- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Teljesen jó elmélet, de kuplungos érveléssel továbbra sem értek egyet. Miért fulladna le fékezés közben? Mire lefulladna már olyan lassan mész, hogy nem számít, ráadásul akkor még mindig kikuplungolhatsz, ha nagyon kell.
Az ilyen story-k a kedvenceim, mikor rámnéz, látja, hogy jövök, kicsit gondolkozik, hogy közelebb jöjjek, és amikor már majdnem ott vagyok, kinéz mégegyszer és gyorsan kiiszkol az utamba, hogy satufék+kikerülés kelljen, ha nem akarok belerongyolni....
(#59701) kcsa: Úgy látszik, nem vagyunk egyformák... Nekem a vészhelyzetekben a villámnál gyorsabban hasít át az agyamon, hogy azonnal fék, miközben gondolkozom, mit lehetne még tenni elkerülni a bajt....
-
amdk7
aktív tag
Jó, ez igaz.
Sőt vezetéstechnika tréningen kifejezetten fel hívták a figyelmünket arra, hogy ha vészhelyzetbe kerülünk, akkor fékezés előtt, (természetesen vészhelyzetfelismerés után) nyúljunk be a biztosítéktáblába és tépjük ki az ABS biztosítékát, mert ha nem akkor azt a helyzetet már bukjuk.Más: Én is letettem a mocit télre így több időm lesz fotelfizikázni.
Rendeltem ebay-ről fokozatkijelzőt, most azt kell felszrelnem, ha lesz pár fölös órám. A motorokat (asszonyé ill. enyém) már téliesítettem pár hete. Nekem sikerült olyan 8ekm-t beletekernem így egész jó eredménnyel zártam a szezont. Volt benne Mátra is párszor, rövidebb és hoszabb etapok is.
Viszont az asszonypajti kb 2ekm-t tett a motorjába igy most azon agyalok, hogy lehet az Ő motorjától meg kellene válni. (Ráadásul jövőre nem is biztos, hogy fogja tudni használni.)HSM:
Nem fékezés közben kell kuplungolni, hanem mire 0-ra, vagy a közeli sebességre fékezed a motort. Ott már esélyes, hogy lefullad. Ha nem fulladsz le, tovább tudsz menni, gurulni. Ergo tudsz iránytváltoztatni, ha nincs tele a gatya és van időd, meg lélekjelenléted. A többire meg ott a MasterCard.fattyu:
Mert kell a szórakozás![ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
fattyu
veterán
Mi az istenért etetitek?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zoltanz
nagyúr
Milyen márka ajánlott motor olajból (Castrol, Repsol, Motul) Kawa EX-250F (2003)-hoz?
Rész szintetikusban 4T, 10-40W, API-SJ, JASO MA vagy jobb kellene. Köszi!Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59709 üzenetére
Értem.
Ezeken a olaj márkákon kívül melyikkel érdemes próbálkozni még? (A Castrol-t sok helyen hamisítják pl.)Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
amdk7
aktív tag
Konkrétan ezt az universális tipust vettem vörös kijelzővel.
Két szenzor számolja a sebességfokozatot. Egy "üres" kábel kell neki, kapcsolt + és negatív. A többi megy a szenzorokhoz. Még nem raktam fel, de kipróbáltam, elméletileg működik.Azért ruháztam be rá, mert 6. fölött még néha váltanék. :S
Hatha így leszokok róla.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59713 üzenetére
Nem mindenben bízom, jártam meg már noname olajjal, igaz kocsival. (olyan hangja lett tőle a motornak, hogy betöltés után egyből ereszthettem is le, pedig papíron jó volt)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #59715 üzenetére
Az ezzel a gáz, hogy noname olaj nem jelent semmit. Attól, hogy Te kifogtál egy jót, más még kifoghat valami katasztrófális minőségűt... Az egy dolog, milyen teljesítményszint van ráírva, az meg egy másik, mit tud valójában, pláne mondjuk 10 000km lefutása után.
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59715 üzenetére
Ettől az olajtól olyan hangja volt a kocsinak mint egy traktornak, jóérzésű ember sokat nem ment volna vele. Persze ki lehet fogni jót is, nem kétlem, de én nem kockáztatnék pár ezer Ft spórolás miatt egy súlyos százezrekbe kerülő javítást.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Bogyó bá'
nagyúr
Tudtommal nem: oda egy 7-állású kapcsoló kell a sebváltóra (az eredeti üresjelző kapcsoló helyére), és egy sokkal egyszerűbb elektronika. (A GS-en nincs elektronikus sebességjel, nincs mit hasonlítania)
szerk: nem pont ilyen, de így néz ki kb.:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zoltanz #59718 üzenetére
Az eddigi tapasztalataim alapjan ilyen nimcs. Ha traktor hangja van az autodnak, ott mar nagy baj va. Azt olajcsere NEM oldja meg. De ne menjunk bele, mert a troll is raharapott, es nekem most nincs kedvem meddo vitakba menni.
Nincs olyan h noname olaj. Tokmindegy mi van rairva, boltok polcairol nem fogsz szar olajat venni. Ezek a boltok sajatmarkas termekkent arusitjak tovabb a nagy olajgyartok termekeit. En nem egyfele olajat hasznaltam, hanem azt, ami epp jo aron volt, jo teljesitmenyszinttel.
Amugy az eu szabalyozza az olajak minoseget, egy bizonyos minoseg alatt kereskedelmi forgalomba bem juthat olaj. Szoval a misztikumok foldjere keveredtunk, ahol a trollok laknak[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59720 üzenetére
Ezt megoldotta az olajcsere, azért írom, hogy az olaj a ludas.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zoltanz #59721 üzenetére
Ne haragudj de ilyen nincs.
Szerk
Meg mielott jonne h honnan tudom, dolgoztam elelmiszeripari multicegnel, es ismertem a beszerzot, es ismertem a ceget is, akinek a termeket atmatricaztuk. Mi 1000 forintert adtuk ugyanannak az olajnak a literjet, amit nagy markanev alatt 3000 ert vettel. Azert adtuk ennyiert mert a sok hulye a markat nezte, nem a teljesitmenyszintet.
Errol ennyit.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59722 üzenetére
Hozzá tartozik ez egy hidraulikus szelepemeléses Otto motor volt, amin ugye a motorolajjal működik. Persze ezeknek már a fáradtabb oljjal is más hangja van, de z nagyon durva volt.
#59724
Nem, teljesen ugyanaz volt a két olaj specifikációja.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
dellfanboy
senior tag
válasz Topiccsendőr #59722 üzenetére
ilyen uzleti lehetoseg engem erdekelne, ha esetleg partnert keresel a jovoben szolhatnal
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #59725 üzenetére
Mar kiszortak az osszeset, a nagyon learazas pillanataban volt 1/3 ara annak az olajnak, mert senki nem vitte a markanev miatt, es rank rohadt
Csak en vettem sztm.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
amdk7
aktív tag
válasz runner 125 #59712 üzenetére
Neem, nem Glpro... valami noname kínai sz@r.
Konkrétan az amit linkeltem.KisTé
bogyo112
Ehhez nem kell sebességjel. Konkrétan annyit csinál, mint írtam, hogy ha az egyik szenzor előtt elhúzol egy mágnest, 1-est mutat, ha a másik előtt húzod, 2-3-4-5-6-ot. A 0-t a motor neutral vezetékéről veszi. Annyi, hogy a szenzor helyét ki kell találni és valamiféle konzolt kell készíteni a mágnesnek. (szóval azt csinálja, mint az egyszeri ember, aki fejben számolja a sebességeket -> egy le = 1 stb.)Ezen a videon lehet látni, hogy a fiatalember hogyan oldotta meg.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #59694 üzenetére
Képeket este tolom,
a red baronban kifejezetten azt mondták, hogy műanyag a tank és ezért nem rozsdásodik. Tudták mit beszélnek.
-
zoltanz
nagyúr
Castrol-t jobban szeretem, (Japán) motorkerékpárokhoz való olajokat (jobb kenőképesség stb) azt hiszem ők kezdték el forgalmazni mo-on.
Bő 20 éve ugye, ha jól emlékszem az Agip kutakon lehetett csak kapni.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59731 üzenetére
Nem a márkának természetesen, hanem modern motorkerékpár (akkoriban elsősorban Japán gyártmányúaknak) olajoknak, a Castrol csak az első fecske mo-on, tudtommal, a világon biztos több is volt. (de írtam, hogy sajnos hamisítják úgyhogy fenntartásokkal kezelendő.)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
ath
senior tag
Ez egesz jo, nem is draga. LCD eleg eros fenyu? Ha nem figyelem a fordulatot neha en is valtanek meg
Ez az olaj dolog.. Aki egy kicsit is atnyalazza a forumot, az lathatja orokos gyiloktema. En mondjuk meggyozodtem mi lesz a kovetkezo tipus, egyeduli bizonytalan kerdesem max annyi, hogy inkabb 10w40 SN, vagy 5w40 SJ
-
Topiccsendőr
addikt
Aki atnyalazza a forumot talal eleg sok szakmai cikket, osszehasonlitotesztet.
Ha ezeken vegigment, rengeteg fassagtol szabadul meg.
Hameg hinni akar valamiben, istenben, olajmarkaban... Ezek a cikkek nem fogjak megvaltoztatni a gondolkodast,mert a hit nem tudatos, es nem a tudatos reszebol jon az elmenek. Ezert van gyilok.
Az olajhamisitas dolog egy totalcar os cikkbol indult ki, aminek a lenyege az, h azt a mennyisegu olajat, ami utan a mi fasz rendszerunk alapjan, becsuletkassza (omg!) szeruen nem fizetik be a literenkenti 112 forintos termekdijat, maris hamisnak titulaljak, elegge osszefosta magat mindenki, mert mar megint a bulvarszalagcimig jutottak a legtobben, es nem ertelmeztek a cikket. Biztosan van hamis olaj a piacon, de a cikk utan ugyanugy nem tudjuk, hogy mennyi.Ha a szakmai cikkeket elolvastad, abban le van irva h a hidegoldali viszkozitas a leheto legkisebb szam legyen mindig, mert az olaj hidegen sosem eleg hig.
Az sn viszont nagyobb teljesitmenyszinttel bir. Itt valami nem stimmel. A 10w 40 felszint szokott lenni, az 5W40 szokott fullszintlenni, mert masgogy nem tudjak ezt a viszkoztasindexet elerni.
Tehat ott vmi eliras lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Nyőgvenyelős ez az év vége. Semmi sem úgy akar alakulni, ahogy szerettem volna. 2. napja buszozom némiképp kényszerből(nem az időjárás miatt) Lehet megy fel a "Samurai Medve" hahura, ha januárban sem tudom magam összekapni
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #59735 üzenetére
Nekem is fura, de nezd meg: itt a motul 7100 SN, itt mar csak SL. Az egyaltalan nem tiszta miert szerepel ketszer, az foleg, hogy miert kulonbozo. Silkolene itt pedig SJ-t ir.
Hol a hiba?[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Ezeket vettem:
Index aliexpress 42 Euro 4 db.
Fék- és kuplungkar ez is ali 2 db 32 euro.
Hűtőrács 1.5mm-es polírozott kóracél. Szintúgy ali 52 euro.
Bukógomba első+ hátsó tengely. 52 euro
Meg még rövid rendszám tábla konzolt vettem ebay-en.
Még két dolog kerül fel SW-Motech bukógomba kitt és Termigoni kipufogó. Plexit nem rakom nekem nem tetszik vele...
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #59738 üzenetére
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
A silkolenennel ez nem adatlap. Kellene adat a viszkozitasrol, viszkozitasindexrol is, igy ossze tudnank nezni a motullal. De alapvetoen a teljesitmenyszintet vennem fontossagi sorrend elso helyere, ugyanis a hidegoldali viszkozitasban a jeloles ellenere elterhetnek a gyartok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Nem olaj téma, de elújságolom, hogy ma kétszeres apuka lettem.
Remélem nem megy nagyon a motorozás rovására.
canniball: Köszi.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #59749 üzenetére
Köszi.
Olyat én nem szoktam, mert nincs ABS-em. Amúgy meg túl drága a benzin ahhoz, hogy elfékezgessem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...