Hirdetés

Aktív témák

  • adm

    őstag

    válasz Integra #24870 üzenetére

    személyes vásárlás esetén, a 3napos cseregaranciának azt kéne jelentenie, hogyha fizetés után, 3 munkanapon belül bármilyen (gyári) hiba előjön akkor a garanciális procedúrától megkímél a kereskedő és visszaveszi vagy cseréli a notit. ez sem működik így mindig.

    fizetés előtt érdemes alaposan átnézni, és mindent amit csak lehet ki kell próbálni. jobb helyen kérés nélkül, tételesen ellenőrzik és ki is próbálják a gépet előtted.

    a netes, katalógusos rendelésnél viszont a kézhez vételtől számítva 8 napod van a indoklás nélkül elállni a vásárlástól, mert nincs lehetőséged személyesen megnézni, kipróbálni, megismerni a terméket. hivatalosan ha nem tetszik a színe, formája, illata az is lehet indok, illetve indok lehet a hiba is. sok helyen kikötik, hogy csak bontatlan terméket vesznek vissza, amire a törvény szerint van is lehetőségük meg nincs is. mindenképp gyári állapotban kell lennie.

    pixelgaranciával nem rendelkező gyártóknál ha nem éred el a vonatkozó ISO hiba mennyiséget: pl class II-nél 1920×1080 (2MP-es) felbontásnál 4db halott pixel, akkor igazából csak az előzetes teszt és egy kis szerencse segíthet.

    a magyar kereskedői mentalitást figyelembe véve utólag sokkal kisebb esélyed van érvényesíteni a jogaid, tehát az elállás csak vész megoldás lehet.

    a fogyasztóvédelem tájékoztatója

Aktív témák