- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Apple Watch
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem kamera gomb, kérem, AI-gomb! Kezünkben a Honor Magic8-ak
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
MrDerekas #19531 üzenetére
Leírom "tömören" a konkrét nyűgöm, hátha itt nektek van valami ötletetek,
Pár hete kész lett aluprofilból a cockpitem, amire egy T300 Alcantara került fel. A kormány és a pedál is a gyári csavar helyeken az előírt max csavarhosszúságot betartva lett rögzítve. Körülbelül 1 hét gondtalan használat után láttam, hogy jött új driver, firmware a T300-hoz. Feltettem, érzésre jobb is lett, még ajánlgattam másnak is, hogy frissítsenek. Pár nap múlva újabb firmware jött, V28 címszóval. Feltettem ezt is, majd cirka 1-2 óra használat után kiszálltam a cockpitből, mentem volna a kávémért amikor hallom, hogy elkezdte kalibrálni magát a kormány. Háttérben ment az ATS, csak az Oculus-t vettem le a fejemről és úgy hagytam ott a gépet. Visszamegyek, és csontra azokat a tüneteket produkálta amiket az alábbi videón is látni: [link]
Konstatáltam, hogy ennek annyi, jeleztem az Amazonnak, küldték az újat gond nélkül. Tegnap megérkezett az új, felszereltem a cockpitre ugyanúgy ahogy az előzőt, firmware frissítés, kb fél órát játszottam vele, örülünk, aznapra ennyi. Ma leültem megint játszani, cirka fél óra után a sztori ugyanaz... ATS fut, leveszem a fejemről a HMD-t, kiszállok a cockpitből, eltávolodom 3-4 méterre, elkezd kalibrálni és vége, megint ugyanaz mint a videón. Annyi a plusz sztori, hogy most megpróbáltam újratenni a firmware-t, félúton abbamaradt és azóta se kép se hang, semmire nem reagál.
Mivel annak az esélye, hogy az új is úgy pusztuljon el ahogy régi meglehetősen kicsi, ezért az első gondolatom az, hogy esetleg túlfeszt kap valahonnan a bázis. A konnektor ahova csatlakoztatva van, az egy túlfesz védelemmel ellátott hosszabbító amibe a gép és a monitor is csatlakozik, szóval ezt kizárnám mint hibaforrást. Az USB felől kaphat még pofont, viszont azt meg a Winfos jelezné ki, ha ingadozna az USB hubon a feszültség, illetve szerintem akkor az USB vezérlő is elszállt volna.
Amit észrevettem még, hogy amikor az utolsó alkalommal kiszálltam a cockpitből akkor megcsípet, vagyis statikus kisülés volt, de ekkor már a bázis halott volt. Az esetleg létezhet, hogy az általam előidézett (műszálas ruha, bármi egyéb) statikus kisülés kiüsse a bázist? Esetleg valakinek bármi ötlet, javaslat a nyűgömmel kapcsolatban?
Ha orbitális hülyeséget írtam volna valahol akkor elnézést, az elektromosság finoman szólva nem az én asztalom!
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Különleges és kompakt Maxsun deszka jön az AMD platformon
- Háztartási gépek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Milyen autót vegyek?
- Gitáros topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3523
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3583, 100% Akksi
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő