Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
sqpp
őstag
válasz FIREBLADE78 #60250 üzenetére
Ott csak V1 van D: de gondolkodom rajta, azért jóval olcsóbb lenne, így még vennék mellé egy szemüveget is.
-
sqpp
őstag
válasz FIREBLADE78 #60252 üzenetére
Hát itt én csak V1-et találtam webáruházban, az már más kérdés, hogy Pesten lehet, hogy van.
-
Czimby
addikt
Sisakot ne vegyél próba nélkül!
Még márkán belül, modelleknél is vannak méret beli eltérések hiába ugyanúgy XL-es mind!
Nekem pl a HJC FG-15 XL méretben kicsit nyom homloknál, de a SHOEI Qwestből az L-es tökéletes!
Araiból meg az XL-a jó!NEm tudhatod, csak próbával!
Én ráfáztam mert berendeltem a HJC-t és itt van a polcon több mint 1 éve!
Ritka az ilyen nagy fejű motoros nem nagyon bírom eladni pedig 42 volt boltban..HA esetleg fel akarod próbálni írj, 0 Km-es új sisak mintha a boltban vennéd!
UI: Most látom, hogy cross-t keresel, akkor tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Ferdzsoo
addikt
Soha nem vennék próba nélkül sisakot. Csak szívni fogsz vele. Nagyon kicsi az esélye hogy eltalálod a méretet, és hogy a fejformádra is jó lesz. Ne vegyél így.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #60258 üzenetére
A váltófeszültség biztosan nem....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Agárd tej köd,gyros legalább jó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
Ezt így nehéz megmondani. Sisak válogatja.
Nagy motorosok vallják, h próba nélkül nem veszünk bukót, én bekockáztattam mert csak ezért nincs időm felfutkozni Pestre.
97kg vagyok, cm-ek alapján nekem az L-es felelt meg, azt is rendeltem meg HJC-ből, tökéletes, kényelmes, pont annyira "nyom", amennyire passzentosnak kell lennie egy bukónak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
Nézd, igazuk van a srácoknak, hogy próba nélkül ne vegyél.
DE
Én is így rendeltem...lemértem, megnéztem a fejméret alapján a gyártó táblázatát. És jó lett.... Viszont azért rizikós mert előtte egy másik gyártó másik sisakjából meg másik méret kellett...azt személyesen vettem és szar volt. Bár nem a méret miatt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #60265 üzenetére
Én is próba nélkül vettem a Kappát. Volt (van) egy M-es nyitott kínai sisakom, az kényelmes, majdnem lötyög a fejemen, így a Kappából (KV4 Jade) látatlanul bepróbálkoztam egy szintén M-essel. Végülis most már kényelmes, 2 év alatt zsugorodott annyit a fejem, hogy jó legyen....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #60187 üzenetére
Szépen dolgoznak a kis japók, bár én azt hittem, ezeket már robotok hegesztik (mondjuk volt róla valahol szó, hogy ezek a csodamotorok "kézzel készülnek"). Kíváncsi lennék, mondjuk egy Keeway gyárban is ilyen állapotok vannak-e...
Czimby: ahogy tudom, azért náluk is voltak már káresemények Össze lehet velük futni itt a Balaton parton szezonban, az új S1000RR-t már láttam, meg ahogy néztem, egyikőjüknek már az új R1 van, arra még kíváncsi lennék. Bár ha annyi pénzem lenne motorra, tuti, hogy egy 1000RR SP Repsol Champion-t vennék
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #60258 üzenetére
Suzuki specialitás a régi GS, GSX -eken. A világításkapcsolós (európai piacra gyártott) modelleken a kapcsoló nulla állása megszakítja a generátor egyik fázisának az áramkörét.
bogyo112:
A féklámpa és esetleg még az indexek ledesítésével tudsz még nyerni delejt. Csak nem azt a kínaipiacos ledet kell venni, aminek csak a tetején van led. Olyan kell, ami az oldalán is világít, hogy a foncsor tudja teríteni.V.Stryker:
Az összterhelés szempontjából mindegy, hogy hova kötöd. Ha a generátor feszültsége meghaladja az akkuét, onnantól mindenképpen a generátort, vagyis a motor elektromos rendszerét terheled vele. Ha közvetlenül 15 -re (gyujtáskapcsoló utáni +) kötöd, akkor is ugyanazt az áramforrást terheled vele. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
PoLizei
aktív tag
válasz Topiccsendőr #60270 üzenetére
Sztem a feszszabályzót kímélik vele, ha igy van. Ha nem ég a világítás, 1 fázist lekapcsol, nem kell elfűteni a fölösleges áramot.
P*L****
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #60268 üzenetére
Ez nettó hülyeség szerintem, mivel a töltőáram feszültsége minden esetben nagyobb, mint az akku feszültsége. 12V-nál 13,7 körül van a töltőfesz.
Biztos az a butus ford szerelő se tudta ezt, amikor az első szélvédőfűtést a terhelés miatt az akkusarura kötötte...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #60274 üzenetére
Két áramforrásod van. Járó motornál az egyiket terheli, leállított motornál (gyújtáson) meg a másikat. Ez független a bekötéstől. A 13,7-14,2 -es töltőfeszültség az elektromos rendszer minden +/- pontja között megjelenik, nem csak az akkunál. Ha az akku névleges feszültsége ettől alacsonyabb (12V), akkor semmilyen fogyasztót sem tud árammal ellátni. Ez ecccerű fizika, nem kell hozzá autóvilles végzettség. De, ha kéne, akkor is illene tudnom, mivel ez a tanult szakmám.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az egész váz 2 db koncentrikusan egymásba ágyazott, egymásban elforduló gyűrű, rájuk hegesztett konzolokkal. A hűtő meg egy bordázott cső, szintén körívben meghajlítva. Ki van ez találva, kérem!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60272 üzenetére
Szabalyzott gerjesztese alig van nehany motornak. Etz, meg vmi yamaha turamotornak.
Allandomagneses az osszes motorgenerator mondhatni. De ilyen megoldasrol sosem hallottam meg. Ez milyen evjaratnal fordul elo?
Egyreszt azt nem ertem, h minden motor fesszabja megbirkozik egyfolytaban a 3 fazissal, es a tekercseket testeljuk, ott futjuk el az aramot, nem a fesszabban.
Meg egesz pontosan mi az, h lekapcsolja a fazist? Azt meg hogy csinalja?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #60281 üzenetére
Ennyire azért nem ritka. Pl. a CBX 1000 is gerjesztőtekercses. Amikor elszállt a fesszabályzóm, akkor egy Ladához utángyártott, elektronikus fesszabályzóra cseréltem (szerencsére a diódahíd külön egység volt).
Valahol megvan még a GSX szervízkönyvem. Majd előtúrom és megnézem, hogy pontosan hogy van megoldva.
Azt is el tudom képzelni, hogy ez vmi típushiba orvoslásából indult. A Japán piacos motorokon sincs világításkapcsoló. Terveztek, méreteztek, teszteltek és minden rendben volt. Aztán, egy mediterrán, európai országban elkezdtek hullani a fesszabályzók. Hoppá!
Persze, ez csak egy elmélet. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #60283 üzenetére
Meg az összes dinamós Jawa...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
Nem semmi az öreg [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Czimby
addikt
Akkor van egész pontos viszonyítási alapunk, mert az idén az utolsó előtt napon haverom ment egy másik ismerős (Figu) r6r-jével, úgy hogy életében először ült azon a motoron 2:06-atokat egy 20 perces menet végére. A saját K8 1000-vel 2:01-2:03-akat megy stabilan, úgy hogy nem jut neki tiszta kör a többiektől.
A legjobbja 1:59, ez egy mondhatni gyári (fékcső, betét és áttétel módosított) motor, ami már kopog mint az állat. :-)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
tboldi
nagyúr
Szupi...
Már majdnem felépültem a balesetből, erre anyagfáradás miatt eltört a fém a combcsontomnál, és most újra az ágyat nyomom a győri kórházban. Bár ez már nem lesz olyan hosszú (51 nap), karácsonyra valószínűleg hazamehetek.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #60291 üzenetére
A gondokat leszámítva is nekem úgy tűnik, mint ha túlzott lett volna a rohanás: ennyi megtett útra legalább 1 nappal többet kellett volna szánni. Rosszul gondolom? Szállásokat előre foglaltatok, vagy minden nap a helyszínen kerestetek?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #60292 üzenetére
Egy picit tényleg rohanós volt a tempó (nekünk a feleségemmel 4 nap alatt 2400km lett) de sajnos nem volt több időnk rá, ezért kellett a 4 napba besűriteni az egészet. Az időhiány miatt általában rákényszerülünk az autópályázásra is. Ha mindent nyugisan akar megnézni valaki akkor tényleg kellett volna plusz 1 nap.
A szállások nem lettek előre foglalva. Mindig a helyszinen kerestünk szállást. Este 7-ig motorozás aztán szálláskeresés volt, de gond nélkül hamar találtunk mindenhol olcsó szállást.Most találtam még egy uticélt, a Szlovén piramisokat. Egyszer azt is megnézem.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #60294 üzenetére
Azt hiszem, én maradok Erdélynél, 0 idegennyelv-tudással nem merek másfelé menni. Ott is annyi, de annyi olyan szép rész van, aminek még a környékén sem jártam, hogy pár évig még tudok programokat szervezni. Mondjuk nálatok a Magas-Tátrát azért szívesen végig gurulnám....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #60295 üzenetére
Erdélyben ahol beszélnek Magyarúl ott nincs gond, viszont a Transzfogaraon átmenve már nem beszéltek emberi nyelven (az orvosok még angolúl se beszéltek a kórházban), szóval ott se mindenütt boldogulsz a Magyarral.
A Tátrára elég egy hosszúhétvége is. Sok szép látnivaló van ott is, de ott már nem beszélnek Magyarul. Többnyire más nyelven se csak Tótúl Amúgy egyáltalán nem ellenségesek a Magyarokkal (ez tévhit). Kézzel lábbal meg tudod értetni magadMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #60296 üzenetére
Kocsival 20 éve sokat jártunk a Tátrában (magas és alacsony is, de sajnos azóta egyetlen egyszer sem), gyakorlatilag egy mondattal megértettük magunkat mindenhol: "Prosím štyri pivo Zlatý bažant!"
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
amennyiben egy kicsit elrugaszkodom felfelé árban, akkor a cbf 600 idomos hondabol érdemes az abs eset venni? ér valamit a rendszer?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zsolt19900 #60299 üzenetére
HSM topiktárs kivételével az összes többi ember ajánlani fogja az ABS-t. A Te életed, a Te biztonságod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok