Hirdetés
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ot93
senior tag
Ja értem, a rendszám alapján mondjuk ja. Amúgy láttam pár napja a városban az egyel kisebb rendszámot, nemtom ez mennyire ritka, hogy az egymás utáni rendszámok ugyanoda kerülnek.
Nehéz megállni tényleg, még így is, hogy már unalomig járkáltam azt a kis területet ahová kimerészkedtem.Egy kis sztori:
Ma megvolt az első "esés". Semmi komoly, előre láttam is. Mentem egy kavicsos úton, ahol a jobb széle elég lejtős volt kifelé. Lecsúsztam hát és bele a fél méteres árokba, ott meg eldőlt a motor. Sokat kerékpároztam, terepen is, így eléggé ismerem a kétkerekűek viselkedését, de sm gumikkal ha erősebben visszakanyarítottam volna a gépet, akkor kicsúszik a kerék és ott az úton esek nagyot. Így meg úgymond leugrattam az árokban és ott eldőltem. A tükör "rúdja" elfordult, plusz a váltó kar elhajlott. Nemtom mikor, szerintem mikor leugrattam az árokba. Szerencsére az árok nem volt olyan kemény, de valahol mégis elhajlott. Na ekkor jött a második megmérettetés, visszahozni az útra.
Mivel az árok elég keskeny volt így keresztve fordítani esélytelen volt, ugye akkor fel tudtam volna kaptatni. Felhajtani srégen nem tudtam, mert elpörgött a kerék. 1x azért megpróbáltam, újabb eldőlés... Na most senki nem jött arra, felállítani a gépet azért sikerült, aztán elindultam az árokban reménykedve, hogy később lesz olyan rész, ahol alacsonyabb a partja. Mentem vagy 100m-t árokban amikor volt egy rész ahol szélesebb volt az árok + alacsonyabb a partja és ott az árokra merőlegesbe tudtam helyezkedni és kikaprattam az árokból.
Csak ezután észleltem, hogy a váltó kar hajlott, na meg ekkora már jött egy kis szag, szerintem a kuplungból. Remélem nem lett baja.
És a váltó kar tengelye, ami be megy a blokkba, az milyen könnyen hajlik meg? Mert a kart oké vissza lehet hajlítani, de a tengely már macerás. Amúgy mit okozhat még egy túl nagy erőhatás a váltó karra? Belül egyéb más is károsodhat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2
- Milyen NAS-t vegyek?
- Riasztó topik
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest