, hogy nyáron sem kapcsolható ki a térdfűtés"de érdemes összevetni mondjuk a CBR250 adataival a 90-es évek elejéről..."
Tudnának bikább gépet is csinálni, de nem akarnak, mert akkor nem fér bele az A2-be. Ugyanaz a helyzet, amiért minden 125-ös gép teljesítménye 11kW -
vlevi
nagyúr
válasz
Laraxior #41202 üzenetére
Akkor kell kenni, ha már nincs rajta az előző adagból, vagyis, amikor már fényes a lánc. Egy normális láncspraynál ez lehet 1000km is, de 5-600 minimum.
És a legjobb akkor fújni, amikor hazaérsz, és még meleg. Mert ilyenkor rendesen rátapad a láncra, és van ideje egész este rágyógyulni.
Ha csak megállsz a benzinkúton és ráfröcskölsz egy keveset, akkor az néhány km alatt lejön róla.
Esőben természetesen nagyon hamar lejön a spray a láncról. Esőben pont ezért felesleges fújni, mert egyrészt úgyis lejön, másrészt az eső ad a láncnak annyi kenést, hogy baja nem lesz tőle. -
vlevi
nagyúr
válasz
canniball #41122 üzenetére
"mintha beesne a gép a kanyarba"
Nekem a régi hátsó gumimmal volt ilyen. Már egy kicsit autópályásra volt kopva, a sok hosszú technikás egyenestől. Akkor volt olyan, hogy kanyarba döntéskor előjött a mégnemjó-mégnemjó-márnemjó érzés.
Aztán, amikor lecserélte, akkor érzésre egy vadonatúj motort kaptam. -
vlevi
nagyúr
Bömösön még a telelever futomuvet szoktak dicserni, de nagyon. En meg nem mentem annyit gs-el, hogy errol tudnek erdemben nyilatkozni (10 km odavissza kb nyilegyenes autopalya szakaszon nem mérvadó) , de biztos van benne valami, ha annyira mondjak. Vagy csak mondani kell valamit, nemtudom. De a rajzokon jol nez ki az, hogy az elso telo nem ul ossze annyira, es eros fekezeskor sem valtozik meg a motor villaszöge, utanfutasa, tengelytavja, es mindez a kulonkeges telelever elso miatt. Asszem, valami ilyesmit rajzolgattak valahol.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sianis #41050 üzenetére
Transalpinával az az egy baj van, hogy egyelőre törekednek arra, hogy végig normálisan le legyen aszfaltozva. Szép az út, és nekem a túraendúróval semmi bajom az úttal, mert legalább van mire fogni, miért megyek lassan
De volt velünk pár olyan motor, amivel igencsak meg kellett gondolni 1-2 helyen, hogy merre is forduljon, hogy ne érjen le a blokkja. De nem végig ilyen. Csak úgy csinálják, hogy 1-2km rendes út, aztán van benne 4-5 méter semmit. Aztán egy idő után tökéletesen, hosszú szakaszon át. Majd megint.
Amúgy nem csak ez a két út ilyen jó. Nagyon sok gyönyörű szakasz van Romániában, Erdélyben is. Gyergyó környékén pl. elég sok utat most újítottak fel, olyan aszfalt van rajta, hogy Hungaroringen nem találsz jobbat. Ezeken a szakaszokon csak a lovasszekerek kerülgetése a gond
-
vlevi
nagyúr
válasz
SAMYka #40638 üzenetére
Suzuki dl650-em van, és szoktam a városban is tekeregni vele, kevesebbet fogyaszt, mint az autó, és nem kell fizetni a parkolásért :-) Túrázni, vagyis inkább csak gurulgatni itt a környéken, vagyis 1 nap távolságban szoktam, de idén augusztusban nagy szerencsével sikerült egy egyhetes túrára kimenni egy nagyobb társasággal erdélybe.
-
vlevi
nagyúr
válasz
pityaa23 #40628 üzenetére
Akkor jo helyre nezel. Mert oda megy a motor, ahova nezel. Hulyen hangzik, de tenyleg. Ha magad elott par meterre kukkolod a felezovonalat, akkor egy metert se tudsz egyenesen menni.
Hátsófék : pl. Nézd meg ezt. Egyszer sem nyúlnak a kuplunghoz, de szinte folyamatosan ég a féklámpa.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz
pityaa23 #40626 üzenetére
Lassu nyolcasra egy tipp. Megkezdes eloott a gazt tartsd kb 2000 fordulaton, vagy kicsit folotte. A nyolcasoozashoz ne a gazelvetellel lassits, hanem tartsdt a gazt, es taposdt a hatso feket. Nyugi, nehez igy lefullasztani a motort, viszon marha precizen lehet a fordulatszamot, es ezzel egyutt a sebessget kontrollalni. A lenyeg, hogy kozben ne vedd vissza a gazt, mert kulonben ott helyben megallsz, es borulsz :-) Probald ki egyenesben, hogy milyen erzes, amikor hatsofekkel erzodik, hogyan reagal ra a motor.
Minden vezetestechnikai kepzesen igy tanitjak, mert az alapjarat kozeli fordulaton gazelvetellel majdhogynem csak on-off tudod szabaloyzini, finomanbban nem. -
vlevi
nagyúr
válasz
Sianis #40573 üzenetére
"egy hete postázásra került állítólag hozzájuk"
Tegnap jártam (más ügyben) ocsmányirodában, és a szomszéd ablaknál beszélgettek, hogy miért nem érdemesebb lakcímre postázva kérni pl. az útlevelet. Azért, mert ők hetente egyszer kapnak csomagot a központból, vagyis, amilyen okmány kedden elkészül, az csak a következő hétfői csomagban jut el hozzájuk. Postán viszont már aznap postára adják, és átalában 1-2 nap alatt megérkezik. -
vlevi
nagyúr
válasz
Sianis #40561 üzenetére
Természetesen, első alkalommal azért készül ki az ember, akinek még nem volt dolga nagy motorral, mert szétgörcsöli magát, de pár óra után már nem lesznek váratlanok a motor mozdulásai, és elmúlik az erőlködés is.
ui.: Még mielőtt valaki félreérteni, a Z750 sem egy puhány motor (sőt), csak egy 30 éves szétütött GPZ-hez képest tűnhet úgy.
-
vlevi
nagyúr
válasz
pityaa23 #40547 üzenetére
Nézd meg ezt a videót, és ha neki megy, akkor neked is fog
Viccet félretéve, 25-30 éve még nem foglalkoztak annyit az ergonómiával, és a kezelhetőséggel.
sianis: De azért ez a Z750 kábé az ükunokája annak, amit pityaa említett. Ez egy mai motor, olyan elpuhult nyúlbéláknak való, mint én
-
vlevi
nagyúr
válasz
SirKero #40390 üzenetére
Én is azt ajánlom, a túraendúrók között nézelődj. Ha bármelyikre rá tudsz ülni, akkor már nagyjából fogalmad lesz arról, hogy ez a kategória (DL, Varadero, BMW GS, TDM és a többi) nagyjából mit kínál üléshelyzet szempontból. Nyíregyházán tudok segíteni DL-650 üléspróba ügyben.
"Esetleg TDM 850
Az van már 5-600E magasságában. Bár lehet hogy már az is sok kezdésnek
"
Nemhiszem, hogy sok lenne. Főleg azért, mert, ha már ültél burgin, akkor nem vagy teljesen nulláról kezdő.
Viszont a 850-esről tudni kell, hogy az még karburátoros, kicsit iszákos fajta. A 900-as már injektoros, szinte egy teljesen új motor. Persze az ára is.
Nézegesd a V-Stromokat, abból van rengeteg, biztos ki lehet fogni belőle egy normálisabb példányt. Abból szinte mindegy, melyik évjáratot nézed, 2004-2012 között kevés lényegi változás volt rajta, talán csak az ABS bevezetése, és saccperkábé 2008-tól a duplagyertyás gyújtás. De a "lényeg", azaz a blokk, váz, futómű csak a 2012-es "cicaszemű" V-Strommal változott meg jelentősebben. -
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #39513 üzenetére
NNNaaa, megnéztem Erdélyt és környékét (már amit láttam belőle, felületesen), eső nélkül majdnem megúsztuk, egyszer délután futottuk bele egy nagyobb zuhéba. Az utak minősége csapnivaló, de vannak újonnan aszfaltozott, tökéletes szakaszok is. De mindíg számítani kell a kóborkutya, tehén, lovasszekér felbukkanására.
De nagyon érdemes volt elmenni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
oliwire #39835 üzenetére
A2-t csinálnám meg a helyedben. Habár, a legjobb lenne az A korlátlan, mert árban nemnagyon van különbség a kategóriák között, de a korlátlan az életkorhoz van kötve, azzal nem tudom hogy állsz.
Városok közötti ingázásra határeset a 125-ös, majd Bogyó megmondja a pontos adatot, de a normális utazója ezeknek 80 körül van, és akkor a kamionok is letolnak az útról. -
vlevi
nagyúr
"Egy fontos dolgot kihagytak belőle. Goldwingnél is nagyobb teljesítményű hangrendszer,"
Meg, ahogy olvastam, ez egy felidomozott NC750. Úgy meg kevés. Szerintem.
Én viszont ezt nézném meg szívesen : Már biztos: jön a Yamaha MT-09 túraenduró
Mondjuk az, hogy nincs rajta topcase tartó gyárilag, az nem teccik. Tudom, lehet rá utólag rakni, még egy gixxerre is, de akkor már nagyon túlnyúlik a motoron, nagyon megváltoztatja a motor egyensúlyát +20-25 kiló hátul, a tengelyen túl.
A többi túraendurón (Vara, Capo, GS, V-Strom) gyárilag ott a helye a doboznak.De mindegy, mert úgyiscsak a képeket nézegetném, nem hiszem, hogy rövid távon lecserélném a mostanit. Legfeljebb a Szerencsejáték RT szponzorálásával
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #39301 üzenetére
Ezt a képet pedig hajnal kettőkor lőtték
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #39120 üzenetére
Egyelőre kicsi az esélye, hogy 1000-es DL-re váltsak, úgyhogy az a veszély sem fenyeget, hogy esetleg megbánnám.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Dexar007 #39094 üzenetére
Nekem szerencsére a DL-en a hátsó konzol szériatartozék a motorhoz, csak a műanyag platni kell rá.
De az a kínai doboz harmadáron sem mindíg állja meg a helyét, mert Givi/Kappa/Nonfango dobozok felfogatása egyforma "Monokey" és ezekből már könnyen lehet találni használtat jó állapotban. Persze kicioccókínait is lehet találni, nekem volt olyan, de nem merném többet felrakni a motorra."én meg a legjobb tudomásom szerint tartalék állásban hagytam."
Még az őskorban, a haver pár órát szivatta magát a Trabival, vagy négyszer szedte szét, rakta össze, egy percig ment, megint leállt, szétszed, összerak, satöbbi, mire kezdett neki gyanús lenni, hogy lehet, hogy el van zárva a benzincsap -
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #38558 üzenetére
Igen. Nagyjából ilyen. Megszoktad a két hengert, hogy alul is tol rendesen, ezt egyik 600-as sor4 sem fogja adni. Legfeljebb az 1000-esek, vagy 1200-as Bandit.
Nézd meg pl. ezt a képet, hogy hol van a 100 lovas Yamaha FZ6-nak a forgatónyomatéka a 70lovas SV650-hez képest.
Sehol. Persze, lóerőben a végén több a sor4, mert a kéthegeresek veszítenek a forgatónyomatékból a felsőbb fordulatszámtartományokban, míg a sor4eknek afölött is növekszik, és mivel a lóerő=nyomaték*fordulatszám, ebből adódik, hogy miért van az, hogy a kéthengeresek alul megindulnak de rendesen, felső fordulatszámon viszont elmarad a várvavárt tüzijáték.
Vagy, a másik, nézd meg a Gladiust, vagy az ER6-ot, Monstert. Mindegyik jóval nagyobb nyomatékot tud, mint az FZ6
-
vlevi
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #38431 üzenetére
Igen, ígyvan, kiránduláskor nem szabad egy 60-s átlagnál többet tervezni a napra, a pihenők, nézelődés, satöbbik miatt. Aztán persze, ha szorít az idő, akkor hazafelé lehet keresni egy felsőbbrendű utat, ahol behozható a lemaradásból valamennyi.
Múlthéten valamikor nekem összejött egy 600 környéke, de akkor tényleg szinte alig álltam meg, csak mentem-mentem. Igaz, sehol sem száguldozva, de azért a szerpentinek adta lehetőségeken és a saját határaimon belül mégiscsak mondhatni lendületesen (azaz tetűlassan
)
De pl. pályán is 8-900km a max, amit egynap egy ember le tud nyomni úgy, hogy még utána másnap beszámítható marad. Most persze arról beszélek, amikor nagyjából a szabályokat betartva közlekedik az ember, akkor pályán, rövid pihenőkkel 100-as átlag tartható. Az ilyet általában hazaúton szokta elkövetni az ember, amikor már kicsit kivan az egész heti osztrák, horvát, satöbbi szerpentinezéstől, és már csak haza szeretne érni
-
vlevi
nagyúr
válasz
vendingo #38417 üzenetére
Az N-es (így képek alapján) egy teljesen átlagos naked bike.
Ilyen rajta az üléspozíció :
[link]Kormánykiemelőt szinte biztos, hogy lehet hozzá kapni. Az SV fórumon biztos többen tudnak róla pontos infót mondani, mert nekem sincs tapasztalatom, csak a google-vel keresgélek. [link]
Azt, hogy az S-en mennyire jellemző ez az üléspozíció, azt majd te megmondod, de első ránézésre nem az a kanyarban ráhasalós kép, ezért gondolom, ez az átlag [link]
Szerintem a lábtartó ugyanott van, csak a kormány más.
[link]
[link]"Fene se érti miért ilyen drágák az AT-k"
A neve miatt. Meg azért, mert a Honda nem csinált utána hasonlót. A Varadero egy nagyon jó túramotor, de nem enduró. -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz
DigitXT #38203 üzenetére
"Csávó asszondta, hogy a kanyarba csak kuplungcsúsztatással operáljak, ne nyúljak a fékekhez."
Hát, én kuplunggal sosem tudtam úgy bólyázni, mint hátsófékkel.
HGabor89: Sokan nem tudják, pedig marhaegyszerű a trükk. Hátsófékes bólyázásnál a gázt nem szabad elvenni. Tartani kell azt az állást, ami normál esetben kb 2000-es fordulatszámot jelent. Nem arra használjuk ilyenkor a féket, hogy lassítsunk, megálljunk, hanem a gáz, vagy a kuplung helyett azzal sokkalta precízebben lehet szabályozni a fordulatszámot. -
vlevi
nagyúr
válasz
Steven #37995 üzenetére
"mert tenyleg nem az utat figyeltem"
Nekem is ez van, a kormányon van a GPS tartó, és nagyon lennt van.
[link]
Pedig nem is rögtön a kormányra van rakva, hanem egy tizenvalahány centis tartón van. Sokat agyalok rajta, hogy valahogy egy csövet rá kéne applikálni a szélvédő plexi tartójára, de a gyakorlati megvalósításig sosem jutok el. -
vlevi
nagyúr
válasz
Teasüti #37927 üzenetére
Egyszer láttam egy olyan öngyilkosjelöltet, amelyik fülhallgatóval a fején, a telefonját babrálva lelépett a sarkon az úttestre, átment az úton, satöbbi. Hozzáteszem, zebra a közelben sem volt.
A másik, amelyik babrálja a telefonját a gyalogos lámpánál, meghallja a sípolást és már indul is. A gond csak az, hogy nem az a lámpa sípoltFélúton fordult vissza, miután páran rádudáltak.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Dexar007 #37791 üzenetére
"Eger-Lillafüred-Miskolc"
Bizonyám!
Az kihagyhatatlan.
Csak arra vigyázz, hogy nagyon sok a kiránduló. Mármint autóval az alföldről odatévedt nyugdíjas, aki 50-ről is elkezd fékezni, ha kanyart lát
Ha esetleg van kedved az erdőben tekeregni néhány kilométert, akkor javaslom a miskolc-bükkszentkereszt-hollóstető-felsőtárkány útvonalat. [link]
Így kikerülöd Lillafüredet, igaz, a bükkön keresztül olyan keskenyek az utak, hogy ott lendületesen kanyarogni egyáltalán nem lehet.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz
polimorf #37309 üzenetére
Vasárnap voltam Rozsnyó környékén, négyszer, vagy ötször áztam el, de mindegyik csak pár perces zuhé volt, gyorsan kiértem a felhők alól. Mázlimra a döntögetős, kanyargós szakaszon nem esett, csak ahogy kiértem az 50-es útra, ott szakadt rám az égi áldás.
De, ha már ittvagyok, megkérdezem, hogy ha vizes az út, akkor miért habzik??????? Szappanozzák, vagy mi a bánatot csinálnak vele??????? -
vlevi
nagyúr
válasz
yodamastah #37226 üzenetére
Persze, meghát olyan is van, hogy egy AGV sityakra ráírják sárgával, hogy 46, és rögtön kétszerannyiért adják.
Sőt, még a versenysisakokban is sokszor sokat csalódnak az emberek, mert abban meg marhára nem szempont az utcai kényelem.
Másik véglet pedig az, amikor top sisakgyártók a már kifutott szériáikat továbbgyártják, gyártatják, vagy eladják a licenszet kisebb gyártóknak. És, ha a kisebb gyártó nem azonnal tzutykot akar csinálni, akkor abból pár éves tervezésű, de nagyonjó sisakod lehet, fele-harmadáron.
Régebben asszem a HJC volt ilyen, hogy Shoei sisakokat gyártott volna talán. Mostanra persze kinőtte magát annyira, hogy Jotge Lorenzo is HJC-ben nyomja. -
vlevi
nagyúr
válasz
Something_ #36846 üzenetére
"Érdemes benézni a darázsgarázsba."
Hát, pont ez az. Benéznék én ideoda, sok helyre, de mind nagyon messze van -
vlevi
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #36838 üzenetére
"kesztyű hiányzik "
Most, hogy elkezdtétek a kesztyűzést, mostmár nekem is hiányzik
Illetve, van valami, nem nagy szám, kirándulgatni elmegy. Csak az a bajom vele, hogy még most, tavasz elején, amikor nem izzad bele a kezem a 40fokban, akkor is fog a belseje egy rövidebb kanyargás után is. Mintha motorozás helyett szenet lapátoltam volna
Ez csak az óccóbb, vacakul festett ketyűkre jellemző dolog, vagy pedig a márkásabb darabokra is? Pl. az előbbi Racer-es listában láttam valamit 15ezer körül, kirándulóskesztyűnek az is jó lenne, ha nem olyan rossz. De lehet, egyszer be kéne vásárolni valami tényleg normáis kézrevalót, nem ilyen B*Star és társaiból válogatniA baj az, hogy a környéken választék nemnagyon van.
-
vlevi
nagyúr
válasz
canniball #36731 üzenetére
""Csak az az analóg műszerfal ne lenne...""
Pedig a motorteszteken általában pont a teljesen digitális műszerfalat szokták fújolni, mert nehezen olvasható. Ezt nagyjából alá tudom támasztani, a Yamaha FZ6-on, mire megtalálod, mennyi a fordulatszám, már régen késő.Persze van olyan digitális műszerfal is, ami olvasható, de az a ritkább.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #36645 üzenetére
Felnyithatós?
Azokból még a nagy gyártóknak sem mindíg jön össze, hogy normálisat csináljanak.Airoh sisakom volt, egynek elment, de amikor lecseréltem, akkor inkább lemondtam a felnyithatóságról, cserébe a mostani HJC FG-15 sityakom csak fele olyan súlyú, fele akkora a zaj benne, nem tejfölöspohár műanyagból van, igaz drágább volt, mint az Airoh, de egy kb ilyen minőségű felnyitós sisak meg mégsokkaldrágább lett volna.
"Pedig ebben estem el 2x és földet ért."
Akkor már kétszer ki kellett volna cserélned
Nemvicc, a nálam okosabbak mondják ezt, hogy esésnél, még, ha külsérelmi nyom nem is nagyon látszik rajta, akkoris a belső energiaelnyelő réteg (hungarocell) már sérülhetett annyit, hogy egy következő esésnél nem fog megvédeni. -
vlevi
nagyúr
Találtam én is az ebayen egy töltőt.
Szivargyújtós, de van rajta egy külön usb is.
Persze, akkor minek a szivargyujto, kerdezhetnenk?
[link] -
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #36056 üzenetére
Igaza van Feree-nek. Miskolci motorosrendőrnek is ez volt a véleménye, út jobb szélén nem motorozunk. Egyrészt ha valaki jön szembe, akkor rád fog előzni, mert látja, hogy jobbszélen van. És ha mégiscsak le kell húzódni, már nincs hova. És egyébként is tiszta szar az út széle, töredezett, hiányzik az aszfalt, satöbbi. A sáv közepén sem motorozunk, mert a sok ótvar szutyok tragacs oda folyatja szét az olaját, ezért marad a sáv belső fele
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
Integra #35744 üzenetére
Ha nem tudnám, hogy a KTM-nél szándékosan így dizájnolnak, akkor azt mondanám, hogy eléggé baltával faragott formája van. Én azért a két felnit még visszadadnám a dizájn teamnek, hogy dolgozzanak rajta, mert nem illik az összképbe
Amúgy van, amelyik KTM-nek bejön ez a szögletesség, de néma nem. Nekem mindenesetre nem nagyon jönnek be a szögletes formái. -
vlevi
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #35491 üzenetére
Osztrakok nem tudom mivel sikossagmentesitik az utakat, de nekunk az volt a tapasztalat, hogy Szlovakia(legalabbis, amerre mi jarunk, a keletibb resz), ott kb majusig tart, mig eltunik a soder, murva az utakrol, amit telen raszornak so helyett. Marhavicces tud lenni, amikor egy szembejovo busz miatt megprobalsz kicsit lehuzodni az ut szelere, es mar megy is ki alolad az elsokerek. (Megtortent, ott ment elottem a srac, kb harminccal)
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #35321 üzenetére
"Az egy sávos még laza,de a két sávos tud már alkotni."
A többsávosokat én sem szeretem. Azok, ahol gyakrabban járok, azokat ismerem, és nem gond (nekem). De mindíg van valaki, aki nem ismerős a környéken, és az az ember mindenkinek izgalmas pillanatokat fog okozni. Ismeretlen helyen én is ugyanígy bénázok egy többsávos körforgóban. Az még rendben van, ha úgy alakítják ki, hogy az egyik sáv az be sem megy a körforgalomba, hanem rögtön jobbra fordul (sok helyen van így), de amikor előre ki kell számolnom, hogy majd a 4. kijárat kell majd nekem (ráadásul ismeretlen helyen ezt sem nagyon tudom előre, csak, majd ha a kihajtó ki lesz írva), és már behajtáskor a jó sávba soroljak be, és bízzak benne, hogy nem lesz valaki mellettem, aki elnézte behajtáskor a sávokat, és rámrántja a kormányt... -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
A muszer pontatlansaga az csak 3km/h, ennyivel mernek fole. Azonban az, hogy miert mernek altalaban sokkal nagyobb sbessegre (50 helyett 70, stb....) az azert van mert 15km/h-ig (+3) csak szabalysertesnek minosul, nem ervnyes ra az ojjektiv felelosseg. Ami azt jelenti, hogy nincs azonnali 30 ezres csekk, csak helyszini birsag, vagy a szokasos, mondd meg ki vezette a jarmuvet lwveel, amit mar mindnenki tud, hogyan kell kimagyarazni. Ezert inkabb a rendoroi sem szivatjak magukat azzal, hogy feleslegeesen kuldozgessek ezeket az ertelmetlen felszolitasokat 55km/h gyorshajtasrol, hanem inkabb csak a 70 foloittit merik, ami mar nem szabalyserrt, hanem kozigazgatasi birsag, amutomikusan megy a 30-as csekk az uzembentartonak. Persze ez nem szentiras, de rendoroktol hallottam, hogy altalaban ez a gyakorlat, perzse lehetnek kivetelek.
Telefonalasrol annyit, hogy egyik is erosnek meg sok-sok eve be volt teve a bt fules a sisakba. Egyszer megalltunk kajalni, csorog a telefon, felveszi, aztan semmi. Kozben rajott, hogy az ove az olyan volt, hogy nem tudja atallitani bt fulesrol a telefonra a hangot, ezert inkabb az etteremben felvette a bukot, es ugy telefonalt :-)
-
vlevi
nagyúr
válasz
Dexar007 #34673 üzenetére
Figyu, nekem volt fenn 5-6 eves metzeler tourance a motoromon, amit annakidejen ujonnan raktam fel, csak sajnos ugy alakult, hogy nem sikerult 1-2 szezon alatt elhasznalni. Amikor csereltem, ugyanarra a tipusra, akkor olyan volt, mintha vadonatuj motorot kaptam volna. Ennyi. Tudom, rohadtsokpenz az uj gumi, de tenyleg eg is fold a kulonbseg egy uj es egy 4-5 eves alighasznalt kozott. De abban is van igazsag, hogy motorhiz kell venni a gumit, egy negyvenlovas jarganyhoz nem kell feltetlenul a pilotroad3, de a masikveglet, a kirepedezett heidenau se jo megoldas.
Haaaaaat, nem sokat tudok nemetul, de ha az van odaairva, hogy profilizebizbasz 2-3mm, akkor az is elegge felejtos.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #34334 üzenetére
Én a tavalyi évet úgy fejeztem be, hogy október végén mentem egy Nyíreghyáza-Miskolc-Dédestapolcsány-Eger-Nyíregyháza karikát. Dédestapolcsánynál megálltam pár percre, és akkor sikerül úgy leszállni a motorról, hogy megrándult a derekam. És onnan még haza kellett jönni, majd 200km. Igazából a megállások, le-felszállás volt a legszarabb, főleg a vége felé. Itthon a benzinkúton már igencsak szenvedtem, és otthon a ház előtt már majdnem azon gondolkodtam, otthagyom a picsába, én nem bírok mégegyszer felmászni rá, hogy guruljak a garázsig 15 métert...
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #34124 üzenetére
Nem lehet ilyen feketén-fehéren kijelenteni, hogy márpedig mégse. Mert milyen az az idom sérülés? Mekkora, és milyen drága idomokról van szó? Mert, ha, ahogy a cikkben is írják, úgy kell összelegózni a néhány négyzetcentiméteres darabokból az idomot, akkor azt már azért tényleg mégse. Viszont, nekem a kocsim első lökhárítója totál műanyag, és csak annyi baja volt, hogy a sok magas padka közül egyszerkétszer az egyik magasabb volt, mint kellett volna, és az hosszában kettéhasadt. Anyag nem is hiányzott belőle, csak normáisan össze kellett ragasztani a darabokat.
-
vlevi
nagyúr
válasz
DigitXT #33957 üzenetére
"A végén te lennél beperelve, hogy megsértetted a téged veszélyeztető (!) személyiségi jogait."
Erről mindíg eszembe jut, hogy a Youtube tele van orosz belsőkamerás videókkal. Mert ott meg olyan a közlekedési morál, hogy (legalábbis ezt olvastam valahol), hogy a biztosítók majdhogynem megkövetelik a kamerát az autóba. -
vlevi
nagyúr
válasz
gyáliSanyi #33697 üzenetére
De azért nem megcsinálni az A korlátlan jogsit, mert nekem olyan nem kell, az szerintem rossz döntés.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest