- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
casco:
A biztosítás nem terjed ki továbbá
...
b) a motorkerékpár azon töréskárára, amely nem a köz-
úton történő közlekedéssel összefüggésben követke-
zett be.
Közútnak kell tekinteni az állam vagy az önkormányzat
tulajdonában álló, közlekedés céljára engedélyezett utat,
ide nem értve a magánutatÉrtsem úgy, hogy ha a tesco parkolóban esnék el, akkor nincs kártérítés, de ha 5 méterrel odébb, akkor van?
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #80538 üzenetére
Nézd, én maximálisan tisztelem, ha Te ilyen ember vagy.
Viszont én továbbra is azt mondom, ne az izzadásról, küzdelemről szóljon a motorozás, mert akkor pont a lényegéről fogsz lemaradni. Pont az nem lesz benne, amiről a leginkább szól ez az egész, az élvezet, lazítás, szabadság. Ha alapból nem ilyen vagy, ez egy remek alkalom, hogy szélesítsd a határaidat. Ne hagyd, hogy a maximalizmusod elrontsa ezt, arra számtalan más terület van az életben, ahol sokkal inkább előnyödre lehet.
Pályázni, motorozoni meg lehet tanulni úgy is, ha nem egyből a határaidat feszegeted, ez egy több éves folyamat, amit lehet nagyban segíteni tudatossággal, és szorgalommal, valamint rengeteg alázattal de erővel eröltetni nem. Sok idő kell, mire az ember ráérez a dolgokra, és reflex szintűvé válnak azok az apró dolgok, amitől aztán jó motoros lehetsz.
(#80542) Moleman: "pl a bal mutatóujjam mindig a kuplung/hátsó fék fölött van, nem tudom megmagyarázni miért"
Nagyon rossz megszokás, ennyi az egész. Érdemes lehet róla leszokni, mert ha egyből ott az ujjad, vész esetben azonnal reflexből kikuplungolsz, ami nagyon nem jó.(#80551) zeon.hu: Ez a leírás nálam inkább a betörőre passzol, nem az asszonyra...
(#80552) CyberPunk666: Erősen úgy fest.
-
CyberPunk666
senior tag
Na, a végére 80k lett az éves casco, mert a sok apróbetű után azért csak kiderült, hogy nem terjed ki a lényegre...
Az áramvonalidomok, elég sokat dobtak rajta (10k), hiába gyári az alap casco nem fizeti őket, pedig sztem kb a lopás és a gyári időm a két fő ok a cascora egy sport(os)motornál.. ^^
Meg akkor már belevettem a bukót + a ruhát (15k-t adodtak hozzá).A legkisebb 10% és 20k beállítást használtam, ami 5k extra mondjuk egy 20% 100k-hoz képest, de most annak mi értelme, hogy 5k-t spórolok a biztosításon és pont a leggyakoribb apró sérüléseket nem fizetik. A 20k-s alsó határral legalább már kifizetik, ha lebaszom a tükröt, amire szerintem nem sokat kell várni az eddigi tapasztalataim alapján. [tegnap mentem előre a sorok között és egy nő, ahelyett, hogy a kocsijával balrábbment volna (volt helye bőven), inkább furcsa ellökő mozdulatokat végzett az irányomba az autójában (wtf?) , sajnos pont az autókéval egyező magasságban vannak a tükreim, ami így elég szívás előremenésnél, néha csavargatni kell a kormányt, hogy elférjek :/]
De ezzel még szerintem kb megéri az első évben kezdőként a városban, mert ilyenkor még az első fél évben elég jó a térítési díjuk, aztán elég meredeken esik a jármű korával, sokkal meredekebben, mint a jármű ára és 2 évnél öregebb vasra már totál aránytalanná válik az avultatással a casco a vas árához képest.
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #80531 üzenetére
Kakucson sztem ha az elkovetkezendo 2 honapban kimesz hetkoznap, akkor 0-3 motorossal fogsz talalkozni.
Voltam a sportmotor.hu-s treningen, elso 1 ora elmelet, 1 ora gyakorlas kakucs hatso placcan, aztan motorozas a palyan. Elotte voltam 2 treningen, de sztem itt tobbet tanultam. Ajanlom neked is.
Ahogy emlitettem kakucson van hatul egy nagy placc, oda ki tudsz szetintem menni gyakorolni, csorogj rajuk, elotte le is takaritjak geppel (), es meg sztrm bolyakat is kapsz a portan.
Aztan ha meguntad, akkor felmesz a palyara.Palyazas kozben is kapod az instrukciokat :-) Mutatja az ivet, aztan menet uzan is elmondja a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Kétszer rohadt le ma alattunk a motor... tajtekzom.
Részletek mindjárt... sör kell előbb!!
[ Szerkesztve ]
-
-
polimorf
tag
Készitettem pár fotót a Pozsonyi motorkiállitáson ha valakit érdekel.[link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
Ááá, f.szom. Az ember mindig attól tart, hogy defekt vagy valami olyan baj éri, hogy tuti nem ér haza a motorral. Erre ma egy sima benzin nem kapás idegesített fel.
Legfontosabb, hazaértünk.Még a decemberben tankolt benya volt benne, mert csak rövidtávokra jártam vele a városban. MOndom legalább kimotorozom.
Jövünk már visszafele. Mondom, áttekerem tartalékra, nem szeretem akkor amik rángatni kezd, inkább előbb. Jövünk, beesik a pirosba, pont ahol a tartalékra vált át...hörög, nincs erő, áll le. Az anyád...
Mondanom se kell, pont a rakparton. Félretolom, ráhúzom a szivatót. Szivatóval indul, visszatolom, leáll, szivatóval megint indít, gázhoz hozzáér, azonnal leáll. Tekergetem a Pri és Res között a csapot, bőgetem szivatóval. Pár perc után érzem elkapta, szivató vissza, van alapjárat, odahúzom többször, kipörög 12ezerig. Indulás. A benzincsap Pri állásba.Jövünk 5km-t, mondom csak áttekerem Res-be (tartalék)..oké, jövünk újabb 5km-t. Orczy út, villamosmegálló melett, ezer etnikum... megint áll le. Szivatóval megint indul, de gázra azonnal leáll, alapjárat nincs. Pri állásba sincs változás. Aztán már szivatóval se pörög.
Szerencsére kb. 200 méterre volt egy benzinkút, áttoltam oda. Nem a kedvenc 200 méterem lesz a 250kg-s motorral.
Tankoltam bele 6 litert, amivel bőven felment tartalék fölé. Visszatekertem normál állásba a benzincsapot és pöc röf indult, go haza, a következő 6 km hibátlanul ismét.Belevilágítottam a tankba itthon így előzetesen, de se rozsdát nem látok, se úszkáló dzsuva nincs látszólag. Ennek ellenére valószínűleg leveszem holnap a tankot, kiveszem a benzincsapot, aztán meglátjuk mit találok.
Más ötlet?
-
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80562 üzenetére
"Pályázni, motorozoni meg lehet tanulni úgy is, ha nem egyből a határaidat feszegeted, ez egy több éves folyamat"
Ezt írtam, egy lényeges kötőszót kiemeltem. Első motorján első útjai, szerintem ez még nagyon korai, hogy a határait feszegesse. Ennek az időnek még a barátkozással, ismerkedéssel, óvatos gyakorlással kéne telnie az én véleményem szerint. -
félisten
válasz V.Stryker #80561 üzenetére
Ugye h nem vicces tolni? Ma sokat tapasztaltam ezzel az ernővel. Való igaz killerrel alul jobb, főleg ha eléri az 5000-et fordulatot. A városban való araszolás alatt ez is rengeteget hűti a vizet, pár percenként.
Nekem is kéne tankolni a korábbi mérés alapján, de még nem szólt.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80564 üzenetére
Mit lehet azon nézni? Ugyanaz a benzin folyik le rajta, mint a normál szintnél nem? Ha normál szintnél jó a szűrő, alacsonynál miért nem?
Nem kötözködés, csak nem értem az összefüggést.
-
-
Doki16
addikt
válasz boogie84 #80566 üzenetére
Októberben tankoltam utoljára a motorba. Ezen a héten mentem vele először azóta. Az ég világon semmi baja nincs a benzinnek. Indulás előtt belenéztem a tankba és minden szép tiszta benne. Mentem vele kb 30 km-t és hibátlan volt az eredmény
Biztos van valóságalapja a dolognak, de nálam a 5 hónapos üzemanyaggal se volt semmi gond.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80565 üzenetére
Hát jó, elfogadom, hogy máshogy gondolod.
Nekem viszont bevált ez a no-pain módszer, az ember ha motorozik, előbb utóbb úgyis fejlődik, és ahogy egyre magabiztosabb, "jobban érzi a gépet", úgy egyre jobban tudja kergetni is. Nekem nem kellett ezt erőltetni, jött magától. Viszont így is volt pár elkottázásom a 4 év alatt,ami picit necces volt, szerintem ennél sokkal több lett volna, ha még hajtom is a dolgokat, tudatosan feszegetve a határaim... Nyilván, ha tudatosan pályázni szeretne, lehet gyorsítani a folyamaton, de nekem kicsit túlzásnak és erőltetettnek tűnt a fórumtárs hozáállása. Motoron pedig nem biztos, hogy kifizetődő túltolni a dolgokat, mert a türelmetlenség könnyen törött csontokhoz vezethet, ami nem annyira jó móka... Mondom ezt úgy, hogy nem tört még semmim szerencsére, viszont párszor sikeresen ledaráltam a bőröm, mikor bicajjal nagyobbakat zakóztam, az is épp elég volt... -
HSM
félisten
válasz Geresics #80572 üzenetére
Olvasás megy?
"Perpillanat pedig meg akarok tanulni motorozni és pályázni, később esetleg versenyezni."Oké, téged nem érdekel, ha esetleg kitöri a nyakát, neked csak egy jó alkalom volt ismét személyeskedni és belémkötni, én viszont nem sajnáltam leírni neki pár gondolatot, hogy talán túl gyorsan akar túl sokat.
Köszönönjük az "építő" hozzászólást. Legalább eggyel több ingyenreklám hely a vlogodnak.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#80555) zgospel: Ezen én is!
(#80560) polimorf: Köszi!
(#80561) V.Stryker: Én is koszra tippelek elsőre. Kapd le a csapot, az nem kerül semmibe.
-
Gaboman
nagyúr
Megvettem a Pegasot, nagyon kellemes a 650.
Egy kis észrevétel, ha kihúzatom és elengedem a gázt néha nagyot durrog a kipufogó de csak egyszer, és nem mindig csinálja.
Ez gond lehet nála?
Voltak SM gépeim azok nem így durrogtak gázelvételnél, hanem többször csattogott a kipufogó.
A furcsa hogy itt néha egyet de az jó nagyot szól.
Amúgy egyben van a kicsike, Csepelről hozam haza, az autópályán nem volt melegem, az a bő 110 kilométer rendesen átfújt.[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #80561 üzenetére
Megvan még a GSXF?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80577 üzenetére
+1. (És amit nem írtál, de szvsz gondoltál, pályán.)
Ha már mindenképpen ki akarja maxolni.... -
CyberPunk666
senior tag
válasz Something_ #80557 üzenetére
Köszönöm a tippet
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #80577 üzenetére
Gondolkoztam rajta, hogy kéne játszós motor, de jelenleg a határaim kitolása még messze nem a motor határait jelenti. Ma egyébként, amikor már elég sokat mentem, akkor pár kanyarban gyorsabban mentem, mint eddig és döntöttem is. Brutálisan stabil ez a gép, figyelek mindenre a kanyarban és csak úgy siklik, mintha sinen húznák, a gépben még annyi tartalék van, hogy jelenleg csak önamgam vagyok a gát.
A térd letétel meg lábtartó leérés az még nagyon messze van, de rettenetesen élvezem az egészet.
//szerk. mi az rs?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
(#80586) CyberPunk666: Aprilia RS 125
[ Szerkesztve ]
-
-
demars
addikt
válasz Gaboman #80589 üzenetére
Felmerült bennem, hogy talán oldal dobozokkal biztonságosabb kanyarogni mint hátsóval. Súlypont lejjebb kerül és a szél se viszi el a hátulját. (Bár ez csak az én elméletem). Én szinte mindenhova dobozzal megyek, elfér benne a bukó, többi motyó ha megállok.
Más: feltettem a MIVV dobot. Brutális hangja lett (ahhoz képest amilyen volt). Próba kör elmaradt, hideg és sötét lett. Talán majd holnap kerülök vele egyet.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kisninja
őstag
Még a benzinekhez én is Nov végén tankoltam és megvolt az első nagyobb kör szépen ment... Meg is volt az első állóra fékező elsőkerék is szépen megfogta a moci magát.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
laccczka
tag
Esetleg a benzin márkája is számíthat?
Úgy értem, hogy minden forgalmazó más és más adalékot tol a forgalmazott benzinjébe.Valahol olvastam, hogy a MOL is valami 90 napot szavatol a sajátjára.
ui: mondjuk ettől függetlenül a tavaly augusztusi molos benzinnel a múlt héten pöcc-röff indult Dezső.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
CyberPunk666
senior tag
Nem találok normális combtáskát, egyszerűen szar az összes. Az egy dolog, hogy drága, de nincs egy normálisan kinéző sem... :/
Még a dainese is tök nyomi. -
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #80596 üzenetére
Nekem is ez volt a dilemmám, aztán vettem egy ilyet és egész jól néz ki. Egyelőre szeretem nagyon. Ja és a valóságban sokkal jobban áll, mint a weblapjukon azon a képen
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Politika
- Horgász topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- NVIDIA® driverek topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest