- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #26471 üzenetére
150k körül nagyon korrekt Scarabeo-t tudsz venni. Nagy kerekű, jól dobozolható, nagytestű robogó. Városba egyik legjobb választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #26673 üzenetére
A futás szinte tuti kamu, de a típussal nincs probléma. El kell megnézni, első hsz.-t olvasd át.
Ha, jónak találod meg kell venni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #26682 üzenetére
Ahogy már elhangzott, mindenképpen kösd ki valahova a hátsó keréknél a robogót, legyen az egy tábla, fa, betonoszlop, vastag korlát..., mert egyszerűen megfogják ketten, felemelik, berakják a furgonba és elviszik.
50-es robogókat amúgy is lopják, mint a cukrot, hisz nuku rendszám - nincs nyilvántartás, így pofa nélkül tovább is lehet adni egyben. De, az estek nagy részében szétbontják őket alkatrésznek, és kiköt valamelyik (vagy több) neppernél darabokban.ABUS a legnyerőbb, de abból is, ha tudsz láncot vegyél, ne gyűrűs-sodronyt, mert azt könnyebben átvágják.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #26769 üzenetére
Megnéztem őket. Megmondom őszintén én egyiktől sem vagyok elragadtatva. (De, a többi Scarabeo-tól sem, elég lapos a normális kínálat...)
Nem tudom busman mennyiért vette a sajátját, de szvsz mérföldekkel megkíméltebb, szebb állapotú az övé.Pl. ez a Liberty sokkal szebb, megkíméltebb, mint a kinézett Scarabeo-k.
Még egy kék, és fekete. De, ez is nagyon egyben van.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #30027 üzenetére
..én eddig 2 litert láttam mindenhol. Van ahol ki is van írva nagy betűkkel.
Mondjuk, ha kutas lennék, én is falra másznék attól, aki 1,2 litert tankol. Mi értelme annak?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
pinker77
tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz Grillo #30398 üzenetére
Ennyi pénzből elég nehéz megfogni egy jó motort, persze lehet venni már mindenfélét, csak azokra költeni is kel bőven. Scara jó választás (de még tudok mutatni párat), korai példányok fekvő levegős Mina blokkal, örök élet, használt piacon sok olaszból hozott gép van, ezek nagy részében 30-40 ezer km garantáltan benne figyel, km óra persze visszatekerve ennek töredékére. Egy szép, felújított példányt érdemes megfogni ilyen áron, azok évekig elketyegnek, esetleg itthoni példányt, azok azonos évjárat esetén valószínűleg 20 ezer km-től nem igazán mehettek többet. Esetleg Piaggio Libert (Piaggio blokk, szintén nagyon tartós, nagyon sokat elfutnak), illetve Malaguti Ciak (Mina blokkocska).
Mutatok pár példát:
[link] - régi Mina
[link] - új Pigi
[link] - régi Mina
[link] - Pigi
[link] - Pigi
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #30432 üzenetére
Ez nagyon ott van..., el kell menni érte, mert el fogják vinni.
Az ára is jó, tényleg eredeti a fénye, műszerfal sincs kifakulva, nagy plexi végett tuti nem 15 éves részingboj használta.
Jó vétel így fotóról."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #30776 üzenetére
Jók, de 80k-ért ez szerintem kissé kockázatos. Nem tűnik rossznak, nincs lelakva, de a km szerintem kamu, de maga a típus rendben van abszolút.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dJ Peer
aktív tag
válasz Grillo #30950 üzenetére
A legnagyobb előnye tuti, az, hogy óriási a sisaktartója, de tényleg, a másik, hogy kényelmes. Hátránynak azt tudnám felhozni, hogy a súlya miatt kicsit "lomha". Gyorsulásban jobb a Malaguti-m egy picivel, de végsebességben kb. ugyanott vannak - mint az összes 50-es - 60-70 km/h. No meg az, ahogy kinéz.
Plusz idős, 40e+ km van benne.
Első teleszkópot 3 éve csináltattuk, a hátsót szeptemberben cseréltük.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Grillo #31204 üzenetére
Sajnos motorozáshoz nincs elegendő védelem. Kesztyű és gerinc protektor sem árt. A kabátok dzsekik jelentős részében vannak könyök. váll alkar protektorok. De a hát védelme csak ilyen csúszás ellen alkalmas lapokkal van felszerelve. Szóval ezeket még javaslom, és ha van magas szárú cipőd az sem árt a boka védelmére. Városi robogáshoz, a gerinc védelem a legfontosabb. A kezed össze forr, ha gerinced sérül már csak 50% esélyed van a lábra állásra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #31464 üzenetére
A motorszám robogóknál be van ütve. A blokk hátsó felén keresd, ne a hengeren.
(Hátsó keréknél, légszűrő alatti részen szokott lenni 99%-ban.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #31539 üzenetére
A fényezéssel kapcsolatos tippek miatt nézz be a fényezős topikba. (Fotókat szerintem csatolj) Dodi-ék biztosan tudnak jó tanácsokat adni (csiszolás, polír..) Nyilván a mély karcokra nincs megoldás, egyébként, ha van fényező ismerős, egy Gulliver méretű robogó idomjait max 20-ból ki lehet hozni. Sőt.
A fekete műanyagokra viszont gyakorlatilag a legjobb és legolcsóbb megoldás a közönséges Prevent szilikon.
Benzinkutakon tuti van, de múltkor én a Tesco-ban vettem kb. fél áron 3 flakonnal."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #31542 üzenetére
Változó.
Kérdés mennyit van/lesz szabad ég alatt, mennyire tűzi a Nap, mennyire jársz poros helyen.
A szilikon egyébként nagyon jó, mert "itatja" az efféle műanyagokat, így kevésbé tudnak fakulni, repedni, törni. Sőt, még a hajszálkarcokat is kevésbé gyűjti.
Szóval látszik az már, ha újabb fújást igényel, egyébként én kb. évi max. 3x ha le szoktam fújni - elég sokáig kitart.Gyorsba kerestem a volt Nexus-omról két "összehasonlító" fotót. Első még a vásárlás napján készült, második másnap amikor lemostam és le lett fújva. (szilikonnal)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Grillo #31554 üzenetére
Motoroazis nem a legolcsóbb, de viszont cserébe nagyon jó. Ruhából a legtöbb az Clover ott, ami nem a legolcsóbb.
Tudom ajánlani még ezt a boltot is, itt is vásároltam már, eddig mindig meg voltam elégedve.
A kesztyűmet pedig itt vettem, de volt sok minden -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #31631 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy a biztosítás megkötéséhez kell! Viszont a kárbejelentő lapra fel kell vezetni ezeket az adatokat, vagy a vétkes, vagy az áldozat oldalára... Szóval ha van köteleződ, az csak akkor fog kihúzni a sz*rból, ha jogsid is van mellé. Vagy ugye ha az "ellenfélnek" van. (Attól függ, ki volt épp a hibás a balhéban.) És persze kötelező biztosítása is. (Kötelező.)
Nővéremnek egy figyelmetlen nőszemély lekapta a kocsija orrával a kis Ignis hátsó lökősét, és még neki állt feljebb. Csak épp záróvonalon lépett át, csak épp "nyilas" jobbra döntött zöldre indult el egyenesen, csak épp a sávokat kijelölő táblát sem vette észre, nem beszélve az útburkolati jelekről (nyilak a sávban, meg persze a záróvonal). Végül sikerült meggyőznöm a szituról, még mielőtt kiért volna a rendőr (mondtam neki, hogy kihívom én, ha sokat pattog, az nem győzte meg), úgyhogy "lemondtuk" a járőrt, és békésen kitöltöttük a betétlapot. A lökős mondjuk úgy szétment, hogy a szerviz végül lecserélte cakk-pakk... Valami 200K-t fizetett a nőci biztosítója a szerviznek. Na most ez zsebből nem ment volna (se nekünk, de gondolom a nőcinek sem). Ha egy olyan suhanc csinálja ezt, akinek se jogsija, se biztosítása, akkor (egyrészt nem lett volna újra cserélve a lökős) kicsit másképp néztek volna ki a dolgok: kijön a rendőr, feljelenti meg kártérítés/pereskedés. De az sem kizárható, hogy ha nővéremnek nem lett volna jogsija, akkor a nőci nyerte volna a csatát, mert hát honnan tudhatná nővérem a KRESZ-t, és végülis nekiment... (Egymásnak mentek, csak hát az egyik szabályosan közlekedett a sávelhúzásban, a másik meg mindenen keresztül, mint a dúvad, bumm: mire megállt, már késő volt, viszont faszán letépte a lökőst.) A vicc az egészben, hogy nővéremmel egymás mögött mentünk két autóban: lökte a rizsát a nőci, hogy ő volt nővérem mögött, stb. Mondom, ne vicceljen, mi álltunk mögötte, ő a másik sávból jött, mindent láttunk... Szóval ez sokat segített a dolog viszonylag gyors tisztázásában. Robogónál nincs utas, így tanú sem jellemző, vagy esetleg az, hogy az utas írná be, hogy ő vezetett, vagy bármi egyéb csalafintaság: ha bármi van, egy jogsi-/biztosítás nélküli robogós rá fog baszni...
Nem is tudom, miért írtam le. Talán tanulságképpen, hogy egy ilyen apróságból is milyen balhé lehet, és mennyire nem egyszerű megoldani, ha a másik fél is pattog. Robogósnál meg érdemes figyelembe venni, hogy egy ilyennél nem a lökős törik, hanem a bábu keze, lába, az meg kellemetlen. Végülis mindegy, hogy kinek a hibájából, ha neadjisten túl sem éli az ütközetet... Ha az embernek nincs "kidobni való pénze" jogsira, akkor szerintem ne legyen kidobni való pénze motorra sem, de hát ez megint csak egy felesleges tanács. Elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #31652 üzenetére
Igen, de igazoltatásnál nincs baleset. Én is elmenetem ebbe az irányba.
Talán azért, mert eddig 4 év alatt még sosem igazoltattak, ellenben balesetem
már majdnem volt pár, ill. nővérem időközben 2-3x megtörte az autót?
(Valahogy valószínűbbnek éreztem, hogy saját hibából, vagy a másik "zombi"
hibájából, akinek neadjisten szintén nincs jogsija + a KRESZ-t se vágja, lesz
valami galiba, mint hogy - egy motorost - közúti ellenőrzésen megállítsanak.)Szerk: igazából azt feszegetjük mind, hogy jogsi nélkül nem csak az igazoltató
rendőrtől kell tartani, hanem sokkal inkább a(z esetleges) balesetektől, és azok
jogkövetkezményeitől. (Persze ha igazoltatnak, akkor is bukta, ha nincs jogsi.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Grillo #31668 üzenetére
Nincs valami hasonló gyártmány, amihez olcsóbbak az alkatrészek? Ebben már nagy rutinom van pl. az én esetemben: minden ami peugeot alkatrész, annak az ára a csereszabatos piaggio alkatrész árának a másfélszerese. Idáig csak időt kellett rászánnom, hogy megtaláljam a passzoló dolgokat (úgy néz ki, hogy teljes hátsó felfüggesztés 99%-ban csereszabatos az MP3-250-el az én esetemben).