- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #42919 üzenetére
köszi és köszi
Van némi magyatermék-perverzióm, lehet nézek én is egyet -
kcsa
veterán
válasz
maszekember #42915 üzenetére
nem az asesso a magyar gyártmány? mintha rémlene hogy bstar sima ázsiai cucc.
-
Peczek
aktív tag
válasz
maszekember #42915 üzenetére
Köszi mindenkinek, azt hiszem főleg ilyen neoprénesben gondolkodom
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #42638 üzenetére
Köszi szépen a segítséget. Akkor nyugodtan megvehetem.
Őt néztem ki magamnak
Őt meg az asszonynak -
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41968 üzenetére
Viccelsz? Tudtommal 49ccm. Ma délután elcserélem rá a Tactot.
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #41963 üzenetére
Jaja, anno volt is talán TB teszt róla. Csak vidéki papáknak ajánlották hogy kiguruljon a szőlőbe. De mamát hagyja otthon
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41966 üzenetére
Hát... Kizárt dolog mert nem tudom! De az biztos, hogy nem merészkednék vele városon kívülre, mert a 90-el menő kamionok biztos állandóan
előzgetnének.útban lennének. Kicsit életveszély.Viccesen néz ki a robogó végsebessége: 300km/h
-
Den
veterán
válasz
maszekember #41943 üzenetére
Kötve hiszem, hogy a rendőr fejből tudja milyen márkának milyen típusaiból mekkorák vannak
és nagyon műszaki analfabétának kell lenni, hogy valaki molyan elgiggye hogy egy ekkora. batárt 50-es blokk hajt
Nyogo83 én is arra tippelek
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
maszekember #41943 üzenetére
Lehet ez is az...leszedték a 2-est
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #41799 üzenetére
SW valahogy nem fogott meg annyira. Megy ahogy kell, de vártam az űrhajó-érzést, de nem jött. Úgy döntöttem ennek fényében maradok a kevesebbet fogyasztó és nagyobb kerekű piaggio technikánál
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #41797 üzenetére
Kicsit ellustultam, nem foglalkoztam vele
De rá vagyok kattanva Beverlyre -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41792 üzenetére
Olvasd vissza az egészet és szállj magadba kicsit, oké?
Valóban hagyd a pcsába, mert baromira nincs igazad...
Az elején hatalmas blődségeket beszéltél, amire többen
rámutattak... Ezek után biztos, hogy én lihegem túl?
A stílusválasztás meg rajtad áll. Ha így sikerült, az pech. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41789 üzenetére
Bekrepálás volt, tehát végleges? Két év után? Addig hibátlan
működéssel? Hát igen, nyilvánvalóan tervezési hiba, amire a
mérnökök nem gondoltak. Amúgy nem három év garija van?
Csak volt értelme egy picit átbeszélni: árnyaltabb a kép.Azért tűnik olyan hosszúnak, amit írok, mert mobilról sajnos
így tudom tördelni: nem kötelező elolvasni amúgy. Szvsz.De azért az már az érvelés(?) legalja, mikor a külalakba kötsz
bele: személyeskedésnek hívják.Ha ezt a stílust frankónak
érzed, akkor ne nagyon tervezz közös gurulást. Értelmetlen...
Nem olvasok "kőbájkereket", és nem is gurulok velük. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41785 üzenetére
Nézd, nekem 4 éve megvan s még hibátlan.
Szerinted amit
én írtam, az mi? Ráülsz a motorra: lezöttyented a sztenderről,
már riaszt is. Nem indultam el vele, az elég csúnya lett volna.És mi ez, hogy letört az érzékelő? He? Utána mi lett a sorsa a
kütyünek? Soha többet nem működött, mert eltört? Tudod mi
ugrik le róla? A műanyag burkolat, ami nélkül simám riaszt...
A cucc lelke egy acél házban van, amit kicsit nehéz megtörni,
s egy zökkenéstől semmi baja nem lesz. Én elhiszem, hogy a
haver nem idióta, elhiszem, hogy egyszercsak elromlott neki,
de hogy te adod itt a bankot, hogy a termék szar, az vicces.
Saját tapasztalatod nincs, másnak kíválóan működik, de már
tervezési hibáról beszélsz, meg a mérnökök nem gondolták...Mondtam: nem véd meg mindentől, sőt! De riaszt: ez sokszor
nagyon jól jön. Ha meg nem riasztana (lemerült elem, rosszul
rakták fel, eltört), még akkor is egy elég komoly zár, ami az
eltolástól "megvéd". Ha görgőt raknak az elsö kerék alá, attól
sem: nem ér 30K-t, ne vegyél ilyet. De ezeket már írtam, nem? -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41781 üzenetére
Nem tudom feltűnt-e, hogy nekem is ilyenem van.
Eltolási kísérletre is riaszt, írtam rá példát is: azért van.
Gyenge elem esetén kevésbé érzékeny. De nem kuka...
A fütyülés késleltetésén + hosszán kívül a LED színe is
árulkodik ilyenkor. (De mivel nem idióta a srác, nyilván
ezt is tudja.) Ha a termék hibás, akkor vissza kell vinni,
pl. garanciális javításra.Nem tervezési hibát kiáltani,
hiszen az minden példányt érintene. Gondolkodni ciki?Nem hagyom éjszakára az utcán... Zárt garázsom van.
Nyilván nem védené meg egy elszánt tolvajtól. Vastag
lánc, amivel ki van kötve vmi durva cucchoz. Ha riaszt,
az sem árt, de a mai világban az max. a pitik ellen elég.
Ha komolyan készül, lesz nála egy erővágó, "jammer",
minden: b*szhatod a GPS/GSM/pager védelmedet is...De azért az elég ritka, hogy pont a TE cuccod kell, más
nem felel meg helyette: sokszor alkalom szüli a tolvajt.
Védd annyira, amennyit Neked megér. (100% védelem
nincs, de a nullánál minden jobb.) Esetleg CASCO. -
SirKero
őstag
válasz
maszekember #41781 üzenetére
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41781 üzenetére
Riasztós lánc.
Én még mindig azt mondom az a legjobb (bár neten nem találtam). Ha megpróbálják elvinni beriaszt. Nem tudják se eltolni, se elvágni riasztás nélkül (már ha van benne elem
)
-
Den
veterán
válasz
maszekember #41759 üzenetére
Kőbájker nem csak a robogókat utálja, hanem mindent, és mindenkit, süt a posztjaiból hogy vmi kva nagy frusztrációt kompenzál. Mondjuk én Csikóst sem szerertem, iszonyatosan sznob, és ő is elég leereszkedő tud lenni, csak szofisztikáltabban adja elő.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41773 üzenetére
Talán cseréljen benne elemet, vagy nézze meg, hogy bekapcsolta-e.
Egyébként qrvahasznos: rajtafelejted, ráülsz a mocira, meghallod.
Nyilván mindentől ez sem véd, de nem rossz. Persze 30K sok érte...
Szerk: most meg nem mondom, én mennyiért vettem anno. Vmi 24? -
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41775 üzenetére
Hardverapron vettem, robogós fórumba benéz időnként True felhasználónévvel.
Elvileg valami Baumaxos lánc, vagy ilyesmi. Jó vastag, csípőfogóval nem vágod át -
válasz
maszekember #41775 üzenetére
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41767 üzenetére
Nekem egy riasztós láncom van. Ha hozzáér a tázsókám, egyből szirénázik. Mire elvágná, üvölt szépen, és remélhetőleg keres egy könnyebb célpontot.
-
válasz
maszekember #41770 üzenetére
Nem. Kertes ház, garázs. Melóban még jobban el van zárva még akkor is ha üres az egész épület. Minden bolt ahova járok olyan, hogy látom bentről a motort. Olyan 1x 2x volt, hogy kirándultunk és csak simán rátettem a kormányzárat és otthagytam. Az is erdőben. Valami nekem is kell majd. Önvédelmi eszközöm már van. Valaki elhagyott egy igazán nagy motoros láncot és be is zárta. Azzal lehet kárt okozni, főleg a fejével ahol a zár van. Berakom az ülés alá ha kell.
Ha akarják úgyis elviszik, csak késleltetni lehet.
Jövőre én is veszek valamit, de nem látok sok értelmét. -
SirKero
őstag
válasz
maszekember #41767 üzenetére
-
válasz
maszekember #41767 üzenetére
GPS tracker?
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #41767 üzenetére
Ha youtubeon rákeresel, a legdrágább láncokat is különösebb megerőltetés nélkül vágják el HA leér a földre. Ha nem ér le, akkor nem nagyon tudják a jobb fajta láncokat kézi szerszámmal vágni, legfeljebb akkus flexszel. De mivel ilyen is van már, semmi sincs biztonságban
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #41759 üzenetére
Abszolút egyetértek, nekem is ez a fájdalmam. Inkább bíznák rá néhány fórumozóra innen, máris érdekesebb írások születnének
-
wolfnet
tag
válasz
maszekember #41757 üzenetére
Tudom, mert ő olyan ember akinek élményei is vannak a kis köbcentis gépekkel. Vállalnak 50cc-vel 2-300kilométeres túrákat, mert élménynek tartják, és 125cc-vel is jártak már Olaszországban például. De nem vagyunk egyformák. Én már soha nem fogom elítélni a robogózást mert baromi klassz dolognak tartom, de amint minden összeáll tovább is lépek.
Való igaz jogos a kérdés: miért csinál valaki robogó blogot ha utálja a robogózást.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41754 üzenetére
Drugs Bunny?
-
Grillo
őstag
válasz
maszekember #41387 üzenetére
Pont azt linkeltem én is a másik topikba. Első motornak fasza lenne. Utána meg egy W800 vagy egy Boneville.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #41387 üzenetére
Én bármelyiket elfogadnám. Ha nem tetszik az árából veszek olyat, ami igen.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
maszekember #41379 üzenetére
nem tűnik kényelmesnek a Z1000.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
maszekember #41260 üzenetére
Ez egyaltalan nem egyedi eset.
A sportmotoron meg lehet talalni ennek a maroknyi gepparknak - ami ebben az orezagban van - a tulajdonosait.
Bar pont egy idiota rak ledet meg minden mast egy a bol b be motor aljara, de olvastam en mar ennel cifrabb dolgokat is, amit eladasnal termeszetesen azonnal elfelejtenek.
Fiatal motor letere azonnal megganyolta az az agysebesz. Csak itt ne vegyek hasznaltmotort. Komolyan nemetorszagban fogok nezelodni, ha hosszutavra gondolkodok. -
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #41260 üzenetére
Konklúzió? Immár Mo. minden 10. háztartásába nincs csak a' internet bekötve.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #41139 üzenetére
Köszönöm. A zaklatási feljelentést megírom, kap belőle egy példányt. (Persze egyelőre még a rendőrségre nem fog eljutni a dolog. Rábizonyítani sajnos nem tudom. Minden esetre a panel lépcsőházban van (szabályosan). Csak vele volt összetűzésem, és fényképeim vannak az ott hagyott állapotról. Mivel videoval nem tudom alátámasztani a rongálást, nehéz lesz bizonyítani... 3 nap alatt bőven lenne rá ideje, így az ott sem voltam nem játszik. Ráadásul tanúm van, hogy otthon volt az "összetűzésnél". Sajnos szobába nem tudom bevinni, mert sokat kéne lépcsőztetni. Max az utcára tudom kitolni az meg... No comment. Lejár a bérleti szerződés, keresek egy másik albérletet. Köszi a segítséget.
-
Brogyi
őstag
válasz
maszekember #41115 üzenetére
Legyen szerencséd azzal a motorral.
-
maszekember
aktív tag
válasz
maszekember #41115 üzenetére
Wuppsz,nah meg van,ez az irónia
-
Brogyi
őstag
válasz
maszekember #41107 üzenetére
Ez hülyeség. Egész életemben váltós vackom volt. Most robin ülök, és élvezem. Aki lenézi a robisokat az jobb ha el is megy.
Bocsi, de én így gondolom. Nekem a kétkerekű motoros jármű MOTOR oszt kész.
Mark jól mondta ha valaki nagyobb motoron ül attól még nem lesz több esze. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
maszekember #41107 üzenetére
Az elavult telefon-oprendszer nickű kolléga már azon sanyarog, hogy "kinőtte" a GS500-at...
-
vaksi8
senior tag
válasz
maszekember #40969 üzenetére
Szerintem nem nagyon van olyan hogy best-buy ilyen évjárattal,ennyi pénzért.Amit most kinéztél 2003-ast 400000 Ft az jövő év elején már olcsóbb lesz.Én szerintem január-február-március környékén kezd el őket nézegetni.És még egy pár hónap alatt tudsz is hozzá kicsit rakni.
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40966 üzenetére
Miért most akarsz venni amikor már csak napok vannak hátra ( bár örülnék neki ha nem
) a szezonból. Megveszed és fél évet csak állni fog.
Ha tavaszig rakosgatnál hozzá még legalább 100k-t akkor már fiatalabb és jobb állapotút is tudnál venni.
Esetleg még friss műszakival. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40966 üzenetére
Be lehet sz*pni.
Kívül szép, a lelke meg oda... Hány ilyen van...
Általában a nem hozzáértőnek szép minden, ami nem szarrátörött.
Aki meg ért hozzá, már képről megmondja, hogy kamu ez+az. -
canniball
nagyúr
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Én első (nagy)mocinak 650ccm mellett döntöttem; tud ez is 50kmph-val menni.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40963 üzenetére
Az megvan, hogy az a párezer az átírással együtt inkább pártízezer?
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Nem akarlak sem le sem rá beszélni egy gépre sem de amit kinéztél és ahol azt vedd figyelembe,hogy kereskedő tehát az árai is ott vannak. Én személy szerint magánszemélytől vennék sokkal olcsóbban megúszod. Azok az árak amin hirdetve vannak erősen irányárak ( persze van kivétel ) de csak,hogy magamból induljak ki az enyémet is 80 ezer forinttal olcsóbban hoztam el mint amennyire hirdették. A tarcsai szerelő nem fog neked engedni egy ruppót sem. Voltam nála körülnézni én is. Az olcsóbbak elég igénytelenek (szinte mindnek vagy egy vagy mid két oldala lehorzsolt ahogy csúsztak rajta ) ami szép az meg annyiba is kerül.
Minden motor annyival megy amennyivel te akarod. Majd ha már kitapasztaltad és érzed a gépet akkor húzhatod neki -
AndrewTdi
addikt
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Annyival megy amennyivel húzod neki.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40912 üzenetére
nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem
Na ugye, hogy nem véletlen mondtuk, hogy nem látásból kell robogót választani. -
Den
veterán
válasz
maszekember #40912 üzenetére
szerintem alapvetően állapotra figyelj, meg hogy milyen a tulaj, mi az eredete, az évjárat másodlagos.
-
vaksi8
senior tag
válasz
maszekember #40912 üzenetére
Hali!
Ha már Burgman akkor inkább már 400-ast nézz belőle.Ugyanaz a váz,nagyobb nyomatékkal,ugyanolyan fogyival. Szerintem még a vételárban sem lenne nagyobb difi.
Nekem egy 125-ös van igazából nem különösebben szorul szervizelésre,de ez előélettől is függhet,hogy nálad milyen hiba jön ki.
Egyébként Sirkero kollega tud segíteni ebben neki 400 as van! -
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40894 üzenetére
Kérjél róla normális és több fotót (kormány, markolat, féktárcsák, ülés, idomok, taposó éle, stb..), mert félárnyékos képekről nehéz bármit is leszűrni.
Le van mosva - ez látszik. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #40881 üzenetére
Az se rossz ötlet. Ha már tetszik, akkor próbáld ki. De mindenképp vásárlás előtt ülj rá arra, amit megvennél, és menj vele.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40876 üzenetére
400-as X8 hogy-hogy nem jött számításba?
Nem tetszik a segge.Amúgy meg franc tudja. Nagynak gondoltam talán.
Madison után meg bármi lehet, már egész megszoktam a méretét.
Mindenesetre ebben a listában már nem volt benne.Igaz, annyira nem is
kínzott a válthatnék: a Velvet mozgatta meg a fantáziám.Így lett Madison.
"Megmondom neki,hogy ülljön rá, robogjon egy kört,aztán mondja el"
Hát ezzel baromira ki leszel segítve. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40873 üzenetére
Nekem nyolc... (X8?
) Egyébként NEM húztál fel...
Btw. ha hirdetnek egy motort, akkor azt általában el akarják adni,
tehát az a minimum, hogy eléd rakják, beindítják, ráülhetsz stb.
A próbakör már neccesebb téma, mert ha megborítod, akkor... De
az sem lehetetlen: megbeszélitek a biztosítékot, meg ilyenek.Kipróbálásra szerintem még magánszemély is csak akkor adná oda,
ha már komoly vételi szándékkal mennék,így remélem,hogy a ráülés,
megnézegetés elég lesz.
Embere válogatja: én pl. elmentem megnézni a Velvetet, kifejezetten
mondtam, hogy (egyelőre) abszolúte NEM konkrét vételi szándékkal,
csak érdeklődöm, nem láttam még ilyet stb. Tök normális tulaja volt,
egész jól, elbeszélgettünk - végül amikor megkérdeztem, hogy azért
ráülhetek-e, ha már itt vagyok, rögtön mondta, hogy inkább guruljunk
egy kanyart. Teszem hozzá, hogy motorral, felszereléssel, 3-4 év, és
~20.000 km tapasztalattal mentem nézelődni. Az azért valóban más,
mint a frissjogsis (vagyis egyelőre jogsi nélküli) "tesztpilóta" esete.Amúgy meg néha akkor is ráülünk a csak innen fórumról ismert haver
motorjára, mikor egyáltalán nem akarjuk megvenni: ez bizalmi kérdés.
Kipróbáltuk, tapasztalatot cseréltünk. Jogsi mondjuk alap. Para is volt
picit huszi.gyb a Madisonon, mert arra már A2 kellett volna (Majára is). -
AndrewTdi
addikt
válasz
maszekember #40870 üzenetére
Scarabeot általában 2 dolog miatt választanak. Az egyik és talána fontosabb a nagy kerék. A másik a stílus.
Runnerem volt, nem volt rossz, de nem a legkényelmesebb robogók közé sorolnám (ahogy a Nexust sem), de kárpótolt a teljesítménye.
X8 nagyobb test, kényelmesebb. mostani fejjel azt választanám, mivel a Scara nekem sem jön be, Runner meg kényelmetlen (pedig nem vagyok nagy. 174 magas vagyok).Én a helyedben elmennék némi pénzzel egy pár kereskedésbe, megvillantanám a kereskedőnek és minden általad nézett típusból kipróbálnék egyet. (pénzt azért vinnék, hogy át lehessen őket baxni, hogy komolyan érdekel, nem pedig csak próbamotorozó vagy
)
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40870 üzenetére
Nekem mindössze az a bajom, hogy magabiztosan kijelented, hogy
tudod mit akarsz, erre felsorolsz három totál különböző típust, hogy
akkor leszünk szívesek ezek közül ajánlani neked egy jó vételt.Bocs, de ez nekem nem megy. A harmadik robogómat nyúzom (oké,
egy negyediket is használtam ~2 hónapig, egy ötödikre meg felültem
poénból ~2x3 km erejéig), ettől még NINCS tapasztalatom az általad
felsorolt típusokkal, s pláne nincs tapasztalatom a hirdetések alapján
történő állapotfelméréssel: a 13 linked végigkattintgatni sincs kedvem.Írtam amúgy: a Scarabeo nekem nem tetszik (retró), a Runner nekem
kényelmetlen lenne (sport), így számomra marad az X8 ezekből (fotel).
Azt a négyet végigkattintgattam, szemre a második tetszik... Ennyi.Amúgy meg azt is írtam, hogy látásból kizárni olyan típusokat, amiket
korábban majdnem megvettél, egy kicsit meredeknek hangzik; nekem.
Okés: a Burgman nem tipikus városi robogó, annál azért picit nagyobb!
100-150 km-es túrára viszont hétvégén kb. bármelyikkel el lehet menni.Ahogy látom bogyo112 hasonlókat írt: a döntés a tiéd, UTÁNA érdemes
konkrét hirdetéseket válogatni. Ha már tudod mit akarsz.Nekem még
nem úgy tűnik, de persze az is lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett.Ui: megbízhatóságról meg annyit, hogy a 4 gép egyike sem hagyott ott,
pedig nem egy gyártótól származtak.(2 SYM, 1 Yamaha, 1 Malaguti)
Tudom, a Malagutira majd térjünk vissza akkor, ha hiba nélkül belemegy
párezer km. Mondjuk para nélkül elmentem a srácokkal gurulni... Jó volt.amiket már pár hsz.-el ezelőtt megválaszoltam
Bocs, de én is telóról írtam, nem olvastam vissza az összes HSZ-edet.
Bár, ha tényleg minden hétvégén 100-150 km kiruccanásokat tervezel,
akkor simán nem vennék városi seggrakétát, még ha annyira tetszik is:
annyival nem rosszabb a nagyobb robogó a városban, mint amennyivel
kényelmetlenebb lenne utassal "kis" robogón nyomulni országúton...
Keresd meg AndrewTdi HSZ-ét a Nexusról, milyen volt a Runner után... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
maszekember #40870 üzenetére
Egyik típus sem rossz, amiket nézegetsz, de azt, hogy neked konkrétan melyik jönne be igazán, azt csak a személyes próbák, élőben való megtekintések, stb. fogják megmondani. Előbb ezt kellene - próbákkal - eldöntened.
Azt, hogy ezen szűkítés után melyik példányt érdemes konkrétan megvenned, na az már más tészta. Néhány darabot - szigorúan a hirdetések képei alapján - a témában járatos kollégák biztosan szívesen "kiveséznek" (melyik volt biztosan törött, borult, átfestett, stb), de ehhez még túl sok darabot linkeltél be.
Ennyi ideje szerintem Runner kollégának nincsen, pedig az ő szeme minden hibát észre szokott venni. Persze az, hogy egy robeszt átfestettek, az messze nem jelenti azt, hogy ne lehetne kitűnő vétel. A motorikus állapotot meg nem kehet fotók alapján, telepátiával felmérni, pedig az sokkal fontosabb, mint az, hogy még eredeti-e a fényezés. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40867 üzenetére
Reménytelen vagy.
Ki fogja ezt a 800 linket végigkattintgatni?
Scarabeo nekem nem tetszik, az X8 majdnem Satelis, a Runner
még mindig teljesen más világ. Az istenített Madison sehol, bár
azzal kezdted, hogy azon ültél, tetszik, olyat fogsz venni: LOL.Majd ha felültél párra, és már biztos vagy benne, 1-1 példányról
kérve véleményt, akkor lesz értelme a konkrét hirdetéseknek.
Eleve nem teljesen tiszta, hogy milyen arányban lesz város/túra.
Persze az is lehet, hogy ezt még magad sem tudod. Ami érthető. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40864 üzenetére
250-es majesty ... kb. fetrengett a vezető,az nekem nem bejövős.
Mondtam én, hogy 180-as a barátod: más felépítés, magasabb üléspozíció.Runnert nem teljesítményben gondolom(tam) kicsinek,sőt,hanem méretileg
Én is méretben írtam, hogy nem olyan kicsi az: a Tact kicsi.Meg a Jog, stb.
a kör leszűkült a Piaggio X8-ra,a Scarabeora és a Runnerre
Egyébként ez még mindig túl tág kör. Tudod, hogy mit akarsz, vagy találgatsz?
A felsoroltak közül hányon ültél már? (Madisont nem is írod, pedig azon igen...) -
Brogyi
őstag
válasz
maszekember #40828 üzenetére
A DNA 180-ról néhány szó. Kb. 2évig volt. A motor üzembiztos, mint a runneré. Teljesen azonos. Ritka motor,és öreg. Azt mondanám, hogy nem a runner, hanem ez az egyik vég. A vezetési pozició nagyon sportos.
Nem való egy 80-100kg-os embernek. Inkább egy 60kg-os kamasznak. Hosszú úton kimondotan kényelmetlen. Tipikus városi suhanc motor. Azért írom, hogy motor, mert nem sok köze van a robogóhoz. Csak a CV.
Mindezen hibáival szerettem, mert elfordítottam a kulcsot és mindig elcsodálkoztam rajta, hogy beindul, és megy. A karburátort nem tudták beállítani, mert hidegen fulladt. A fogyi pedig a mai fejemmel sok,mert a BV400-sal kevesebbet fogyasztok, de ezt másképpen is kell vezetni. A kis piros DNA-val mindig előre mentem.
Most is azt mondom, hogy simán lefutotta 60-ig a 2x nagyobb robogókat. A mostani az pedig még húz 110 felett is. Ha valamelyik azt irja, hogy 130-140-t megy, az mese. Mivel van rajta fordulatszámmérő így nem hiszem, mert szépen kipörgött a kis piros. Szóval nem illik bele ez se a listába. Ja, és az elsőfék az nagyon jó volt.
A Burgman,Yamaha,Piaggio blokkos trióból valasztanék. A Scarabeo-ból csak az új blokkos tetszik. A régi kifejezetten nem tetszik, mégha ABS is van rajta. Ez azért erősen szubjektív vélemény. Remélem elvettem a kedved a DNA-tól.A Wilker meg szerintem drága. Nézelődni jó,de ott te nem próbálsz ki semmit. Csak ha letetted zsozsót. Nincs semmi próbakör. Arról ne álmodj.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40841 üzenetére
Annyira nem kicsi az a Runner.
Mármint a motor... Bár Hannibál sem.
(Mosquitot kéne felültetni a Tactra, na az lenne egy állat YouTube videó.)
Teszem hozzá, hogy ez a 191 cm / 105 kg sem nagyon kis méret.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40841 üzenetére
187, 95-100kg.
A lábtér nem nagy, de szokható.
Sajnos nem járok arra felé, pláne motorral.
A váz, idomok megegyeznek, csak az első futómű kicsit magasabb, illetve a blokk nagyobb a maxikon,ezért tűnnek kicsit nagyobbnak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40837 üzenetére
Noh igen, a must have érzés nálam is tart a Runner kapcsán.. úgy 10 éve.
Enyém ugye 2t, biztosan nagyobb a blokkrezonanciája, mint a 4t-nek, ez által elképzelhető, h jobban zsibbaszt.
Azon kívül nincs vele kényelmi probléma, de a 2t szerintem nem való akkora távokra. 4T 200-ast viszont nem használtam ekkora távon, úgyhogy nem tudok róla nyilatkozni.DigitXT
"Aki meg "sportosan" ül (lábat hátra) robogón (még ha az sportrobogó is!)
az egyszerűen röhejes.Komolyabb fékezésnél meg pofára is esik."
Ez nálam is facepalm.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40837 üzenetére
egy ülésmagasítás azt is megoldaná
Akkor talán vess egy pillantást a 250-es Maja mellett a 180-asra, és
láss csodát: magasabban (!) ülsz rajta.Ha viszont ezen kívül sem
vagy a fekvős (lábat előre) üléspozíció híve, akkor mindegy. Én csak
úgy tudom elképzelni a robogózást: a hagyományos, budin ülős póz
NEKEM kényelmetlen, ezért nem találtam a helyem a Nexuson. Aki
meg "sportosan" ül (lábat hátra) robogón (még ha az sportrobogó is!)
az egyszerűen röhejes.Komolyabb fékezésnél meg pofára is esik. -
maszekember
aktív tag
válasz
maszekember #40837 üzenetére
Runner-höz egy kicsi.
bikez.com -on is nagyon magas pontszámokat kapott szinte mindenre,és a "Touring capabilities" is messze átlagon felüli,egyedül a Madison kapott (a versenyzők közül) magasabb pontokat.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
maszekember #40828 üzenetére
Ismerős most vesz egy Kymko Xciting 300R 14/15 kerekek,injektor,~3-4L fogyi,3db tárcsafék,jó futómű. Lehet vasárnap látni is fogom.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40828 üzenetére
Dehogy kényelmetlen...
Eleve két dolgot tisztázni kell, ahogy DigitXT is írta, egy Runner és egy Maja/Madison tök más kategória.
Ez olyan, mint autón belül a terepjáró és az egyterű.El kell dönteni mire használod. A Runner 150-200km-es távokra nem való, mert nem fotelrobogó, viszont városban nincs ellenfele.
Kicsi, kezes, két személy alatt is gyakorlaitlag ugyanúgy tol. Agglomerációból bejárni a legjobb.
Egy Madison már tök más. Sokkal nagyobb test, kevésbé rugalmas, viszont úrázni kényelmesebb, több rajta a hely is.Runner pakolhatósága nulla, az én sisakom pl nem fér már bele.
Pedig a 450k-s Runner tényleg patika. 420-ba tuti odaadja, én azt választanám.
Pl. az utolsó előttiben amit linkeltél garantáltan fake az óraállás. Látszik h ki van ülve a szivacs.mod.
Ülj fel mindkettőre, úgy könnyebb lesz dönteni.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40833 üzenetére
Eszemben sem volt jogászkodni (nem vagyok az
), csak arra céloztam,
hogy ha most elmész egy patika Runnerért, lefoglalózod, januárban meg
mégis inkább Madisont akarsz, akkor bukta a dolog. De akkor ezt tudod.Nincs ilyen, hogy általában "olasz motor". Előfordulnak gondok bárhol.
Érdekes amúgy ez az őszi jogsi, mert semmi nem garantálja, hogy még
motorozható idő lesz, ha csak a hónap végére adtak időpontokat... Most
ugyan f*sza, meg a hétvégén is jónak néz ki, de hónap végén ki tudja?Szemre?
Ültél már Runneren (én pont nem), vagy nézted a felépítését?
Teljesen más világ egy Runner és a Madison... Annyi a közös, hogy CVT.Nyilván ne vegyél olyan motort, ami nem tetszik szemre, az is (!!!) számít,
de sokkal inkább kéne tudni, hogy stílusban melyik irányt keresed? Fotel?
Sportos? Kényelmes? Kicsi? Nagy? Milyen kerék? Stb.: 1000 szempont... -
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #40828 üzenetére
300-ból már le tudod foglalkózni (vagy megvenni? ha jól emlékszem tuninggal 350) DigitXT kolléga Majáját... Jó vétel, ismered az előéletét (vagyis utóbbi részét
)
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40828 üzenetére
Szerintem túl nagy a "merítés": nagyon különböző típusokat nézel.
(Elég csak a "nagykerekű" Scarabeora, a "sportos" Runnerre, vagy
a "fotel" Majesty-re gondolni: totál eltérő stílusú robogók ezek...)
Aztán azt írod, hogy linkeljünk jó vételeket: miért? Ha úgyis "csak"
januárban (?) vennéd meg, akkor az akkori kínálatot kell nézni, az,
hogy mit lehetett volna venni október közepén nem fog számítani... -
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40816 üzenetére
Elsők felejtősek.
Az 5. és az utolsó korrektnek tűnik, majd este körbenézek is, csak most sok a meló.
-
maszekember
aktív tag
válasz
maszekember #40658 üzenetére
"AN 250 Burgman mint nagy esélyes,a Majesty és a Madison. Előbbiből..." Akarom írni "utóbbiból" . Hogy fogalmazás-fanok ne tudjanak kötekedni.
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40562 üzenetére
Már láttam ilyet a Burgman fórumon hirdette az egyik fórumtárs
bogyo112 Ma - helyi, szomszéd faluban tartott motoros találkozón - felülhettem egy távoli ismerős 400- as Burgijára. Beszarás, hogy az mekkora, és milyen kényelmes! Na ugye hogy ugye
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40284 üzenetére
Legjobbak között van, nincs típushiba, kiforrott 4t blokk.
-
kcsa
veterán
válasz
maszekember #40271 üzenetére
ijesztésnek a többi boyracernek a piros lámpánál
a km. óra is a 250-esé, szerintem a 400 csak matrica, vagy egy 400as koptatócsíkja felrakva 250-re.
-
Grillo
őstag
válasz
maszekember #40271 üzenetére
Lehet nincs is köze a hirdetett motornak a képekhez?
Napi 40 km 50-sel nem kevés. Főleg mondjuk Bp-en belül. Nekem napi 10+10 van, az simán bírható (max 20 perc). De nyáron többször Dunakeszire mentem-jöttem, az több, mint 20 km. Időben ez 40 perc egy irányban. Főleg a délutáni csúcsban az már szopás tud lenni. De vidéken szerintem simán vállalható, ha nincsenek nagy szintkülönbségek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
maszekember #40264 üzenetére
Elolvasni azért a legtöbbet megvolt, mondjuk a félbevágott oszlopos emberre is rákattintottam második nekifutásra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
maszekember #40260 üzenetére
2 megfelelő kép után elég is volt...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
maszekember #40260 üzenetére
Csak egy kérdés... Ami felmerült bennem a linket nézegetve. Több félmeztelen több darabra szakadt testről volt fénykép... Szerintetek ez véletlen, vagy tényleg ennyi barom (már bocs, de szerintem az) tolja komoly vasnak egy pólóban (vagy még abban sem). Megjegyzem, én a lakótelepen belül, ha nem veszek protektoros kabátot, már meztelennek érzem magam egy 50-es robogón... Szóval az estek 95+%-ban protektoros kabátban vagyok...
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40250 üzenetére
Azért ehhez már "illik" olyan gépen is ülni ami passzol hozzá.
Egy "mezei" robogón érdekesen néznél ki benne -
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40248 üzenetére
De most ŐSZINTÉN te ezt hordanád is nyilvános helyen?? Vagy csak otthon a tükör előtt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
maszekember #40246 üzenetére
Nekem ez a kedvencem: [link]
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40235 üzenetére
Nohiszen! Hengerenként 23 szelep!
Btw. mellégépelte:
köbcentit írt a kilowatthoz/kilowattot meg a szelepekhez. -
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40227 üzenetére
Agyam eldobom néha, h milyen gondolat szüli az efféle képeket.
Vicc.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40183 üzenetére
Ebben a kategóriában már aligha van nem ajánlott vétel.
Úgyhogy, azt mondom bármelyik, amelynek az állapota a megkíméltségről, kevés futásról árulkodik.DigitXT
Nem tudom h nézhet ki belülről a tanksapkád, de lehet célravezetőbb egy újat venni.
Ha, csak "kitágult" a gumija, némi zsírréteg átmeneti megoldást jelenthet. -
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40176 üzenetére
Nem tudom ezt nézted esetleg? Elég szép még a nagy felbontású képeken is + ebből még biztos lehet alkudni is
Attól,hogy nem mész pályán még jobb a 400-asA 250-es országúti utazója 100-110 és ez már igen csak a vége sok tartalék innen már nincs és a motor is rendesen pörög.
A 400-as ugyan ennél a tempónál szépen dohog és bőven van még benne tartalék egy előzésre pl. Ráadásul kevesebbet is eszik.
Nekem is 400-as burgim van és a 3.5l/100km fogyasztás simán tartható de ezt még tudnám lejjebb is vinni ha nagyon odafigyelnék rá. Két személlyel sem sikerült még négy liter fölé vinni a fogyasztását pedig cibáltam a bajszát rendesen. -
maszekember
aktív tag
válasz
maszekember #40183 üzenetére
Kymco xciting 250? Kicsit túlmegy a kereten,de ha lehet alkudni belőle egy keveset...
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40179 üzenetére
Megnéztem a kínálatot, csak sokat futott, részben lelakott példányokat láttam ezen összeget bezárólag.
..a linkelt 300-ast magamnak is megvenném, s azért jó ha tisztában vagy vele, h ezért a pénzmagért, 250-400-as kategóriából nehéz megkímélt, valóban keveset futott példányt találni. Ezért célravezető az alkalminak tűnő vételekre rámozdulni.
Értem én a taktikád, de 100-150-ből nagyon nehéz lesz teljesen felújítani egy ilyen maxit.. és akkor legyünk optimisták, h nem vázsérültbe nyúlsz bele.
Persze te tudod, csak szimplán jó tanács, és tapasztalat. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
maszekember #40179 üzenetére
Meg kellene nézned élőben, de az rohadt messze van...
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40176 üzenetére
300-as Leonardo? Ezek is nagyon jól pirítanak már. Nem hajórobogó, de nem is kicsit, pont köztes alternatíva. Simán jó vétel lehet, és ebben látszólag sincs sok km. Szép állapotú minden porcikája. (Kipufogó, kapcsolók, műszerfal, tárcsa..)
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40174 üzenetére
Szerintem egy picit tegyél hozzá és ugyan ebben az évjáratban ( vagy fiatalabbat is ) kapsz 400 cm3 -t.
A fogyasztása ugyan az de nagyobb és + 10LE -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40097 üzenetére
Szerda este hoztam el: konklúzió még nincs... Sok motor van a szerelőmnél,
nekem meg nem volt annyira sürgős, hogy "mindenáron" odavigyem mondjuk
pénteken. Viszont ráértem délután, úgyhogy belenéztem a sisaktartó alá stb.
Icipicit tekertem az alapjáraton, meg nézegettem, hogy milyen izzó kell bele,
ilyenek. (Azért az se semmi, hogy izzócseréhez ki kell venni a sisaktartót...)
Már nem azért, mert nem működött valami, csak LED-esíteni fogom ezt is!ha ennyire nem játszik Nálad az utas
Eddig nem játszott. Városban eztán sem fog, mert az Utasnak autója van.
De ha netán lesz kedve néha gurulni, akkor erre inkább fel lehet ülni ketten...
(Persze védőfelszerelés alap, szóval nem olcsó dolog az utasszállítás. Sem.)hogy-hogy nem nyert a Velvet
Nem voltam 100%-ig biztos benne... Nem volt olyan kényelmes: olyan érzés
volt, mintha az első keréken (!) ülnék, és hátulról tolna egy dragster blokk.
Aztán elkezdtem nézegetni a Madisonokat... És megállapítottam, hogy totál
a Majára hajaz az üléspozíció, nekem meg az jön be + csomagtartója is van.
Mi kell még? Jó ez 200 kg, istenem: én sem vagyok matyóhímzés 100 körül.Amúgy meg még egy szempont: a Velvet 450 volt. Azért mégis 110K-val több.
Még ha a Madisonra rá is kell némileg költeni (remélem csak apróságokat),
akkor is sokkal beljebb vagyok. És semmi nem garantálja, hogy a Velvetre ne
kellett volna. (LE/kg arányban és városba rohangálni amúgy a Velvet a nyerő.)vagy éppenséggel a nemrég emlegetett Runner?
A Runner nálam soha nem játszott... Egyáltalán nem jön be a forma, meg az
üléspozíció... De már a Nexusról is kifejtette runner 125: nem az én stílusom.
Nem beszélve a pakolhatóságról. Inkább fotelrobogókat szeretem/szeretném,
vagyis mindig is szerettem volna - az élet úgy hozta, hogy másképp indultam.Az a jó amúgy, hogy megvan még a Maja, hogy akár vissza is válthatok rá.
Nem volt ugyanis égető oka a cserének - csak az utóbbi időben rápörögtem a
témára; mondjuk anyagilag meg nem vicces, hogy áll a sok zsé egy motorban,
amit nem használok, így holnap - ha minden jól megy -, talán meghirdetem.Szerk: amúgy a Madisonban sem voltam 100%-ig biztos...!
(Csak megnézni
mentem.) Amikor lefoglalóztam, hazafelé szidtam is magam, mint a bokrot...
Kognitív disszonancia. Aztán beadtam magamnak, hogy csak kipróbálom. Még
mindig el lehet adni, ha valami miatt nem jön be... Persze, ha az van, amit írsz,
hogy "olcsó húsnak", akkor az eladás is necc. Ami viszont (drága!) tanulópénz.
Amúgy létezik az a fogalom, hogy impulzusvásárlás, bár az emberek általában
egy csokit vagy egy üdítőt szoktak hirtelen felindulásból megvenni, nem motort. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40094 üzenetére
A kocsik közé férkőzés egyelőre nekem nem szempont
Majd az lesz! Az elején még érthető: kell némi rutin, hogy az ember úgy
bevállalja a dolgokat, ahogy a robogósok általában szokták, viszont pont
az a titka a gyors haladásnak a (dugós!) belvárosban. Na nem mintha én
ilyen stílusban nyomnám (azért a Maja sem egy kistestű 50-es gép), DE
sok helyen azért előre lehetett vele menni. A Madison "hivatalosan" csak
10 centivel szélesebb (de 10 centivel szélesebb gomblyuk az már zseb!),
de azért nagyobbnak érződik. Megszokás kérdése persze: ha majd ebbe
is belerakok 13000 km-t, akkor lehet, hogy nem lesz gond a "szlalom"...Utassal azért az ember óvatosabb (kell legyen)!
Én nem nagyon vittem
még senkit, nem is nagyon tervezem, pláne városban - magasabbra kerül
a súlypont, vigyázni kell az egyensúlyra, főleg kis tempónál manőverezve.gondos tulajként- a Madisont sem hajtod szét,de hogy kell a többlet
Fene tudja, hogy kell-e. A Velvetre ugye rákattantam, aztán mégse, aztán
mégis, aztán mégse. Erre hirtelen vettem egy Madisont.Amúgy tetszik.
Összességében nem bántam meg, mert kellett egy kis "vérfrissítés". Meg
jó szokni egy más gépet is meg a nagyobb erőt: az a jó a nagy motorban,
hogy lassan menni azzal is lehet. A kicsivel meg gyorsan, hááát.Lehet,
de azért nem ugyanaz. Mondom: a Maja "túrán" 85 körül érezte jól magát.
De onnan előzni?Nagyon necc. Országúton kis köbcentivel lendületből
kell motorozni... Az meg sokkal veszélyesebb, mint nyomatékból elugrani.Amúgy AndrewTdi kérdezte, hogy a Nexushoz képest milyen, bemásolom:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kis tempónál keresem vele az egyenest (hiányzik a Maja kemény
középállása, amit Te is megfigyeltél), de szokás kérdése. Az első
pár méteren baromira imbolyogtam. Meg is állapítottam, hogy egy
ladikkal van dolgom. Aztán kezdem megszokni: már jobban megy!
(Ha már van vmi kicsi sebesség, akkor semmi bizonytalanság: jó.)Rugózása szerintem lágy. (Ez is hozzájárul a "ladik" feelinghez.
)
Durva úthibákon sem csap úgy hátba, mint a Maja. És nem is akar
annyira szétesni egy-egy becsapódás közben. (Bocs, hogy inkább
a Majához hasonlítom, de azzal van több tapasztalatom. Nexusnál
pl. nem is emlékszem úthibára: vagy nem volt, vagy úgy kirugózta.)Integrált fék tetszik, az első fék kicsit gyengusz, de keményfogású.
(Valahogy érződik, hogy b*szomnagy súly van a hátsó keréken, és
nem a legjobb ötlet csak az első villánál megfékezni a szerelvényt.)
De ezt is majd megnézetem a szerelőmmel, hogy minden oké-e?Erőből nincs hiány: megindul, ahogy kell. Elég alacsony fordulaton
dolgozik: egy Multivar lehet, hogy feldobná, csak akkor a gatyámat
is lezabálná. Így is, 50 km után már 75%-ot jelez a tank, ami ugye
a 6L/100 km-re utalna, már ha lineáris a mérce (gondolom nem az).Nexushoz képest Te tudnád hasonlítani, ha legközelebb cserélünk.
(Mivel a tömeg közel azonos, viszont kevesebb a paci, szinte bizti,
hogy kevésbé tud megindulni, főleg gyári varióval... Lehet, hogy ezt
érezni is lehet simán, de nincs sok tapasztalatom a Nexusszal.)
100 km/h-nál már van rendes fordulat, így ott már rendelkezésre áll
a nyomaték, meg a ménes: úgy megindul onnan, hogy öröm nézni.
(Ott a Maja már halott volt, csak szenvedett 110-120-ig - és ott már
erősen jelezte, hogy "ezt nem kéne erőltetni", 12"-os kerekek, stb.)
A Madison ennél azért jóval "nagymotorosabb", de összességében
a Nexushoz képest még mindig inkább ilyen robogó feeling. Nexus:
nagymotor. Madison: nagy robogó. Valahogy így, ha érted...Az üzemanyagmérőre még visszatérve, elvileg a 12L-ből 3L tartalék,
tehát ha leesik a mutató nullába, kéne lenni 3L-nek: kíváncsi leszek. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40092 üzenetére
Madison csomagtartója egyébként mennyire pakolható?
Nem annyira, mint szeretném: sajnos hiába van mélysége, az ülés bezavar.
(Ti. az ülés lépcsős, és egy hosszában berakott cucc keresztbetehet neki.)
Azért bele tudom rakni a kabát+gerincvédő+térdprotektor hármast - és még
marad is némi hely, csak azt meg kell tanulni kihasználni. Viszont rájöttem,
hogy akkora a hátsó dobozom, hogy a térdprotektor befér a sisak mellé...
Sőt, még az is működik, hogy a gerincvédő van a dobozban, csak akkor már
a sisak nem fér be: nem lehet rácsukni a dobozt... Jó játék volt végigpróbálni.Zárt bukó mellett (ha az belefér) mennyi/mire van még hely?
Nézd, nekem elég nagy a Nolan N103 héjszerkezete - főleg a felnyithatóság
okán. Az nem fér be. Az egyik helyre próbáltam csak poénból: 2 bukó befér,
ha mindkettő nyitott. Az egyiket viszont fejen állva kellene berakni... Na oda
próbáltam a Nolan-t: normál helyzetben "befért", de nem tudtam rácsukni az
ülést. Fejen állva meg nem mertem beszuszakolni (féltem a plexit) és akkor
jött elő a szélességprobléma is (nyitószerkezet), így inkább nem erőltettem.
Btw. ha bp-i vagy, akkor összefuthatunk, és megnézheted, milyen...Illetve városban mennyire zavaró a nagy test?
Hát nem szúrom be úgy az autók közé, mint a Maját, de ez szokás kérdése.
Azért vedd figyelembe, hogy eddig 2 napot, összesen ~80 km-t mentem vele:
tapasztalataim ezért erősen korlátozottak. Illetve ott ahol a Majával egy ívben
megfordultam (járdán), a Madisonnal Y-fordulót kellett csinálnom... Vagy nem
kellett volna, ha rutinosabban döntöm, de lásd előző mondatom: rutin sehol...
(A súlyát meg normál esetben nem érzed: nem akarom nagyon borogatni.)
Az a baj, hogy nagyon ellentétes igények ezek. Belvárosban mászkálni nem
kell nagy testű, 400-as robogó (tudom, akkor minek vettem), viszont ha főleg
túrázni akarod használni, akkor meg nem ajánlott a kistestű robesz... 1:1
Addig oké, hogy lenyomtam a Budapest-Balaton távot oda-vissza egy napon
a kis Majámmal is, de inkább muszájból, mint élvezetből. Bár nem volt olyan
rossz (szeretek motorozni), azért nem csinálnám rendszeresen... 400-assal
bátrabban mennék neki a dolognak, de talán már a 250-es Majával is. Jó az,
ha nagyobb ccm, van benne tartalék, nem pörög annyira, nagyobb kerék stb.Igazából két motor lenne a nyerő. Az egyik a városban szaladgálós, a másik
a túramotor. (Amúgy nagymotorosoknál láttam ilyet: nagy gépet felesleges a
városban terelgetni napi szinten, arra elég egy kis robi, hétvégén meg GO.)
Ui: beleolvastam az indexen a Madison topikjába, bár ne tettem volna... Írják,
hogy jó lenne a 400-as blokk, de mivel kis példányszámban készült, elég sok
"gyermekbetegsége" maradt, amikbe csúnyán bele lehet futni... Hát remélem
a legjobbakat. A 250-es tök más blokkal szerelt; bár ott is olvastam mókákat. -
AndrewTdi
addikt
válasz
maszekember #40084 üzenetére
Runneren választanod kell.
Vagy 2 személy, vagy 1 személy + doboz hátulra. Az, hogy 2 személy és még pluszba doboz, na azt nem tudod megcsinálni a runneren.
Én a Madison felé hajlanék. Kényelmesebb, robosztusabb. A magam 174 cm és 95 kilójával a Runner kényelmetlen volt. Igaz a Nexus sem egy fotel, de a Runnertől lényegesen jobb.
Túrára, hosszabb távra nem gondolkodnék Runnerben. -
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40084 üzenetére
Madison túra szempontjából nyerőbb. A Runner tényleg egy állatkodós, városi, agglomerációs robogó. Hisz kis túlzással 1:1-ben egy 50-es robogó vázba beletoltak egy 180-as blokkot.
Mindig kérdés, h kinek, mire kell a robogó/motor.
Viszont, ha már túrázni szeretnétek, pláne ketten, akkor én 400ccm alá nem adnám. Fogyasztás csont annyi, mint a 250-esnek, de lesz erőtartalék, és pályán 1-1 emelkedőnél sem kell nyelezned. Pláne, h formára a 250-es Madison megegyezik a 400-assal.
Vagy Runner - Madison köztes alternatívaként egy 300-as Leonardo. -
SzlobiG
félisten
válasz
maszekember #40084 üzenetére
A két személy és hosszabb táv miatt szerintem a Malagutit vedd sokkal kényelmesebb lesz mindkettőtöknek mint a runner. A runner az egy sport robogó kisebb távokra való még ha hosszabb távon ki is bírható vele.
Ha tudod a kettő közt a kül-t akkor neked kell eldöntened.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40082 üzenetére
Azért a 180km-nél egyhuzamban már nem éreztem a heréimet, de szó szerint szétzsibbadt.
Viszont, ilyen 50-60km-eket lazán le lehet nyomni vele egybe, megállás nélkül.
..én bírom a 2t 180-at, meg számomra ez fanatizmus. Első és örök sportmaxi marad nálam.
4t kicsivel kevesebbet eszik, üzembiztosabb, mint a 2t. S, még mielőtt félreértesz, nem azt akarom kihozni belőle, h a 2t szar, csak szimplán a koruk miatt már alig alig találni olyat, amit nem piszkáltak szét.
-
SzlobiG
félisten
válasz
maszekember #40082 üzenetére
4T.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40080 üzenetére
Simán vállalható, ne viccelj.
Mondjuk két személlyel (kérdés ki hány kg
) kényelmetlen lehet, mert nem egy túra felépítmény, de én lenyomtam vele egyhuzamban ennél sokkal többet, amikor megvettem.
Persze a kg-k nem a teljesítmény miatt számítanak, hanem a méret.. viszonylag rövid az ülése, így ketten utazva necces lehet.Doboz + sisaktartóval simán lehet balatonozni, akár 1 hetet is.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40015 üzenetére
Rossztól kérdezed... Egy napja van Madisonom: 24 km-t "raktam bele".
Úgy tudom, a blokkja elég megbízható: általában azt a legdrágább javítani.
A fasza budapesti utak szétcsaphatják a futóművet (bár én nem érzem túl
feszesnek, vagy pattogósnak, inkább érzem "ladiknak" a Majához képest),
de erről a kolléga tudna mesélni, aki rég ilyet hajt, és volt futómű-felújítása.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Diablo IV
- Nintendo Switch 2
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Építő/felújító topik
- Gitáros topic
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó autós gyerekülések, Römer és Peg-Pérego márkák
- YEELIGHT Cube Smart Lamp spot + base moduláris RGB okoslámpa
- Xiaomi Electric Scooter 4 Lite 2nd Gen elektromos roller
- 53 m2-es panel lakás Budapest XVII. kerületében eladó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Eladó ÚJ Intel Core i3 10105F bontatlan dobozos processzor 3 év garancia 27% áfa
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest